• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible


    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Dankje" zei ik glimlachend toen de cocktail klaar was.
    Voorzichtig nam ik een slokje en keek even in het rond. Mh, best lekker eigenlijk.
    Ik keek geïnteresseerd opzij. Een klein beetje bewondering stond in mijn ogen te lezen.
    Zoals ik al zei, zelf zou ik het nooit kunnen.
    Ik glimlachte terug toen hij beleefd glimlachte naar me en keek even vlug naar de klok.
    "Heb je daarvoor gestudeerd, of ben je aan het studeren voor fotografie en al die dingen ?" vroeg ik waarna ik nog een slok nam van mijn cocktail.
    Ik wou niet al te verlegen overkomen, ik moest daar echt vanaf, dus deed ik mijn best om zo zelfzeker mogelijk over te komen.
    Ik liet mijn goudkleurige ogen rusten op zijn gezicht, maar af en toe keek ik eens rond, omdat ik wachtte op antwoord.

    Luke Alexander Syke

    "Heb je daarvoor gestudeerd, of ben je aan het studeren voor fotografie en al die dingen ?" Ik knik. 'Ja ik heb een honkbal studiebeurs gekregen en toen heb ik als extra vak fotografie gekozen.' Glimlach ik en zet mijn biertje neer. Als ze weg kijkt maak ik een foto. Ik lach. ook op een foto was ze leuk.

    [Zou je misschien iets minder vaak enters willen gebruiken? De pagina rekt er enorm van uit.]

    Yuri Leith Bishop

    De bewonderende blik in haar ogen lijkt alleen maar groter te worden en ik vraag me af waardoor. Kent ze mijn type man dan helemaal niet? Volgens mij heeft elk hotel er wel eentje. "Doe niet zo leuk." fluistert ze zachtjes. Ze reikt met haar hand voorzichtig naar mijn gezicht en laat zacht haar vingers over mijn wang gaan. Ik glimlach nog iets breder. "Misschien dat ik de nacht hier dan wel doorbreng." begint ze zacht. "En het is trouwens lief dat je mij naar mijn kamer wilt brengen, maar ik wil nog graag even hier blijven." Ze maakt zichzelf een beetje los in mijn armen en draait zichzelf om zodat ze een beetje om zich heen kan kijken.
    "Alles hier is gewoon zo mooi." Ze leunt iets naar achteren zodat ze tegen mij aan staat. Al snel draait ze zichzelf weer om en kijkt ze me vragend aan. "Maar wil je dat dan? Mij naar een kussen brengen?" vraagt ze en ik knik gelijk. Daarna zak ik iets naar beneden, leg ik mijn arm tegen haar knieën en zwiep ik haar weer omhoog, zodat ik haar opgetilt heb.
    "Natuurlijk, madame, met alle plezier." grijns ik en ik loop naar de kussens toe, waarna ik zacht op mijn knieën ga zitten en haar daarna in één van de grote kussens leg. Ik buig iets voorover en geef haar een kus op haar voorhoofd. "Ik moet nu echt weg, het spijt me. Ik zou het erg leuk vinden om je morgen te ontmoeten." glimlach ik. "Ik kom je vanzelf wel tegen, denk ik." Met die woorden sta ik op en loop ik terug naar de lift.
    Ik druk op het knopje en kijk ondertussen naar Effie, ze is echt een mooi en apart meisje. Haar innerlijk is ook zo anders dan veel vrouwen die ik normaal gesproken tegen kom, maar dat kan komen omdat ze volgens mij nog behoorlijk jong is. De lift is er, waarna ik er in stap en naar beneden ga. Op trek mijn shirt recht, doe mijn trouwring weer om en stap uit de lift als hij er is. Als ik naar mijn kamer loop, zie ik dat er een briefje op de deur geplakt zit.
    ‘Ik hoop voor je dat het belangrijker is dan ons gesprek, anders ben ik er snel klaar mee. Neem contact met me op, z.s.m.’
    Ik zucht en trek hem van de deur af. Nu heb ik haar nog gemist ook, door mijn domme acties. Ik moet mezelf echt leren te beheersen. Ik grom eventjes en open de deur dan. Het briefje leg ik met mijn sleutel op een kastje neer en slof verder, met mijn handen in mijn broekzakken. Ik krijg bijna een hartverzakking als ik Ashley in een stoel zie zitten, maar mijn gezicht licht wel gelijk op. Ik ben dan wel geschrokken, maar heel erg blij.
    "Ash! Ik was al bang dat ik je gemist had lieverd." zucht ik opgelucht en ik loop naar haar toe. "Sorry, het was echt belangrijk. Hoge piefen, jeweet wet. Hoe kom jij hier eigenlijk binnen?" vraag ik dan aan haar en buig naar voren om haar een kus op haar wang te kunnen geven.


    Your make-up is terrible

    Mason Fell
    "Ach, 50% zat ik juist. Toch iets." Ik kuiste een stukje van de bar wat af, hing de handdoek weer terug en keek de bar rond. Niemand wou meteen een drankje hebben, ik leunde met mijn ellebogen op de bar. "En? Bevalt de cocktail je?" Feedback was belangrijk en ik wou deel uitmaken van de conservatie, maar besloot dat het toch beter was af te haken. Glazen poetsen dus. Ik had een shift van drie uur en dan was het gedaan voor even. Maar hij had het laatste uur dat de bar open was ook dienst, omdat iemand anders vroeger door moest.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Een honkbal studiebeurs. Wauw.
    Geschrokken keek ik opzij en staarde hem voor een secondelang aan. Ik had nu toch echt een klik gehoord. En aangezien hij zijn toestel in zijn handen had terwijl hij lachend naar een foto keek.
    "Ik gok dat -dat geen vogeltje was die je trok ?" zei ik met een sarcastische ondertoon.
    Ondanks dat lachte ik toch om zijn actie. Ik was niet het soort persoon dat daar boos om werd, hoe verlegen ik eigenlijk ook zou moeten zijn.
    Op dat moment overspoelde een vlaag van schaamte me.
    Was ik wel mooi genoeg om op zijn foto's te staan ? Straks was heel de foto verpest, alleen maar omdat ik erop stond !
    Ik keek de barman nog eventjes aan en schonk hem een glimlach, "Ja, hij is echt lekker" zei ik met dezelfde glimlach.

    [Als die reactie voor mij was, zijn dit minder spaties ?]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:05 ]

    Luke Alexander Syke

    "Ik gok dat -dat geen vogeltje was die je trok ?" Ik grinnik zacht en sta op zodat ook zij de foto kon zien. 'Hij is mooi.' glimlach ik en ga weer zitten voor ik nog een slok bier neem. 'En wat vind jij ervan?' ik kijk de barman vragend aan en laat hem ook de foto zien.

    [Over het algemeen doe je alleen een enter als er iets gezegd word en gezegd is. Ja en voor een nieuwe alinea, maar daarvoor zijn je stukjes te kort ;p]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mason Fell
    Ik lachte even toen ze zei dat het vast geen vogeltjes was dat hij getrokken had. Die liepen normaal niet rond in de bar of in het hotel. De staf zou wel zorgen dat het zo snel mogelijk weer buiten zou zijn, al zou het wel voor grappige taferelen zorgen. Een pak mensen achter een vogeltje dat kan vliegen bovendien. Toen mij gevraagd werd wat ik van de foto vond, keek ik er naar en knikte toen goedkeurend. "Sommige mensen zijn wel mooi in het echt, maar pakken niet op foto. Jij wel en dat meen ik."


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Oehh, dus Effie is een hoge pief ;d haha.]

    Effie Atkins

    Gelijk knikte hij en een dankbaar glimlachje verscheen op mijn gezicht. Hij zakte iets omlaag, legde zijn arm tegen mijn knieën en haalde mij zo omhoog waardoor hij mij opgetild had. Een klein gilletje verliet mijn mond, sloeg mijn hand ervoor en lachte toen tegen mijn hand aan.
    'Natuurlijk, madame, met alle plezier,' grijnsde hij en terwijl hij naar de kussens liep werden mijn wangen weer rood. Hij ging op zijn knieën zitten en legde mij neer op één van de kussens. Hij boog iets voorover en gaf mij een kus op mijn voorhoofd. Mijn ogen sloot ik even toen hij dat deed en opende ze weer toen hij ging praten. 'Ik moet nu echt weg, het spijt me. Ik zou het erg leuk vinden om je morgen te ontmoeten,' glimlachte hij. 'Ik kom je vanzelf wel tegen, denk ik.' Met die woorden stond hij op en liep hij naar de lift toe. De bewonderende blik was toch steeds niet weg en met die blik keek ik naar hem toen hij naar de lift liep. Verlegen sloeg ik ze neer toen hij mij aan bleef kijken terwijl het knopje in drukte en wachtte op de lift. De deuren sloten en Yuri was vertrokken naar beneden. Enkele minuten bleef ik zitten kijken naar de gesloten deuren. Met een zuchtte liet ik mij daarna zakken in het kussen en keek omhoog naar de sterren. Blijven, of niet. De kans werd groter dat mensen mij gingen vinden als ik lang op dezelfde plek bleef, maar aan de andere kant.. Gingen zij mij wel zoeken? Ik boog voorover naar mijn schoenen waar ik met een beetje moeite vanochtend mijn sigaretten in had gestopt. Ik viste er eentje uit en stak die aan met de aansteker die in mijn andere schoen zat, daarna stopte ik beide weer terug in mijn schoenen. Terwijl ik een trekje nam sloot ik mijn ogen en had mijn hoofd omhoog gericht naar de lucht en blies langzaam de rook uit. Eigenlijk erg slecht dat ik nu al met iemand gezoend had en ik kwam niet eens verder dan zijn naam. Aan de andere kant, niet de eerste keer dat ik dat gedaan had. Ik lachte zacht om mijzelf en nam het volgende trekje alweer.
    'Jongens,' mompelde ik zachtjes en begon weer te lachen. 'Zo veel anders dan meisje. Geweldig allemaal!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Ik liet mijn hoofd in mijn hand vallen toen hij vroeg aan de barman wat hij van de foto vond. Ikzelf vond de foto nog wel redelijk, maar toen hij nog eventjes zei dat hij hem mooi vond moest ik erg mijn best doen om dat te negeren. Ik wou geen rode wangen rkijgen.
    "Somme mensen zijn wel mooi in het echt, maar pakken niet op foto. Jij wel en dat meen ik".
    Ik keek op naar de 2 en glimlachte mijn tanden bloot, "Dankje" zei ik oprecht waarna ik vlug mijn glas aan mijn mond zette zodat mijn lichtroze wangen niet te erg opvielen.
    Ik zette mijn glas neer en fronste mijn wenkbrauwen even.
    "Ik ben Aubree trouwens".

    Mason Fell
    Volgens mij was ze een beetje beschamend, maar ze zag er echt goed uit. Al was ze volgens mij wel wat aan de jonge kant en paste ze daarmee beter bij die jonge kerel. "Hé." zei ik schouderophalend."De waarheid mag gezegd worden of moet zelfs gezegd worden." Ze fronste. Moest ze soms nadenken over haar eigen naam? "Mason." Niet dat ik verwachtte dat iemand dat zou onthouden. De meeste gasten bleven hier niet zo lang zo dus. "Hoelang blijven jullie eigenlijk hier?" Ik zette nog een glas weg en keek rond. Ik moest niet betrapt worden op nietsdoen, want ik wou mijn job niet kwijt.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Er is zeker geen persoontje vrij die Effie gezelschap wilt houden? ;$ Verveel me een beetje..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Van mij mag je Fiona ook komen vervoegen...Mismi's Anna is er ook. Aan de bar]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Aah, dat gaat nu eventjes lastig. Effie heeft spaghetti benen..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ashley Jasmine Moore.
    Mijn donkere poelen blik ik richting de deur, wanneer deze openging en ik enkel Yuri binnen zag komen. Hij legde het briefje, welke duidelijk van mij was, samen met zijn sleutel op een kastje neer, waarna hij verder sloft, zijn handen in de broekzakken. Ik wachtte op het moment dat hij mij zou zien en mijn gebeden werden al snel verhoord, want niet lang erna kreeg hij bijna een hartverzakking toen hij mij zag. Zijn gezicht lichtte al wel direct op, maar voor die kleine seconde had ik wel gegrinnikt om zijn gezicht. Het was eerlijk waar onbetaalbaar, en grappig. “Ash! Ik was al bang dat ik je gemist had lieverd.”
    Ik snoof, maar lette er verder niet op, aangezien ik af wachtte wat hij verder te zeggen had. Yuri zuchtte opgelucht en liep naar me toe. “Sorry, het was echt belangrijk. Hoge piefen, je weet het. Hoe kom jij hier eigenlijk binnen?” vraagt hij dan aan mij, buigt vervolgens naar voren om me een kus op mijn wang te kunnen geven, echter duw ik hem lichtelijk naar achter, terwijl ik al op ben gestaan en langs hem loop. Daarna doe ik mijn armen over elkaar, terwijl ik wat kritisch rondloop en over mijn lippen lik. “Ach ja,” begin ik, met duidelijk een toon in mijn stem die niet van mij is. “Ik weet het inderdaad, de jonge meisjes zijn zo leuk tegenwoordig, hé?” zei ik hem, mijn stem neutraal, alsof ik helemaal niet getrouwd met hem was en ik gewoonweg met hem mee praatte. Mijn vingertoppen liet ik over de rand van een kastje strelen, waarna ik me omdraaide naar hem, mijn armen over elkaar, terwijl ik mijn ogen in die van hem boorde.
    “En hoe ik hier binnen kom?” Langzaam liet ik me tegen het kastje, waar ik net mijn vingertoppen overheen had gehaald, leunen. “Ik heb aan de vrouw van de balie gevraagd of ze de deur van mijn man open wilde doen, maar er gebeurde iets heel raars…” Het was nu duidelijk te horen dat ik sarcastisch en wantrouwend was, mijn ogen waren nog steeds in die van hem geboord. “Ze zei namelijk dat je geen vrouw had. Wat ik heel raar vind, want anders zou ik hier niet eens staan,” Ik likte kort over mijn tanden en modelleerde mijn lippen in een afkeurende streep. “Maar je vind het vast niet erg dat elke werknemer het nu ten minste wel weet. Toch, liefje?” Eindig ik, wel heel erg sarcastisch, het droop er simpelweg vanaf.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:34 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.