• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Alexander
    Ik nogsteeds onhandig de trap op -iets wat me op een of andere manier toch nog lijkt te lukken- en vind mijn weg naar kamer nummer 5 waar ik de deur opendrukte en vervolgens de kamer rondkeek.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [iemand die anna wil meeten?? =)]

    [Ethan komt zo weer uit z'n kamer, als z'n hand zeg maar niet meer onzichtbaar is xd.]


    •

    [haha oke, ik wacht wel even dan haha]

    Marique Elizabeth Valois

    Ik knikte langzaam en liet mijn armen los naast mijn lichaam hangen.
    "Heb je ook een naam?" Vroeg ik redelijk onsubtiel. "Of moet ik gokken?"
    Een kleine grijns speelde op mijn lippen terwijl ik enigszins uitdagend mijn wenkbrauw optrok.
    Hij kwam redelijk nonchalant over op me, maar er was iets aan hem, alleen kon ik niet zeggen wat het juist was.
    Het kon ook liggen aan het feit dat hij me net liet schrikken dat ik nu van alles aan het verbeelden was.
    Dat mijn fantasie misschien wat op hol aan het slaan was.
    "Ik heet Marique," Zei ik zonder op antwoord te wachten. "Marique Elizabeth Valois."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Schrijf morgen wel een stukje :3. Staat het topic alvast in mijn topics]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    June Bethany Hamilton
    Ik bleef even verbaasd staan kijken, maar haalde mijn schouders op en sleurde mijn koffer naar het eerste en beste bed. Jongens vonden mij toch nooit leuk, dus waarom Ethan wel?
    Ik zuchtte en ging op gekruld op mijn bed liggen.
    'June' een zacht gefluister dicht bij mijn oor. Ik gilde het uit en rende de gang op en vluchtte naar de badkamer, hopend dat ik daar veilig was.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Damon MacGreggor
    'Damon MacGreggor' Stelde ik mezelf voor, 'Op wat voor naam had je gegokt?' Vroeg ik haar vervolgens. Benieuwt of er uberhoud nog een interessante kamer was of ik elke dag doorbracht hier hopend dat er hier geen leesverslaafden waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Olivia Severance Ilussie- (leesrollenstory)

    Ik stap uit de auto en kijk dan om me heen. Daarna trek ik de kofferbak open en haal daar twee koffers uit. Als ik 'm dicht doe en me omdraai sta ik tegenover het grote gebouw. Ik zucht en loop dan naar de deur. 'Daar gaat ie dan..' Ik maak de deur open en loop naar binnen. Ik ijk om me heen loop de trap op. Als ik boven ben zie ik een deur waar een 6 op staat. 'Kamer zes.' Ik glimlach en maak de deur open.

    -is er nog iemand die Olivia wil komen bezoeken? :33 kinda bored-


    Shit Could Be Worse.

    {Have to go.. Tot morgen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik wil wel, june durft zo wel weer de badkamer uit]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    Langzaam werd mijn hand weer zichtbaar en een zucht van opluchting verliet mijn mond en vulde de leegte van de kamer. Mijn tas kwam met een klap neer op het bed dat het dichtst bij het raam stond, de beste plek om over de wijde omtrek te kijken.
    Een gil haalt me uit mijn gedachten en voor ik weet sta ik opnieuw in de gang, waar June overheen rent en de badkamer in schiet. Verward blijf ik even staan kijken maar loop dan toch voorzichtig naar de badkamerdeur.
    'June?' vraag ik bijna fluisterend, terwijl ik een keer met mijn vinger tegen de deur tik.


    •

    [Ik ga toch even een beginpost maken :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    June Hamilton
    Ik doe de deur op een kiertje en zie het verbaasde gezicht van Ethan. Ik voel hoe mijn gezicht zo rood als een boei wordt en schraap mijn keel.
    'Eh- een spin' hakkel ik en glip langs hem de deur uit, vol schaamte.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:13 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Marique Elizabeth Valois

    Een klein beetje verrast door zijn vraag haalde ik mijn schouders wat op.
    "Geen idee," Bekende ik en kruiste even mijn armen terwijl ik hem voor een tweede keer bekeek. "Misschien een Jake of een Jack of zo."
    Ik wandelde hem voorbij en keek vluchtig even over mijn schouder.
    "Zin om mee het huis te gaan verkennen?" Vroeg ik aan Damon. "Of blijf je liever in deze muffe ruimte?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.