• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Noah Franklin Valois

    "Ik ga alvast de koffers naar de kamer krijgen," Zei ik na enige stilte terwijl ik het papiertje boven haalde. "Ik zit in kamer 1, het is niet geregeld dat we samen zitten."
    Marique knikte alleen maar wat en keek voor de rest wat rond in de ruimte wat we stonden.
    "Tot zo?" Vroeg ik en keek haar even aan.
    "Ik kom dadelijk wel of zo," Glimlachte ze en streek nonchalant door haar haren. "Ik wil alvast de boel wat verkennen of zo."
    Na een kleine zucht, draaide ik me om en wandelde ik met de loodzware koffers alvast de trap op, opzoek naar kamer 1.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:29 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Anna Bailey Miller Vampier
    Vliegensvlug pak ik mijn koffer uit en leg de lege koffer vervolgens ook onder het bed. Ik gooi mijn eigen kussen op het bed en glimlach even. Dan loop ik de kamer weer uit en ga naar beneden. Bij de trap is een jongen aan het zeulen met koffers. "hulp nodig?" vraag ik dan.

    [weten ze eigenlijk van elkaar dat gaven hebben??]

    Damon
    Ik loop langs de jongen om vervolgens geen aandacht te besteden aan het meisje dat hem iets vraagt en dump mijn tas op mijn bed aan de linkerkant om vervolgens weer de gang in te lopen om rond te kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    June Bethany Hamilton - Necromancer
    'Nou June, naar binnen dan maar?' vraagt Ethan en ik knik. Ik zie een jongen langs ons lopen. Hij kijkt niet naar ons om gedag te zeggen, maar stampt het huis in.
    Ik pak met beide handen mijn zware koffer vast en sleep die achter Ethan aan naar het huis. Waarom had ik ook zoveel spullen meegenomen?

    [Nee, ze weten nog niet van elkaar dat ze bovennatuurlijk zijn, maar van degene die het al wel weten kunnen wel een vermoeden hebben]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Marique Elizabeth Valois

    Ik wandelde doelloos wat door de gangen tot ik eigenlijk geen besef had van waar ik in hemelsnaam terecht was gekomen.
    Zonder er echt op te letten wat het was, opende ik een deur en stapte ik naar binnen terwijl ik de deur achter me op een kier deed.
    Van alle ruimtes waar ik in kon gaan, was ik in de bibliotheek beland.
    Waarom de bibliotheek?
    Ik hield niet eens van lezen.
    Toch was ik nieuwsgierig naar welke boeken ze hier hadden dus liep ik geruisloos naar een boekenplank en liet mijn slanke vingers over de rug van enkele boeken glijden.
    Mijn vinger stopte bij een boek over mythische wezens en het paranormale, waardoor er een rilling over mijn rug gleed.
    Was dit toevallig of niet?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    De jongen die ons voorbij stampt doet me even in elkaar stampen, die gozer had net zo'n gezicht als de gozer die mijn schooltijd tot een hel had gemaakt. Kort schud ik mijn hoofd, niet aan denken nu.
    Het gesteun achter me doet me omkijken en tot m'n schrik ontdek ik dat June aan haar koffer loopt te sleuren. 'Laat mij maar!' stamel ik snel en pak de koffer van haar over, die ik zonder enige moeite van de grond til. 'Nu nog ontdekken naar welke kamer we moeten.'


    Damon MacGreggor
    Ik liep doelloos rond om vervolgens uit te komen in de bibliotheek, fijn boeken.. Die waren niet echt een goede combinatie samen met mij, 'Zijn er een beetje leuke boeken?' Vroeg ik aan het meisje dat haar vingers over de rug van somige boeken liet glijden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexander
    Een beetje later kom ik aan bij het huis en stap ik met een koffer en nog een tas over de drempel en strompel het huis binnen aangezien ik niet zo'n heel goed evenwicht had, nooit gehad ook.


    Don't be like the rest of them, darling

    June Bethany Hamilton - Necromancer
    'Laat mij maar!' zei Ethan en pakt in één keer mijn koffer van de grond.
    Ik voel hoe mijn wangen rood worden en open de deur van het huis.
    'Welkom in Yule House'
    En alweer schrik ik me dood. Dit keer was het echt duidelijk te zien.
    Een vrouw van ongeveer eind twintig staat met een gemaakte glimlach voor ons.
    'Ik ben Miss Flower. Jullie psychiater'
    Even was ik vergeten dat ik gestoord was, maar nu kwam alles weer als een klap terug. Ik was hier niet om gezellig te doen, ik was hier omdat iedereen vond dat ik een freak was.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Marique Elizabeth Valois

    Geschrokken draaide ik me om, ik had immers niemand horen binnenkomen.
    "Eh, weet ik niet." Zei ik en voelde hoe mijn stem even oversloeg. "Ik hou niet van lezen."
    Zonder enige schaamte, bekeek ik de jongen van kop tot teen om in te schatten wat voor iemand hij was, maar stopte even met hem te keuren toen ik in zijn ogen keek.
    "Hou jij dan van lezen?" Vroeg ik en hield mijn hoofd onbewust een tikkeltje schuin. "Of is het ook per toeval dat je dit hier vond?"



    Noah Franklin Valois

    Ik nam het bed dat nog vrij was aangezien mijn kamergenoot al zijn intrek had genomen op één van de bedden.
    Met een diepe zucht klikte ik mijn koffer open en begon ik al uit te pakken terwijl ik opgewekt een liedje floot.
    De koffer van Marique stond even naast mijn bed, die zou ze later wel komen ophalen of dat hoopte ik ergens toch aangezien ik niet haar slaaf was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    Op het moment dat June over de drempel is gestapt zie ik dat ze ergens van schrikt en totaal verstijft. Verward laat ik mijn blik door de hal glijden, en zie uiteindelijk de vrouw die voor June is verschenen.
    Zachtjes knik ik naar haar en onderdruk de behoefte om mezelf onzichtbaar te maken op dit moment. Stiekem vroeg ik me af of de anderen ook behoefte hadden aan een psychiater, of ik niet de enige was met zo'n vreemde aandoening ...
    'Rustig maar,' fluister ik naar June, terwijl ik een lijst naast de deur zie hangen met de kamerindeling. 'Kamer 4,' zeg ik rustig, 'jij zit in kamer 3'.
    Even baalde ik, dat ik niet bij June in de kamer zat, ook al had ik dat waarschijnlijk nog veel erger gevonden, met een meisje... Nu moet ik opnieuw kennis maken met een jongen, die misschien net voorbij was gestampt.


    [haha anna vroeg wat aan noah :p maar je hebt er denk ik overheen gelezen haha]

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik kijk een beetje om me heen en zie een jongen wat onhandig binnen komen lopen. Hij strompeld naar binnen en ik grinnik even. Ik loop de rustig af en kijk weer even om me heen. Ik was niet van plan om naar de psychiater te gaan, daar had ik gelukkig mijn trucjes voor. Ik ben oud genoeg om te weten dat dit geen normale school is, maar wat het nou precies is weet ik nog niet..

    June Bethany Hamilton - Necromancer
    'Rustig maar,' zei Ethan kalmerend. Ik dwong mezelf om rustig adem te halen en te glimlachen naar de vrouw.
    'Kamer 4. Jij zit in kamer 3' zei Ethan en ik liep achter hem aan de trap op. Een steek van- wat weet ik eigenlijk niet, gaat door me heen als Ethan mijn koffer voor kamer 3 neerzet.
    'Bedankt,' zei ik en voel me een beetje ongemakkelijk. Ik had geen idee wat ik nu moest doen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:46 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    Bovenaan de trap zet ik voor de kamerdeur - waar een grote drie op staat - June's koffer op de grond. 'Bedankt,' zegt zacht, terwijl ze een beetje ongemakkelijk bleef ronddraaien.
    De ongemakkelijk in me nam toe en ik voelde hoe mijn linkerhand langzaan onzichtbaar werd. Vliegensvlug hield ik hem achter mijn rug en dwong mezelf rustig adem te halen. Niet nu! schoot het door mijn gedachten, waarom had ik die verdraaide onzichtbaarheid niet helemaal in de hand?
    'Ik - eh, ik ga maar,' achteruit lopend duwde ik de deur van kamer 4 open en liep halsoverkop naar binnen, de deur dicht slaand in het gat.


    Damon MacGreggor
    'Dat zou het tweede zijn, boeken en mij gaan over het algemeen niet echt goed samen' Andwoord ik simpelweg, ik hielt nu al niet van deze plek.


    Don't be like the rest of them, darling