• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    {:o, did I miss something?}

    Charlie Mila Evergreen
    Seth trekt me weg, net op het moment dat mijn benen ermee op willen houden, dus stuntel ik achter hem aan. We rennen weg, en ik zie de wolf achter ons steeds kleiner worden. Ze volgt ons niet, en ik richt me weer op de weg voor me. Ik val een keer, maar sta op en ren verder. We vallen een huis binnen. Geschokt kijk ik om me heen, tot er ineens een meisje de kamer in valt. Ze begint wat te schreeuwen, maar ik merk het niett, wat ik kijk alleen geschokt om me heen.
    "Wat is er in hemelsnaam gebeurd?" vraag ik, recht door het meisje heen.


    Tijd voor koffie.

    || Niet veel, geloof ik (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Bella,' kreun ik zachtjes terwijl ik mijn lippen tegen het kuiltje in haar nek druk, waarna ik plotseling verstijf. Renesmee's gedachten werden actiever, ze sliep in de kamer naast ons, wat betekende dat ze ieder moment uit haar slaap kon schieten. Snel liet ik me naast Bella op mijn buik in het matras vallen, terwijl ik in het kussen bijt en er opnieuw een dierlijke grom uit mijn borst rolt. 'Renesmee's gedachten worden actiever,' zeg ik dan gesmoord in het kussen, Bella uitleg geven waarom ik niet verder ga.

    Embry Call
    Ik sprint achter Brynn aan als ze plotseling bij me wegflitst na het horen van een gil. Onderweg zie ik vanuit mijn ooghoeken dat Seth met een meisje een huis binnen stormt. Op het strand zie ik Leah, die in haar wolvenvorm is veranderd. 'Wat doe jij nou weer in hemelsnaam?!' schiet er door mijn gedachten.


    •

    Bella Cullen

    "Bella" kreunt hij zachtjes, waarna hij plotseling verstijfd. Mijn wenkbrauwen schieten verbaasd omhoog als hij zich naast me op zijn buik laat vallen en op het kussen bijt. Een dierlijke grom rood uit zijn borst. "Renesmee's gedachten worden actiever." zegt hij dan in het kussen. "Perfecte timing.." mompel ik sacherijnig en ik sla de dekens van me af. Ik pak een willekeurige badjas van het voeteneinde af en trek hem over mijn ontblote lijf. Een paar minuten later hoor ik de stem van Renesmee. "Mam?" zegt ze zachtjes. "Mam?" nog een keer. Ik haal mijn handen door mijn haar en loop de gang op, proberend niet al te sacherijnig te klinken. "Ja?" vraag ik, en ik zie Ness in de deur opening staan. "Mam, kan je komen?" vraagt ze weer, op een gedempte toon. "Kan je het niet gewoon even zeggen?" haar gezicht staat zo smekend dat ik uiteindelijk maar meeloop. Dan pas heb ik door dat haar pyjamabroekje een bloedvlek bevat. "Mam.." zegt de smekende Renesmee terwijl ze naar haar bed wijst.

    || Miehieh, precies zoals het toen bij mij ging. Volgens mijn ma had ik hun moment daarmee ook verstoord, haha xd ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Zuchtend blijf ik in het - plotseling lege - bed liggen, hopend dat Bella snel terug zal komen. Na een tijdje kijk ik naast me, nog steeds een lege plek en Bella was nergens te bekennen. Vlug spring ik van het bed en loop de gang op terwijl ik mijn broek dichtmaak, mijn shirt ligt nog steeds gescheurd op de grond naast het bed dus daar heb ik vrij weinig aan. 'Wat is er aan de hand, dames?' vraag ik met een gemaakte glimlach als ik de kamer van Renesmee binnen loop. Plotseling vang ik de geur op van bloed en zie ik dat Bella bezig is de lakens te verschonen. Snel flits ik naar Renesmee toe en neem haar gezicht in mijn handen terwijl mijn ogen bezorgd staan, 'wat is er? Ben je gewond? Waar ben je gewond?!'


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik liep naar Embry toe en legde hem uit dat er een meisje was, die zag de wolf etc. Daarna klom ik soepel op Embry's rug en ging liggen. 'Ik ben verdomme twee keer wakker geworden, ben moe en het is al bijna ochtend. Of middag? Achja, laat me slapen!' Gaapte ik en ik mompelde nog wat over waarom ik mijn gave niet op mezelf kon gebruiken. Daarna viel ik als een blok in slaap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik werd wakker met een onrustig gevoel, het voelde nat en oncomfortabel. Al snel zie ik waarom, er zat een best grote bloedvlek op mijn matras, en mijn pyjamabroekje zat ook onder. Eerst was ik bang, wat was dit? Daarna besefte ik me dat mama het er over gehad had een paar maanden geleden, de verklaring waarvoor ik zoveel buikpijn had de laatste tijd. Ik raakte ik paniek, hoe moest ik dit nou aan mama en papa vertellen. Er zat niks anders meer op, en na een paar minuten in bed te hebben gelegen en mijn gedachten neutraal had gehouden opende ik toch de deur. "Mam?" riep ik een paar keer, bijna onhoorbaar. Ik hoorde geluid vanuit de slaapkamer van mijn ouders en even later kwam mama naar buiten. "Ja?" ik hoorde de sacherijnige ondertoon in haar stem, misschien zat ze een goed boek te lezen ofzo. Uiteindelijk, kwam ze mee naar mijn kamer en ik wees haar de bloedvlek op mijn bed. "Oh," haar gezicht vertrok even. 'Ja, dat is niet erg." ze wuifde me haar handen om te laten weten dat het niks was. Nadat ik een schone pyjama heb aangetrokken en mama me had laten zien wat ik precies moest doen kwam papa binnen. "Wat is er aan de hand, dames?" vraagt hij met een glimlach, dan krijgt hij mama en de bloedvlek in de gaten. Hij flitst naar me toe en neemt mijn gezicht in zijn handen, zijn ogen staan bezorgd. "Wat is er? Ben je gewond? Waar ben je gewond?" vraagt hij zonder ook maar adem te halen. Ik voelde mijn wangen warm worden, en hoopte dat mama iets zei. "Nee, nee papa.." zei ik zacht.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Ik zag dat Renesmee's wangen rood werden en dat ze even kort naar Bella keek, net alsof ze hulp zocht en ze niet zeker wist of ze het wel tegen mij kon vertellen. 'Renesmee, heeft Jacob iets gedaan? Zeg het alsjeblieft, waar heb je pijn?!' smeekte ik bijna. Uit haar gedachten was niets op te maken en tot mijn frustratie merkte ik dat Bella haar schild voor zich had gevonden - bewust of onbewust - maar ik kon ook niets ophalen uit haar gedachten.

    Embry Call
    Ik zuchte even toen Brynn op mijn rug gingen liggen en weer in slaap viel. Kort gromde ik naar Leah, 'laat je niet zien aan mensen! Denk na Leah! Zo komen ze nog over ons te weten!' Daarna liep ik voorzichtig terug het bos in, met Brynn nog steeds op mijn rug. Op dezelfde plek als vanmorgen liet ik Brynn op de zachte bosgrond glijden zodat ze tegen me aan kon leunen en sloot zelf ook mijn ogen.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    "Renesmee, heeft Jacob iets gedaan? Zeg het alsjeblieft, waar heb je pijn?!" hij vroeg het smekend. "Nee!" viel ik uit. "Jacob heeft helemaal níks gedaan." ik leg de nadruk op niks. Ik kijk weer, smekend achterom naar mama. "Ongesteld." zei ze emotieloos, een zware last viel van mij schouders maar werd vervangen door mijn wangen die nog roder kleurden.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Ongesteld,' zegt Bella emotieloos, terwijl ze doorgaat met het verschonen van de lakens, terwijl Renesmee's wangen steeds roder worden.
    'Ik eh - Ik eh -,' zachtjes kuch ik even, 'oke dan, dat begrijp ik, ik eh -'. Snel laat ik Renesmee los, hakkelend en struikelend met mijn woorden. 'Zal ik iets voor je halen? Of ... Weet je wat, ik haal wel een kop thee, ja, een kop thee,' mompel ik zachtjes terwijl ik snel de kamer uitflitst, naar de keuken.


    •

    [LOL, zit me hier echt kapot te lachen. Vooral om jullie reacties ;p Ik zie het al helemaal voor me]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Papa struikelt over zijn woorden en staat er ongemakkelijk bij, hij laat me snel los. "Zal ik iets voor je halen? Of ... Weet je wat, ik haal wel een kop thee, ja, een kop thee." mompelt hij in zichzelf als hij snel de kamer uit flitst. Mama draait zich naar me om en streelt met haar hand over mijn haren. "Kom je mee?" vraagt ze, even twijfel ik. Ik voelde me er nogal ongemakkelijk bij, en papa blijkbaar ook. "Vinden jullie de geur, niet eh.. Storend?" mama lach hardop. "Natuurlijk niet Ness." en ze trekt me mee naar de keuken.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Renesmee en Bella komen de keuken in gelopen als ik met trillende handen drie grote koppen thee inschenk. Met grote ogen staar ik naar de drie koppen die dampend voor me staan. 'Bella en ikzelf drinken geen thee,' zeg ik dan maar tegen mezelf. Ik pak twee koppen en spoel ze leeg in de gootsteen, waarna ik ze grondiger dan nodig begin af te spoelen.
    'Dus eh, hier is je thee,' zeg ik kort en schuif hem naar Renesmee zonder haar aan te kijken. Ik besef me dat ik nog steeds geen shirt draag, maar blijf toch tegen het keukenblad aanstaan, mijn handen om de hand heen geklemd.


    •

    [ Hahaha, 'Bella en ikzelf drinken geen thee' Ik zie het zo voor me! ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Renesmee Carlie Cullen

    Er staan drie dampende koppen thee op het aanrecht, een kop was echt wel genoeg hoor. Mama keek verbaasd naar papa, die in zichzelf mompelde. Hij pakt de twee onnodige koppen en spoelt ze, grondiger dan normaal af. "Dus eh, hier is je thee." zegt papa kort, zonder me aan te kijken. Ik sluit mijn handen om de mok heen, mijn handen warmen zich gelijk op.

    [ Ik ga zo verder, even douchen dan typ ik nog een stuk. ]


    But calm, white calm, was born into a swan.