• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    [Embry is op de parkeerplaats o-o
    Ik maak wel ff duidelijker]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nog steeds niet duidelijk. Geen reactie op Collin die verschijnt terwijl Shooter beschreef dat Brynn naar Collin keek. Embry kwam pas later de parkeerplaats op en is nooit bij Brynn in de buurt geweest op de parkeerplaats. Ik snap er dus echt niets van. Het staat nergens mee in relatie.]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Huh?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    Dankbaar keek ik Bella en Renesmee achterna, die vlug naar huis terug flitsten. Ik zal straks een heleboel moeten uitleggen aan Bella, ik fluisterde niet iedere dag de naam van een andere vrouw, zeker niet een vrouw waar ik ooit mee samen was geweest...
    'Florence,' zei ik voor de derde keer, 'kom naar beneden.' Even bleef ik aarzelend staan wachten, tot er weer niets gebeurde. 'Ik ga weg, als je niet wil komen, blijf jij dan ook weg,' zeg ik bot.
    Ik draaide mezelf om en begon op een rustig mensentempo weg te lopen.

    Embry Call
    Ik was onderweg naar Brynn's geur, ik mocht mijn leven niet verpesten door mijn eigen arrogante gedrag. In de bossen veranderde ik in mijn wolvenvorm. Ik ging recht op Brynn's geur af, die inmiddels met grote snelheid van me weg ging, ze zat in haar auto, haar geur was vermengd met benzinegeur. Binnen een aantal minuten schoot ik door de bossen naast de weg waar ze op reed, het was nu of nooit. Met een wilde grom sprong ik op de weg en zette mezelf klaar voor de klap. De auto kwam tot stilstand doordat hij tegen mijn flank aanknalde, waardoor er een pijnlijke piep uit mijn keel kwam, gevolgd door een trotse wolvengrijns.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:53 ]


    •

    [Kzie 't, SORREEEH]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [maakt niet uit, alleen nu klopt er niks meer van omdat Embry ook weer wegging...]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Kijk is aan, heb het veranderd. Klopt het nu een beetje?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Dan pas ik 't ook aan . ||


    •

    [still doesn't make sense... Want waarom heb ik dan Collin toegevoegd? Hoe komt Brynn ineens in haar huis vanaf de parkeerplaats? Het spijt me, maar er klopt gewoon niks meer van. Mijn personages worden gewoon vergeten.]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [-_-]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Florence Ruth Campbell

    "Kom naar beneden." ik durfde niet te antwoorden. Hij bleef aarzelend een tijdje staan wachten tot er iets zou gebeuren. "Ik ga weg, als je niet wil komen, blijf jij dan ook weg." klonk zijn stem, hard en bot. Hij draaide zichzelf om en begon weg te lopen. "Wacht!" kwam er wanhopig uit mijn keel, ik schrok er zelf van. Ik hoorde hem tot stilstand komen en hij draaide zich weer om. "Wacht." herhaal ik nog een keer, zachtjes. Voorzichtig sprong ik uit de boom, en bleef op afstand. Zorgvuldig nam ik zijn uiterlijk in me op, hij was veranderd. Hij leek ouder, verstandiger.. Hij zag eruit als een vader, met een gezin. Ik slikte en wachtte tot hij iets zou zeggen, want ik durfde het niet.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Kijk is aan, is het nu goed?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En trouwens, je personages vergeten we niet. Wij doen ook ons best om het goed te maken, dan mag je wel even meehelpen en zeggen wat niet bepaald klopt. Zo heb ik het al 4x veranderd.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [het lijkt gewoon zo. In plaats van naar Sam te gaan, gaan we daar heen. In plaats van bezorgd te zijn doen we dit. En nu dit met Collin. Het voelt gewoon zo. Ik zeg toch ook wat er niet klopt? En ja, nu klopt het.]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:08 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis