• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben gewoon uit pure rebelsheid tegen de winter in mijn korte broek achter de computer gaan zitten c:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik wou dat ik een zekerheid had om naar uit te kijken, ik verheug me niet eens meer op m'n eigen verjaardag van volgende week. Zucht.


    Life is hard and then we die

    En, echt waar, wanneer je dan weer tegen me praat. Al die gevoelens van toen komen weer terug naar boven. Mmm, waarom praten we ook alweer niet meer zo vaak?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meh, die blauwe plek is weerzinwekkend lelijk.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    NEEEE, ik heb volgende week 4 toetsen! No, no, no, en ik moet ook nog inhalen. Damn god, ik wist gewoon dat dit ging gebeuren als ik ziek werd. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    PUKKELxDING schreef:
    Ik wou dat ik een zekerheid had om naar uit te kijken, ik verheug me niet eens meer op m'n eigen verjaardag van volgende week. Zucht.


    ;[
    Dat klinkt depressed.. Big hug for you!


    Aan niets denken is ook denken.

    ASDSFGHJKLFGJLSDKFGH. Seriously? Kan je hersens serieus wel inslaan *le woede uitbarsting*.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb het gevoel dat het al 5 a half 6 is (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I should ink my skin, with your name <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Voel mij lichamelijk beter maar met mij zelf voel ik mij nog steeds bagger. Ik haat het zo erg de dingen. Ik wil de vrijheid in om de landen te kunnen zien.

    Ik heb gewoon in 15 minuten schoenen gekocht zonder van te voren iets gezien te hebben :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik haat mezelf.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Weeeeeeeeeekend.
    En dan... helpen met verhuizen... aaw :c

    Als ik dan toch tegen je praat.
    Is het net alsof ik dwars door je heen kijk.
    Ik wou dat het nog net zo was als vroeger, toen jij ook door mij heen kon kijken.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik weet niet waarom, maar ik ben ontzettend vrolijk! (yeah)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel