• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    You are beautiful, you are love.

    Beste zaterdagavond ever: terug komen van het JSF waar je vriendinnetje heeft verloren, dan thuis in bed gaan liggen janken, beseffend dat je ex gewoon lekker in de kroeg zit met vrienden en jij niemand hebt om mee uit te gaan. Ik heb niet eens meer een vaste plek om uit te gaan, want het café waar ik vroeger kwam is failliet. Echt waar, top leven.


    Life is hard and then we die

    Te moe om te denken maar het gebeurt. Mijn hoofd voelt zo vol

    Wow, ik sta best wel vaak op YouTube! Ö Ik heb de hele avond gezocht naar filmpjes waar ik op zou kunnen staan, en ik vind mezelf best vaak terwijl ik nog nooit een filmpje van mezelf op YouTube heb gezet.

    Ik heb verschrikkelijk veel last van allergieën en een loopneus -.-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Truestars42 schreef:
    Soms heb ik maar één zin in mijn hoofd die niet meer weg wilt: IK WIL DOOD.
    maar dan denk ik later, nee dat kan ik andere niet aandoen.


    Doe maar niet. D: Alle problemen zijn oplosbaar en tijdelijk.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vond het gisteren geweldig met jou.

    Dan vandaag maar zonder make-up de deur uit. -sigh-


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dit moet ik vandaag nog afkrijgen!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Honger, tijd om te ontbijten. *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik hoop dat ik je vandaag weer zie, ik heb je gemist! En anders zie ik je sowieso dinsdag weer. <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    En dan zit je 's ochtens vroeg huiswerk te maken... Dat krijg je als je alles uitstelt! ):


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wat een klote opdracht, zeg. Ik heb niet eens kwaliteiten hoe kan ik dan die stomme powerpoint maken. Fuck this.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben aan het verhuizen... hoe kan ik dan nu nog huiswerk maken? Ik heb niet eens een tafel. o.o
    *zucht* Nja, mijn pauze zit er zo weer op. Lekker verder sjouwen en schoonmaken. >>

    Hopelijk kom ik straks terug met een A-tijd. _O_


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gvd, owee als ze het hebben weggegooid! Zit even een paar uur werk in, fijnfijn. :\


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean