• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    You are beautiful, you are love.

    Serieus, als je me niet hoeft, zeg het dan, dan kan ik me erover heen zetten. Zeg in ieder geval iets, dat is beter dan hoe ik me nu voel.


    Food.

    Ik voel mij goed maar ook erg rot.

    Waarom kom je toch steeds heel dicht bij me aanplakken? Ik vind jou helemaal niet leuk. -_-


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wauw, ik heb een waarschuwing gehad zonder meteen geband te worden. Wat een vooruitgang.

    Mijn verhaal gedaan bij die lieve Sandrachips nu nog wachten op antwoord. s:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    SO CONFUSED :c


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Elke dag weer hoop ik dat je voor mijn neus staat.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Elke dag weer hoop ik dat je voor mijn neus staat.


    Life is hard and then we die

    Teehee, dit is al de zoveelste keer dat iemand vraagt of je mijn vriendje bent. En heel veel mensen denken het en zeggen dan ook nog eens doodleuk dat we goed bij elkaar zouden passen. En ook nog eens er bovenop zegt mijn vader dat hij het een leuke jongen voor me vindt :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Valentino schreef:
    Elke dag weer hoop ik dat je voor mijn neus staat.


    R.I.P opa <3 14-03-2012

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:46 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ugh..


    26 - 02 - '16

    Vandaag staat er op de planning: vriendje weer zien! <3
    Eerst zijn zusje wegbrengen, daarna het bos in, 's avonds samen eten en daarna naar de film. YES.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik moet eigenlijk mijn schaatsen naar de schaats winkel brengen en nieuwe kopen anders kan ik niet trainen volgende week zaterdag als me trainingen weer beginnen. maar heb er totaal geen zin in.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Keelpijn :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Opeens twee tussenuren :3 dat vind ik ook zoo verschrikkelijk erg not (A)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.