• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    Nana Reira Ito.
    Kort schiet ze in de lach na mijn woorden, waardoor ik ook even lach vanwege het aanstekelijke toontje erin. Isa, het meisje van wie ik nu gelukkig de naam weet, glimlacht kort als teken van dank naar de barman, waarna ze ook opstaat en met me mee loopt. “Mijn naam is trouwens Isa, Isa Jones, om precies te zijn.” Ze haalt een hand door haar lange, gekrulde zwarte haren en even keek ik naar haar handelingen voordat we alweer bij de lift stonden en ik op het knopje drukte. Het duurde niet lang voordat de liftdeuren opengingen en wij erin konden, maar ik liet haar eerst gaan, waarna ik op mijn etageknopje drukte en haar weer aankeek. “Voordat we bij mijn hotelkamer zijn, wil ik je graag vragen om eerlijk te zijn. Gewoon de harde waarheid, goed?” Ik keek haar met een afwachtende blik aan.

    Ashley Jasmine Moore.
    Nadat ik alle kastjes had geïnspecteerd en de blikken in mijn rug voelde boren, draaide ik me om naar Katelynn en keek haar aan met een klein glimlachje. Mijn vingers verstrengelden ik met elkaar, terwijl zij haar hoofd schudde. “Nee, dankjewel,” zei ze tegen mij, waardoor ik knikte. “Ik denk dat we zo maar eens naar Mrs. Stone moeten, die zal nu vast en zeker klaar zijn.” Ze draaide zich al om, om bij de liften te gaan staan, waardoor ik grinnikte en haar snel achterna liep om vervolgens, zonder er echt bij na te denken, mijn armen om haar heen te slaan. “Aw, oké dan,” grijnsde ik, waarna ik op het knopje drukte en de lift instapte toen deze openging. “Dat is inderdaad zo, het is beter als ik nu naar Miss Stone ga.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Ze kijkt me verbaasd aan het kantelt haar hoofd iets. Het duurt even voor ze iets zegt, ik kan de twijfeling duidelijk in haar ogen zien. Haar blik veranderd langzaam naar nieuwsgierig en ik geef haar de tijd. Ze knikt dan lichtjes op mijn vraag en ik laat mijn mondhoeken tevreden omkrullen. "Ik wil mijn woorden terug." zegt ze vast besloten.
    "Dan krijg jij je woorden terug." zeg ik op een zelfverzekerde toon. Ik glimlach en kom iets dichterbij, waarna ik mijn arm om haar middel heen sla en haar dicht tegen mij aan trek, vooral met haar onderlichaam. Daarna breng ik mijn hoofd dichterbij en druk ik mijn lippen zacht maar zeker op haar volle lippen. Ik sluit mijn ogen en lik zacht met mijn tong over haar lippen heen.
    Kort erna laat ik haar lippen weer los en kijk ik haar tevreden aan. Ik proef haar vrouwelijke smaak licht op mijn lippen en lik er dan ook kort over heen. "Heb je je woorden alweer terug gevonden?" vraag ik op een gedempte, maar charmante toon aan haar.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    'Dan krijg jij je woorden terug,' zei hij op een zelfverzekerde toon. Hij glimlachte en kwam iets dichterbij, waarna hij zijn arm om mijn middel heen sloeg en me dichter tegen zich aan trok, vooral mijn onderlichaam werd tegen hem aangedrukt. Daarna bracht ze haar hoofd dichterbij en drukte hij zijn lippen zacht maar zeker op mijn lippen. Ik had mijn handen op zijn borstkas gelegd en voelde hoe gespierd het nu al voelde door zijn shirt heen. Zijn ogen sloten en voelde zacht zijn tong over mijn lippen likken. Ik volgde zijn voorbeeld en sloot ook mijn ogen, alleen kort daarna liet hij mijn lippen alweer los. Mijn ogen opende ik weer en keek naar zijn tevreden blik. Kort likte hij over zijn eigen lippen heen.
    'Heb je je woorden alweer terug gevonden?' vroeg hij op een gedempte, maar charmante toon aan mij. Ik mocht blij wezen dat zijn arm nog om mijn middel heen zat, want anders lag ik op de grond. Ik had niet verwacht dat hij het nog echt ging doen. Met één hand ging ik naar mijn lippen terwijl ik die andere op zijn borstkas hield. Ik snap nu eigenlijk niet hoe ik mijn woorden hierdoor terug zou gaan krijgen. Lichtjes schudde ik daarom mijn hoofd en geen met een verlegen blik omlaag. Dit keer was ik helemaal niet in staat om ook maar één woord te zeggen. Mijn vingers kromde ik iets, maar trok algauw mijn hand terug en legde mijn voorhoofd tegen hem aan.
    'God wat doe je,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    VCL schreef:
    Mason Fell
    "Wit, rosé of rood?" Vraag ik terwijl ik het glas al neerzet. het toeval wou dat ik een wijnglas had vastgepakt. Ondertussen werd er op mij geroepen en dus keek ik de richting uit vanwaar het geluid kwam. De man wenkte op mij, maar ik stuurde mijn collega erheen. Ik kon nu toch niet zomaar weggaan? Ze had haar drank nog niet. Ik pak de fles, ontkurk hem en giet in. "Alsjeblieft." De vrouw of jongedame naast haar vroeg of ik toevallig een goede club in de buurt wist. Natuurlijk. Ik noemde een paar op en legde ook uit waar ze te vinden waren.

    Fiona Winter
    De barman goot mijn drankje in en ondertussen was er een vrouw naast me komen zitten. Ik kijk kort naar de vrouw naast me, sip van mijn drankje en besluit het dan maar aan de barman te vragen. Gelukkig weet hij raad en heel vlug weet ik een aantal plekken waar ik heen kan gaan. "Hey." Ik heb een hele tijd niet veel gezegd omdat de personen aanwezig in deze ruimte niet echt mijn type waren. Niet dat zij mijn type was. Of misschien wel, wist ik veel. "Fiona Winter." En glimlach terwijl ik haar antwoord afwacht.

    Anna Bailey Miller
    "Wit alsjeblieft" zeg ik dan en hij schenkt het in. "Alsjeblieft" zegt hij "Dankjewel" antwoord ik en dan vraagt de dame naast mij waar een aantal plekken zijn waar ze heen zou kunnen gaan. Dan wend ze zicht tot mij "Hey" zegt ze dan en ze stelt zich voor als Fiona Winter en ze kijkt me aan. "Anna Miller" zeg ik en ik steek mijn hand naar haar uit en wacht tot ze die aanneemt. Dan neem ik een slokje van mijn witte wijn.

    Yuri Leith Bishop

    Ze voelt een beetje slap aan onder mijn greep, daarom houd ik haar goed vast. Na mijn vraag gaat ze met haar hand naar haar lippen toe terwijl ze haar andere tegen mijn borstkas aan houd, die ze daar tijdens de kus neer heeft gelegt. Lichtjes schud zij dan met haar hoofd en kijkt met een verlegen blik omlaag. Ze lijkt wel niet in staat te zijn om iets te zeggen, maar dat ben ik wel gewend. Ze kromt haar vingers iets en trekt dan snel haar hand terug. Haar voorhoofd legt ze tegen die van mij aan.
    "God wat doe je." vraagt ze waar door ik zacht grinnik. "Helaas doet God niets met je." vertel ik haar. "Alleen ben ik wel verplicht om je dan te helpen zoeken naar je woorden, denk je niet?" vraag ik glimlachend en op een lieve toon. Zonder op antwoord te wachten druk ik opnieuw mijn lippen op die van haar, dit keer iets minder zacht en voorzichtig. Mijn vrije hand glijd over haar rug omhoog, maar laat ik toch wat aarzelend liggen voordat ik bij haar nek aan kom.
    Dit keer open ik mijn mond iets, zodat ik mijn tong eruit kan laten en die van haar kan ontmoeten. Daarom lik ik ook zacht over haar lippen heen zodat ze haar mond opent. Ik verbreek de kus dit keer niet en wacht redelijk geduldig tot zij haar lippen voor mij opent.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    'Helaas doet god niets met je,' vertelde hij mij na zacht te hebben gegrinnikt. Zachtjes lachte ik erom. 'Alleen ben ik wel verplicht om je dan te helpen zoeken naar je woorden, denk je niet?' vroeg hij op een lieve toon. Verbaasd keek ik naar zijn glimlachende gezicht. Hij wachtte echter niet op mijn antwoord en drukte zijn lippen op die van mij, dit keer iets minder zacht en voorzichtig als daarvoor. Ik voelde zijn vrije hand via mijn rug omhoog glijden en hoe hij even aarzelend bleef liggen voordat hij bij mijn nek terecht kwam. Ik voelde hoe hij zijn mond een stukje opende en zijn tong zacht over mijn lippen heen likte. Dit keer verbrak hij de kus niet en bleef geduldig op mij antwoord wachten. Mijn benen voelde ik nog slapper worden en ik was daarom ook ontzettend blij dat hij mij zo goed vast had. Volgens mij als ik mijn benen optrok dat hij mij dan nog steeds vast had met diezelfde greep. Ik vond het alleen nogal slecht van mij dat ik niets wist te doen, misschien kwam het doordat ik meestal de ander verraste met dit. Mijn handen legde ik weer zacht op zijn borstkas neer en greep zijn shirt daar ietsjes beet, alsof dat mij meer stevigheid gaf. Mijn mond opende ik aarzelend een stukje en liet mijn tong voorzichtig kennismaken met die van hem, zodra dat gebeurde trok ik hem even weer terug, sloot mijn mond maar deed verder niets. Mijn wangen voelde weer eens kleuren en opende mijn mond nogmaals een stukje. Weer liet ik mijn tong voorzichtig kennismaken met die van hem en trok hem dit keer niet terug. Enige nadeel was dat mijn benen net gekookte spaghetti slierten waren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze grinnikte en kwam naar mij toe. Toen ze bij me was sloeg ze haar armen om mij heen. Ik begon spontaan te blozen en keek naar de liften. "Aw, oké dan." zei ze na een tijdje en liet me los om vervolgens op het knopje te drukken. Toen deze er was stopte ze in. "Dat is inderdaad zo, het is beter als ik nu naar Miss Stone ga." Ik knikte bevestigend, hopend dat de rode kleur op mijn wangen alweer weg was. Ik stapte ook snel in en drukte op het knopje voor de hoogste verdieping. Ik wachtte totdat we boven waren en liep voor Ashley uit naar de deur van Mrs. Stone. Ik klopte voor en het duurde niet lang voordat Ashley naar binnen mocht. "Veel succes." zei ik met een glimlach en wilde weglopen. Ik had geen verdere reden om hier te blijven wachten.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 14:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fiona Winter
    "Aangenaam." Zeg ik met een glimlach en neem de uitgestoken hand aan. Een beetje formeel misschien, maar hé, wat maakt het ook uit. "Als je niet wilt praten, zeg het me dan maar metten." Dan zou ze gaan, want er was echt bijna geen leven hier. Hopelijk zou dit niet de hele tijd van haar verblijf zo zijn. Het was vandaag haar verjaardag, dus deze dag moest gewoon leuk eindigen, en het was een cadeau. Als ze haar niet zou amuseren, dan was het in haar ogen gewoon een verspilling van geld. "Ik wil gewoon iets maken van vandaag. Ik ben jarig." Ze grijnsde."Daarom." Ze dronk haar drankje leeg. Anders wou ze ook fun hebben. Stilzitten en lezen was niet echt iets voor haar.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Ashley Jasmine Moore.
    Ze knikte bevestigend, al had ik de rode kleur wel op haar wangen gezien. Het leek me voor nu beter dat ik er maar niets over zei, misschien maakte ik het dan wel erger, en dat zou mijn bedoeling niet zijn. Haar hand ging richting de knopjes, waarna ze op de bovenste etage drukte en ik geduldig afwachtte. Hierdoor ontstond er een stilte van ongemakkelijkheid, hoewel ik niet precies wist waardoor het kwam. Misschien wel door de knuffels van net en dat ik haar überhaupt die vraag durfde te stellen. Ze gaf er echter wel antwoord op, iets wat ik niet verwacht had.
          De lift opende en we liepen er beide uit om vervolgens daarna naar de deur van Miss Stone te lopen. Katelynn klopte voor me aan, wat haar een tevreden glimlachje van mijn kant opleverde. Niet lang erna hoorde ik dat ik naar binnen mocht, dus sloten mijn slanke vingers al rond de deurknop om deze te openen. “Veel succes,” zei Katelynn met een glimlach en maakte al aanstalten om weg te lopen, echter slikte ik een hoorbare brok weg om vervolgens naar haar toe te draaien. “Miss Katelynn, dank u voor alles,” Dezelfde nette, zakelijke toon was terug in mijn stem gekomen, maar naarmate ik verder ging met praten, was er een bepaalde zachtheid in terug te horen. “Het zou leuk zijn als we elkaar later weer zagen,” glimlachte ik charmant, waarna ik me dit keer wel omdraaide en door de deuropening verdween.

    •••

    Het gesprek ging goed en met een glimlach kwam ik haar kantoortje dus ook uit. Het was gelukt, net zoals ik hoopte. Miss Stone vond me gedecideerd en geestdriftig, iets dat me nog opgeluchter maakte. Wanneer ik weer op het knopje drukte van de lift, deze opengingen en ik erin stapte, kwam het hevige tegenstrijdige gevoel tegenover Yuri weer terug. Wat moest ik in hemelsnaam doen? Hij had me met een smekende toon in zijn stem gezegd dat hij op me zou wachten in kamer 204, alleen nu het moment daar was, wist ik het niet meer. Hard beet ik op mijn lip toen ik uiteindelijk toch op het knopje drukte en ik even later voor zijn deur stond.
          “Yuri?” riep ik, een vragende toon in mijn stem terwijl ik op de desbetreffende deur klopte. Na enkele tellen wachten deed hij echter nog steeds niet open, dus keek ik ongeduldig door de lege gang heen. Ik drukte zelfs mijn oor tegen de deur om te horen of hij er wel was, maar toen ik mijn blik naar de grond liet afdwalen, zag ik half een briefje onder de deur vandaan steken. Terwijl ik door mijn knieën ging en het briefje op pakte, las ik de tekst al in Yuri’s handschrift: ‘Ash, ik moest even iets belangrijks doen. Ik ben zo terug, ik hou van je.’ Het ongeduldige verdween van mijn gezicht, alhoewel ik in eerste instantie nog kwam om hier te praten met hem, slikte ik nu hoorbaar een brok weg. Niet omdat ik me zenuwachtig of dergelijke voelde, meer aangezien ik me nu aan de kant gezet voelde en boos was. Ik wist dan wel niet wat voor belangrijks het was, maar omdat ik hem nu lichtelijk wantrouwde, kon ik niet anders.
          Het briefje stopte ik in mijn tas, draaide me resoluut om naar de lift en begaf me naar de balie. Nu hij er toch niet zou zijn, omdat hij iets ‘belangrijks’ moest doen, kon ik wel in zijn kamer rondneuzen. Het was slecht, dat wist ik, want in het huwelijk en relatie zou je elkaar moeten vertrouwen en ik heb dat altijd gedaan, maar ik wist gewoonweg dat er iets niet klopte. Er was iets aan de hand en ik wilde daar achter komen, dus deed ik het vanaf nu op mijn manier.
          De jonge vrouw aan de balie keek me geduldig aan wanneer ik bij haar aangekomen was, wachtend op wat ik wilde. “Hoe kan ik u helpen, mevrouw?” vroeg ze er toen bij en ik perste een zuinig glimlachje op mijn volle lippen. “Mijn man en ik hebben een kamer samen, maar ik kan er niet meer in komen, omdat ik mijn sleutel kwijt ben,” vertelde ik haar, waarop de vrouw bevestigend knikte. “Welke kamer heeft u samen met uw man, Mevrouw?” glimlachte ze, terwijl ze zich al omdraaide naar de computer om hier wat op te typen. “Kamer 204,” antwoordde ik, nog steeds het glimlachje op mijn lippen. De vrouw achter de balie draaide echter haar hoofd verbaasd om, terwijl ze al gestopt was met typen. “Kamer 204? Maar die is van Mr. Bishop en hij heeft geen vrouw…” De aarzelende toon was duidelijk te horen wanneer ze zich helemaal naar mij toedraait, een wantrouwende blik in haar ogen.
          Nog steeds had ik een glimlachje op mijn lippen, welke nu meer een hardvochtige uitstraling hadden. “Oh, nee? Wie heeft hij dat allemaal wijsgemaakt?” vroeg ik haar, een moorddadige, toch lieflijke toon in mijn stem, terwijl ik eigenlijk al op ontploffen stond. Wat dacht hij wel niet? Waarom zou in hemelsnaam zeggen dat hij niet getrouwd was? Ik kon enkel bedenken dat hij niets van me wilde en misschien vreemd zou gaan, hoewel mijn gevoelens steeds meer werkelijkheid werden, wilde ik het nog niet geloven. “Wat is dit dan?” siste ik, mijn ringvinger hield ik omhoog terwijl mijn andere gesloten waren. De ring kwam duidelijk in beeld en boven op al dat liet ik haar ook nog een foto van Yuri en mij zien, waar allebei onze ringen duidelijk waren. “G-getrouwd, Mevrouw…” fluisterde ze zachtjes en ik knikte hard, duidelijk kwaad. “Inderdaad, dus als u me nou binnen in de kamer zou laten, bedankt.”
          Ze knikte haastig, pakte een sleutel die van de kamer was en wees iemand anders aan om even op haar plek te letten, waarna ze vluchtig richting de lift ging. Ik volgde haar direct en toen we uiteindelijk voor de kamer stonden, deed ze deze voor mij open met een zenuwachtig glimlachje. “Het spijt me, Mevrouw Bishop, zal ik u wat te drinken of dergelijke brengen?” Ik schudde mijn hoofd houterig, waarna ik de kamer inliep en vervolgens met een lieflijk glimlachje zei, “U kunt echter wel iets anders voor me doen. Zou u iedere werknemer op de hoogte willen stellen dat hij een vrouw heeft? Ashley is mijn voornaam, dank u, dame.”
          Met deze woorden deed ik de deur dicht en zocht in mijn tas al naar een pen om vervolgens wat op het papiertje te schrijven die ik eerder in mijn tas had gedaan. ‘Ik hoop voor je dat het belangrijker is dan ons gesprek, anders ben ik er snel klaar mee. Neem contact met me op, z.s.m.’ Het briefje plakte ik met een klein plakbandje op de kamerdeur, waarna ik deze weer opende en alles doorzocht. Ik kon echter niets vinden, dus was ik snel klaar met zoeken. Met een diepe zucht liet ik me vervolgens zakken in een grote stoel, wachtend totdat hij terug zou komen.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 17:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Ik merk dat haar gewicht iets meer in mijn omhelsing komt te liggen en zorg ervoor dat ik haar goed vasthou. Ze legt haar beide handen weer op mijn borstkas neeren grijpt zelfs mijn shirt ietsjes beet. Uiteindelijk opent ze haar mond toch, maar het gaat erg aarzelend. Kort erop voel ik haar tong voorzichtig bij die van mij, waar door er een warm, opgewonden gevoel door mij heen trekt. Gelijk erna trekt ze haar tong weer terug en sluit ze haar mond, waarna ze niets doet. Ik laat geduldig en zacht mijn lippen op die van haar, tot ze haar mond opnieuw opent. Ze laat haar tong opnieuw voorzichtig over die van mij heen gaan en trekt hem dit keer niet terug.
    Mijn mondhoeken krullen hierdoor toch lichtelijk omhoog. Met mijn hand ga ik even voorzichtig door haar mooi gekleurde haren heen en streel haar vervolgens zacht over haar rug naar beneden, zodat ik haar nu goed kan vasthouden met twee armen. Ik maak onze kus iets heftiger, iets passioneler. Veel gevoel kan ik er niet inleggen, maar wel de juiste bewegingen. Ik laat het nog heel even duren voordat ik de kus verbreek en haar aankijk. Er staat een tevreden glimlach op mijn lippen en mijn blik staat charmant.
    "Ik moet helaas zometeen weer naar beneden." zeg ik op een zachte toon tegen haar. "Hoelang blijf je nog? Ik zou je graag nog een keer willen zien." zeg ik tegen haar en streel met mijn ene hand over haar zachte wang heen.


    Your make-up is terrible


    [Even mijn topics. Waar kan ik straks -als ik mijn rollen heb afgewerkt- naartoe ?]

    [Hier..of bedoel je waar in hotel je heen kunt gaan? Naar de bar? Hint Hint ;)]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    -

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 17:51 ]

    Isa Carmen Maria Jones
    Samen wachten we op de lift, wat niet lang duurt. Ze laat mij eerst gaan en drukt vervolgens het knopje van de juiste etage in. Ik wacht met mijn handen op mijn rug, alsof ik niets mag aanraken. Zelf weet ik ook niet waarom, het is niet zo dat dit mijn eerste keer in een duur hotel is en ik was niet van plan Reira aan te raken. Wanneer ze begint te praten kantel ik mijn hoofd iets en kijk haar aan.
    'Voordat we bij mijn hotelkamer zijn, wil ik je graag vragen om eerlijk te zijn. Gewoon de harde waarheid, goed?' Ik knik direct, alsof het een of ander bevel voor me is.
    'Natuurlijk, ik ben altijd eerlijk,' beloof ik haar met een glimlach. Door mijn hoofd gaan allerlei ideeën. Zou ze een liedje gaan zingen? O, ik hoop dat ze een liedje gaat zingen! Zowel zenuwachtig als enthousiast wiebel ik even van mijn ene op mijn andere been. De lift maakt een 'ping' geluidje als teken dat we op de juiste verdieping zijn en ik loop mee tot aan de deur van haar kamer. Knijp me, alsjeblieft, ik ga serieus de hotelkamer van Reira binnen.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:19 ]


    everything, in time

    Andrew Ian Parker

    'Ook bedankt dat je me gewoon de waarheid hebt verteld en niet weer één of ander verhaal hebt opgehangen. Mijn ouders zullen je ook vast dankbaar zijn.' Hij schraapt zijn keel en kijkt me dan aan. 'Kan ik je misschien wat te drinken aanbieden of zo?' Ik knik zwijgzaam. 'Lijkt me leuk.' Antwoord ik en ga weer op de bank zitten. Ik voelde me rot. Niet alleen omdat ík hem het slechte nieuws moest vertellen maar ook omdat het gebeurt was en Jack nooit meer terug zou komen.