• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    June Hamilton - Necromancer
    Even ben ik uit het veld geslagen door wat ze zegt. Had iedereen dan hier een speciale kracht?
    'Nou eh- ik kan geesten zien en oproepen' zeg ik een beetje opgelaten.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Marique Elizabeth Valois

    "Als het een troost kan zijn," Begon ik maar onderbrak mijn zin even zodat ik de deur van kamer 4 kon openen. "Mijn beide ouders moesten niets van Noah of mij weten, daarom zitten we hier."
    Het was wel een schrale troost aangezien Noah en ik elkaar hadden om zich aan op te trekken.
    "Waarom zit jij hier dan eigenlijk?" Vroeg ik en gooide de koffer met enige moeite op het vrijstaande bed. "Of is het omdat je het zelf wilde? Wat ik moeilijk wil geloven."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik knik even. "Lijkt me best raar om geesten te zien en op te kunnen roepen" zeg ik dan. Straks komt er misschien nog wel een geest langs van iemand die ik heb vermoord.. denk ik dan... "Ik ben een vampier" zeg ik dan maar en kijk even uit het raam naar buiten, maar op dat moment komt Marique binnen gewandeld.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 20:23 ]

    Damon
    'Nee, Blijkbaar wilden ze me weg hebben' Andwoorde ik, ik was meer klopgeest voor mijn vader dan dat ik echt een zoon was. Mijn vader was iemand die zich veel aantrok van wat andere mensen van hem dachten.


    Don't be like the rest of them, darling

    June Hamilton- Necromancer
    Alsof Anna en ik onzichtbaar waren, gooide een meisje druk pratend haar koffer op het lege bed.
    Ik zat daar een beetje akward te zitten, maar dat onzichtbare deed me aan iemand denken.
    Ik moest écht met Ethan praten.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    anna Bailey Miller Vampier
    June reageert niet op wat ik zeg en het meisje dat binnen komt lijkt ons niet te zien of is te druk in gesprek. Ik vraag me af of ik het wel hard genoeg heb gezegt zodat June het kon horen. In de deuropening blijft een jongen staan. Ik pak mijn flesje en draai de dop er vanaf en drink het laatste beetje bloed op wat er nog in zat.

    Marique Elizabeth Valois

    "Hmm, dat is rot." Zuchtte ik afkeurend terwijl ik de koffer open klikte. "Ik haat het als mensen zoiets doen."
    Ik liet de koffer wagenwijd openstaan terwijl ik naar de kast wandelde en die opentrok om te kijken of er nog voldoende plek was.
    Aangezien er meer dan genoeg ruimte was, wandelde ik terug naar de koffer, graaide er wat kleren uit en propte die nonchalant de kast in.
    "Wat een geluk dat ik hier ook zit," Grapte ik en draaide me om. "Dan kunnen we samen de boel wat opvrolijken."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    June Hamilton- Necromancer
    Ik kijk met grote ogen toe hoe Anna het flesje met bloed erin in één keer leeg drinkt. Wat zei ze nou dat ze was?
    'Een vampier' denk ik hardop. Die bestonden toch alleen in verhalen? Tenminste, dat hield ik mezelf altijd voor.
    'En ja het is inderdaad raar om dode mensen te zien' zeg ik tegen haar. Als ze me nu nog niet raar vind, weet ik het niet meer. Ik hoop alleen dat haar slachtoffers me niet komen opzoeken.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Damon
    'Ja, ik ben echt het beste gezelschap dat je je kan wensen' Zeg ik lachend, 'Agh, mensen mogen mij toch nooit, en ik kan er mee leven' Andwoord ik schouderophalend op het eerste wat ze zei.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 20:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ze kijkt met grote ogen naar hoe ik het flesje leeg drink en denkt daarna hardop nog eens na over wat ik ben. "Er zat nog maar een klein beetje in" zeg ik dan nog, er zaten echt nog maar een paar slokken in, aangezien de rest it het flesje was gelopen toen de lamp naar beneden viel daarstraks. Marique pakt haar koffer uit en dumpt haar kleren in de kast.

    [ik moet gaan, moet naar een verjaardag en moet nog iemand ophalen haha xD doeidoei]

    Marique Elizabeth Valois

    "Zo erg ben je toch niet?" Lachte ik vrolijk en wandelde weer naar het bed waar de koffer op lag. "Momenteel ben je nog perfect te verdragen en heb ik nog niet de neiging gehad om je een dreun te verkopen."
    Ik nam nog een stapel kleren uit de koffer die net als de vorige stapel netjes in de kast verdwenen.
    "En voor mij is dat al een hele prestatie," Grijnsde ik. "Normaal gezien hou ik het nooit zo lang vol om mensen niet meteen te gaan haten, dus dat is iets positief, toch?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Jij moet het ook nog een jaar volhouden' Hielp ik haar grijnzend herinneren, benieuwt of haar mening in dat jaar zou veranderen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [vals alarm. ben er nog even :p wordt iets later haha xD ze is nog niet klaar dus kan der nog niet ophalen xD]

    Marique Elizabeth Valois

    Voor een derde keer liep ik naar de koffer om er weer wat spullen uit te halen en deze ook in de kast te leggen.
    "Jij moet het ook nog een jaar volhouden" Zei hij grijnzend.
    "Zo erg ben ik niet hoor," Grinnikte ik en keek hem uitdagend aan. "Of zo denk ik er dan toch over."
    Ik plantte mijn handen in mijn heupen en lachte.
    "Ben ik erg?" Vroeg ik uiteindelijk. "Nee toch?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Ik heb nog een jaar om dat uit te vinden' Zeg ik lachend, 'We zullen zien hoe erg we zijn' Voeg ik er nogsteeds lachend aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling