• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Mohawk schreef:
    Marique Elizabeth Valois

    "Geloof jij in het paranormale?" Vroeg ik abrupt en bleef naar de inhoud van mijn glas staren. "Of geloof je er niet in?"
    Het was een rare vraag om te stellen, maar ik wist niet hoe ik het anders moest doen.
    "Want ik geloof er wel, in dingen dat niet bepaald erg menselijk zijn." Een flauwe glimlach speelde op mijn lippen. "Nu ga je me echt gek verklaren vrees ik."


    Damon
    'Nee, dat ga ik niet doen' Andwoorde ik met een flauwe glimlach, zelf had ik het recht niet om te beslissen of iets wel of niet echt was aangezien ik er zelf ook wel eens overna dacht. Of mischien over de dingen die ik gezien heb en zelf kon doen, al had ik dat niet helemaal in de hand. 'Ik geloof.. Er deels in, aangezien ik geen idee heb wat ik moet geloven' Andwoord ik vervolgens en neem nog een slok.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marique Elizabeth Valois

    "Ik heb het gevoel dat je me nu echt een freak gaat vinden, net als mijn ouders." Zei ik zacht en zette het glas met de wodka op het aanrecht. "Beloof me alleen dat je niet gaat vluchten zoals sommigen dat doen."
    Langzaam sloot ik mijn ogen, nog steeds niet zeker of dit wel de juiste oplossing was.
    Ik zoog mijn longen vol met lucht en nam niet veel later het uiterlijk van Damon aan.
    Wanneer ik mijn ogen weer opende, kon ik niets anders doen dan hem onzeker aan te staren.
    "Dit bedoel ik dus," Zelfs mijn stem klonk net zoals die van hem. "Ik geloof in het paranormale en ik heb het gevoel dat we daarom hier zitten."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Awesome' Zei ik grijnzend waarna ik tegen haar of mijn.. neus drukte, 'Ik ben best knap he?' Vroeg ik grijnzend. 'Ik denk dat ik een klopgeest heb' Zeg ik vervolgens, 'Of ik doe het zelf maar het komt ophetzelfde neer'


    Don't be like the rest of them, darling

    Anna Bailey Miller Vampier
    Lolita stelt zichzelf nog een keer voor en blijft me aankijken en ik heb het idee dat ze niet helemaal weet wie ik ben en dat ze deels door mij een vampier is, al heb ik het idee dat het niet lang meer zal duren voor ze het wel weer weet. Ik heb nooit iemand met opzet willen veranderen en Lolita is daarom ook de enigste die door mij vampier is geworden. Ik haatte het om vampier te zijn, de eerste periode was het moeilijkste, daarna werd het steeds makkelijker.

    Marique Elizabeth Valois

    Ik gaf hem lachend een speelse duw wanneer hij zei dat hij best knap was.
    "Je hebt een groot ego," Grinnikte ik. "Maar ik kan je geen ongelijk geven."
    "Ik denk dat ik een klopgeest heb." Zei hij vervolgens. "Of ik doe het zelf maar het komt op hetzelfde neer."
    "Een klopgeest?" Ik keek hem vragend aan en liet mezelf weer normaal worden. "Wat gebeurt er dan precies?"
    Ik nam de wodka terug op van het aanrecht en nam er terug een slokje van.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    Ugh, even nadenken hoe ik dat moest uitleggen, 'Moeilijk uit te leggen, ik laat het je nog wel een keer zien' Andwoorde ik vervolgens waarna ik de laatste slok nam uit het glas.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marique Elizabeth Valois

    "Weet je, je bent de enigste, op mijn broer na dan, die niet roept, vlucht of bang van me is." Zei ik met een kleine glimlach. "Dat waardeer ik eigenlijk wel."
    Ik liet mijn benen weer naast elkaar hangen en wiebelde ermee net zoals een klein meisje.
    "Je vindt me dus geen freak?" Stelde ik vast en keek hem glimlachend aan. "Wauw, dat is echt bijzonder."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Ik ben zelf al een freak dus ik heb geen vooroordelen' Andwoord ik waarna een soort zwarte schim haar van het aanrecht afdrukt, dat bedoelde ik.. Dat had ik zelf willen doen, 'Zie je' Mompelde ik, als ik iets bedacht gebeurde het bijna direct. 'Ik heb je niet aangeraakt'


    Don't be like the rest of them, darling

    Marique Elizabeth Valois

    Geschrokken keek ik hem aan.
    "Ok, dat was vreemd." Zei ik en klauterde terug op de plek waar ik eerder zat. "Kan je het eigenlijk beheersen?"
    Het leek me soms verschrikkelijk lastig als je het niet kon beheersen, dat had ik in het begin dat ik mijn gave had ontdekt ook.
    Ik veranderde in eender wie zonder dat ik het echt doorhad, wat lastig was als je op school zat.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Nop' Andwoorde ik waarna ik de fles pakte en die weer tot de helft vulde om vervolgens weer een paar slokken te nemen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marique Elizabeth Valois

    "Noah heeft ook een gave," Zei ik terwijl ik toekeek hoe hij het glas bijvulde. "Hij kan in iemands hoofd kruipen via de gedachtegang. Hij praat dan met je of hij kan alles achterhalen wat je ooit hebt gedacht wat soms erg lastig kan zijn."
    Hoe meer ik er over nadacht hoe vreemder alles voor me werd.
    Na Noah en ik, had ook Damon een gave waardoor ik me nu echt afvroeg of er nog mensen waren die iets speciaal konden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Dat word vast gezellig' Zei ik grijnzend doelend op het fijt dat we samen in een kamer zaten, 'Ik denk niet dat dat altijd zo leuk is als je broertje alles kan horen wat jij denkt'


    Don't be like the rest of them, darling

    Lolita Estela Rosales
    Lolita keek Anna nog steeds vragend aan. 'Sorry, maar je komt me zo bekent voor. Mijn hoofd werkt niet echt mee,' Zei ze een beetje lachend. Ze had het vaker dat ze mensen tegenkomt en niet wist wie ze waren, maar wel eens tegen was gekomen. Dat kreeg je ervan na 80 op deze aardkloot rond te lopen, dacht ze. 1 ding was ze zeker: Anna was een vampier. Bloed was te ruiken door de geur van sigaretten heen. Lolita werd niet zoals sommige meteen hongerig van het ruiken van bloed. Het boeide haar niet zo veel. Had ze pas echt honger dan dronk ze wel eens wat.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Marique Elizabeth Valois

    "Ik kan niets geheim houden voor hem, zelfs niet als het een verrassing hoort te blijven." Zei ik droogjes en trok mijn neus wat op. "Dat zou hetzelfde zijn als jouw broer heel de tijd in je hoofd zou zitten, wie weet wat zou hij dan allemaal ontdekken."
    Gelukkig respecteerde Noah min of meer mijn eisen, dus zat hij bijna nooit in mijn hoofd, tenzij het echt nodig was of als ik met hem wilde communiceren zonder dat iemand er lucht van zou krijgen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Mijn broer in mijn hooft.. Nee dankje vriendelijk' Andwoorde ik sarcastisch en zette het alweer lege glas in de gootsteen om vervolgens de fles te pakken en daarna te kijken.


    Don't be like the rest of them, darling