• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    [Laat Nicole weten dat Broek d'r mist en honger heeft]

    Brynn Maddy Danec

    'Clairetjebeer?' Herhaalde ik vragend. Zeker weer een bijnaam. Ik snelde naar Embry, waar een wolf stond. Meteen ging ik klaarstaan. Misschien viel er wat te vechten. 'Wat gebeurd hier?' Vroeg ik zachtjes aan Embry. Mijn blik was op de wolf gericht en ik rook dat ie de jongen van eerder vandaag was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call
    Brynn kan aansnellen en ging naast me stil staan, terwijl ze licht voorover boog. 'Wat gebeurt hier?' vraagt ze zachtjes, haar blik gericht op de wolvenvorm van Collin.
    Langzaam en beheerst geef ik antwoord, 'dit is Collin, en er gaat niets gebeuren,' zeg ik terwijl ik een veelbetekende blik aan Collin geef. 'Er is niets aan de hand, Brady en Sam vielen tegen elkaar uit, dat is álles.'

    [Ik ga slapen lieve schatjes! Tot morgen!
    En ik zal het zeggen Broekie!]


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik lachte spottend. 'Daar had ik wel bij willen zijn. Een uk die bekvecht met een prinses' lachte ik. De beelden kwamen al in me op. Terwijl ik met mijn vinger over een klein vlechtje ging, stelde ik me voor dat Sam in een prinsessenpakje stond en de jongen genaamd Brady in een kabouterpakje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    Hij grijnst tijdens de kus. "Zeg, onze dochter kan zo binnen komen wandelen, mevrouw Cullen." hij trekt zijn wenkbrauw geamuseerd omhoog. Ik ga wat rechter op zitten en wil protesteren. "Maar dan ... Zal ik haar gedachten natuurlijk eerst horen." zegt hij mysterieus en een beetje speels. Ik glimlach en bijt weerop mijn lip terwijl hij me een beetje naar achter duwt en me begint te zoenen. Ik sla mijn armen weer om hem heen en beantwoord de kus.

    Renesmee Carlie Cullen

    "Nessie?" zegt een doffe stem ergens op de achtergrond. "Ness?" mijn beide ogen schieten open en ik kijk recht in het gezicht van Jacob. "Sorry sorry, ik wou je echt niet wakker maken." ja, iedereen wist hoe erge hekel ik daar aan had. Ik duw mezelf omhoog tegen de stam en haal mijn hand door mijn haren. "Moet ik je naar huis brengen?" ik zucht en knik zachtjes, hoe laat zou het al zijn? Jacob pakte mijn hand en samen liepen we de eerste meter waarna Jacob me optilt en naar mijn huis rent. Een paar meter voor de voordeur, verschuilt achter wat bomen zet hij me weer neer.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jacob Black

    Ik zuchtte zacht toen ik haar neerzette. Ze was een half uur te laat thuis. Ik zou vast morgen flink op m'n flikker van Edward krijgen.
    'Truste Ness.' zei ik en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Ik gaf nog een aai over haar haar en sprintte weer weg. Ik had geen zin dat die bloedzuiger nu al naar buiten zou stormen en me een flinke uitbrander zou geven.
    Voorzichtig Ness, dacht ik, volgens mij moet jij je ook bergen voor je vader.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 8:20 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Embry Call
    Zachtjes pake ik zijwaarts Brynn's arm vast en kneep er een keertje in, 'Brynn, niet nu,' fluisterde ik zacht, terwijl mijn ogen nog steeds op Collin in zijn wolvenvorm gericht waren.
    'Kom op Coll, je wil dit niet ...' fluister ik nu richting Collin, bang dat hij Sam, of nu ook Brynn, iets zou aan doen.

    Edward Cullen
    De gedachten van Renesmee en Jacob maakten het dat ik me lostrok uit de kus met Bella en rechtop op de bank ging zitten. Grijnzend trok ik Bella ook overeind en drukte nogmaals een klein kusje op haar mond. 'Ze is gearriveerd,' waarna mijn blik op de klok gericht was, 'een half uur te laat, dat wel.'
    De gedachten die ik opving van Renesmee en Jacob buiten waren alles behalve romantisch, en ik maakte er uit dat Renesmee de helft van de tijd bijna had liggen slapen bij het kampvuur. 'Er is niets gebeurt,' zei ik tegen Bella en glimlachte daarbij, 'we zullen haar snel in bed leggen, ze is uitgeput.'


    •

    Collin Littlesea
    Ik gromde nog harder dan ik daarvoor had gedaan. Embry probeerde te negeren waarna ik naar hem gromde.
    "Ik heb je niet nodig, Collin, ik kan het ook wel zonder je." Brady keek doods voor zich uit en dat deed me pijn. Meende hij het nou echt? Ik jankte zachtjes, maar Brady negeerde me.
    Ik draaide me om en rende weg, zo hard als ik kon.

    Sam Uley
    Vol ongeloof keek ik Brady aan. Had hij nou echt zojuist Collin weggestuurd en pijn gedaan?
    "Hoe kun je dat doen? Hij is je inprent! Ik heb mezelf dagenlang vanbinnen opgevreten toen ik Emily pijn had gedaan en dat was fysieke pijn. Die pijn gaat over. Ja, ze zal voor altijd de littekens bij zich dragen, maar de pijn is weg. Collin zal die pijn altijd bij zich dragen totdat je hem iets nieuws geeft en misschien zelfs dan nog niet eens. Hoe kun je?" Ik draaide me abrupt om en begon in de richting van het kampvuur te lopen. Niemand was er meer wat voor mij betekende dat Emily al naar huis was en ik dus ook daarheen moest.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 10:20 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Embry Call
    Ik keek verdrietig toe hoe Collin weg rende toen Brady hem doods aankeek en liet weten dat hij ook wel zonder hem kon. Sam snauwde wat tegen Brady en stampte toen terug naar het kampvuur, een doodse stilte achter latend.
    'Brady, dit meen je niet, dat weet je, je bent alleen in de war ...' zeg ik terwijl ik me naar hem omdraai. Mijn blik wordt wat bozer, 'je kan zo niet omgaan met je inprent! Dus óf jij gaat achter hem aan óf ik doe het! Beslis!'


    •

    Brady Fuller
    "Ik ga niet achter hem aan, Embry, bekijk het maar. Ik heb gewoon ruimte nodig en ik kan mezelf ook prima beschermen. Daar heb ik hem niet voor nodig."
    Ik had Embry overduidelijk kwaad gemaakt, maar dat kon me niets schelen.

    [mijn tussenuur is afgelopen, dus ik kan niet meer posten tot ongeveer half vijf]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Embry Call
    Ik bleef Brady nog een aantal seconden aanstaren, terwijl mijn blik steeds woedender werd en mijn handen langzaam begonnen te trillen. 'Dit had ik niet van jou verwacht, Brady, niet van jou,' zeg ik dan ijskoud, terwijl ik met grote stappen de bossen in stap, in de richting waarin Collin is verdwenen.
    Als ik zeker weet dat ik uit het zicht van Brynn en Brady ben schiet ik uit mijn kleren en verander direct in mijn wolvenvorm, waarna ik mezelf afzet en achter Collins geur aansprint. Collin? Collin?! laat ik steeds maar weer door mijn gedachten schieten.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Zelfs ik wist dat je niet zo met iemand om moest gaan. Ik wierp een vuile blik op Brady. 'Klootzak' siste ik en ik liep weg. Snel rende ik weg, naar Forks. Toen ik in het zicht van mensen was, begon ik normaal te lopen. De sterke geur van mensenbloed hing om me heen, ik moest mijn adem inhouden maar het hielp niet echt. Dit was niet het goede moment om fouten te maken. Snel begon ik te rennen, zonder dat iemand wat zag. Zo rende ik naar een perfecte plek om op dieren te jagen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hè, ik vind het wel heel leuk dat Embry Collin gaat roepen in zijn gedachten, maar die twee zitten niet in hetzelfde pack en kunnen elkaar dus niet horen. Jacob en Sam kunnen elkaar horen als ze dat willen, maar anders ook niet.
    En ik ga maar Criminal Minds kijken, want niemand is er...]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Renesmee Carlie Cullen

    Jacob zuchtte zacht, hij wilde ook vast nog niet weg. "Truste Ness." zei hij en gaf me een kus op mijn voorhoofd, waarna hij me nog een aai over me haar gaf. Daarna sprintte hij weg. Ik wreef over de plek waar hij de kus op mijn huid had gedrukt, het voelde warm en zacht. Ik zuchte zachtjes, en vervolgde mijn weg naar de deur. Aangezien ik geen sleutel bij me had, belde ik aan. Een paar tellen later deed mama open, ze liep met me mee naar de woonkamer. "Was het leuk?" ik was niet in staat om iets te zeggen dus knikte ik zwak.

    Bella Cullen

    Edward trok zichzelf abrupt los en ik keek hem verbaasd aan. Hij ging weer rechtop zitten en trok mij, grijnzend overeind. Ik protesteerde en hij drukte een klein kusje op mijn mond. Het was zo snel gegaan, ik wilde meer. "Ze is gearriveerd." zijn blik vloog naar de klok. "Een half uur te laat, dat wel." ik zuchte zachtjes, bang voor wat er ging komen. "Hebben ze-" zonder mijn zin af te maken antwoordt Edward al. "Er is niets gebeurt." zei hij met een grote glimlach. Ik zuchtte opgelucht. "We zullen haar snel in bed leggen, ze is uitgeput." uitgeput van wat, wilde ik vragen terwijl ik voetstappen buiten hoorden. Daarna klonk de bel, ik stond op om open te doen voor haar. Twee half open ogen, keken me slaperig aan en ik liet Renesmee binnen. "Was het leuk?" vroeg ik en ze knikte zwakjes. Ik liep met haar voor me de woonkamer binnen, Edward was inmiddels al op ge staan en had zijn shirt rechtgetrokken.

    Emily Young

    Het kampvuur was een beetje met een domper afgelopen, ik had het hele verhaal niet gehoord maar ik had medelijden met zowel Collin als Brady. Ik schrok op toen ik de deur hoorde dichtslaan, het was Sam. "Hee." zeg ik zwak terwijl ik naar hem toeloop. Ik wrijf over zijn schouder terwijl ik hem aankijk.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Grote grot, vol liefde, vol dood >_>
    M'n zusje en ik kijken Avatar, een wonder dat het leuk is o-o
    Ghehe, ben veel te oud voor Avatar, maarja:Y)
    IK WIL OOK EEN BANJO]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sam Uley
    Langzaam strompelde ik naar binnen. Emily kwam gelijk naar me toe gelopen.
    "Emily, ik heb het helemaal gehad." Langzaam zak ik op de grond in elkaar. "Ik weet echt niet meer wat ik moet doen met Collin en Brady. Ik dacht dat dit zou helpen, maar in plaats daarvan heeft Brady Collin alleen maar gigantisch veel pijn gedaan en heeft Collin mij bijna aangevallen omdat ik boos werd op Brady. Ik weet het echt niet meer."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis