• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Marique Elizabeth Valois

    Ik bekeek het pak met koekjes en haalde er eentje uit om er vervolgens kleine stukjes van af te bijten.
    "Wat zoek je?" Vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik wat opzij leunde om te kunnen kijken wat hij deed.
    Ik nam plaats op het aanrecht en wiebelde met mijn benen die een heel stuk boven de grond hingen.
    Ergens was ik niet zeker of dit wel mocht, maar het kwaad was toch al geschied en veel kon het me toch niet schelen.
    Wat konden ze immers doen?
    Me van school sturen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    'Ethan?' hoor ik zachtjes terwijl er op de slaapkamerdeur wordt geklopt.
    De neiging om mezelf onzichtbaar te maken borrelt langzaam in me op, maar dan schieten opnieuw alle beschuldigingen en beledigingen van de middelbare school door mijn hoofd. Met een holle blik in mijn ogen sta ik op van het bed, weglopen had geen zin, dat is wel iets wat ik had geleerd.
    Terwijl ik de deur op een kier houdt en met mijn holle blik naar de gang staar verbaas ik mezelf niet, wie anders als June zou op mijn deur moeten kloppen?
    Langzaam laat ik mijn blik naar beneden glijden, naar haar ogen, waar mijn blik blijft hangen. Kort schraap ik mijn keel, 'ja?' vraag ik beleefd.


    •

    Nicky Jane Fox - Toekomst voorspeller

    'Oh hey. Gelukkig, eindelijk antwoord er iemand.' Ik liep naar het meisje toe. 'Ik ben Nicky en Liam is mijn neefje. Hij hoort hier al te zijn maar ik kan hem nergens vinden. Hij heeft lichtblond haar en bruine ogen en hij is niet bepaald lang. Maar ik heb hier nog niemand gezien die daar aan voldoet dus misschien is hij er nog niet. Heb jij hem toevallig gezien?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Mohawk schreef:
    Marique Elizabeth Valois

    Ik bekeek het pak met koekjes en haalde er eentje uit om er vervolgens kleine stukjes van af te bijten.
    "Wat zoek je?" Vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik wat opzij leunde om te kunnen kijken wat hij deed.
    Ik nam plaats op het aanrecht en wiebelde met mijn benen die een heel stuk boven de grond hingen.
    Ergens was ik niet zeker of dit wel mocht, maar het kwaad was toch al geschied en veel kon het me toch niet schelen.
    Wat konden ze immers doen?
    Me van school sturen?


    Damon
    'Eens kijken of ze ook iets sterkers hebben dan ijsthee' Andwoorde ik mompelen waarna ik op de onderste vooraadplak ging staan om op de hoogste plank te kunnen kijken, en sprong soepel weer op de grond met een fles wodka. 'Geweldig'


    Don't be like the rest of them, darling

    [hallow]

    Marique Elizabeth Valois

    "Zo te horen heb je wat gevonden," Riep ik in zijn richting en bleef op het aanrecht zitten. "Wat is het?"
    Het was al een heel lange tijd geleden dat ik nog iets van alcohol had gedronken, maar daar kon vandaag misschien wel verandering in komen.
    Hoewel ik me toch ergens afvroeg waarom ze alcohol op school hadden.
    Misschien was het van iemand van het personeel die niet wilde dat het ontdekt werd?
    Ik sloeg mijn benen over elkaar en wachtte geduldig af tot Damon terug zou komen met de buit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Blijkbaar kan er iemand van het personeel niet zonder zn Wodka' Andwoorde ik, het stond helemaal achteraan achter allemaal andere spullen alsof ze hoopten dat er niemand zou kijken.. Jammer dat ik hier ben. Ik zette de fles op het aanrecht om vervolgens in de kastjes te zoeken naar glazen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marique Elizabeth Valois

    "Misschien staan daar wat glazen," Zei ik en wees naar een kast die boven het fornuis hing. "Dat lijkt me logischer aangezien zoiets bij ons thuis daar staat."
    Langzaam liet ik me even van het aanrecht glijden tot ik weer grond onder mijn voeten voelde en voelde me daarom ook meteen een stuk kleiner.
    Geruisloos wandelde ik naar de kast, trok deze open en zag enkele glazen staan.
    "Misschien kan jij er bij?" Vroeg ik en keek hem aan. "Ben net te klein."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [iemand voor Anna??]

    Damon
    Ik was net iets langer dan zij was en pakte voor de zekerheid twee glazen uit het kastje, 'Wil je ook?' Vroeg ik vervolgens aan haar, er waren wel genoeg mensen die toch geen drank dronken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marique Elizabeth Valois

    "Nee, ik ga er op staan kijken terwijl jij drinkt." Zei ik sarcastisch maar lachte uiteindelijk toch even later. "Tuurlijk wil ik ook wat, wat dacht je dan?"
    Ik sprong terug op het aanrecht en sloeg nogmaals mijn benen over elkaar terwijl ik al zijn bewegingen volgde.
    "Hoe oud ben je eigenlijk?" Vroeg ik plots.
    Eigenlijk had ik geen idee van waar dat die vraag kwam, maar ik wilde het nu wel weten.



    [Sorry, al mijn personages zijn bezet. Tenzij je je personage bij Lolita en Noah wilt zetten? Die staan boven in de hal.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    '18, ben jarig op 1 April' Andwoorde ik waarna ik twee glazen vulde en vervolgens in kleermakerszit op het aanrecht ging zitten, mijn vader was nooit goed met zijn flessen drank omgegaan. Hij had ze altijd in een kast in de woonkamer staan, niet dat ik dat ooit een probleem had gevonden.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik schrijf dadelijk een stukje. Ik heb nog bergen huiswerk D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Marique Elizabeth Valois

    "Snotneus," Grapte ik en nam een van de twee glazen weg terwijl ik deze op mijn been liet rusten. "Ik ben een paar maandjes ouder."
    Ik speelde met het glas tussen mijn vingers en zuchtte even vermoeid.
    "Heb jij eigenlijk al iemand gezien van het personeel?" Vroeg ik na een tijdje. "Ik heb het gevoel dat ze ons wel in het oog houden, maar dat we hen nog moeten ontmoeten."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Nee, nog niet. Maar als ze goed hun werk zouden doen zouden we hier nu niet aan het drinken zijn. Dus hopelijk blijven ze weg' Zeg ik grijnzend waarna ik een slok van de wodka nam.


    Don't be like the rest of them, darling