• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    Yuri Leith Bishop

    Ze lacht weer en schud met haar hoofd, waar door ik gelijk weet dat ik het mis heb met alles. "Ik weet het niet." zegt ze schouder ophalend. "Is Effie een normale naam?" vraagt ze zich hard op af en kijkt een beetje afwezig om zich heen. Daarna schud ze met haar hoofd. "Ik geeft mijzelf geen bijnaam. Ik ben Effie! Waarom zou ik mijzelf een bijnaam geven?" vraagt ze dan en ze klinkt lichtelijk nieuwsgierig.Haar hoofd houd ze dan iets schuin. Ze lacht even en kijkt me aan met een lieflijke, charmante blik als ze op mijn antwoord wacht.
    Ik bijt even op mijn lip en ben enkele seconde stil, voor ik iets zeg. Haar charmante en lieflijke blik houd me voor een moment gevangen in stilte. "Ik weet eigenlijk niet onder welke catergie Effie valt. Het is wel een bijzondere naam die je niet vaak hoort. Ik vind hem leuk." besluit ik en laat mijn mondhoeken omkrullen. "Ik weet het ook niet, meisjes geven zichzelf vaak bijnamen om stoerder of aparter over te komen. Jij hebt dat geloof ik niet nodig." complimenteer ik haar.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Ik was verbaasd over het resultaat die ik kreeg. Ik had er voor gezorgd dat Yuri op zijn lip been en enkele seconde stil bleef.
    'Ik weet eigenlijk niet onder welke categorie Effie valt. Het is wel een bijzondere naam die je niet vaak hoort. Ik vind hem leuk,' besloot hij en zijn mondhoeken krulden omhoog. 'Ik weet het ook niet, meisjes geven zichzelf vaak bijnamen om stoerder of aparter over te komen. Jij hebt dat geloof ik niet nodig.' Ik knipperde een paar keer met mijn ogen terwijl ik hem lichtelijk verbaasd aan keek. Nog meer complimentjes, zal ik karma gewoon de schuld hiervan geven? Ik begon weer eens te lachen om mijn eigen gedachten.
    'Dank je, meneer de complimenten man,' zei ik met een lach en tikte zacht op zijn neus. Ik liep een beetje door de gang heen en keek ondertussen wat om mij heen. 'Zeg Yuri, vertel eens,' begon ik. Ik stond stil en draaide mijzelf om zodat ik hem kon aankijken. 'Als jij mij nu een bijnaam moest geven wat mij omschrijft, welke werd het dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuri Leith Bishop

    Ze knippert een paar keer met haar ogen en kijkt me lichtelijk verbaasd aan. Daarna begint ze zacht te lachen. "Dank je, meneer de complimenten man." zegt ze met een lach en tikt op mijn neus. Ik grinnik en heb het idee dat ze nog lang niet zo oud is als Anna. Ik grinnik opnieuw als ze een beetje door de gang begint te lopen en om zich heen kijkt. Ik bekijk haar ondertussen van achteren. Ze beweegt mooi en sierlijk in mijn ogen.
    "Zeg Yuri, vertel eens." begint ze, als ze stil staat en zich omdraait om mij aan te kunnen kijken. Ik kijk haar vragend aan. "Als jij mij nu een bijnaam moest geven wat mij omschrijft, welke werd het dan?" vraagt ze. Nu kijk ik haar echt bedenkelijk aan. "Voor zover ik jou nu ken, val je niet in maar één woord te beschrijven." zeg ik tegen haar en ik steek mijn handen nonchalant in mijn broerzakken. "Misschien als ik je beter leer kennen, dat er dan iets is wat er uit steekt. Maar nu niet, er valt gewoon teveel te beschrijven aan jou." grijns ik, als hint dat ik haar graag beter zou leren kennen. Maar niet té goed natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Fiona Winter
    Ze was hier om haar verjaardag te vieren, maar momenteel was er maar weinig feest. Meer zelfs, voor een bar te zijn, was het hier akelig stil. Fiona speelde een beetje met haar glas, wenkte de barman en bestelde een ander drankje. Voor zat te zijn, was het nog iets te vroeg. En ze was helemaal alleen. Misschien moest ze maar eens vragen waar de beste club was hier in de buurt. Niet dat ze erg veel zin had alleen te gaan, maar hé, ze zou zich wel redden.

    [Iemand?]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Effie Atkins

    Bedenkelijk keek hij mij aan. Nieuwsgierig keek ik hem aan.
    'Voor zover ik jou nu ken, val je niet in maar één woord te beschrijven.' zei hij tegen mij en stak nonchalant zijn handen in zijn broekzakken. 'Misschien als ik je beter leer kennen, dat er dan iets is wat er uit steekt. Maar nu niet, er valt gewoon te veel te beschrijven aan jou,' grijnsde hij en hij liet de hint wel heel duidelijk overkomen. Ik begon weer te lachen en liep naar hem toe.
    'Wat valt er dan allemaal aan mij te beschrijven Yuri?' vroeg ik vriendelijk. 'Maar het is goed hoor. Dan leer jij mij beter kennen en ik jou.' Ik glimlachte vriendelijk naar hem en ging weer door de gang heen lopen, maar dit keer de andere kant op. 'Al wil ik eerst dit hotel beter leren kennen. Weet je dat ook al buiten ben beland toen ik mijn kamer aan het zoeken was? Weet jij al waar alles zit?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuri Leith Bishop

    Ze begint weer te lachen en loopt op mij af. "Wat valt er dan allemaal aan mij te beschrijven, Yuri?" vraagt ze vriendelijk. "Maar het is goed hoor. Dan leer jij mij beter kennen en ik jou." glimlacht ze vrinedelijk en begint weer door de gang heen te lopen, alleen dit keer de andere keer op. "Hm, jou beschrijven..." begin ik mysterieus. "Apart, vriendelijk, sierlijk..." glimlach ik naar haar.
    "Al wil ik eerst dit hotel beter leren kennen. Weet je dat ik ook al buiten ben beland toen ik mijn kamer aan het zoeken was? Weet jij al waar alles zit?" vraagt ze waar door ik even zacht moet lachen. "Ja, ik weet al waar alles zit. Ik kom hier vaker, vanwege mijn werk." vertel ik haar. "Dat is knap... buiten. Ik zou je graag een korte rondleiding willen geven, jongedame. Maar helaas niet te lang, want ik heb nog andere dingen te doen. Vind je dat goed?" vraag ik op een hoffelijke manier aan haar.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    'Ja, ik weet al waar alles zit. Ik kom hier vaker, vanwege mijn werk,' vertelde hij mij na zacht te hebben gelachen. De woorden die hij daarvoor mij mee beschreef waren.. Ik wist het niet precies, sommige had ik nog nooit gehoord. 'Dat is knap... buiten. Ik zou je graag een korte rondleiding willen geven, jongedame. Maar helaas niet te lang, want ik heb nog andere dingen te doen. Vind je dat goed?' vroeg Yuri op een hoffelijke manier aan mij. Ik lachte weer zacht, knikte iets en draaide mijzelf weer om zodat ik naar hem kon kijken. '
    'Ja hoor, natuurlijk vind ik dat goed,' zei ik met een lach. 'En dan kunnen we ondertussen elkaar beter leren kennen, slim idee hé? Kunnen we trouwens eerst hier heen? Ik ben nu toch al deze kant op gelopen, of loopt deze kant dood?' vroeg ik en na mijn woorden nam ik een kleine sprint verder de gang in. Al was mijn sprint niet al te geweldig door mijn schoenen die ik aan had. 'Trouwens!' riep ik en begon maar weer terug te lopen. 'Die woorden die jij zei, waarom beschrijf jij mij daarmee?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Fell
    Mason trok zijn werkkledij aan en verliet zijn kamer. Hij checkte twee keer of zijn kamer wel op slot was en ging toen richting de trappen. Voor liften had hij het niet zo, bovendien was hij van de morgen niet gaan joggen en hij vond dat hij de schade moest inhalen. Natuurlijk zou hij dit eenmaal beneden niet meer doen. De gasten zouden maar raar opkijken en zijn baas zou er niet echt mee kunnen lachen. Hij excuseerde zich zodat hij aan de deur kon die er voor zou zorgen dat hij achter de bar kwam. Hij begroette zijn beide collega's. Voor één van hun zat het er ondertussen al op en die verdween dan ook redelijk snel. Hij pakte net de doek op toen iemand om een drankje vroeg.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Mag ik wat vragen? ;d. Kan je misschien in de ik-vorm schrijven? Ik krijg telkens het gevoel alsof je voor een ander schrijft xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuri Leith Bishop

    Ze lacht weer zacht, knikt iets en draait zichzelf weer om zodat ze weer naar mij kan kijken. "Ja hoor, natuurlijk vind ik dat goed." zegt ze met een lach. "En dan kunnen we ondertussen elkaar beter leren kennen, slim idee hé? Kunnen we trouwens eerst hier heen? Ik ben nu toch al deze kant op gelopen, of loopt deze kant dood?" vraagt ze en na haar vraag neemt ze een kleine sprint verder de gang in, al ziet het er een beetje onhandig uit op haar schoenen. Ik lach zachtjes en loop terug naar mijn kamer. "Trouwens!" roept ze en begint weer terug te lopen. "Die woorden die jij zei, waarom beschrijf jij mij daarmee?" vraagt ze.
    "Voeg ongeduldig er ook maar aan toe. Heel even wachten, Effie." grinnik ik, waarna ik mijn kamer inloop en papier en pen pak. 'Ash, ik moest even iets belangrijks doen. Ik ben zo terug, ik hou van je.' schrijf ik op en pak mijn sleutel. Daarna laat ik mijn trouwring snel in mijn broekzak glijden en trek ik de deur achter me dicht. Het briefje leg ik half onder deur, maar zo dat hij uitsteekt en je hem kan zien.
    "Zo, nu ben ik er klaar voor." grinnik ik en loop naar haar toe. "Die kant loopt inderdaad dood. Zal ik je de bioscoop laten zien? Of heb je een andere voorkeur?" vraag ik aan haar en begin al richting de lift te lopen. "Trouwens, ik gebruikte die omschrijvingen omdat dat het eerste is wat ik van je zie. Je bent enorm vriendelijk nu en je beweegt sierlijk als je loopt en bewegingen maakt. Apart snap je denk ik zelf wel." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Andrew Ian Parker

    'Bedankt dat je hem uiteindelijk niet achter hebt gelaten en dat je bij hem bleef tot zijn dood. Dan is hij tenminste niet alleen en niet voor niets gestorven,' Ik glimlach teneergeslagen. 'Hij is gestorven als een held.' ik sta op en hurk voor hem neer. 'Als je er over wilt praten kan dat, je weet welke kamer van mij is.' Ik aai troostend over zijn arm terwijl ik hem in de ogen kijk.

    Anna Bailey Miller
    Als ik ben uitgegeten sta ik op en loop ik weer richting de bar. Ik neem plaats naast een andere dame aan de bar en wacht tot de barman mij ziet en naar me toe komt zodat ik een drankje kan bestellen. Mijn plezier had ik al gehad, dus ik was nu meer opzoek naar een leuk praatje met iemand. De barman luisterd eerst naar wat de dame naast mij besteld om het vervolgens klaar te maken en ik wacht netjes tot hij bij mij komt.

    Effie Atkins

    'Voeg ongeduldig er ook maar aan toe. Heel even wachten, Effie,' grinnikte hij. Ik zuchtte zachtjes en liep verder terug. Yuri was weg, maar zijn kamer deur stond open. Niet veel later kwam hij weer terug, sloot de deur en legde iets onder de deur.
    'Zo, nu ben ik er klaar voor,' grinnikte hij en liep naar mij toe. Ik kreeg zo'n vaag Spongebob momentje en begon toen even te lachen. 'Die kant loopt inderdaad dood. Zal ik je de bioscoop laten zien? Of heb je een andere voorkeur?' vroeg hij waarna hij richting de lift begon te lopen. Ik keek hem even na met mijn hoofd schuin. 'Trouwens, ik gebruikte die omschrijvingen omdat dat het eerste is wat ik van je zie. Je bent enorm vriendelijk nu en je beweegt sierlijk als je loopt en bewegingen maakt. Apart snap je denk ik zelf wel,' grinnikte hij waarmee hij mij uit mijn gedachten haalde, al wist ik niet meer precies welke gedachten. Ik lachte zacht en liep gauw achter hem aan.
    'Ik en apart?' vroeg ik nep verbaasd en begon alweer te lachen. 'Maar ik loop en doe dus sierlijk?' vroeg ik en ik keek een beetje naar mijzelf hoe ik liep, waardoor ik paar keer tegen Yuri op botste en begon te lachen. 'Volgens mij zie jij iets wat ik niet zie, maar ik gedraag me dus ook vriendelijk?' Een dankbaar glimlachje verscheen op mijn gezicht. 'Heksenvrouw beneden dacht daar iets anders over. Oh trouwens! Wat legde je zo net nou onder je deur? Je gaat mij toch niet vertellen dat je anders je kamer niet terug kan vinden hé? Ik weet trouwens geen andere voorkeur, zo lang het maar iets is wat in dit hotel bevind.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Fell
    Ik zette het drankje voor de vrouw neer en zag vanuit mijn ooghoeken dat er iemand naast haar was komen zitten. Ook zag ik dat ze niets te drinken had. "Wat mag het zijn?" vroeg ik haar dan en glimlachte beleefd waarna ik afwachtte tot ze wat zou zeggen, dat ik dan kon klaarmaken en zij drinken. Ondertussen pakte ik een glas en begon dat te drogen. Het was nog steeds niet echt druk, waardoor er heel veel tijd was om de glazen te kuizen. Ik grinnikte even toen ik er aan dacht dat ik recentelijk nog een kuisfreak genoemd was. Ik ontken niets dat de waarheid is en het is zo. Al kan het altijd slechter.

    [Zit ze naast Fiona of iemand anders...]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:17 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Yuri Leith Bishop

    Ze lacht zacht en loopt snel achter mij aan. Ik vind het leuk dat ze zoveel lacht en zo ontzettend vrolijk lijkt, het leid mij ontzettend af van het hele gedoe met Ashley. Nu moet ik niet te ver naar beneden gaan omdat ik haar niet tegen wil komen. Toch heb ik mijn trouwring in mijn broekzak gedaan, voor het geval ik haar wel tegen kom.
    "Ik en apart?" vraagt ze nep verbaasd en begint alweer te lachen. Ik knik hevig van ja. "Maar ik loop en doe dus sierlijk?" vraagt ze, waar door ze er op begint te letten en af en toe begint tegen mij op botst en begint te lachen. Hier door moet ik ook flink lachen. "Volgens mij zie jij iets wat ik niet zie, maar ik gedraag me dus ook vriendelijk?" Er verschijnt een dankbaar glimlachje op haar gezicht. "Heksenvrouw beneden dacht daar iets anders over. Oh trouwens! Wat legde je zo net nou onder je deur? Je gaat mij toch niet vertellen dat je anders je kamer niet terug kan vinden hé? Ik weet trouwens geen andere voorkeur, zo lang het maar iets is wat in dit hotel bevind."
    Ik lach zacht en sla mijn arm om haar middel heen. "Zal ik je maar vast houden zodat je recht kan blijven lopen? Ik denk dat ik sierlijk alweer af mag strepen van het lijstje." grinnik ik en ik laat haar weer los. "Nee, dat was een briefje aan iemand dat ik er nu niet ben en later terug kom. Wel zo aardig om te laten weten, denk je niet? Net zo vriendelijk als jij bent." meld ik al grinnikend. "Je moet niet daar die heksenvrouw beneden luisteren. Oh, nou, dan gaan we gewoon ergens heen. Er is genoeg te zien!" grijns ik en we stoppen bij de lift. Ik druk op het knopje waar door hij omhoog komt.


    Your make-up is terrible