• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik glimlach. "Je zal het je vanzelf wel herinneren" zeg ik dan. Ik was niet van plan het haar te vertellen en zeker niet waar iemand bij stond. Ik speel een beetje met de fles in mijn handen en het bloed klotst een beetje rond in de fles. "Ik weet alleen niet of je het zo leuk gaat vinden" zeg ik dan nog.

    Marique Elizabeth Valois

    "Hoelang ben je er al achter dat je een gave hebt?" Vroeg ik nieuwsgierig en kapte het laatste restje wodka achterover. "Ik al sinds mijn 10de."
    Langzaam liet ik me weer af het aanrecht glijden en begon uit verveling wat te ijsberen, iets wat ik wel vaker deed als ik even niet wist wat te doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Geen idee, het gebeurde gewoon' Andwoord ik schouderophalend, 'Geen idee op welke leeftijd' Voegde ik er aan toe. Volgens mij was de eerste keer toen ik alle ramen van de kastjes in de woonkamer kapot liet knappen of.. Slaan, terwijl ik er niet eens bij in de buurt stond gaf mijn vader mij de schuld.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marique Elizabeth Valois

    Ik knikte begrijpend maar zei niets terwijl ik uiteindelijk stopte met ijsberen.
    Met mijn vinger tikte ik doelloos wat op het aanrecht en zuchtte.
    "Ik verveel me," Zei ik na een lange stilte. "Ik heb geen idee wat ik hier kan doen."
    Verveeld leunde ik voorover op het aanrecht en steunde met mijn hoofd op mijn ellebogen terwijl ik Damon van opzij aankeek.
    "Heb je nog iets gezien wat misschien de moeite waard is?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lolita Estela Rosales
    Ze glimlachte. 'Je zal het je vanzelf wel herinneren,' Zei ze. 'Ik weet alleen niet of je het zo leuk gaat vinden,' Lolita knikte even. 'Oké, daar komen we dus vanzelf achter,' Ze streek even de krekels van haar broek strak. Ze werd een beetje nerveus van het geklots in het flesje. De lucht werd sterker, want de geur van sigaretten werd minder. Lolita had genoeg op voordat ze hier naar toe kwam, maar bloed in een fles heen en weer kloste was voor niemand echt fijn. 'Kun je daarmee stoppen?' Zei ze ze keek een beetje vies. 'Dat geklots is niet echt fijn,' Zei ze sloom.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Damon
    'Ik zag boven een gesloten deur die waarschijnlijk naar de zolder leid? Zullen we kijken of we die open kunnen krijgen?' Opperde ik grijnzend, ik hielt van gesloten deuren.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik vraag me af: krijgen de vampiers hier ook verandering in hun gezicht als 'honger'zijn als ze bloed ruiken en zien zoals in de Vampire diaries?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Marique Elizabeth Valois

    "Doen we," Grijnsde ik en voelde hoe mijn gezicht plotseling opklaarde. "Hoe ga je het openen? Door het open te breken met iets of gewoon er aan trekken?"
    Ik stond weer recht en keek hem opgetogen aan.
    Aangezien hier nog steeds niemand van het personeel te bespeuren was, leek het me niet echt gevaarlijk om het te doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Alletwee, eerst proberen te trekken en dan openbreken.. Of mischien eerst open proberen te prutsen met iets scherps' Andwoorde ik grijnzend waarna ik van het aanrecht afsprong, ik pakte de fles en zette die vervolgens achter de buizen in een kastje onder de gootsteen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ja denk het wel, de vampiers zijn hetzelfde als in tvd :p]

    Anna Bailey Miller Vampier
    "Kun je daarmee stoppen?" vraagt ze dan. "dat geklots is niet echt fijn" zegt ze dan en ik kijk even naar mijn flesje en hou hem dan stil. "sorry" zeg ik dan. Ik draai de dop even los en neem een slok en draai de dop er dan weer op.

    Marique Elizabeth Valois

    Ik trok hem zonder waarschuwing uit de keuken en lachte even toen ik over mijn schouder keek.
    Mijn lach verdween echter wanneer ik bij de trap kwam en al snel liet ik Damon los.
    "Mijn broer," Zei ik en keek Damon ernstig aan. "Noah staat nog bij dat ene meisje op de hal vrees ik."
    Ik beet even op mijn onderlip terwijl ik nadacht over hoe we hen eventueel weg konden jagen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Mischien kan ik wel wat proberen' Andwoorde ik grijnzend en liep vooruit om vervolgens mijn hooft om de hoek van de gang te steken waar ze stonden om vervolgens zo veel mogelijk aan het schilderij te denken dat naast hun hing wat al snel met een harde klap op de grond viel.. Was er nog iets dat kon vallen?


    Don't be like the rest of them, darling

    Lolita Estela Rosales
    'Sorry,' Zei Anna. Ze draaide de dop open, nam een slok en draaide hem weer dicht. Lolita hielt haar adem in, maar kon het noch steeds ruiken. Waarom rook dat zo lekker?, vroeg ze zichzelf af. Lolita haalde haar hand even naar haar neus. Nog geen paar seconden later begon ze al wat te merken aan haar gezicht. Waarschijnlijk allen haar ogen nog, maar dat was al erg genoeg. 'Ik ga even naar mijn kamer,' Ze draaide zich om en liep zonder dat iemand haar gezicht kon zien naar haar kamer. Ze gooide snel de deur open, stapte naar binnen en deed hem dicht. Ze leunde tegen de deur en was blij dat haar kamer genoot er nog niet was. Ze liep naar 1 van haar koffer en pakte zelf een flesje eruit. Ze draaide de dop open en nam een slokje. Ze deed de fles weer snel terug in haar tas. Nu wist ze het zeker. Ze voelde met haar hand aan haar gezicht. 'Damm it, normaal heb ik het nooit,' Zei ze en ging op bed zitten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Noah Franklin Valois

    Ik had het gesprek tussen Lolita en Anna al heel de tijd gevolgd, hoewel ik er niet echt veel van snapte toen er plots vanuit het niets een schilderij naar beneden viel.
    "Wat krijgen we..." Ik bekeek de dames niet begrijpend aan en knielde neer bij het schilderij om het vervolgens weer netjes terug te hangen. "Misschien was het de wind."
    Hoewel ik daar niet echt zo zeker van was aangezien er geen wind in het huis was.


    Marique Elizabeth Valois

    Met enige moeite kon ik mijn lach inhouden terwijl ik toekeek wat Damon allemaal deed.
    Al twijfelde ik wel even of het genoeg zou zijn om het drietal weg te jagen van hun plek.
    Mijn hart sloeg als een gek, zo erg zelfs dat ik het gevoel had alsof het elk moment uit mijn borst zou kunnen springen.
    Niet van angst of van de zenuwen of zo, maar van opwinding.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Anna Bailey Miller Vampier
    Haar ogen worden langzaam donkerder. "ik ga even naar mijn kamer" zegt ze dan en ze draait zich om en loopt snel haar kamer en gaat naar binnen. Dan valt een schilderij van de muur op de grond en ik kijk om naar het schilderij. Er blijven maar dingen vallen hier. Noah hang het schilderij weer op. Hij heeft de hele tijd niet veel gezegt.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:39 ]