• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik deed een oog open. 'Wie is daar?' mompelde ik zachtjes. 'BEN JIJ JUSTIN BIEBER?!' gilde ik hysterisch en sprong op. 'Ohnee' mompelde ik en ik rook de geur, omdat ik nog half aan het slapen was. 'Nog beter. Embry' fluisterde ik en ik kreeg een slappe glimlach op mijn gezicht. Langzaam en moe slofte ik naar Embry. 'Waarom ben je als wolf?' mompelde ik en ik klom op zijn rug, zonder iets te zeggen en bleef daar liggen. 'Even slapen' gaapte ik en ik viel in slaap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Overexposed schreef:
    (...)

    || Meheh, we gaan het wel netjes houden.. Toch? (: ||


    [Jaaa we blijven heeel netjes !]

    Embry Call
    Een lichte wolvengrijns verschijnt op mijn gezicht als Brynn half slapend vraagt of ik Justin Bieber ben. Wanneer ze op mijn rug klimt en zegt dat ze wil slapen slof ik een stukje terug het bos in.
    Naast een hoge boom zorg ik dat Brynn een stukje van mijn rug glijdt en tegen me aan komt te liggen terwijl ik zelf ook op de grond plof. Mijn kop leg ik op haar schoot neer terwijl ikzelf ook mijn ogen sluit.


    •

    Bella Cullen

    Hij schud Ijn hoofd even en neemt dan een hap lucht. "Wat doe je met me.." fluisterde hij opnieuw, met een ondeugende blik. Binnen een halve seconde staat hij voor me en draagt me in zijn armen naar het bed, waar hij me zachtjes op neer laat vallen en duikt er zelf achteraan. Ik rol boven op hem en strijk met mijn hand over zijn haar, ik woel er even door heen en kijk de hele tijd in zijn ogen. Hij grinnikt echt heel erg verleidelijk, en ik druk mijn lippen op zijn lippen waarna ik op zijn bovenlip zachtjes bijt.

    || Ik ben best slecht in dit soort dingen, sorry :/ ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Bella die zachtjes op mijn bovenlip bijt maakt me gek van verlangen, opnieuw rolt er een dierlijke grom uit mijn borst, gevolgd door een zachte kreun terwijl ik mijn handen langs haar been omhoog laat glijden. Voor een kort moment onderbreek ik onze kus en druk mijn voorhoofd tegen het hare. 'Ik hou zoveel van jou, Bella Cullen,' fluister ik. Ik draai mijn heupen wat van haar weg, niet wetend of dit is waar ze op uit was, het op hol draaien van mijn hoofd, me zoveel laten verlangen, meer dan misschien mogelijk was.

    [Hahaha, nee ik dan!]


    •

    || We komen er wel uit joh, haha (: ||

    Bella Cullen

    Zijn handen glijden langs mijn been omhoog, hij onderbreekt de kus en drukt zijn voorhoofd tegen het mijne. "Ik hou zoveel van jou, Bella Cullen." fluistert hij terwijl hij zijn heupen wat van me wegdraait. Mijn hand gleed naar zijn borstkas, waar hij even bleef. Daarna glijd mijn hand naar de kraag van zijn shirt, het scheurt al in. Even later ligt er een lap stof op de vloer en is zijn bovenlijf bloot. "Sorry van je shirt." grijns ik terwijl mijn handen over zijn marmeren borstkas glijden.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Sorry van je shirt,' zegt Bella grijnzend, nadat ze mijn shirt van me af heeft gescheurd en de flarden op de grond heeft laten vallen. Grinnikend schud ik mijn hoofd, 'net alsof je daar écht spijt van hebt,' zeg ik plagend. 'Nu moet ik ook iets van jou afscheuren,' zeg ik dan lachend. Ik begon hier plezier in te krijgen.
    Mijn vingers speelden met de sluiting van haar bh, die ik met een vingerknip kapot had getrokken. 'Sorry,' zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht.


    •

    Bella Cullen

    Hij schud grinnikend zijn hoofd. "Net alsof je daar écht spijt van hebt." zei hij plagend, ik grinnikte. "Nu moet ik ook iets van jou afscheuren." zegt hij lachend, met een ondeugende ondertoon. Zijn vingers spelen met de sluiting van mijn bh, maar na een kleine beweging ligt deze er al af. "Sorry." zegt hij met een grote grijns op zijn gezicht waarna hij de kapotte bh op de grond gooit. Ik beland weer boven op hem en begin nog een kus, deze keer iets langer durend. Ik kreun zachtjes als hij zijn handen via mijn benen naar mijn heupen laat glijden, terwijl ik weer op mij lip bijt.

    || Zo vreemd om te schijven dit, haha (: Ik ga zo naar bed, ben weer echt heel erg moe. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Mijn internet gaat trouwens ook door de week standaard om tien uur uit, mijn ouders vinden dat ik anders te laat ga slapen en ze hebben wel een beetje gelijk. Als je het echt heel erg vervelend vind moet je het zeggen, dan houd ik daar rekening mee als ik zoiets groots laat gebeuren zegmaar. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [En ik moet nu op een rot iPhone, omdat mijn Blackberry gemaakt moet worden. Wat een erg ding, is dit]

    Brynn Maddy Danec

    In mijn slaap pakte ik Embry's staart vast en hield de staart omhoog. 'Dank u wel, voor deze mooie en nogal zachte prijs' mompelde ik en ik ging midden op Embry's kop liggen. Mijn slaap werd niet onderbroken en ik bleef diep doorslapen. Af en toe snurkte ik, wat best grappig overkwam. Ook praatte ik in mijn slaap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    Nadat Bella weer zachtjes op mijn lip heeft gebeten neem ik haar gezicht in mijn handen en druk een kus op haar voorhoofd, waarna ik haar stevig tegen me aandruk en haar rug begin te strelen. Haar hoofd druk ik tegen mijn nek en ik trek een zachte deken over haar heen. Samen liggen we zo in het bed, genietend van elkaars aanwezigheid, terwijl ik Bella's gedrag beantwoord door mijn heupen omhoog te drukken, tegen haar heupen aan en er een zachte kreun uit mijn mond glijdt.

    [Haha i know ! Maar alvast slaap lekker ! ;D]


    •

    Overexposed schreef:
    || Mijn internet gaat trouwens ook door de week standaard om tien uur uit, mijn ouders vinden dat ik anders te laat ga slapen en ze hebben wel een beetje gelijk. Als je het echt heel erg vervelend vind moet je het zeggen, dan houd ik daar rekening mee als ik zoiets groots laat gebeuren zegmaar. ||


    [Totaal geen probleem! Best goed initiatief van je ouders!]


    •

    [Goodie night]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    Edward trekt de zachte deken over me heen, en zo liggen we een tijdje samen in bed. Mijn hoofd ligt heerlijk zacht in zijn nek en met mijn hand glijd ik naar zijn schouder, om die daar te laten rusten. Hij drukt zijn heupen omhoog, tegen die van mij aan en een zachte kreun verlaat zijn mond. Mijn handen grijpen zich vast in zijn haar, zachtjes natuurlijk. Ze glijden door zijn haar en ik hef mijn hoofd een stukje op, waardoor ik recht in zijn perfecte gezicht keek. Ik vond het geweldig om hem te plagen, dat had hij mij ook al vaak genoeg aangedaan. Dus draaide ik me op mijn rug, waardoor ik zachtjes van hem afglijd en op de andere kant van het bed beland. Nog steeds zijn mijn handen verstrengeld in zijn haar.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Embry Call
    Ik opende voorzichtig één oog toen Brynn in haar slaap iets deed met mijn staart, wat ze erbij zei hoorde ik niet, maar toch drong een wolvengrijns op mijn gezicht. Een half, zacht grommetje rolde uit mijn borst naar buiten toen Brynn midden op mijn kop verder ging met slapen, maar ik liet het zo. Opnieuw dommelde ik in, dromend over Brynn.

    Edward Cullen
    De blik die in Bella's ogen licht als ze me recht aankijkt maakt me helemaal gek, ze is me aan het plagen en ik kan er niet tegen, dat weet ze net zo goed als ik. Terwijl haar handen nog zijn verstrengeld in mijn haar draait ze naar de andere kant van het bed, op haar rug. Een aantal seconden blijf ik liggen waar ik lig, starend naar het plafond, waarna ik me langzaam omrol en half bovenop Bella terecht kom, terwijl onze neuzen elkaar aanraken. 'Pestkop,' fluister ik zachtjes, terwijl mijn ademhaling iets gejaagder gaat. Opnieuw duw ik mijn heupen tegen de hare, gefrustreerd door de broek die plotseling strakker lijkt te zitten dan normaal. Zachtjes kus ik Bella op haar lippen en laat mijn handen langs haar lichaam af glijden.


    •

    {Sorry, ik ben er weer, waar kan Charlie inspringen?}


    Tijd voor koffie.