• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Hij draait de barkruk zo om, zodat hij me aan kan kijken en hij vraagt me waarom ik hier aan de bar zit. "Ik had wel weer eens zin in een leuke avond" zeg ik dan en ik kijk hem aan vanonder mijn wimpers. Ik pak mijn glas en neem er een slokje uit. "Ik moet nog beginnen met werken" zeg ik dan.

    Yuri Leith Bishop

    "Ik had wel weer eens zin in een leuke avond." antwoord ze en kijkt me aan van onder haar wimpers. Ze pakt haar glas vast en neemt er een slokje uit. "Ik moet nog beginnen met werken." zegt ze dan en ik knik lichtjes, waarna ik naar de barman gebaar dat ik er nog eentje wil.
    "Nou dat komt mooi uit, ik heb ook zin in een leuke avond." zeg ik en als ik mijn drankje heb, tik ik met het glas tegen die van haar aan, waarna ik er een slokje uit neem. "Wat voor werk doet mevrouw?" vraag ik dan aan haar, als teken dat ik graag haar naam zou willen weten.


    Your make-up is terrible

    Chloé Amelia Blessins.

    Ik kijk eventjes rond en maak een praatje met een meisje die hier werkt. Ze legt me uit waar ik alles kan vinden en ik bedank haar, waarna ik weer die trappen ga beklimmen om ergens te geraken. Ik werd er zo langzamerhand wel moe van, maar de lift wil ik gewoon niet nemen. Uiteindelijk loop ik het hotel uit en ga daar naast de fontein zitten. Het mocht dan wel wat donkerder zijn, het uitzicht was mooi en ik kon wel even wat ontspanning gebruiken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anna Bailey Miller
    "Anna" zeg ik dan als hij me mevrouw noemt, dat klinkt zo oud. "En ik doe nog niks, ik ben pas afgestudeerd en ben hier om een aantal sollicitaties te doen" zeg ik dan. "En jij meneer, wat doe jij voor werk?" zeg ik dan en ik neem weer een slokje uit mijn glas.

    Yuri Leith Bishop

    "Anna." noemt ze haar naam. "En ik doe nog niks, ik ben pas afgestdeerd en ben hier om een aantal sollicitaties te doen." zegt ze dan. "En jij meneer, wat doe jij voor werkt?" vraagt ze aan mij en neemt weer een slok uit haar glas.
    "Leuk je te ontmoeten, Anna. Ik ben Yuri." zeg ik. Ik pak haar hand vast en druk er een ouderwetse, zachte kus op. "Oh, gefeliciteerd Anna. Nou, succes met solliciteren. Als je pas net afgestuurd bent, ben je vast nog erg jong, hm?" vraag ik aan haar. Mij maakt het weinig uit, zolang ze de 18 maar gepasseerd is. "Ik ben trouwens CEO van een farmaceutisch bedrijf." vertel ik haar daarna.


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Ik knik even, ik wist wel wat het ongeveer was. "Ik ben 22" zeg ik dan, ik had mijn HBO studie in 3 jaar gedaan in plaats van 4 en zoveel ouder zag hij er niet uit, als hij maar geen 30 was, of ouder. "en ik ben forensisch onderzoeker" zeg ik dan.

    Yuri Leith Bishop

    "Ik ben 22." antwoord ze en ik knik er tevreden op. "en ik ben forensisch onderzoeker." gaat ze verder, waar door mijn lippen lichtjes omhoog krullen.
    "Nou, dat is nogal wat. Dan ben je zeker een slimme dame." knik ik. "22 en forensisch onderzoeker, toe maar." vlij ik haar.


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    ik grinnik even. "ik ben niet dom nee" zeg ik dan. "Al heb ik natuurlijk wel mijn domme momenten af en toe" zeg ik dan "en forensisch onderzoek is een HBO opleiding en met een vwo diploma was het voor mij goed te doen en dus mocht ik hem in drie jaar doen" en ik kijk hem even aan. Ik vraag me af hoe oud hij is aangezien hij blijkbaar een beetje onder de indruk is, of doet alsof, dat ik mijn HBO diploma al heb, al is 22 een vrij normale leeftijd om je HBO diploma te halen. "Hoe oud ben jij?" vraag ik dan en ondertussen drink ik het laatste beetje drinken uit mijn glas op en zet het glas op de bar neer.

    Nana Reira Ito.
    De balie gaf me informatiefolders mee, welke ik dubbelvouwde en bij de zijkant van mijn jurkje stopte, waarna ik de vrouw achter de balie bedankte tegelijkertijd met een knikje. Hierna begaf ik me weer naar de lift, ging erin staan en drukte op een knopje, waarna de liftdeuren dichtgingen en ik weer terug naar mijn hotelkamer ging. Hier pakte ik een horror/ detective boek welke ik al half uit had, gooide de folders op een tafeltje en liep toen snel de kamer weer uit, waarna ik deze dichtdeed.
    Mijn hakken tikten weer over de gang, terwijl ik de achterkant van het boek weer las, drukte ik afwezig op het knopje van de lift, ging erin staan en zo hetzelfde riedeltje weer. Toen de liftdeuren open gingen, keek ik even uit gedachten gehaald op en zuchtte toen, waarna ik mijn krullende haren over mijn schouder gooide en tegelijkertijd de lift uitliep, de bar in. Automatisch ging ik aan het einde van de bar zitten en bestelde een cola rum, waarna ik het boek open sloeg en wachtte op mijn drankje. Mijn benen deed ik op een vrouwelijke manier over elkaar en nu hoopte ik maar dat niemand me zou herkennen, aangezien ik daar geen zin in had, want ik was hier voor mijn rust.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Anna grinnikt even. "Ik ben niet dom nee. Al heb ik natuurlijk wel mijn domme momenten af en toe. En forensisch onderzoek is een HBO opleiding en met een vwo diploma was het voor mij goed te doen en dus mocht ik hem in drie jaar doen." Ik knik geïnteresseerd terwijl ik helemaal niets weet van de opleidingen die ze tegenwoordig volgen. "Hoe oud ben jij?" vraagt ze terwijl ze ondertussen haar glas leeg drinkt en die op de bar neer zet.
    Ik grinnik eventjes. "Nou, dat vind ik dan wel heel knap van je. Ik durf te wedden dat je maar weinig domme momenten hebt dan." Daarna drink ik mijn drinken ook op en zet ik het glas neer. Ik kijk haar even onderzoekend aan terwijl ik laat wachten op het antwoord. "Ik ben 28." vertel ik vervolgens en probeer haar reactie er op te peilen. Mijn blik gaat langs Anna heen naar de vrouw die binnen is gekomen. Well hello gorgeous. Als het niets met Anna word, zal ik eens op haar afstappen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 0:21 ]


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Hij kijkt me even onderzoekend aan voordat hij antwoord geeft. "ik ben 28" zegt hij dan en hij kijkt even naar me, waarschijnlijk om te kijken hoe reageer. Dan kijkt hij even langs me heen en ondertussen wordt er muziek opgezet, die nog redelijk hard staat. Ik leun naar voren naar zijn oor toe en leg een hand op zijn bovenbeen bij zijn knie om niet helemaal naar voren te vallen en om zijn aandacht weer op mij te vestigen. "je ziet er niet uit als 28" zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 8:30 ]

    Yuri Leith Bishop

    Er word harde muziek op gezet, waar door Anna naar voren leunt om iets tegen mij te zeggen. Met haar hand steunt ze op mijn bovenbeen bij mijn knie en haar mond bevind zich bij mijn oor. Hier door trekt ze duidelijk de aandacht naar zichzelf. "Je zieter niet uit als 28." zegt ze dan. Ik grijns eventjes als ik haar adem bij mijn oor voel.
    Nu begeef ik me naar haar oor toe, die toch al dicht bij is. "Ik neem aan dat het een compliment is. Gelukkig heb ik wel alle ervaringen van een 28 jarige." Na deze dubbelzinnige opmerking trek ik mijn hoofd terug en lik ik kort langs mijn lippen. Net op dat moment word de muziek weer zachter gezet waar door ik moet grijnzen.


    Your make-up is terrible

    Nana Reira Ito
    Mijn lange nagels liet ik op de bar tikken terwijl ik wachtte op mijn drankje. Het boek had ik al opengeslagen bij het gedeelte waar ik was en mijn slanke vingers tikte op de bar door. Mijn been bewoog ik zachtjes heen en weer en ik kon het niet laten er even naar te kijken. Ik was langer dan de meeste vrouwen, zeker nu ik die hakken aanhad, maar mijn lange benen vond ik het mooiste. Wanneer de barman terug naar me kwam en het glas cola rum bij me neerzette, knipoogde ik als bedankje.
    Het glas en mijn boek pakte ik, ging recht staan en liep naar de banken die er ook stonden, waar ik op ging zitten om vervolgens mijn benen op een vrouwelijke manier over elkaar heen te doen mijn hand door mijn krullende, donkere haar te laten. Het glas had ik op de tafel gezet en het boek weer open geslagen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anna Bailey Miller
    "Ik neem aan dat het een compliment is. Gelukkig heb ik wel alle ervaringen van een 28 jarige." zegt hij dan en trekt dan zijn hoofd weer terug en de muziek wordt dan weer zachter gezet en hij grijnst. Er verschijnt ook een grijns op mijn gezicht. Ik ga weer recht zitten en haal mijn hand weer van zijn knie af. "En over wat voor ervaringen hebben we het dan? de ene 28 jarige is de andere 28 jarige niet hé" zeg ik dan en ik kijk hem even vragend aan, al wist ik natuurlijk wel welke ervaringen hij bedoelde. "En wie zegt dat ik niet dezelfde ervaringen als jij heb?" vraag ik dan nog.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 13:25 ]

    Yuri Leith Bishop

    Er verschijnt ook een grijnst op haar gezicht, waarna ze weer recht gaat zitten en haal hand van mijn knie af haalt. "En over wat voor ervaringen hebben we het dan? De ene 28 jarige is de andere 28 jarige niet hé." zegt ze en kijkt mij even vragend aan. "En wie zegt sat ik niet dezelfde ervaringen als jij hebt?" vraagt ze dan nog.
    Ik moet hier wel charmant om grinniken. "Ik kan je best laten zien wat voor ervaringen ik bedoel en dan kunnen we gelijk uittesten of jij deze ervaringen ook hebt." antwoord ik daar met een plagerige stem op. Ik haal mijn hand even door mijn ondertussen warrige blonde haar en knipoog eens naar haar.


    Your make-up is terrible