• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Amethysst schreef:
    [ik wil wel, june durft zo wel weer de badkamer uit]


    Hahaha, is goed :3


    Shit Could Be Worse.

    Damon MacGreggor
    Ik had had mezelf altijd gezien als een Damon, niet anders ofzo. Dus waarschijnlijk bleef het daar maar bij. 'Nee, ik ga wel mee' Andwoorde ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Anna Bailey Miller Vampier
    Een meisje gilt en komt vervolgens de kamer uit gerend en rend de badkamer in. Ik kijk haar een beetje raar na. Niet veel later komt er een jongen uit de kamer en loopt naar de badkamer. Ik kan hun 'gesprek' met gemak horen en loop naar ze toe. "alles goed?" vraag ik dan.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    'Eh - een spin,' zegt June zacht terwijl ze de badkamer uit schiet en wegloopt van de deur. Ik draai mezelf een kwartslag zodat ik met mijn rug tegen de muur kom te staan en June nakijk.
    'Geweldig Ethan, je bent echt een kei met meisjes,' fluister ik zachtjes voor me uit, terwijl mijn blik gericht is op de houten vloer.
    'Alles goed?' wordt er dan plotseling gevraagd, waardoor mijn hand weer onzichtbaar wordt en ik hem vliegensvlug achter mijn rug stop. 'Ja - eh - ja...' stamel ik terwijl ik opkijk naar het nieuwe meisje.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    Anna Bailey Miller Vampier
    De jongen lijkt te schrikken van mij en zijn hand wordt onzichtbaar en hij stopt hem vliegensvlug achter zijn rug in de hoop dat ik het niet gezien heb. Een normaal iemand zou het ook niet kunnen zien. Dit is een rare school... Ik glimlach even vriendelijk en doe alsof ik niks gezien heb. "sorry als ik je liet schrikken" zeg ik dan.

    June Hamilton
    'Hoi,' zei ik tegen een meisje dat voor een kamerdeur stond. Ik voelde Ethan's ogen in mijn rug branden, maar ik vond het te beschamend om me om te draaien.
    'Ik ben June,'

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:21 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Olivia Severance Ilussie- (leesrollenstory)

    Ik zet mijn koffer op het bed als ik ineens iemand hoor gillen. Een meisjesstem. Wauw, net binnen en het begint al. Ik laat het gaan en ga naast mijn koffer zitten. Ik trek mijn zwarte jas uit en pleur die ook ergens op het bed neer. Dan begin ik met uitpakken.


    Shit Could Be Worse.

    Lolita Estela Rosales Vampier

    Lolita haalde haar hand door haar zwarte haren. Ze stapte de auto uit en liep naar de achterbak. Ze opende hem snel en haalde er 2 koffers uit. Dat waren niet 2 normale koffers, maar wel grote koffer. 'Waarom zo veel koffers?' Vroeg een wat oudere man die zogenaamd haar vader voor moest stellen. Dat was hij helemaal niet. 'Even denken..,' Ze keek alsof ze moest denken.'...kleren, kleren, kleren, kleren en ik vergeet wat: Kleren!' Haar "vader" lachte. 'Jullie meiden moeten ook echt veel kleren meenemen!' Zei hij plagend. Lolita rolde met haar ogen. 'Ik heb geen gemakkelijke kleding stijl. Misschien weet je de jaren 60 nog. Toen was ik hippe. Best grappig om te doen. Anders dan elke keer volgen wat in is,' Vertelde ze hem. Hij gaf een knikje dat ze gelijk had. Lolita deed de achterklep dicht en liep richtig het huis. Haar "vader" liep nog even mee. 'Overleef je het hier wel?' Vroeg hij. Lolita keek hem aan. 'Het zijn maar mensen. Ze denken dat ik iets "heb". Dat wordt nog leuk. Maak je geen zorgen en ga lekker weg met "ma" zoals altijd,' Ze maakte een gebaar bij Ma. Ze zwaaide naar hem en hij terug. Kort daarna liep ze naar binnen. Ze zag een briefje staan met de kamers. 'Kamer 2....dat is zeker boven,' Ze zuchtte even en liet toen 1 koffer los. Ze sleepte de eerste koffer onhandig naar boven en liep hem in de hal staan. Vervolgens haalde ze de 2de koffer. Ze keek even rond en vond snel kamer 2. Ze opende de deur van kamer 2 en zag 2 bedden staan. 'Kaal hier. Ik neem wel links,' Ze zette haar koffer op het linker bed , zuchtte even en keek vervolgens al snel verveeld uit het raam.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:31 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Marique Elizabeth Valois

    Ik wandelde de bibliotheek uit en keek op de gang even van links naar rechts, twijfelend welke kant we op zouden kunnen gaan.
    Eigenlijk zou ik naar Noah moeten gaan, zoals ik had gezegd maar veel zin had ik er nog niet in.
    Er was hier nog veel te ontdekken en dat kreeg toch wel even voorrang.
    "Welke kant gaan we uit?" Vroeg ik dan maar aan Damon. "Ik laat aan jou de keuze."



    [Wie wilt er Noah meeten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mohawk schreef:
    Marique Elizabeth Valois

    Ik wandelde de bibliotheek uit en keek op de gang even van links naar rechts, twijfelend welke kant we op zouden kunnen gaan.
    Eigenlijk zou ik naar Noah moeten gaan, zoals ik had gezegd maar veel zin had ik er nog niet in.
    Er was hier nog veel te ontdekken en dat kreeg toch wel even voorrang.
    "Welke kant gaan we uit?" Vroeg ik dan maar aan Damon. "Ik laat aan jou de keuze."



    [Wie wilt er Noah meeten?]

    [Lolita wilt wel c:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    June Bethany Hamilton
    Toen het meisje niet antwoordde, beleefde ik voor de zoveelste keer vandaag een awkward moment. Ik draaide me om en besloot me met normale dingen bezig te houden, en niet met stemmen. Ik werd echt gek. Misschien was het dan ook wel goed dat ik in een huis zat met een psychiater.
    Ik liep naar mijn kamer en begon alles uit mijn koffer te pakken, denkend hoe ik het in dit huis zal overleven.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    Ik stond nog steeds met mijn rug tegen de muur, terwijl ik mijn hand achter mijn rug verscholen had. Ik volgde de bewegingen van June nauwgezet en wilde iets tegen haar zeggen, maar voor ik bedacht had wat het zou worden was ze in haar kamer verdwenen.
    Een zucht gleed over mijn lippen, toen ik het andere meisje weer in de gaten kreeg. Blozend keek ik naar beneden, dit zou nooit wat worden hier.


    •

    - Owhh, Ethan T_T -


    Shit Could Be Worse.

    Anna Bailey Miller Vampier
    Hij lijkt mij niet te horen en kijkt naar het meisje dat net uit de badkamer is gelopen. Lolita komt de trap opgelopen en ik knijp mijn ogen even tot spleetjes. Ik ken haar ergens van (anna is ook vampier haha). De jongen zucht even en ik draai me weer naar hem om met een glimlach. "ik ben Anna trouwens" zeg ik dan.

    June Bethany Hamilton
    Terwijl ik aan het uitpakken was, moest ik van mezelf iets tegen Ethan zeggen. Iets wat normaal was. Niet iets dat te maken had met een spin die er niet eens was. Ik schoof mijn koffer onder mijn bed en haalde diep adem.
    Ik kon het.

    [Kom er net achter dat ik om 6 uur op moet... dus ik ga zzzlapen]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.