• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    Emily Young

    "Emily, ik heb het helemaal gehad." langzaam zakt hij naar de grond en houd zijn hoofd in zijn handen. "Ik weet echt niet meer wat ik moet doen met Collin en Brady. Ik dacht dat dit zou helpen, maar in plaats daarvan heeft Brady Collin alleen maar gigantisch veel pijn gedaan en heeft Collin mij bijna aangevallen omdat ik boos werd op Brady." ik ga ook op de grond zitten en trek hem tegen me aan. "Ik weet het echt niet meer." ik leg mijn hoofd op zijn schouder. "Geef het de tijd, Bardy moet vast gewoon wennen aan het idee." zeg ik sussend tegen hem.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Sam Uley
    "Maar Collin, zijn eigen inprent, heeft hij pijn gedaan. Ik heb zo'n medelijden met die jongen. Ik vrat mezelf al op toen ik jou pijn deed en ik heb dat niet eens zelf gevoeld. Hoe zal Collin zich nu dan voelen? En Brady als het besef eindelijk tot hem doorgedrongen is? Ik ben bezorgd om ze, Emily. Ik wil niet dat ze pijn hebben."
    Ik keek haar met betraande ogen aan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Emily Young

    "Maar Collin, zijn eigen inprent, heeft hij pijn gedaan. Ik heb zo'n medelijden met die jongen." ik kijk in zijn betraande ogen, ik had medelijden met Sam. Hij trok het zich zoveel aan, terwijl ik wist dat het over een tijdje wel weer goed komt. "Ik vrat mezelf al op toen ik jou pijn deed en ik heb dat niet eens zelf gevoeld. Hoe zal Collin zich nu dan voelen? En Brady als het besef eindelijk tot hem doorgedrongen is? Ik ben bezorgd om ze, Emily. Ik wil niet dat ze pijn hebben." ik dacht lang na, beelden van een aantal jaar geleden flitsen voorbij. De littekens op mijn gezicht leken wel te branden tijdens mijn gedachtenstroom. "Het komt wel goed, het komt wel goed." susste ik zachtjes. Ik wist niet hoe ik hierop moest reageren, zelf had ik ook echt geen idee hoe het nu verder moest.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik concentreerde me goed op de dieren, maar ineens kwam er een wandelaar. Natuurlijk had ik mezelf niet onder controle, dus ik viel aan. Ik genoot van het bloed. Toen ik klaar was, kreeg ik een grijns op mijn gezicht. Maar daarna verdween die al snel. Wat had ik gedaan? Dit mocht Embry niet te weten komen. Snel sleurde ik het lijk mee naar een meertje, waar ik hem op de bodem legde. Zo, een verdronken man. Nogsteeds was ik niet trots op mezelf. Dit zal ik geheim moeten houden. Een stuk minder vrolijk slofte ik terug naar het reservaat, waar ik voor mijn huis op de grond ging zitten. Mijn armen bungelden slap naast me en ik viel op de grond. Zo bleef ik liggen, en ik veegde wat bloed van mijn gezicht af. Daarna viel ik in een diepe slaap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    Ik keek toe hoe Renesmee en Bella elkaar begroetten bij de deur, en merkte direct op dat Renesmee doodmoe was. Ik trok mijn t-shirt recht en keek haar glimlachend aan, 'ga maar snel slapen, het is een lange dag geweest.'
    Grijnzend keek ik Bella aan toen Renesmee zachtjes de trap op liep, volgens mij was ik vrij goed geslaagd in mijn eerste 'laat je dochter wat vrijer' les.

    Embry Call
    Ik denderde nog steeds met grote passen door het bos terwijl ik Collins geur volgde. Een aantal keren had ik gejankt of gegromd ten teken dat hij moest afremmen en moest terug veranderen, maar tot nu toe had ik geen reactie gehad.

    [Hahaha dikke faal van mij ! Je hebt helemaal gelijk ! Doe maar alsof ik gewoon heb gejankt/gegromd in mijn wolvenvorm en niet in gedachten tegen hem heb gepraat ;D]


    •

    Bella Cullen

    "Gaa maar snel slapen, het is een lange dag geweest." Renesmee knikte weer zwak en liep de trap op, ik wachtte even en luisterde. Uiteindelijk hoorde ik een deur dichtslaan en een lichtknop die uitgedaan wordt. Edward grijnsde en ik draaide me weer om. "Waar waren we gebleven, meneer Cullen?" ik beet speels op mijn lip.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Collin Littlesea
    Ik rende zo snel als ik kon een kant op waar ik geen idee van had. Ik wist niet waar ik heen ging, ik wist niet wat ik ging doen, ik wist alleen dat mijn inprent me niet in de buurt wilde hebben.
    Ergens in de verte hoorde ik gegrom en gejank, maar ik negeerde het. Brady wilde me niet, hij wilde me weg hebben, dus ging ik weg.

    Brady Fuller
    Zo stond ik daar nog een lange tijd in het bos. Ik zag langzaam hoe de zon begon op te komen en hoe de dieren tevoorschijn kwamen. Ik stond daar te peinzen en te piekeren.
    Wat had ik gedaan? Ik had Collin pijn gedaan.
    Maar waarom deed het mij dan zoveel pijn? Hij was mijn inprent.
    Godverdomme.

    Zelfs mijn eigen gedachten leken zich tegen me te keren.
    Ik draaide me om en begon te rennen in de richting van het huisje van Sam en Emily, ik moest met iemand praten en dat tweetal leek me het meest betrouwbaar.

    Sam Uley
    Ik lag naast Emily in bed en glimlachte. Ze lag er zo vredig bij, zo onverstoord. Kon ik dat maar. Ik had teveel aan mijn hoofd om ook maar in slaap te kunnen vallen.
    Ik hoorde hoe iemand beneden op de deur bonsde en langzaam klom ik uit mijn bed. Ik slofte naar beneden en opende de deur.
    "Brady?"

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 18:04 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Net terug van de Mac, ga er voortaan elke week heen als beloning voor 't werk&school_O_]

    Brynn Maddy Danec

    Ik werd een half uur later wakker, maar besloot maar weer te blijven liggen. Dat van het jagen, ging maar niet uit mijn hoofd. Wat als Embry erachter kwam? Dan zou ik hier zekerweten niet mogen blijven wonen. Ik stelde hem teleur. Morgen zou ik het hem vertellen. Of meer liegen. Wat ik moest doen? Dat wist ik niet. Op dit moment wilde ik alleen maar slapen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    De manier waarop Bella zachtjes op haar lip beet maakte me compleet gek. Een dierlijke grom rolde uit mijn borst terwijl ik met donkere ogen op haar afstap en haar tegen me aantrek. 'Wat doe jij toch met me,' fluister ik zachtjes in haar oor, waarna ik mijn lippen even langs haar kaak laat glijden.

    Embry Call
    Merkbaar had ik er steeds meer moeite mee om mijn poten vooruit te blijven duwen, om Collin's geur op te vangen en hem achterna te zitten. Nog een laatste keer jankte ik, voordat ik helemaal tot stilstand kwam.
    Na een aantal minuten - zonder enige reactie - draai ik mismoedig om en begin op een langzame tred naar huis te lopen. Zonder erbij na te denken loop ik in mijn wolvenvorm naar Brynn's huisje, dat iets afgelegen stond van de anderen en piep zachtjes.


    •

    Bella Cullen

    Er komt er dierlijke grom uit zijn borstkas terwijl hij met donkere ogen op me afstapt en me tegen zich aan trekt. "Wat doe jij toch met me." fluistert hij in mijn oor, en laat zijn lippen langs mijn kaak glijden. Ik hapte even naar adem, zijn aanraking deed altijd iets speciaals met me. Terwijl ik weer op mijn lip bijt leg ik mijn hoofd op zijn schouder. "Bedroom. Vijf minuten." fluister ik en in een flits ben ik boven. Een totaal andere Bella kwam er op sommige momenten naar boven, hij was te verleidelijk om het te weerstaan. Ik trok de deur open en liep naar de badkamer, waar ik me omkleede in lingerie setje. Net zoals ik op onze huwlijksreis had gedaan stond ik even voor de spiegel. Ik glimlachte naar mezelf en hoorde Edward binnen komen.

    || Spontane actie van me, hihi. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Bedroom. Vijf minuten,' fluistert Bella in mijn oor waarna ze naar boven schiet, mij verbijsterd achter latend. Grijzend blijf ik even onder aan de trap staan wachten terwijl ik een hand door mijn haar laat gaan. 'Bells, Bells, wat doe je toch met me,' zucht ik opnieuw zachtjes.
    In een flits sta ik boven, voor de slaapkamerdeur, die ik langzaam open duw. Bella kijkt me aan via de spiegel en beneemt me - zoals ieder moment weer - de adem. Ik sluit de deur met een zachte klik achter mijn rug en loop dan doelvast op haar af, mijn blik niet loslatend van haar blik in de spiegel.
    Wanneer ik bij haar ben sluit ik mijn handen rond haar heupen en draai haar zo om, waarbij ik mijn lippen tegen haar nek druk. 'Gekke Bells,' fluister ik dan even.


    •

    Bella Cullen

    Hij sluit de deur, die met een zachte klik dichtvalt en loopt op me af terwijl hij zijn blik niet loslaat van de spiegel. Als hij me bereikt heeft sluit hij zijn handen om mijn heupen, en draait me om zijn lippen drukken tegen mijn nek. "Gekke Bells." fluistert hij zachtjes. Ik glimlach even, zowel om de bijnaam als hoe hij het zei. Daarna drukte ik mijn lippen tegen de zijne, maar voor een paar seconden waarna ik zijn handen op mijn heupen los maak em langs hem heen loop, onderweg spelend met het touwtje van mijn lingerie. Halverwege de kamer draai ik me om en glimlach weer speels.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Ik grinnik zachtjes en kijk snel naar het plafond wanneer Bella in het midden van de kamer met een touwtje van haar lingerie setje speelt terwijl ze speels naar me glimlacht. Ik schud mijn hoofd even en neem dan een enorme hap lucht. 'Wat doe je met me,' fluister ik opnieuw, ditmaal met een ondeugende fonkeling in mijn ogen. Flitsend sta ik binnen een halve seconde voor haar neus, waarna ik haar optil en haar in mijn armen naar het bed draag, waar ik haar zachtjes op laat vallen en er grinnikend achteraan duik.


    •

    [Ohnee, there we go >_> ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Ohnee, there we go >_> ]


    || Meheh, we gaan het wel netjes houden.. Toch? (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.