• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Anna Bailey Miller Vampier
    June zegt me gedag en gaat de kamer uit. Ik doe de koffer weer dicht en doe het slotje er weer op en leg hem weer onder mijn bed. Ik pak mijn fles en neem een paar slokken en draai dan de dop er weer op en ga de kamer uit. Op de gang zie ik een jongen en een meisje staan en ik loop naar ze toe. "hey" zeg ik dan.

    Marique Elizabeth Valois

    Ik lachte even hoofdschuddend en nam, net zoals Damon, een slok van de wodka.
    Het spul brandde even in mijn keel omdat ik het niet meer gewend was maar het brandende gevoel verdween net zo snel als het gekomen was.
    "Ik was even vergeten dat het zo goed kon smaken," Zei ik op een redelijk zachte toon. "Zolang ik maar niet dronken word is het goed, anders doe ik onverantwoordelijke dingen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Noah Franklin Valois

    "Hey," Hoorde ik plots iemand zeggen waardoor ik me automatisch in de richting van het geluid draaide.
    "Eh, hallo." Zei ik en nam het meisje even in me op. "Ook nieuw hier neem ik aan?"
    Het was me opgevallen dat ik nog niemand tegen was gekomen die al eerder op deze school zat en dat we letterlijk allemaal nieuw waren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Hmm.. Ik niet' Andwoorde ik schouderophalend, ik dronk het best vaak.. Tsja, maar ik was er nou niet bepaalt verslaaft aan. 'Hmm.. Want dat zou heel slecht zijn in een gekkenhuis' andwoorde ik sarcastisch.


    Don't be like the rest of them, darling

    Anna Bailey Miller Vampier
    De jongen draait zich om. "Eh, Hallo" zegt hij "Ook nieuw hier neem ik aan?" vraagt hij dan en ik knik. "Ja, ook nieuw hier, ik denk dat iedereen nieuw is hier" zeg ik dan.

    Lolita Estela Rosales
    'Hey,'Hoorde Lolita plotseling. Ze draaide zich om. 'Eh, hallo,' Zei Noah en Lolita zwaaide gewoon even. Iemand anders had haar toch niet horen zingen, vroeg ze zichzelf een beetjehier paniekerig af. 'Ook nieuw hier neem ik aan?'
    Vroeg hij aan het meisje,'Ja, ook nieuw hier, ik denk dat iedereen nieuw is' Zei ze met een kort knikje. Lolita keek haar even met gespleten ogen aan, maar niet te opvallend. 'Jij komt me bekend voor. Ken ik jouw niet?'Vroeg ze langzaam en vragend. Lolita had het idee dat ze niet een mens was. Misschien de geur van bloed om haar heen of omdat ze echt bekend uitzag.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 15:02 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Noah Franklin Valois

    "Ik ben Noah," Zei ik kort en wees vervolgens even naar Lolita. "En Lolita."
    Ik keek haar vragend aan, in afwachting tot ze zichzelf zou voorstellen.
    Het kon zijn dat het aan mij lag, maar ik had het gevoel dat de spanning plots hoog was opgelopen.
    "En hoe heet jij?" Vroeg ik dan maar om het gesprek gaande te houden.



    Marique Elizabeth Valois

    "Ik weet niet goed wat ik moet denken van dit huis." Bekende ik en sloeg mijn ogen even neer terwijl ik nog een slok wodka nam.
    De drang om te vertellen over mijn gave was groot, maar de kans dat hij me zou uitlachen leek me nog groter.
    "Ik heb al sinds ik hier aankwam het gevoel dat er iets niet juist is."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Hmm.. Ik vind het hier raar' Andwoorde ik terwijl ik even naar het plafond bleef kijken om vervolgens nog een slok te nemen, 'Wat dan?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    anna Bailey Miller Vampier
    "jij komt me bekend voor. Ken ik jouw niet?" vraagt ze dan langzaam en kijkt me vragend aan. Ik kijk der even aan en dan weet ik het weer en ik knik even. Ik probeerde haar te redden nadat een vampier haar had aangevallen door haar mijn bloed te laten drinken, maar toen ik achter de vampier aan wou gaan was hij dichterbij dan ik dacht en heeft ie haar nek omgedraaid waardoor ze nu een vampier is. (als je dit tenminste goed vind haha, ik verzin maar wat.) De jongen stelt zich voor en stelt het meisje voor. "Ik ben Anna" zeg ik dan.

    [@Mismi, goed hoor, want ze was toch veranderd tijdens WII :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [haha oke xD]

    Marique Elizabeth Valois

    "Ik weet niet juist wat," Bekende ik. "Het is een soort gevoel, snap je?"
    Ik nam een grote teug wodka en voelde een rilling over mijn ruggengraat gaan.
    "Laat maar, straks denk je echt nog dat er iets mis is in mijn bovenkamer." Zei ik met een kleine glimlach en bekeek de inhoud van mijn glas.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Dat valt best mee' Andwoorde ik schouderophalend op het fijt dat ik haar mischien raar vond, of gek. 'Maargoed, een voorgevoel dus?' Vroeg ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marique Elizabeth Valois

    "Geloof jij in het paranormale?" Vroeg ik abrupt en bleef naar de inhoud van mijn glas staren. "Of geloof je er niet in?"
    Het was een rare vraag om te stellen, maar ik wist niet hoe ik het anders moest doen.
    "Want ik geloof er wel, in dingen dat niet bepaald erg menselijk zijn." Een flauwe glimlach speelde op mijn lippen. "Nu ga je me echt gek verklaren vrees ik."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lolita Estela Rosales
    'Ik ben Anna,' Zei ze. Lolita keek haar nog steeds vragend haar. Waarom kwam ze haar zo bekent voor en kwam die naar ook betekent voor? Ze wist dat er genoeg Anna's op de wereld zijn. Toch kwam deze heel bekent voor.
    'Lolita, maar dat zei Noah al,' Zei ze zacht. Lolita groef in haar geheugen, maar kon het niet vinden. Het leek wel of het op het puntje van haar tong zat.
    Het kon zijn dat ze een vampier is en ze vroeger haar een keer tegenkwam. Alles was mogelijk. Lolita kwam haar allen maar vragend aanstaren.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor