• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben je zat geloof me nou .
    Ik heb het echt gehad.
    Het leven is geen spel, het leven is geen wedde dat.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik ga gillen als het zo is, en ik gil nooit! Dus dat zegt al heel wat. :'D

    Ieuw.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kun je nou niet voor één keer niet álles gebruiken om het over jezelf te hebben. Asje- ajseblieft. Ik ben er echt ziek van.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb 1 wens dat alles beter gaat .

    Ik ben zoooooooo blij met mijn nieuwe schoenen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dan vond mijn hond weer nodig om op mijn bureau te springen, nu blokkeert ie mijn zicht naar de pc en tokkel ik met mijn wijsvinger op het toetsenbord, zucht.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    En ik moet morgen om 8 uur in het zwembad liggen?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn vader heeft het laatste rijstpapje opgegeten. Ik had er zo'n zin in. :c


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Meh, mijn GM is afgelopen en duiken die irritante RPG-topics weer op, grmbl.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Sill sick, naaahw.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blegh, ik heb zo geen zin om te werken vandaag.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Awh zijn gezicht:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik voelde dat ik die man niet ging mogen! Met zijn schijnheilige lach... Is het nu echt nodig om ieman die niks van computers afweet punten af te trekken omdat ze iets vroeg aan de jongen naast haar en daarom even op zijn scherm keek? Zielig, en als je het nog niet wist, je bent de meest gehate man op school! (Denk ik)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 11:44 ]


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    auw mijn mond doet echt pijn D:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."