• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    You are beautiful, you are love.

    Ik weet niet waarom, maar ik voel me opeens zo kut. En het enige wat ik wil is dan bij jou kunnen zijn.
    Dan zeg je dat je ergens heengaat en dan doet het alleen maar meer pijn om te weten dat jou leven wel gewoon verder gaat, en ik zit hier. En ik FUCKING HAAT DIT.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb je gemist, en ben zo blij dat ik het initiatief heb genomen om je te mailen vandaag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    iets in mij trekt mijn energie weg.

    Echt zo oneerlijk en jullie beseffen het niet eens. Jullie denken alleen aan je eigen en aan mijn broertje en ja ook aan mij maar ik moet toch allees terwijl ik nee zeg. EN gaan jullie mij ompraten. Je weet niet hoe ik mij voel maar nu wel. Een schande en dat weet je nu.

    Valentino schreef:
    Ik weet niet waarom, maar ik voel me opeens zo kut. En het enige wat ik wil is dan bij jou kunnen zijn.
    Dan zeg je dat je ergens heengaat en dan doet het alleen maar meer pijn om te weten dat jou leven wel gewoon verder gaat, en ik zit hier. En ik FUCKING HAAT DIT.
    Ik snap je zo erg. Het is zo verschrikkelijk dat jij thuis zit te hopen en dat zijn leven gewoon doorgaat, alsof jullie nooit bestaan hebben. Ik zie nu ook net dat m'n ex lekker uit eten is met z'n vrienden. En ik zit maar een beetje thuis. Verdomme. :(


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik snap je zo erg. Het is zo verschrikkelijk dat jij thuis zit te hopen en dat zijn leven gewoon doorgaat, alsof jullie nooit bestaan hebben. Ik zie nu ook net dat m'n ex lekker uit eten is met z'n vrienden. En ik zit maar een beetje thuis. Verdomme. :(


    Vreselijk he! D: Ik word echt helemaal gek hier.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hihihihih. :3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Aawww :c

    Djeez, wat kinderachtig zeg. (cat)


    26 - 02 - '16

    Hahahaha, ik zit strike!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Urgh. Jij zit waarschijnlijk gezellig bij je vriendin, terwijl ik niet kan stoppen met aan jou te denken.
    Dat heb ik weer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Morgen is het één week aan. God, I love you. Ik ga het voor je spellen: I L O V E Y O U.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Volgende keer moet ik toch echt minder snel m'n cola opdrinken.. Ugh..


    26 - 02 - '16

    Meeeeeeeeeeehp, and we can't even celebrate! Waarom? Oh ja, ik heb de GRIEP. Ik lig voor pampus non-stop op de bank mijn biologielessen te herhalen met Sex and the city. -.-

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:26 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan dit niet meer.