• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [Waar is Lolita?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [weltruste]

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    'Ik ben Anna trouwens,' bij het horen van de stem van het nieuwe meisje kijk ik opnieuw op. Langzaam knik ik en bekijk ik haar snel, 'ik ben Ethan, kamer vier.'
    Mijn arm gaat al omhoog om naar de kamerdeur van mijn kamer te wijzen als ik me bedenk dat mijn hand nog steeds onzichtbaar is. Snel laat ik hem weer achter mijn rug schieten en pers er een kleine glimlach uit.
    'Wat brengt jou hier, in het huis met de psycholoog?' vraag ik dan maar.


    •

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 13:17 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Mohawk schreef:
    [Waar is Lolita?]

    [Ze is nu in haar kamer]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Olivia Severance Ilussie- (leesrollenstory)

    Als ik al mijn kleren in de ladekast heb opgevouwen kijk ik weer in de kamer om heen. Twee bedden en ik slaap op de rechter. Best leuk, ik vraag me af wie mijn kamergenote zal zijn. Ik maak de deur open en kijk de gang in. Ik ga in de gang staan en loop daar een paar keer rustig heen en weer, alsof ik op iemand wacht. Dan ga ik op de bovenste traptree zitten en hou mijn handen tegen mijn voorhoofd om na te denken. Waar is iedereen toch? En waarom dachten die mensen dat ik íets heb? Is er iets mis met me? Ik zucht en blijf naar mijn schoenen staren.


    Shit Could Be Worse.

    Anna Bailey Miller Vampier
    "ik ben Ethan, kamer vier" zegt hij en hij doet zijn arm omhoog om waarschijnlijk naar de deur van zijn kamer te wijzen en bedenkt dan dat zijn hand nog altijd onzichtbaar is en verstopt hem snel weer achter zijn rug. "Wat brengt jou hier, in het huis met de psycholoog?" vraagt hij dan. Ik weet zelf niet eens wat ik hier doe, ik ben al 514 jaar oud en van die 514 jaar dwaal ik al 498 jaar rond als vampier. "Ze denken dat ik gek ben" zeg ik dan maar. "Maar ik weet wel beter" zeg ik dan en ik haal mijn schouders op. "en jij ook" zeg ik erachteraan. "Je moet misschien wat aan je hand doen" zeg ik dan. Ik wist al dat hij niet normaal was, dus kon ik net zo goed laten merken dat ik dat ook niet was en dat we waarschijnlijk geen van alle gek zijn.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    'Je moet misschien wat aan je hand doen,' zegt Anna op een rustige toon.
    Mijn mond valt open en mijn ogen worden twee keer zo groot. De warmte in mezelf neemt steeds meer toe. Hoe kan ze hier zo rustig onder blijven? Waarom rent ze niet gillend weg?
    'Ik - Ik ...' stamel ik, niet wetend wat ik moet zeggen. Naast mijn vader had nog nooit iemand gezien dat ik mezelf, en delen van mezelf, onzichtbaar kon maken.
    Een zekere kalmte glijdt over me heen nu iemand anders van mijn geheim weet en ik voel mijn hand weer zichtbaar worden. Ik zwaai hem voor mijn gezicht heen en weer. 'Geregeld,' fluister ik dan, terwijl ik haar argwanend aankijk.


    •

    - Wie wilt Olivia vergezellen? :3


    Shit Could Be Worse.

    Noah Franklin Valois

    Nadat mijn koffer was uitgepakt, sloeg de verveling al snel toe waardoor ik verveeld tegen de koffer van Marique schopte.
    De koffer kantelde en viel met een bons tegen de grond, niet dat het me veel kon schelen.
    Ik was niet van plan om de koffer weer rechtop te zetten, inplaats daarvan wandelde ik rustig mijn kamer uit opzoek naar enige vorm van vermaak, als je dat hier kon vinden tenminste.
    Met mijn handen diep in mijn zakken, slenterde ik wat rond terwijl ik de drang kreeg om een sigaret op te steken.
    Zonder me iets aan te trekken van de schoolregels, haalde ik mijn pakje uit mijn broekzak, haalde er een sigaret uit en stak die zonder aarzelen op.
    Met een idiote grijns op mijn gezicht, vroeg ik me af of het brandalarm nu zou afgaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Anna Bailey Miller Vampier
    Zijn mond valt open en zijn ogen worden groot. Hij begint een beetje te stamelen, maar komt niet uit zijn woorden. Dan zwaait hij zijn hand weer voor zijn gezicht heen en weer "geregeld" fluisterd hij en hij kijkt me een beetje argwanend aan. "Ik heb een hele goede zintuigen" zeg ik dan maar. Ik vertel eigenlijk nooit dat ik een vampier ben, ik ben eigenlijk gewoon een wandelende moordmachine en dat schrikt mensen af. "Ik zie heel snel dingen en hoor heel goed enzo" zeg ik en ik haal mijn schouders op.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    Goede zintuigen had ze dus, even gingen mijn wenkbrauwen omhoog, naast haar was ik dus een totale freak die ze net zo goed meteen konden opsluiten, heel erg fijn. Geen wonder dat June niet met me wilde praten en haar kamer was ingevlucht, ik straal het op de een of andere manier gewoon uit.
    Gemaakt glimlach ik naar Anna, 'goede zintuigen zijn wel cool,' zeg ik schouderophalend. 'Ik heb alleen die hand,' lieg ik er dan soepel achteraan, ze hoeft niet te weten dat ik mezelf in het geheel kan laten verdwijnen.
    Mijn blik glijdt even naar June's kamerdeur en dan naar mijn eigenste. 'Ik moet m'n tas nog uitpakken, al die zooi eruit gooien die erin zit,' grijns ik voorzichtig. Zoiets werkte bij de players bij mijn oude school altijd, alhoewel ik me erg verschrikkelijk ongemakkelijk bij voelde om zo 'cool' te doen.


    •

    Olivia Severance Ilussie- (leesrollenstory)

    Ik schrik op uit mijn gedachten als ik een deur hoor dichtvallen. Dan volgen er voetstappen en het geluid van een aansteker. Ik leun ietsjes naar achteren om te zien wie dat is. Een slanke jongen met donkerbruin haar. Ik blijf even kijken wat hij doet. Hij rookt, oh wat zou ik nu graag een sigaret lusten. Ik weet niet of hij me heeft gezien maar na een tijdje richt ik me weer op mijn schoenen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:01 ]


    Shit Could Be Worse.

    Lolita Estela Rosales
    Lolita was vrij snel verveeld met sommige dingen. Ze gooide haar koffer open en deed alles netjes in de kast. De kast van haar was net groot genoeg voor al haar kleren. Ze keek naar een leuk blauw jurkje. Zelf had ze nu een korset aan met een zwarte broek. Het was niet té , vond ze. Ze deed haar kast dicht en zuchtte. 'Wat kan ik doen?' Vroeg ze zichzelf af. Ze draaide zich om liep naar de deur en deed hem open. Lolita had werkelijk geen flauw idee wat ze hier moest doen, maar ze maakte zich daar niet te druk over. Ze heeft vaker stomme of domme dingen gedaan. Als je al meer dan 80 jaar leeft als iemand die 17 jaar lijkt wordt alles wel snel saai. Ze haalde weer haar hand door haar lange zwarte haren. Ze vroeg zich wel af hoe ze hier in gods naam aan "eten" moest komen. Dat zou iets moeilijker worden.
    Opeens rook ze de geur van sigaretten. Ze snoof even de vieze lukt en draaide om. 'Probeer daar niet mee gepakt te worden. Ze zijn hier daarover best streng,' Lolita hielt niet van sigaretten. Zelf vroeger in de jaren 40 niet, toen iedereen rookten. 'Ik ben Lolita , jij?' Vroeg ze zo beleeft mogelijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik glimlach. Zijn houding verandert plots van onzeker naar wat zekerder wat een rare omkeer is, maar ik had het vaker gezien bij onzekere jongens. "Dan laat ik je maar uitpakken he" zeg ik dan en ik glimlach even. "ik zie je wel weer" en ik draai me om en besluit maar eens naar beneden te gaan dus wandel ik de trap af.