• Tulantis



    ----

    Het land Tulantis is extreem groot. Er zijn ontelbare dorpen. De hoofdstad van Tulantis is Torjiki. Als vrije inwoner ben je daar niet veilig. Het is altijd warm in Tulantis en het regent zelden. Er heerst een tropisch klimaat.
    Het land Tulantis wordt bestuurd door de hoogste Meester in rang; Lopikh. Hij beschikt over tenminste twintig slavinnen. Een normale Meester/Meesteres mag maar vier slavinnen tot Zijn/Haar beschikking hebben. Meester Lopikh beslist over alles en iedereen, behalve over de Meesters of Meesteressen. Enkel als Zij in overtreding gaan beslist Meester Lopikh over hun lot.


    Er leven tenminste dertig miljoen mensen op Tulantis waarvan 10 % vrije inwoners zijn. 30 % is Meester of Meesteres, 60 % is een slaaf of een slavin.

    Een slavin wordt op Tulantis kovina genoemd. Een mannelijke slaaf wordt kovino genoemd. Het meervoud van kovina is kovinai, en het meervoud van kovino is kovinoi.
    De kovina is een prachtige, maar onzekere vrouw. Zij is geboren om te dienen en doet er alles aan om haar Meester/Meesteres te dienen. Zij is van nature onderdanig en zal alles doen wat haar Meester/Meesteres haar opdraagt om te doen. De kovina moet hiervoor een sterke geest hebben om dit te kunnen doen. In ruil voor haar onderdanigheid wordt ze vertrouwd, geloofd, en geliefd bij haar Meester/Meesteres.
    Bij een kovino is dit eigenlijk precies hetzelfde verhaal.


    De Meester is een sterke man met een eigen wil. Hij is dominant en trots als zijn kovina om hem heen is. Dit mag hij echter niet laten zien; want dat betekend zwakte. Hij zorgt ervoor dat de kovina door een gigantisch leerproces heen wordt geleid zodat de Meester haar uiteindelijk beter kent dan zij zelf. Hij verwacht respect, vertrouwen, onderdanigheid en liefde. Als de kovina een overtreding begaat die extreem is kan zij zelfs gedood worden..

    De Meesteres is elegant, sexy en sensueel. Zij is een dominant figuur en voelt zich compleet met haar kovina/kovino om zich heen. De Meesteres is liefdevol maar streng naar haar slaaf/slavin toe en ziet alles. Haar ontgaat niets en zij zal de slavin/slaaf na een overtreding een gepaste straf geven. De Meesteres heeft geen toestemming om haar eigen kovina/kovino te doden want zij is en blijft een vrouw. Vrouwen staan hoe dan ook lager in rang. Als zij haar slaaf/slavin wilt laten doden moet zij naar Lopikh gaan met de desbetreffende kovina/kovino.

    Als een Meesteres getrouwd is met een Meester, is zij in zijn bijzijn onderdanig. Zelfs als haar eigen slaaf/slavin erbij is. Als haar Meester niet in haar bijzijn is, mag ze dominant zijn.

    De vrije inwoners zijn vrije mannen en vrouwen. Echter lopen zij wel gevaar om ontvoerd, gebrandmerkt, en tot slavin/slaaf gemaakt te worden. Daarom zijn zij altijd op de vlucht..


    ----

    Rollentopic klik

    Regels:


    - De vrouwelijke slavinnen zijn tijdelijk NIET aan te maken. Kijk dus naar andere rollen. Dit heb ik gedaan zodat alles in balans komt.
    - De rollen kun je NIET reserveren, maar gelijk aanmaken kan wel!
    - 16+ is toegestaan. Seks, geweld etc. Maar zorg dat dit niet al te schokkend wordt.
    - Ik ben degene die deze topics start of eindigt.
    - Meerdere zinnen schrijven i.p.v één.
    - Geen andere personages vermoorden tenzij je toestemming krijgt van degene.
    - Geen perfecte personages!
    - Regelmatig aanwezig zijn om te kunnen RPG'en.
    - Het RPG topic niet verwaarlozen.


    Rollen:

    Vrije inwoners:
    -
    -
    -
    ....

    Meesteressen:
    -
    -
    -
    ....

    Switch:
    - Sarah Caylin Parkfield `Switch´ - by Killshot -
    - Zafyra Erin en Pallis `Switch´ - by Waerloga -
    -
    ....


    Meesters:
    - Deylano Milan Garcia `Meester´ - by Corallo -
    - William 'Will' Riley Smith `Meester´ - by Coockies -
    -
    ....

    Slavinnen:
    - Cylene Adriadne Junés `Slavin´ - by Overexposed -
    - Sophia Elizabeth Thrall `Slavin´ - by Shooter -
    - Rosalie Aria Flow `Slavin´ - by Coockies -

    Slaven:
    - Luke Thomas Thrall `Slaaf´ - by Shooter -
    -
    -
    ....



    Hoe beginnen we?
    Het is overdag in Tulantis. Het is warm, dus waarschijnlijk draagt je personage luchtige kleding.
    Dit is het ideale moment om naar het zoeken van een Meester/Meesteres/Switch toe te werken.
    Succes met RPG'en en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:41 ]

    Coockies schreef:
    William heeft nog slaven nodig! Hij heeft er nu eentje:)]


    || Ik heb nog een slavin voor je, Sophia! ||


    [Is goed:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    || Vandaag moet ik tot vijf uur werken, daarna ben ik er weer. Morgen ga ik aan het einde van de middag naar m'n boyfriend en daar kom ik maandagavond pas van terug ! Dus in die tijden kan ik niet posten. ||


    (Corallo, het maakt niet echt uit in welke tijd.. Niet in de moderne tijd, wel ouder zeg maar. Tis een soort BDSM idee.]


    Delaney Valerie Rivera.

    Ik keek om me heen.
    Ik moest iemand zien te vinden, ik kon niet alleen blijven, ik mocht niet zonder meester of meesteres zitten !
    Een luchtig wit kleedjebedekte mijn ietwat getinte, slanke lichaam.
    Mijn bruine haren zaten in een vlecht en mijn goudkleurige ogen zochten het plein af.
    Mijn voeten kwamen in beweging en met een zachte zucht keek ik nogmaals rond.
    Er moest toch 1 meester of meesteres zijn die me wou ?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 13:57 ]

    Zafyra Erin Archer
    Op mijn gemak liep ik door het huis. Ik wist niet zeker waar mijn Meester en Rosalie waren, maar dat kwam wel vaker voor. Het was niet zo erg om alleen te zijn.
    Je bent niet alleen, mompelde Pallis, ik ben er toch altijd?
    'Dat is anders,' antwoordde ik, 'jij zit in mij.'
    Ze was er inderdaad altijd, en dat was fijn. Geruststellend. Ik was er altijd blij mee geweest dat mijn beste vriendin in mijn hoofd woonde, ondanks dat ze soms heel gemeen kon zijn.
    En bedankt.
    Mijn lippen krulden zich tot een grijns en ik liep verder. Misschien, bedacht ik, moest ik de was eens doen. Helaas had ik daar toestemming voor nodig, anders had ik het graag gedaan.
    Als we een slaaf zouden zoeken, hadden we dit probleem niet.
    Ik antwoordde niet, maar de zachte lach van Pallis liet me weten dat dat ook niet hoefde. Natuurlijk wist ze zo ook wel wat ik dacht, en momenteel was dat dat ik dus niet op zoek was naar een slaaf. Meester was meer dan genoeg voor mij, maar helaas niet voor het meisje met wie ik het lichaam deelde.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 14:31 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (Mijn rol - Deylano - is uitgebreid; Klik.)

    Deylano Milan Garcia.

    Het is een warme, broeierige dag in Tulantis. Na de heerlijke koude douche, had ik me aangekleed en was ik door het huis gelopen, richting de tuin, die aan de voorkant van het huis ligt. Ik heb een behoorlijk apart huis, het is namelijk gebouwd, ín een rotswand. Daardoor is het in sommige kamers wel wat donker, maar dat lossen we op met sfeervolle kaarsen.
    Aan de voorkant van mijn huis, ligt een redelijk grote tuin, die je door moet lopen om bij het pad richting het dorp te komen. Het staat vol met gekleurde bloemen die Zafyra en Sophia hebben uitgezocht.
    Voordat ik in de tuin sta, valt mijn oog op een brief, die op het tafeltje naast de deur ligt.Op de envelop is met een kriebelig handschrift mijn achternaam geschreven. Ik open de envelop en lees de brief;
    Geachte meneer Garica,
    Ik, Robîn Ravaro, heb slaven die te koop zijn tegen een ruimte vergoeding. Hierbij nodig ik u uit om een kijkje te nemen. Mijn huis bevind zich aan de oostkant van het dorp. Het is een nogal robuust huis, dat u zeker zult vinden.
    Neem uw geld mee, heer. Ik hoop u te zien.
    Groet, Robîn.

    Na het leven van deze brief, hef ik mijn stem en roep luid; "Zafyra!" Rustig wacht ik op haar tot ze komt.

    (Zafyra en Rosali zijn Delyano's slaven al. Vandaag wordt Cylene daar aan toegevoegd. (: )

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:59 ]

    [Rosalie was toch ook zijn slaaf? Word die er ook aan toe gevoegd of niet?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Rosalie was toch ook zijn slaaf? Word die er ook aan toe gevoegd of niet?]


    (Ik was even in de war met de namen. Rosali is zijn slavin al. (: )

    Rosalie Aria Flow

    Ik wandel door het huis en hoor dat Meester Zafyra roept. Ik ga rustig verder met wat ik aan het doen ben. Ik neurie er zachtjes bij en veeg een plukje haar uit mijn gezicht. De wind speelt met mijn jurkje. Ik glimlach even en doe een plukje haar achter mijn oren. De zon staat fel aan de hemel en laat mijn huid de warmte voelen. Ik kijk even omhoog naar de blauwe lucht en denk even terug aan mijn ouders. Ik kijk naar de tattoo aande binnenkant van mijn pols. Mijn mondhoeken zakken even naar beneden. Ik schud mijn hoofd en dwing om verder te gaan. Ik loop het huis in, opzoek naar meester. Misschien dat ik moest koken?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [Kan Delaney de slaaf worden van William ? Ze is zeg maar aan het zoeken achter een meester ...]

    William Riley Smith

    Ik sta op het plein en kijk naar de drukte om me heen. Mijn ogen speuren de omgeving af. Een glimlach komt op mijn gezicht als ik een meisje zie lopen. Ze viel op en was perfect. Dus moet ik snel handelen. Met grote stappen overbrugde ik het plein. Voor haar neus stop ik en schenk haar een glimlach. Mijn ogen gingen even over haar hele lichaam heen en weer terug. Zij was goed. Precies iemand als ik zocht. Ze kon perfect bij mijn andere slavinnen. Ik twijfel even of ik haar gewoon mee moet sleuren of het aardig moet aanpakken. Ik besluit voor het aardige te gaan.
    'Meester nodig,' vraag ik haar met een glimlachje. Mijn vriendelijke kant.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat awesome dat ze in een rots wonen.]
    Zafyra Erin Archer
    'Zafyra!'
    Met een ruk keek ik op en begon toen de andere kant op te lopen, op weg naar Meester. Ik wist nog steeds niet zeker waar hij was, maar ik ging op zijn stem af. Wat zou er zijn? De angst dat ik iets fout had gedaan bekroop me, want hoewel hij niet onredelijk was, wilde ik hem niet teleurstellen.
    Rustig nou, flip niet zo. Ga gewoon kijken wat hij wil, zei Pallis geërgerd. Ze mocht blij zijn dat Meester haar hier duldde, en ons er niet uitschopte wanneer zij de controle kreeg en weigerde hem te gehoorzamen.
    Alsjeblieft zeg.
    Ik stapte de kamer binnen waar Meester zich bevond en bleef daar staan, met mijn blik op de grond gericht.
    'Ja, Meester?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cylene Ariadne Julés

    Zwijgend maak ik patronen in de grijze stof van de bank waarop ik met vier andere meisjes, allemaal ouder dan mij op zat. Allemaal hadden ze vreselijk hun best gedaan, wanhopige pogingen een meester te krijgen. Truitjes waarin hun borsten mooi uitkwamen, grote lagen make-up en hoge stiletto hakken. Ik wist al dat ik het niet zou winnen van hun, en daar was ik blij om. Natuurlijk had ik niks voor niks een simpel wit jurkje aangedaan en niks op mijn gezicht gesmeerd. De meiden, waar ik maar van twee de naam wist zaten verschrikkelijk overdreven met elkaar te praten. Ik luisterde maar met een half oor mee, en duwde mijn nagels in de bank toen ik mijn naam hoorde. "Alsof iemand Cylene zou willen." giechelde de vrouw naast me, ik wist haar naam niet. Ik was hier ook nog maar net, bij Rôbin. Niemand wilde me als slavin, de laatste was mijn teruggetrokken houding echt helemaal zat. Mijn blik gleed naar de littekens op mijn armen, ze herinneren me aan mijn vorige meester. Ik had mezelf voorgenomen om de volgende keer een masker op te zetten, een goede houding te hebben. Maar ik had al een zwaar slecht begin gemaakt door me zo te kleden. Aan de andere kant werd ik toch niet gekozen, dus maakte het niks uit.


    But calm, white calm, was born into a swan.