• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [hahaha okee alvast veel plezier :)]

    June Hamilton- Necromancer
    Nog steeds volkomen genegeerd door mijn andere kamergenoot en een jongen, glimlach ik naar Anna.
    'Je gaat ons toch niet in onze slaap vermoorden, hè?'


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [dankje =)]

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik lach even. "Nee, ik vermoord niemand in zijn of haar slaap" zeg ik dan. "ik loop lang genoeg rond om mezelf inmiddels te kunnen beheersen" zeg ik dan. Het was raar maar ook weer fijn om er eens met iemand over te praten. Niet veel mensen wister ervan en de mensen die het wisten zijn nu dood, op een aantal vampiers na. "Ik heb nooit iemand met opzet willen vermoorden" zeg ik dan en ik kijk even naar de grond.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 20:58 ]

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    'Ik heb nog een jaar om dat uit te vinden' Zeg ik lachend, 'We zullen zien hoe erg we zijn' Voeg ik er nogsteeds lachend aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marique Elizabeth Valois

    "Dat is een goed idee," Glimlachte ik en keek naar de koffer die nog niet eens voor de helft was uitgepakt.
    Een zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik over de koffer heenboog en hem weer dicht deed.
    "De rest is voor een andere keer." Mompelde ik en trok hem af het bed. "Ik heb er nu al geen zin meer in."
    Omdat ik geen idee had waar ik met de koffer heen moest, schoof ik hem netjes onder het bed en stond vervolgens weer recht.
    "Zo, wat nu?" Vroeg ik terwijl ik mijn handen afklopte aan mijn broek. "Enige plannen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    June Hamilton- Necromancer
    Anna kijkt naar de grond als ze zegt dat ze nooit iemand heeft willen vermoorden. Gelijk heb ik medelijden met haar.
    'Ik weet niet veel van vampiers, maar ik weet zeker dat ze niet allemaal kwaadaardig zijn,' zeg ik.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Damon
    'Eten, ik heb honger' Besluit ik grijnzend, 'Waarom zit jij hier?' Vraag ik haar vervolgens uit nieuwschierigheid en herinner me er aan dat ik nooit echt nieuwschierig ben geweest naar de dingen die mensen doe of waarom ze ergens waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik kijk even op naar June en glimlach even. Elke vampier had zijn donkere kant, ik had mijn krachten ook wel eens misbruikt voor mezelf. "Elke vampier heeft wel een paar moorden gepleegd" zeg ik dan.

    June Hamilton -Necromancer
    Ik tuit even mijn lippen en kijk haar aan.
    'Dat is het verleden, toch?' ik bedoel, ze mag dan wel mensen hebben vermoord, maar zo lijkt ze helemaal niet. Ze lijkt zo normaal. En bang, nee bang dat ben ik zeker niet voor haar.
    Dat was best ironisch, want ik was wel bang voor de geesten die ik zag.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 21:10 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Marique Elizabeth Valois

    Mijn glimlach verdween even van mijn gezicht, maar kwam er vervolgens weer aarzelend op.
    "Wel, mijn ouders haatten ons voor wat we deden." Gaf ik simpelweg toe, zonder uit te leggen wat we juist deden. "Er waren dagen dat ze letterlijk zeiden dat we niet langer gewenst waren en dat we hun grootste fout waren dat ze ooit hadden gemaakt."
    Ik haalde mijn schouders wat op en haalde diep adem.
    "Niets belangrijks dus," Zei ik alsof het me niets deed. "Kom, we gaan naar de keuken."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Wat deden jullie dan?' Vroeg ik haar terwijl ik met haar mee liep naar de keuken, ik kon zien dat het haar toch iets deed, zo niet om wat ze deed maar om hoe haar gezicht was betrokken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik glimlach even en knik. "Ik heb de afgelopen 100/150 jaar geen mensen meer vermoord" zeg ik dan, af en toe een vampier die me in de weg stond. Ik pak een van mijn koffers onder mijn bed vandaan en til hem zonder enige moeite op het bed. Ik haal de code er vanaf en open hem en hoop maar dat June niet schrikt als ze ziet dat er eigenlijk alleen maar bloedzakken in zitten. Ik pak mijn fles en maak de bloedzak leeg in de fles. "Ik heb hier niemand voor vermoord" zeg ik dan nog. "Alleen het ziekenhuis beroofd, maar ze zullen er niks van merken" zeg ik dan, aangezien ik alle gegevens heb veranderd en de artsen hun herinneringen enzo hiervan heb veranderd.

    Marique Elizabeth Valois

    "Oh, niets bijzonder hoor." Loog ik en wuifde het nonchalant weg. "Gewoon, wat kattenkwaad uithalen, maar op het einde deden we echt dingen om hen gek te maken doordat we steeds te horen kregen hoe slecht we wel niet waren."
    Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik nadacht over de dingen die we zo al dan niet deden.
    Noah zat in hun hoofden, tot midden in de nacht zodat ze weinig slaap hadden, dan veranderde ik telkens van uiterlijk zodat ze niet meer wisten wie of wat ze nu moesten geloven.
    "Wat wil je eten?" Vroeg ik om voor een tweede keer van onderwerp te veranderen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [nu moet ik wel gaan haha, misschien post ik vanavond nog een reactie, en anders morgen pas =) doeidoei]

    June Hamilton- Necromancer
    Ik moet toegeven, Anna handelde wel slim als ze een koffer vol met bloed onder haar bed te voor schijn haalt. Zonder enkele moeite.
    'Waarom is iedereen zo sterk hier?' mompel ik en kijk hoe Anna de bloed zak leeg spuit in haar fles. Ook al vind ik het een beter idee dat hier niemand voor gestorven is, het is en blijft er ranzig uitzien.
    Ik zeg haar gedag en loop de kamer uit. Ik móet gewoon tegen Ethan zeggen dat iedereen anders is. Het is misschien wel het stomste wat ik ooit heb verzonnen. Zou hij me überhaupt wel willen zien? Hij was erg geschrokken of boos van wat er op zolder was gebeurt.
    Aarzelend stond ik voor zijn kamerdeur.
    'Ethan?' vroeg ik nadat ik had geklopt op zijn deur.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 21:26 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Mohawk schreef:
    Marique Elizabeth Valois

    "Oh, niets bijzonder hoor." Loog ik en wuifde het nonchalant weg. "Gewoon, wat kattenkwaad uithalen, maar op het einde deden we echt dingen om hen gek te maken doordat we steeds te horen kregen hoe slecht we wel niet waren."
    Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik nadacht over de dingen die we zo al dan niet deden.
    Noah zat in hun hoofden, tot midden in de nacht zodat ze weinig slaap hadden, dan veranderde ik telkens van uiterlijk zodat ze niet meer wisten wie of wat ze nu moesten geloven.
    "Wat wil je eten?" Vroeg ik om voor een tweede keer van onderwerp te veranderen.


    Damon
    'Hmm..' Mompelde ik waarna ik de keuken binnenliep en direct naar de voorraadkamer liep om daar in te kijken en kwam terug met een rol koekjes die ik met een simpele beweging openmaakte, 'Koekje?' vroeg ik haar vervolgens en zette de koekjes op een tafeltje waarna ik weer de vooraadkast inliep om vervolgens alles langs te lopen.. Eens kijken of ze hier ook iets met acohol erin hadden.


    Don't be like the rest of them, darling