• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    Tsubaki schreef:
    {Sorry, ik ben er weer, waar kan Charlie inspringen?}


    || Um, Edward en Bella liggen te rollebollen in bed, Embry en Brynn en Renesmee slapen, dus moet je maar even kijken. Collin en Brady lopen rond met problemen, dus die zijn nog open, en anders moet je even contact opnemen met Alfa, kun je inprenten met Seth! ;D ||


    •

    [JE VERGAT SAM! En Brady is nu bij Sam voor advies, Collin loopt ergens in de buurt van Canada en ehh... Carlisle loopt wijsneuserig na te denken. x'D]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || Miehieh, dit is gewoon nog moeilijker dan een normale seks ding schrijven, want hoe de fuck hebben twee vampieren seks dan?! Haha (: We kunnen het altijd nog onderbreken, dan laat ik Renesmee wel even roepen ofzo. En btw, ik heb nog een best goed idee voor een rol, iets wat de rpg sowieso weer tot leven blaast. ||

    Bella Cullen

    Onze neuzen raken elkaar als Edward zich omrolt. "Pestkop." fluistert hij zacht en ik glimlach, zijn ademhaling wordt sneller en de mijne doet het zelfde. Opnieuw duwt hij zijn heupen tegen de mijne, zijn lippen drukken tegen de mijne terwijl hij zijn handen over mijn lichaam laat glijden. Ik kreun weer, deze keer ietsje harder. Gênant, vond ik dat kreunen maar ik was er al snel over heen doordat Edwards lippen zich naar mijn nek bewogen. Het duurde mij veel te lang, zoveel geduld had ik niet. Ik greep me weer vast in zijn haren, en draaide willekeurige plukjes rond mijn vingers.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    {Oke, bedankt ^^}

    Charlie Mila Evergreen
    "Oh yeah, you are one of a kiiiind!" zing ik hardop. Ik loop weer eens door het bos van La Push. Het is gewoon mooi, en het zonlicht valt zo mooi. Genoeg contact met de natuur, water en wind. Mijn Ipod staat alweer aan, want van een ding hou ik bijna evenveel als van de natuur; muziek.
    "Don't stop me now!" zing ik verder, en ik draai evn in het rond, net op het moment dat de wind langs mijn haar vliegt en ik voel me even helemaal in mijn element.

    Na een tijdje houdt het bos op, en loop ik meer langs het strand. Ik zing en loop en dans nog een tijdje verder, tot ik ineens op iemand opknal.
    Het zijn twee mensen, ze kijken lichtelijk bedrukt.
    "Fuck, eh, sorry!"


    Tijd voor koffie.

    [tegen wie knal je nu op? En ik ken een Mila, zo een schattig meisje, ze is pas anderhalf en zit nu in de peuterpubertijd x'D]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jacob Black

    ik sta nog even te wachten tussen de bomen om te horen of Ness misschien op haar kop krijgt. Dan hoor ik opeens geluiden uit het huis dat ik dus never ever, EVER had willen horen. Gadverdamme! Nou Ness, bedek je oren maar.

    Leah Clearwater

    Ik liep samen met Seth over het strand. Opeens grijns ik.
    'He Seth, wedstrijdje wie het snelst bij Emily's huis is?'
    'Nee!' roep hij uit, wetende dat ik zou winnen.
    'Oke, oke. Gewoon een idee.' ik kijk weer naar voren en knal opeens tegen iemand op'.
    'Fuck, eh, sorry!' zegt ze.
    'Kon je niet uitkijken, trut!?' zeg ik woedend.

    Seth Clearwater

    Leah knalt plotseling tegen iemand op.
    'Fuck, eh, sorry!' zegt ze.
    'Kon je niet uitkijken, trut!?' zegt Leah woedend.
    'Rustig Leah.' mompel ik. Op dat moment keek ik haar aan. En ik had opeens het gevoel dat ik zweefde. Alleen zij was er nog. Alleen zij. De rest deed er niet meer toe.
    'I-ik ben Seth.' stotter ik. 'En dat is mijn zus Leah. Sorry voor haar opvliegendheid.'


    Because I love him, do I need another reason?

    PercyWood schreef:
    [tegen wie knal je nu op? En ik ken een Mila, zo een schattig meisje, ze is pas anderhalf en zit nu in de peuterpubertijd x'D]


    Ah, mijn zusje van vier ook. Ze is nog erger dan ik als ik ongesteld ben, en da's zeer moeilijk te overtreffen.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    {Tegen Leah dus ^^, @PercyWood, dat klinkt lief :3 maar dat van @Overexposed niet echt ;P}

    Charlie Mila Evergreen
    "Kon je niet uitkijken trut?" roept jet meisje tegen wie ik opgebotst ben, maar de jongen die naast haar loopt, mompeld dat ze rustig moet doen. Verontwaardigd kijk ik naar het meisje, en daarna naar de jongen. Heel even lijkt het of de tijd even stil blijft staan, maar dan verder hapert.
    "I-ik ben Seth, en dat is mijn zus Leah. Sorry voor haar opvliegendheid." stottert 'Seth'.
    "Ik ben Charlie, Sorry voor de opbotsing," zeg ik tegen Leah, maar met een sarcastische ondertoon. Toch heeft de jongen iets, waardoor ik hem onmiddelijk wil leren kennen.
    "Woon jij hier?" vraag ik.


    Tijd voor koffie.

    @Tsubaki, ze slaat iedereen als ze boos is, maar dan ook echt hard weetjewel. Ze heeft mijn iPhone van de tafel gegooid, mijn iPad bijna ook maar die heb ik kunnen redden gelukkig. Ik zweer het, ze is evil..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Seth Clearwater

    'Eh ja. Ik woon hier verderop.' zeg ik terwijl ik het bos inwijs.
    'En jij?' Leah hou je kop, Leah hou je kop, denk ik wanhopig. Kat haar niet af. Leah keek nog steeds bloedlink naar Charlie. Ik gromde zo zacht mogelijk naar mijn zus. Ze keek me woedend aan. Maar toen ze mijn blik zag werden haar ogen groot van verbijstering.

    Leah Clearwater


    Mijn ogen werden groot van verbazing toen ik zijn blik zag. Dezelfde blik die ik zag bij Embry, Jacob, Quil, Paul, Jared, Brady en Sam. Hij had met haar ingeprent! Ik werd opeens laaiend vanbinnen. Waarom prentte iedereen in? Iedereen behalve ik!? IK was die degene die zo wanhopig graag wou inprenten. Alles om de pijn van Sam te vergeten. Hete rillingen liepen over mijn rug.
    'Jij ook Seth!?' siste ik. 'WAAROM?! Waarom vraag ik je, ben ik de ENIGE die moeten lijden!?' Er knapte iets in me. Ik barstte van woede in een wolf, terwijl ik heftig aan het grommen was.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 14:32 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    {@Overexposed, okay dat is meer dan gewoon boos 0.0, zeggen je ouders daar niks van ofzo?}

    Charlie Mila Evergreen
    Hij wijst het bos in, een plek waar ik misschien ooit wel eens ben langsgelopen. Seth schenkt zijn zus een waarschuwende blik, maar voor ik het weet begint Leah te trillen.
    "Eh, wat is er aan de hand?" vraag ik met grote ogen. Angstig ben ik niet aangelegd, maar dit was wel even iets anders.
    "Jij ook Seth!?" sist ze.
    "Wa-waar heeft ze het over?" vraag ik zacht. "WAAROM?! Waarom vraag ik je, ben ik de ENIGE die moet lijden?!" ze begint nog meer te trillen, en het gaat allang niet meer over het opbotsen, maar waar het wel over gaat, is een mysterie.
    Ze begint nog heftiger te trillen.
    "Seth?!" roep ik geschokt, als ik ineens een scheurend geluid hoor, en ik geef een korte gil. Voor me staat geen meisje meer.
    Het is een wolf.
    "SETH!! ZE IS EEN WOLF, GA WEG!" Gil ik, zonder enige reden, terwijl ik achteruit begin te lopen en begin met harder lopen, tot bijna rennen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 14:45 ]


    Tijd voor koffie.

    || Jawel, maar mijn ouders zijn nogal soft. Haha (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Seth Clearwater

    Ik spring voor Charlie.
    'SETH!! ZE IS EEN WOLF, GA WEG!' gilt ze. Ik steek mijn hand op.
    'Leah, kappen verdomme!' grom ik. 'Kom tot jezelf.' Leah gromt, jankt en laat haar tanden zien. Ze was duidelijk niet meer tot rede te brengen. Als ik met haar zou vecten zou het verkeerd aflopen. Dus ik moest Jake op een of andere manier hier zien te krijgen. Ik hoopte vurig dat Embry ofzo Leah zou horen grommen en deze kant op zou komen. Maar wachten was te gevaarlijk. Ik pakte Charlie's hand en begon met haar te rennen. Wetende dat Leah ons niet achterna zou komen. Leah was tot veel in staat, maar nu hield ze nog steeds te veel van me. Zo snel mogelijk sleur ik Charlie naar Emily's huis. Ik val hijgend binnen met Charlie.


    Because I love him, do I need another reason?

    Brynn Maddy Danec

    Ineens hoorde ik iemand schreeuwen. Ik werd wakker, sprong op en snelde naar waar het vandaan kwam. Ineens botste ik tegen een meisje op. Daarna zag ik de wolf. Ik wierp de wolf een felle blik toe en ik snelde naar de wolf en de jongen. Meteen werd ik woedend. 'WAT DENK JIJ WEL NIET?!' Gilde ik hysterisch. 'IK KEN JE NIET, MAAR DAT MEISJE HEEFT NU EEN TRAUMA,' riep ik erachterna.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 15:01 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zo, gedaan of ik ziek was. M'n moeder is werken en m'n vader.. Ach, laat die eikel maar lekker oprotten ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."