• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    VCL schreef:
    Mason Fell
    Ik zette het drankje voor de vrouw neer en zag vanuit mijn ooghoeken dat er iemand naast haar was komen zitten. Ook zag ik dat ze niets te drinken had. "Wat mag het zijn?" vroeg ik haar dan en glimlachte beleefd waarna ik afwachtte tot ze wat zou zeggen, dat ik dan kon klaarmaken en zij drinken. Ondertussen pakte ik een glas en begon dat te drogen. Het was nog steeds niet echt druk, waardoor er heel veel tijd was om de glazen te kuizen. Ik grinnikte even toen ik er aan dacht dat ik recentelijk nog een kuisfreak genoemd was. Ik ontken niets dat de waarheid is en het is zo. Al kan het altijd slechter.

    [Zit ze naast Fiona of iemand anders...]

    [ja, ze zit naast Fiona]

    Anna Bailey Miller
    Als hij klaar is met de dame naast me wend hij zich tot mij. "Wat mag het zijn?" vraagt hij en ondertussen pakt hij een glas dat hij begint te drogen. Ik bestel een wijntje en wacht tot hij het pakt, klaarmaakt en neerzet en bedank hem.

    Mason Fell
    "Wit, rosé of rood?" Vraag ik terwijl ik het glas al neerzet. het toeval wou dat ik een wijnglas had vastgepakt. Ondertussen werd er op mij geroepen en dus keek ik de richting uit vanwaar het geluid kwam. De man wenkte op mij, maar ik stuurde mijn collega erheen. Ik kon nu toch niet zomaar weggaan? Ze had haar drank nog niet. Ik pak de fles, ontkurk hem en giet in. "Alsjeblieft." De vrouw of jongedame naast haar vroeg of ik toevallig een goede club in de buurt wist. Natuurlijk. Ik noemde een paar op en legde ook uit waar ze te vinden waren.

    Fiona Winter
    De barman goot mijn drankje in en ondertussen was er een vrouw naast me komen zitten. Ik kijk kort naar de vrouw naast me, sip van mijn drankje en besluit het dan maar aan de barman te vragen. Gelukkig weet hij raad en heel vlug weet ik een aantal plekken waar ik heen kan gaan. "Hey." Ik heb een hele tijd niet veel gezegd omdat de personen aanwezig in deze ruimte niet echt mijn type waren. Niet dat zij mijn type was. Of misschien wel, wist ik veel. "Fiona Winter." En glimlach terwijl ik haar antwoord afwacht.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 19:29 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol



    Ze stond als bevroren in mijn armen, waardoor ik bang was dat ik iets verkeerds deed. Maar niet veel later sloeg ze haar armen om mijn lichaam waardoor ik nog iets dichter tegen haar aan ging staan en haar dichter tegen me aandrukt. Ze streelde me zachtjes over mijn rug en ik glimlachte zachtjes in haar armen. "Geen probleem, ik meende het", fluisterde ze zacht, "Het verbaasd me nog steeds.." Ik wilde wat zeggen, maar de lift was mij voor. We waren op de verdieping van de keukens aan gekomen. Ik liet haar voorzichtig los en glimlachte lief naar haar. "Dankjewel." zei ik zachtjes, "We zijn er nu. Kijk maar rond zoveel als je wilt."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    Zacht lachte hij en ik voelde hoe hij zijn arm zacht om mij heen sloeg.
    'Zal ik je maar vast houden zodat je recht kan lopen? Ik denk dat ik sierlijk alweer af mag strepen van het lijstje,' grinnikte hij en hij liet mij weer los. Ik moest lachen zijn woorden en om zijn lach. Een lach stond hem niet mis, bij de meeste is dat eigenlijk zo. 'Nee, dat was een briefje aan iemand dat ik er nu niet ben en later terug kom. Wel zo aardig om te laten weten, denk je niet? net zo vriendelijk als jij bent,' meldde hij al grinnikend waardoor mijn wangen begonnen te kleuren. 'Je moet niet naar die heksenvrouw beneden luisteren. Oh, nou dan gaan we gewoon ergens heen. Er is genoeg te zien!' grijnsde hij en we stopten bij de lieft. Hij drukte op een knopje zodat de lift eraan kwam. Weer begon ik te lachen en knikte op zijn woorden.
    'Dan zal ik maar niet naar haar luisteren, niet dat ik dat van plan was.. Maar het was dus een briefje voor iemand anders? Verwacht je bezoek? Of heb je een kamergenoot? Je vriendin? of vriend? Geen vrouw of man.. Ik zag namelijk geen ring om je vinger,' vroeg ik nieuwsgierig en ik begon een beetje te wiebelen op me voeten. Misschien was ik inderdaad een beetje ongeduldig, maar ik kon gewoon slecht stil staan of zitten. Ik zuchtte zachtjes en wou dat de lift eens opschoot.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuri Leith Bishop

    Ze begint weer te lachen en knikt op mijn woorden. ".Dan zal ik maar niet naar haar luisteren, niet dat ik dat van plan was.. Maar het was dus een briefje voor iemand anders? Verwacht je bezoek? Of heb je een kamergenoot? Je vriendin? of vriend? Geen vrouw of man... Ik zag namelijk geen ring om je vinger." vraagt ze nieuwsgierig en ze begint een beetje te wiebelen op haar voeten. Ik bekijk mijn ringloze vinger even, er staat een kleine afdruk van waar de ring gezeten heeft. Snel steek ik hem weer in mijn broekzak. Effie zucht even.
    Net op dat moment zegt de lift pling, gaan de liftdeuren open en glimlach ik naar haar. "Daar is hij al!" zeg ik snel, waarna ik in stap, op het hoogste nummer te drukken. De deuren gaan dicht en ik glimlach naar Effie. "Ja, ik verwacht iemand, maar nog niet erg snel. Ze heeft namelijk eerst een andere belangrijke afspraak in het hotel." verel ik haar eerlijk, maar daarna houd ik erover op.
    "We gaan naar het dak, dat is echt een fantastische plek. Het is hoog, je kan over een groot deel van LA kijken en het is heerlijk stil daar. Een prachtg plekje met weinig verlichting." vertel ik haar, waarna de deuren weer openschuiven. Ik pak Effie bij haar hand vast en trek haar het dak op. Overal staan planten, kleine vijvertjes en kussens waar je op kan zitten. Om het dak heen staat een kort hek en je kan overal de lichtjes van de stad zien.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Net nadat ik gezucht had gingen de lift deuren open. Had ik maar eerder gezucht!
    'Daar is hij al!' zei hij snel waarna hij instap en op een nummer drukte. Verbaasd keek ik hem even aan, maar ging al gauw ook de lift in voordat de deuren dicht gingen. Ze gingen dicht en Yuri glimlachte naar mij.
    'Ja, ik verwacht iemand, maar nog niet erg snel. Ze heeft namelijk eerst een andere belangrijke afspraak in het hotel,' vertelde hij mij, maar meer ook niet. Het was dus wel een zij, maar het was een belangrijke afspraak wat hij met haar had. Al gauw werd ik uit mijn gedachten gehaald door zijn stem. 'We gaan naar het dak, dat is echt een fantastische plek. Het is hoog, je kan over een groot deel van LA kijken en het is heerlijk stil daar. Een prachtig plekje met weinig verlichting,' vertelde hij mij, waarna de deuren weer open schoven. Hij pakte mij beet bij mijn hand en trok mij mee het dak op. Bewonderend keek ik om mij heen. Overal stonden planten, kleine vijvertjes en kussens die bedoeld waren om op te gaan zitten. Verder stond er nog een kort hekje rond om het dak. Dit was meer een tuintje dan een dak. De vraag die ik nog wou stellen over die vrouw was alweer verdwenen en deed er geen moeite meer voor om weer te bedenken welke vraag het ook al weer was. Mijn hand liet ik langzaam uit de zijne glijden en liep naar de rand toe. Mijn handen legde ik op de rand van het hek neer en keek uit over het prachtige uitzicht. Mijn mond zakte een stukje open en ik keek weer met dezelfde bewonderende blik als daarnet.
    'Vergeet die rondleiding,' zei ik met een glimlachje en draaide mijzelf naar hem toe. 'Kunnen we die een ander keer afmaken? Ik vind het hier prachtig!' Ik liep naar de andere kant toe en ging daar kijken naar het uitzicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuri Leith Bishop

    Ik glimlach tevreden als ze bewonderend om zich heen aan het kijken is. Ze laat haar hand langzaam uit die van mij glijden en loopt naar de rand toe. Ze legt haar handen neer op op rand van het hek en kijkt naar het prachtige uitzicht. Ik loop langzaam richting haar, als ze met haar mond een stukje open gezakt het uitzicht bewonderd. De eerste paar keren had ik het ook zo mooi gevonden, daarna was ik meer geïnteresseerd geweest in degene die ik er mee naartoe nam.
    "Vergeet die rondleiding." zegt ze en draait zichzelf naar mij toe om, waardoor ik de grote glimlach op haar lippen zie. "Kunnen we die een ander keer afmaken. Ik ind het hier prachtig." Ze loopt naar de andere kant toe om te kunnen genieten van het uitzicht en ik grinnik zacht terwijl ik haar nakijk en daarna naar haar toe loop en mijn handen ook op de rand neer leg.
    "Dat is prima hoor. Ik heb er geen problemen mee om hier te blijven, deze plek betovert mij keer op keer opnieuw." glimlach ik naar haar en richt daarna mijn blik over de grote, verlichte stad heen. Het geluid van het drukke stadsleven bereikt ons hier niet, waardoor het heerlijk stil is. "Kom je eigenlijk uit LA of niet?" vraag ik dan aan haar.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Zacht grinnikte hij. Hij kwam bij mij staan en legde ook zijn handen op de rand neer.
    'Dat is prima hoor. Ik heb er geen problemen mee om hier te blijven, deze plek betovert mij keer op keer opnieuw,' zei hij. Ik keek hem eventjes aan en zag een perfecte glimlach op zijn gezicht, daarna richtte hij zijn blik op het uitzicht. Ik volgde zijn voorbeeld en richtte mijn blik ook weer op het uitzicht. Het was zo mooi en zo druk en toch was het hier zo rustig. Geweldig!
    'Kom je eigenlijk uit LA of niet?' vroeg hij daarna aan mij. Eventjes keek ik hem aan en schudde toen lichtjes mijn hoofd.
    'Nee,' zei ik zacht en ik draaide mijzelf om. Ik liep naar de kant toe waar ik nog niet had gekeken en ging daar kijken naar het uitzicht. Een grote glimlach sierde mijn gezicht toen ik naar het uitzicht keek. 'Het is hier betoverend, vind je ook niet?' vroeg ik aan hem. Ik draaide mijzelf weer om, om eventjes naar hem te kijken, maar mijn aandacht ging al gauw weer naar het uitzicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuri Leith Bishop

    Ze kijkt me even aan en schud dan licht met haar hoofd. "Nee." zegt ze dan zacht en draait zichzelf om. Ze loopt naar de kant toe waar ze nog niet heeft gekeken en gaat daar kijken naar het uitzicht. Ik draai me ook om en leun met mijn rug tegen het korte hekje aan, om zo naar Effie te kunnen kijken. "Het is hier betoverend, vind je ook niet?" vraagt ze. Ze draait zich weer om, om even naar mij te kunnen kijken, maar haar aandacht gaat al snel weer naar het uitzicht.
    Al die tijd bevind zich er een glimlach op mijn goed vervormde lippen. "Ja, en vanaf hier is het uitzicht juist nog betoverender." antwoord ik terwijl ik naar haar blijf kijken, hoe de wind met haar gekleurde haar speels en hoe zij met alle bewondering naar het uitzicht kijkt. Ik heb door dat ze niet niet wilt praten over waar ze vandaan komt dus laat ik dat gewoon. Ik sla mijn armen over elkaar heen terwijl ik naar haar blijf kijken.


    Your make-up is terrible

    Finn Oliver Harries
    'Hij is gestorven als een held,' hoor ik hem zeggen en schud zachtjes mijn hoofd. Niet omdat ik het er niet mee eens ben of omdat ik het niet wil horen, maar gewoon omdat ik zou willen dat hij leeft als een held, niet gestorven.
    Ik hoor hoe Andrew overeind komt en kijk op voor het geval hij van plan is weg te gaan. Tot mijn verbazing zit hij echter op zijn hurken voor me en kijk ik nu precies in zijn aparte, maar mooie ogen.
    'Als je erover wilt praten kan dat, je weet welke kamer van mij is.' Hij aait troostend over mijn arm en kijkt recht terug. Ik bestudeer zijn ogen even en haal dan diep adem.
    'Bedankt, daar hou ik je aan.' Ik doe mijn best om weer een lachje op mijn gezicht te toveren. 'Ook bedankt dat je me gewoon de waarheid hebt verteld en niet weer één of ander verhaal hebt opgehangen. Mijn ouders zullen je ook vast dankbaar zijn.' Nu schraap ik mijn keel en wil het het liefst ergens anders over hebben.
    'Kan ik je misschien wat te drinken aanbieden of zo?' Geen idee wat er in de mini-koelkast ligt.


    everything, in time

    Effie Atkins

    'Ja, en vanaf hier is het uitzicht juist nog betoverende,' antwoordde hij, waarop ik mijn schouders lichtjes ophaalde. Ik keek nog steeds naar het uitzicht en mijn bewonderende blik ging maar niet weg. Er was zo veel te zien.
    'Ik weet het niet,' zei ik zacht, maar wel zo dat hij het ook nog kon verstaan. 'Beide hebben wel ie-..' Terwijl ik die woorden zei, draaide ik mijzelf om kreeg door hoe hij die woorden bedoelde. Ik zag Yuri met zijn rug tegen het hekje aan kijken naar mij. Automatisch zette ik een stap naar achter, wist niet precies waarom. Een verlegen lachje kwam uit mijn mond en mijn wangen begonnen knal rood te worden.
    'D-dank je,' zei ik zachtjes en ik keek verlegen omlaag, naar mijn schoenen. Om te laten merken dat het stapje van net niet bedoelt was om van hem weg te gaan liep ik naar hem toe en ging naast hem staan en keek weer naar het uitzicht. Ik voelde mij gevleid door zijn woorden en dat was ook duidelijk te zien aan mijn gezicht.
    'Door jouw zijn mijn woorden weg,' zei ik zacht en keek hem eventjes aan. 'Mag ik ze terug?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ashley Jasmine Moore.
    Ze ging nog iets dichter tegen me aan staan, waarna ik haar vertelde dat het mij nog steeds verbaasde. Geduldig wachtte ik af tot zij er wat op ging zeggen, want ik was eerlijk gezegd nieuwsgierig naar wat ze zou doen of zeggen. De lift ging echter met een ping open en Katelynn liet mij voorzichtig los, waardoor ik de warmte van haar moest missen. “Dankjewel,” zei ze zachtjes. “We zijn er nu. Kijk maar rond zoveel als je wilt.”
    Ik knikte vaagjes en in gedachten, waarna ik de lift uit liep, de keuken in. Vrijwel direct keek ik om me heen en terwijl ik wat rond liep, lette ik zo min mogelijk op de anderen in de keuken. Kort glimlachte ik wel naar Katelynn tewijl ik de grote koelkast opendeed en hierdoor heen blikte. “Hmm…” Vervolgens stond ik weer recht en liet mijn blik afdwalen naar de jonge vrouw aan wie ik net een omhelzing had gegeven. “Wil je misschien dat ik wat eten voor je maak?” Grinnikte ik, terwijl ik de koelkast weer dichtdeed en de kastjes open- en dichtdeed. Zo spitte ik de hele keuken door.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Hmm…" zei ze, waarna ze naar mij keek. "Wil je misschien dat ik wat eten voor je maak?" grinnikte ze, terwijl ze de rest van de keuken door ging. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, dankjewel." zei ik tegen Ashley, "Ik denk dat we zo maar eens naar Mrs. Stone moeten, die zal nu vast en zeker klaar zijn." Ik besloot weer bij de liften te gaan staan. Ik voelde me niet zo op mijn gemak met al die mensen om mij heen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yuri Leith Bishop

    Ze haalt haar schouders lichtjes op na mijn opmerking. "Ik weet het niet." zegt ze zacht, waardoor ik het nog maar net kan verstaan. "Beide hebben wel ie-.." Ze draait zichzelf om en beseft eindelijk hoe ik het bedoeld. Ik sla haar gade met een lichte grijns op mijn lippen. Ze zet een stap naar achter en er komt een verlegen lachje uit haar mond, maar niet voordat haar wangen knal rood kleuren. Ik glimlach erom, al weet niet ik niet waarom ze achter stapt.
    "D-dank je." zegt ze zachtjes en ze kijkt verlegen omlaag. Daarna loopt ze ineens naar mij toe en gaat ze naast me staan. Ze kijkt naar het uitzicht en ik draai me half om zodat ik naar haar kan blijven kijken. "Door jouw zijn mijn woorden weg." zegt ze zacht en ze kijkt me even aan. "Mag ik ze terug?"
    Ik grinnik zacht en knik dan lichtjes. "Geen dank je zeggen, want je bent het waard." zeg ik zacht. "En natuurlijk mag je je woorden terug, Effie. Ze zitten alleen goed verstopt in mijn mond. Wil je ze komen zoeken?" vraag ik op een charmante toon aan haar en ik grijns lichtjes als ik haar blijf aankijken, benieuwd naar haar reactie hierop.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Hij grinnikte zacht en knikte toen lichtjes.
    'Geen dank je zeggen, want je bent het waard,' zei hij zacht waardoor mijn wangen weer net zo rood werden als daarnet. 'En natuurlijk mag je je woorden terug, Effie. Ze zitten alleen goed verstopt in mijn mond. wil je ze komen zoeken?' vroeg hij op een charmante toon aan mij en grijnsde toen lichtjes. Verbaasd keek ik hem aan en hoe graag ik ook wat erop wou zeggen, het wou niet. Zoeken.. Ik deed mijn hoofd ietsjes schuin en mijn blik veranderde langzaam naar nieuwsgierig, nieuwsgierig naar hem. Ik knikte lichtjes op zijn vraag en vroeg mij heel even af of dat wel zo slim was. Ik was hier nog maar net, kende hem amper.. Aan de andere kant..
    'Ik wil mijn woorden terug,' zei ik vast besloten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you