• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    [Ik heb het toch veranderd. Kijk dan is terug inplaats van te zeiken dat we dit en dat vergeten. Ik word er namelijk doodziek van]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Er worden hier geen personages vergeten, het is soms voor jou moeilijk omdat je vooral veel tegen jezelf moet spelen (aangezien Collin en Brady ingeprent zijn met elkaar en daar raad van nodig hebben van Sam), de rest heeft daarom allemaal andere tegenspelers waar ze een relatie mee hebben etc.
    Daarnaast ga ik nu naar m'n oma dus kan ik even niet reageren xd. ||


    •

    || Have fun @Shooter (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Dat weet ik ook wel, maar zodra er een mogelijkheid is om met anderen te spelen, dan wordt dat volledig vergeten lijkt het naar mijn gevoel. Ik zeg toch ook niet dat het zo is, ik zeg alleen dat het zo is.
    En MyDreamStory, ik kan niet ruiken wanneer je het hebt aangepast, ik kijk toch ook als je zegt dat je het hebt aangepast. Het klopte alleen niet, nu klopt het wel en dat zeg ik dan ook.]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Shooter schreef:
    || Er worden hier geen personages vergeten, het is soms voor jou moeilijk omdat je vooral veel tegen jezelf moet spelen (aangezien Collin en Brady ingeprent zijn met elkaar en daar raad van nodig hebben van Sam), de rest heeft daarom allemaal andere tegenspelers waar ze een relatie mee hebben etc.
    Daarnaast ga ik nu naar m'n oma dus kan ik even niet reageren xd. ||

    [veel plezier]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Ik heb net duidelijk gemaakt dat ik het had veranderd en daarna ging jij zitten zeiken dat ik het moest aanpassen. Nu bek dicht en verder gaan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || No fighting jongens, keep calm and carry on (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [huh? ik zeikte omdat het steeds niet bleef kloppen. Ik zei nu toch niet meer..?
    Maar laten we inderdaad gewoon verder gaan.]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    {Just a reaction to tell dat ik er wel de hele tijd ben, maar gewoon moet wachten op @Alfa voor een reactie, want Charlie is pas net de imprent van Seth geworden, en kan dus moeilijk weglopen x3}


    Tijd voor koffie.

    Brynn Maddy Danec

    'Dios mío!' gilde ik automatisch en ik trapte op de rem. Embry grijnsde naar me en ik keek hem vuil aan. Tegen mijn zin stapte ik uit en liep naar hem toe. Kwaad keek ik omhoog. 'Wil je dat ik je aanrijd ofzo?!' gilde ik hard. Nors keek ik hem aan en sloeg mijn armen over elkaar.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Seth Clearwater

    Ik haalde diep adem. Ze moest het weten. Anders liep dit nooit goed af. Dus ik begon te vertellen, over de legendes van de Quileutes, over de weerwolven, over de geestkrijgers. De hele geschiedenis tot en met nu. Ook over het inprenten en het verdriet van Leah. Ik vertelde ook aarzelend dat ik met haar was ingeprent. De twee roedels die hetzelfde gebied leefden, en dat Leah en ik in de Black-roedel zaten.
    'Geloof je me?' vroeg ik tenslotte bang.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 18:17 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Edward Cullen
    Langzaam draaide ik mezelf om en nam de tijd om Florence te bekijken, van top tot teen, om te zien hoe ze was veranderd de afgelopen eeuw en de wanhopige blik die ze in haar ogen had liggen te analyseren.
    Aan haar gedachten te horen wachtte ze totdat ík iets ging zeggen, zij durfde het zelf niet aan. Ik nam een diepe teug adem en begon dan langzaam en duidelijk te praten, 'wat doe je hier, Florence?'

    Embry Call
    Toen Brynn uit de auto was gestapt liet ik mijn kop hangen en zakte een beetje door mijn voorpoten zodat ik op dezelfde hoogte was als haar. Piepend likte ik voorzichtig langs haar wang en drukte mijn kop tegen haar buik aan terwijl ik zachtjes met mijn oortjes wiebelde.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 18:54 ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik zuchtte. 'Het spijt me. Maar ik ga toch echt naar Griekenland. Ik reis de wereld rond' mompelde ik en ik beet op mijn lip zodat ik niet in het huilen uit zou barsten. Normaal zou ik echt niet huilen, maar ik hield van Embry. Het klonk best stom zo, maar het was wel waar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call
    Even keek ik haar met verbaasde ogen aan, waarna ik snel de bossen in sprong, terug veranderde, mijn broek aan sjorde en de weg weer op rende. De tranen liepen inmiddels over mijn wangen en in al mijn wanhoop pakte ik Brynn's beide handen vast. 'Brynn niet weggaan, alsjeblieft! Ik zal veranderen! Ik zal alles doen wat je maar wil als je maar niet weggaat! Dat - Dat overleef ik niet!' hakkel ik er uit.


    •

    Florence Ruth Campbell
    "Wat doe je hier, Florence?" zijn fluwelen, perfecte stem.dreunde mijn oren binnen. Wat deed ik hier? "Wat doe ik hier.." mompelde ik verward, zwak. Ik bracht mijn hand bij mijn mond en beet op mijn nagels. Langzaam nam ik een grote hap lucht. "Je was ineens weg.." is het enige wat ik eruit kon brengen. De haat voor zijn vrouw en kind speelde weer op, terwijl het eigenlijk Edward was die ik moest haten. Ik kon het niet, hij hield nog steeds van me. De vrouw had hem gedwongen, hield ik mezelf voor.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:28 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.