• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    You are beautiful, you are love.

    Lol er zit mij wel iets dwars maar dat wil ik dus niet openbaar maken.


    I Love You

    Gaaaah.


    Your make-up is terrible

    Iemand die wilt praten ?????


    I Love You

    Tussenuur, waarom ook niet hè? Altijd handig om huiswerk te maken... Yeah right, een uur niets doen behalve socializen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    BlowYaMind schreef:
    Iemand die wilt praten ?????


    Je mag me altijd pb-en. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Je mag me altijd pb-en. :Y)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Serieus, waarom is het zo moeilijk om een etymologisch woorden boek op internet te vinden?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Buikpijn, hoofdpijn, maar straks heb ik stophoest om mijn mijn griepbed te verzachten. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus. Kut werk. Ik heb mijn loon van fucking augustus nog niet en september is al bijna om! >.< Geef mijn geld want ik verhonger hier omdat ik geen geld heb om voor mezelf te zorgen. Omdat jullie mij niet betalen ._. GEEF.


    -

    Nog 5 uur schooool. :|

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:43 ]

    Kut, kut, kut. Die toets leren voor Duits gaat moeilijk worden vandaag, maar de eerste toets van het jaar inhalen is ook wee zo'n kut actie. Hellup! D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil de uitkomsten weten ghehe. :3

    Nederplands.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]

    Ik wil niet ziek wohohohorden!


    Your make-up is terrible

    Ik haat het om geen beste vriend/in te hebben waarbij je alles kwijt kan of die meteen na je toekomt als er iets is -.- waarmee je fun kan hebben die je nooit laat stikken. waarbij jij voor gaat dan t vriendje. wauw k moes even doen dit...


    I Love You