• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    'Ik zie je wel weer,' Anna glimlacht en draait zich dan om. Terwijl ze de trap afloopt kan ik me wel voor m'n gezicht slaan, dat zekere gedoe heeft nooit bij mij gepast en dat zal het ook nooit gaan doen, niet dat het ergens op geleken had wat ik zojuist had gezegd, maar vooruit.
    Op weg naar mijn eigen kamer blijf ik even bij June's kamerdeur staan. Ik zou kunnen aankloppen en vragen of ze hulp nodig had, bij die spin, of bij haar kleren uitpakken, of vragen of ze iets te drinken wilde ... Zachtjes schudde ik mijn hoofd en liet mijn hand - die ik omhoog had gebracht om op de deur te kloppen - weer zakken. Die had vast belangrijkere en leukere dingen aan haar hoofd.
    Zuchtend liet ik terug naar kamer vier, waar ik mijn tas begon uit te pakken en uiteindelijk op mijn rug op het bed viel en via het raam naar de lucht staarde.

    [Ik ga slaaapen, tot morgen!]

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:17 ]


    •

    Noah Franklin Valois

    Redelijk arrogant trok ik een wenkbrauw op toen ik hoorde wat het meisje zei en nam expres nog een trek van de sigaret om uiteindelijk de rook langzaam weer uit te blazen.
    "Ik ben Lolita , jij?" Hoorde ik haar vragen en trok mijn schouders wat op.
    "Noah," Was mijn korte antwoord zonder dat ik ook maar moeite deed om de sigaret uit mijn mond te halen.
    Ik snoof even en keek haar aan terwijl ik nonchalant tegen de muur leunde.
    "En als ik gepakt word, is dat mijn probleem."
    Ik geef toe dat ik niet bepaald het charmante type was, maar dat was ik eigenlijk nooit bij mensen die ik niet kende.
    Het was een soort van test eigenlijk en als ze die doorstonden was er misschien nog wel wat hoop voor wat plezier te maken.
    Uit ervaring wist ik dat ik soms een complete eikel kon zijn, maar eens mensen dat doorzagen was ik best ok, vond ik dan toch.
    Ik nam nog een lange trek van de sigaret tot er alleen nog maar een peukje overbleef en doofde hem op de muur zonder na te denken dat het een verschroeid plekje zou worden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Olivia Severance

    Ik hoor nu een meisjes stem en een jongens stem. Ik leun weer naar achteren en zie ze allebei staan. De jongen nog met zijn sigaret in zijn handen even later dooft de jongen zijn sigaret op de muur. Okey, nu kon het mij ook niks meer uitmaken. 'Hey!' Roep ik naar de jongen. 'Geef mij er ook een wil je?' vraag ik dan.


    Shit Could Be Worse.

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik zie Lolita bij een jongen staan die binnen aan het roken is. Ik bekijk haar even goed en probeer me voor de geest te halen of ik haar al eerder heb gezien, ze kwam me bekend voor. Dan doofd de jongen zijn sigaret tegen de muur en er blijft een klein verschroeid plekje achter. "Hey!" roept een meisje "geef mij er ook een wil je?" vraagt ze. Roken was vies en ongezond. Ik loop door naar de woonkamer en ga op de bank zitten. Ik pak de afstandsbediening en zet de tv aan.

    [ik reageer morgen wel c:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Noah Franklin Valois

    Ik snoof en gooide zonder iets te zeggen mijn pakje in haar richting.
    "Toch iemand die niet zo braaf is." Mompelde ik en trok een mondhoek wat omhoog. "Wat is je naam?"
    Met mijn tong ging ik even nonchalant over mijn onderlip terwijl ik mijn handen weer diep in mijn zakken stak en tegen de muur aangeleund bleef staan.
    Ik bekeek het meisje eens goed, ze was absoluut niet lelijk maar echt mijn type was ze niet.
    Persoonlijk hield ik meer van blondines met de juiste rondingen en een scherpe tong en gevoel voor avontuur.
    In heel mijn leven had ik zo maar eentje ontmoet, Ashley maar ze raakte verlamd door een auto-ongeluk en wilde niet dat ik nog bij haar zou blijven uit medelijden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [wie wil anna meeten?]

    Olivia Severance.

    Hij gooit het pakje in mijn richting. 'Bedankt..?' mompel ik dan chagrijning. Ik pak er één uit het doosje en pak er nog twee die ik in mijn zak stop. Dan gooi ik het pakje weer terug. 'Shit..' Ik kijk niet uit en gooi het pakje tegen zijn rug aan. Ik haal mijn schouders op en loop dan weer naar mijn kamer waar ik mijn sigaret opsteek en op het bed ga liggen. ''Als ik nou maar niet in slaap val '' is het laatste wat ik nog denk.

    -Ik ga van Quizlet, Sleepwell-


    Shit Could Be Worse.

    Nicky Jane Fox

    Op mijn knalrode scooter racete ik over de weggetjes tot ik bij een groot gebouw uitkam. Yule House. Ik kreeg koude rillingen. De locatie was nou niet bepaald prettig. Veel bomen, veel struiken en ver weg van de bewoonde wereld. Oke, dat viel mee maarja. Ik vond het er niet zo geweldig uit zien. Ik pakte de sleutel die ik had gekregen en opende de deur toen ik zag dat veel mensen er al waren. 'Oke mensen, Nicky hier. Let's get this party started!' riep ik door het huis heen. Ik zag een spiegel en rende er meteen heen om te checken of mijn make-up niet was uitgelopen op de scooter. Nee, gelukkig niet. Ik keek even naar mijn outfit in de spiegel. Die panda's waren gewoon te cute. Ik haalde mijn snapback uit mijn tas en zetten hem op mijn hoofd. De tekst 'YOLO' was misschien te veel gebruikt maar deze cap was gewoon cool. Ik rende naar boven en bekeek welke kamer ik had. Kamer 2, samen met een of andere Lolita. He, die naam klonk leuk. Net als de kledingstijl. Ik opende de deur van de kamer en gooide mijn felpaarse weekendtas naar binnen. 'Helloooo new room.' zei ik blij.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    - Omg i like nicky, helemaal blij x3-


    Shit Could Be Worse.

    [mijn topics]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mohawk schreef:
    Marique Elizabeth Valois

    Ik wandelde de bibliotheek uit en keek op de gang even van links naar rechts, twijfelend welke kant we op zouden kunnen gaan.
    Eigenlijk zou ik naar Noah moeten gaan, zoals ik had gezegd maar veel zin had ik er nog niet in.
    Er was hier nog veel te ontdekken en dat kreeg toch wel even voorrang.
    "Welke kant gaan we uit?" Vroeg ik dan maar aan Damon. "Ik laat aan jou de keuze."



    [Wie wilt er Noah meeten?]


    Damon
    'Links' Andwoord ik, altijd al ik niet wist welke kant ik op moest werd het links. En vroeg me af waarom zei hier was.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 14:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël Smith
    Verveeld keek ik voor me uit en spuugde mijn kauwgom uit op de grond.
    Ik loop zonder op of om te kijken naar het huis en negeer een vrouw die me welkom heet. Ik kijk vluchtig op de lijst en kijk even vluchtig om me heen. Niemand te zien. Met een onmenselijke snelheid ben ik in een wip in mijn kamer. Ik hoor verschillende gesprekken door het huis, maar het boeit me allemaal niet.

    June Hamilton
    Voordat ik op de kamer van Ethan klopte, besloot ik toch nog maar even naar beneden te gaan. Lafaard dat ik was. Ik glipte ongezien door die enge vrouw naar de rest van het huis, opzoek naar een piano of gitaar die misschien ergens was.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [hallow =)]

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    Langzaam open ik mijn ogen en schiet dan met een ruk overeind, in slaap gevallen, natuurlijk, wanneer niet. Ik rek mezelf kort uit en kijk in de spiegel die naast de kast staat, waarna ik 'n hand door m'n haren haar.
    Ik kijk naar het lege bed naast 't mijne, nog steeds niemand gekomen. Schouderophalend kom ik overeind, mij 'n zorg.
    Twijfelend kijk ik naar de deur en daarna in de spiegel, zou ik ... Zonder verder na te denken sluit ik mijn ogen en open ze weer, in de spiegel is niets meer te zien, behalve de kamer. Ik grijns even, onzichtbaar zijn bleef grappig.


    •