• Tulantis



    ----

    Het land Tulantis is extreem groot. Er zijn ontelbare dorpen. De hoofdstad van Tulantis is Torjiki. Als vrije inwoner ben je daar niet veilig. Het is altijd warm in Tulantis en het regent zelden. Er heerst een tropisch klimaat.
    Het land Tulantis wordt bestuurd door de hoogste Meester in rang; Lopikh. Hij beschikt over tenminste twintig slavinnen. Een normale Meester/Meesteres mag maar vier slavinnen tot Zijn/Haar beschikking hebben. Meester Lopikh beslist over alles en iedereen, behalve over de Meesters of Meesteressen. Enkel als Zij in overtreding gaan beslist Meester Lopikh over hun lot.


    Er leven tenminste dertig miljoen mensen op Tulantis waarvan 10 % vrije inwoners zijn. 30 % is Meester of Meesteres, 60 % is een slaaf of een slavin.

    Een slavin wordt op Tulantis kovina genoemd. Een mannelijke slaaf wordt kovino genoemd. Het meervoud van kovina is kovinai, en het meervoud van kovino is kovinoi.
    De kovina is een prachtige, maar onzekere vrouw. Zij is geboren om te dienen en doet er alles aan om haar Meester/Meesteres te dienen. Zij is van nature onderdanig en zal alles doen wat haar Meester/Meesteres haar opdraagt om te doen. De kovina moet hiervoor een sterke geest hebben om dit te kunnen doen. In ruil voor haar onderdanigheid wordt ze vertrouwd, geloofd, en geliefd bij haar Meester/Meesteres.
    Bij een kovino is dit eigenlijk precies hetzelfde verhaal.


    De Meester is een sterke man met een eigen wil. Hij is dominant en trots als zijn kovina om hem heen is. Dit mag hij echter niet laten zien; want dat betekend zwakte. Hij zorgt ervoor dat de kovina door een gigantisch leerproces heen wordt geleid zodat de Meester haar uiteindelijk beter kent dan zij zelf. Hij verwacht respect, vertrouwen, onderdanigheid en liefde. Als de kovina een overtreding begaat die extreem is kan zij zelfs gedood worden..

    De Meesteres is elegant, sexy en sensueel. Zij is een dominant figuur en voelt zich compleet met haar kovina/kovino om zich heen. De Meesteres is liefdevol maar streng naar haar slaaf/slavin toe en ziet alles. Haar ontgaat niets en zij zal de slavin/slaaf na een overtreding een gepaste straf geven. De Meesteres heeft geen toestemming om haar eigen kovina/kovino te doden want zij is en blijft een vrouw. Vrouwen staan hoe dan ook lager in rang. Als zij haar slaaf/slavin wilt laten doden moet zij naar Lopikh gaan met de desbetreffende kovina/kovino.

    Als een Meesteres getrouwd is met een Meester, is zij in zijn bijzijn onderdanig. Zelfs als haar eigen slaaf/slavin erbij is. Als haar Meester niet in haar bijzijn is, mag ze dominant zijn.

    De vrije inwoners zijn vrije mannen en vrouwen. Echter lopen zij wel gevaar om ontvoerd, gebrandmerkt, en tot slavin/slaaf gemaakt te worden. Daarom zijn zij altijd op de vlucht..


    ----

    Rollentopic klik

    Regels:


    - De vrouwelijke slavinnen zijn tijdelijk NIET aan te maken. Kijk dus naar andere rollen. Dit heb ik gedaan zodat alles in balans komt.
    - De rollen kun je NIET reserveren, maar gelijk aanmaken kan wel!
    - 16+ is toegestaan. Seks, geweld etc. Maar zorg dat dit niet al te schokkend wordt.
    - Ik ben degene die deze topics start of eindigt.
    - Meerdere zinnen schrijven i.p.v één.
    - Geen andere personages vermoorden tenzij je toestemming krijgt van degene.
    - Geen perfecte personages!
    - Regelmatig aanwezig zijn om te kunnen RPG'en.
    - Het RPG topic niet verwaarlozen.


    Rollen:

    Vrije inwoners:
    -
    -
    -
    ....

    Meesteressen:
    -
    -
    -
    ....

    Switch:
    - Sarah Caylin Parkfield `Switch´ - by Killshot -
    - Zafyra Erin en Pallis `Switch´ - by Waerloga -
    -
    ....


    Meesters:
    - Deylano Milan Garcia `Meester´ - by Corallo -
    - William 'Will' Riley Smith `Meester´ - by Coockies -
    -
    ....

    Slavinnen:
    - Cylene Adriadne Junés `Slavin´ - by Overexposed -
    - Sophia Elizabeth Thrall `Slavin´ - by Shooter -
    - Rosalie Aria Flow `Slavin´ - by Coockies -

    Slaven:
    - Luke Thomas Thrall `Slaaf´ - by Shooter -
    -
    -
    ....



    Hoe beginnen we?
    Het is overdag in Tulantis. Het is warm, dus waarschijnlijk draagt je personage luchtige kleding.
    Dit is het ideale moment om naar het zoeken van een Meester/Meesteres/Switch toe te werken.
    Succes met RPG'en en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:41 ]


    Delaney Valerie Rivera.

    Toen ik terugkeek naar de kant waar ik recht voor me uit keek, stond een man voor me.
    Hij bekeek mijn lichaam even en keek me daarna met een glimlach aan.
    "Meester nodig ?" vroeg hij vriendelijk.
    Ik durfde te wedden dat het een truc was, maar hé, ik had echt wel een meester nodig.
    Ik zette een klein stapje zijn kant op en keek hem aan met een ontblote glimlach en gaf een knikje.
    "Misschien wel ja".

    Sophia Elizabeth Thrall - Slavin William
    Mijn benen voelden koud aan, mijn tenen waren zowat bevroren, toch bleef ik standvastig staan, zo stijf als een plank naast de grote houten deur. Een aantal uren geleden was Meester William vertrokken, ik had mijn plaats ingenomen naast de deur en wachtte op zijn terugkomst. Met holle ogen staarde ik naar de grijze meur voor me, zou hij snel terugkomen? Het gevoel dat door me heen schoot deed pijn, ik miste mijn meester ...


    William 'Will' Riley Smith

    Ik glimlach om haar reactie. 'Je bent bij mij welkom.' Ik kijk haar aan met een ontblote glimlach. De mooiste glimlach die ik heb. Ik kijk haar aan in haar ogen. 'Zou je dan mee willen komen?' Ik kijk haar aan. Ik haal de glimlach van mijn gezicht en kijk haar rustig en afwachtend aan. Best trots dat ik gewoon de macht kon hebben over zulke meisjes. Sophie was ook al zo'n mooi meisje over wie ik de macht had. Ik genoot van die macht. Heel veel, al liet ik dat natuurlijk niet blijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Delaney Valerie Rivera.

    Ik beet zachtjes op mijn lip en keek even rond.
    Mijn goudkleurige ogen keken terug zijn in ogen waarna ik weer knikte.
    Ik was een slaaf, hij een meester, ik moest luisteren en hem dienen, hij kon doen met me wat hij maar wou.
    "Natuurlijk, Meester" antwoordde ik.
    Ik schonk hem een klein glimlachje en zette een stapje achteruit.

    William 'Will' Riley Smith

    Ik knik. 'Wat is je naam?' Ik kijk haar aan en maakte een gebaar dat ik wilde vertrekken. Ik had wat ik wilde. Een nieuwe slaaf erbij. Ik begin rustig te lopen en kijk naar het meisje. Ik loop rustig zodat ze het bij kan houden. Ik vraag me af waar ze vandaan zou komen, of ze al vaker gediend heeft. Ik denk even na, maar besluit eerst te wachten op haar naam. Ik kijk nog een keer iet wat ongeduldig achterom. Hopelijk was ze goed in het waar taak om mij te dienen. Ik was rechtvaardig en zal dan ook gewoon eerlijk zijn. Ik ga even met mijn hand door mijn haar en wacht tot ze bij me is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Delaney Valerie Rivera.

    Ik liep een stukje achter hem aan waardoor mijn kort, wit kleedje vrolijk rond mijn lichaam bewoog.
    "Delaney, Delaney Valerie Rivera".
    Aan mijn achternaam kon je horen dat ik meer uit het gedeelte van Spanje & Italië kwam, maar mijn huidskleur die ietwat getint was, verraadde ook al veel.
    "Mag ik uw naam weten ?" vroeg ik toen ik naast hem liep.

    Sarah Caylin Parkfield

    Al een hele tijd was Meester verdwenen. Misschien was hij op zoek naar een gehoorzame slavin voor mij omdat ik daar naar vroeg. Alles zou echt wel met zijn toestemming gaan, en hij hield alles nauwlettend in de gaten; hij beschermde me.
    Onrustig tikte ik met mijn benen tegen de tralies van de kooi aan. Meester wist dat ik angstig werd als ik te lang in de kooi bleef zitten. Waar bleef hij dan? Ik sloot mijn ogen, en probeerde mezelf te kalmeren toen ik ineens een stem hoorde. Ik keek op. `Een wijze les; zo moet je het zien, mijn slavin..´

    [Is er nog een slavin die een ''Meesteres'' zoekt?]

    William 'Will' Riley Smith

    Ik kijk haar aan en glimlach. 'Zuiden?' Ik loop rustig door richting mijn huis. Ik kijk haar aan. 'William Riley Smith,' zeg ik en glimlach er even bij. Dan zie ik mijn huis in de verte al. Ik loop iets sneller en kijk naar Delaney. 'Er is al een andere slavin. Genaamd Sophie. Zij leert je de regels wel,' zeg ik met een glimlachje. Op dat moment zie ik Sophie voor mijn deur staan. mijn mondhoeken krullen omhoog.
    'Sophie, leg jij Delaney alles uit? Zij helpt je vanaf nu,' zeg ik met een glimlachje en loop het laatste stukje van de tuinpad naar de deur. Ik open de deur en knik naar Sophia. Ik laat de deur openstaan. 'Als je Delaney alles hebt uigelegd mag je weer verder gaan met waar je mee bezig was. Delaney jij kookt,' zeg ik en kijk ze even aan. De rest konden ze zelf wel bedenken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Deylano Milan Garcia.

    "Ja, Meester?" vraagt ze braafjes.
    "Wanneer is deze brief bezorgd?" vraag ik aan haar. Ik moet het weten, omdat dit soort brieven maar voor een paar dagen gelden, aangezien er veel mensen zijn die wel een extra slaaf willen hebben. Alhoewel er verder geen datum op de brief staat.
    Voordat ik op antwoord heb wacht, vervolg ik alweer mijn volgende vraag. "Waar is Rosali, trouwens? Ik haar de hele ochtend nog niet gezien." Na mijn woorden wrijf ik even over mijn schouder en kijk dan naar de brief. Wat moet ik er eigenlijk van vinden? Op zich ben ik altijd wel in voor een nieuwe slaaf, ook al heb er nou niet bepaald eentje nodig, maar ik wil ze wel het beste bieden. En het geeft me nog meer macht dan dat ik nu heb.


    Delaney Valerie Rivera.

    "Jupe, het zuiden" mompelde ik.
    Toen we aan zijn huis waren gekomen volgde ik de instructies die hij me gaf.
    Even was ik van plan boos te worden door zijn bevelende toon, maar dan besefte ik dat ik boos moest worden op mezelf omdat ìk slaaf wou zijn.
    Met een zucht keek ik het meisje aan.
    "Ik kan goed onthouden, dus begin maar".

    (@N4I5 en @Coockies; Let op dat het geen powerplay wordt. Jullie kunnen dit gesprek ook eventueel via pb's doen en het dan later in één keer in het topic zetten om ruimte te besparen. (: )

    Zafyra Erin Archer
    Ik bekeek de brief even, ging voor mezelf af of wanneer ik hem eerder had gezien. Dat, ontdekte ik, had ik niet - de brief liet geen enkel belletje rinkelen.
    Vanochtend, ik had controle.
    Vandaar. Achteraf kon ik me nooit herinneren wat Pallis gedaan had, en hoewel ik de belangrijkere dingen wel te horen kreeg, zaten dingen als welke brieven er bij de post zaten. Wat was er met de brief? Wat stond erin dat de datum zo belangrijk maakte?
    Voor ik kon antwoordden, stelde hij echter al een tweede vraag. 'Waar is Rosalie, trouwens? Ik haar de hele ochtend nog niet gezien.'
    'Ik weet het niet, Meester, maar de brief is vanochtend aangekomen.'

    Yulia Namara Fiore
    Mijn hakken tikten ritmisch op de stenen van de gang. Het was een warme dag, en aangezien ik niets bijzonders te doen had hield dat in dat het te warm was om de koelte van mijn huis te verlaten. Als ik echt iets nodig had, kon ik het Luke altijd laten halen. Niet dat ik wist waar hij uithing, en dat stoorde me. Ik had hem momenteel nergens voor nodig, maar ik wilde alles weten wat er hier gebeurde. Mijn huis, mijn mensen, mijn regels en mijn regels konden niet worden opgesteld als ik niet wist wat er gebeurde.
    Ik zuchtte even, haalde een hand door mijn donkere haren en besloot dat het niet zoveel uitmaakte. Luke wist dat ik de baas was, hij hoefde niet constant in mijn buurt te zijn om aan mijn autoriteit herinnert te worden. Hij zou vanzelf weer tevoorschijn komen, want hoewel het huis groot was, was het niet genoeg om mij voor eeuwig te ontlopen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 21:40 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Deylano Milan Garcia.

    "Ik weet het niet, Meester, maar de brief is vanochtend aangekomen,"
    Ik knik goedkeurend op haar vraag. "Oké, dan denk ik dat we vanmiddag een uitstapje gaan maken," vertel ik haar. "In deze brief staat namelijk dat Rôbin, een van de slavenhandelaren in het dorp, een aantal slaven te koop heeft en ik ben wel benieuwd naar ze," vertel ik aan haar. Zafrya heeft geluk dat ik in een goede bui ben, anders had ik alleen wat naar haar gesnauwd.
    "Kleedt je om en maak je klaar om te gaan," beveel ik Zafrya. Vervolgens ga ik zelf opzoek naar Rosali.
    Ik loop richting het gedeelte waar de twee meiden een kamer hebben. "Rosali!" roep ik luid. Naast hun kamers, zit nog een kamer waar een bed en een kast instaan. Meestal wordt het gebruikt als logeerkamer, maar misschien gaat het dienen als kamer voor een nieuwe slaaf of slavin, je weet maar nooit.

    (Deylano weet natuurlijk wel van Zafrya's twee persoonlijkheden, hé?)

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik hoor mijn naam door het huis. Vlug ga ik op het geluid af. Ik zie mijn meester staan en stop voor zijn neus.
    'Ja Meneer?' Ik kijk hem vragend aan. Ik had toch niks fout gedaan? 'Ik wil wel koken, als u het daarmee eens bent.' Ik kijk hem aan en sla dan mijn ogen neer. ik had niet eens geluisterd naar wat hij wilde zeggen. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang. Mijn ogen vallen op de tattoo. Onopvallend verberg ik die. Ik frunnik aan de onderkan van mijn jurkje. Mijn tenen krul ik op en bijt afwachtend op mijn lip. Dan kijk ik de man vanonder mijn wimpers aan. 'Waarvoor riep u mij Meester,' vraag ik zachtjes en kijk hem nu echt aan. Dat is wel zo respectvol. Ik glimlach kleintjes en recht mijn rug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne