• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    "Wat denk je zelf?" vraagt hij hees en ik grijns even. "met een mooie jonge vrouw en een leuk vooruitzicht" zegt hij dan en hij komt iets overeind en legt zijn handen op mijn heupen en trekt mijn ondergoed uit. Hij draait ons weer zodat hij boven me hangt en hij drukt mijn benen iets uit elkaar en hij begint me met zijn vingers te strelen en laat ze dan naar binnen glijden en een kreun ontsnapt uit mijn mond. Hij drukt zijn lippen op mijn borst en vervolgens in mijn hals waar hij zachtjes bijt en ik pak zijn hoofd vast en trek zijn hoofd omhoog en ik zoen hem gretig. Mijn handen glijden weer naar beneden en ik begin hem te masseren.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:51 ]

    Ashley Jasmine Moore.
    Vandaag was een belangrijke dag, want dan zou ik dit hotel erbij krijgen. Catering was zwaar, zeker als je het allemaal zelf zo veel mogelijk wilde regelen. Met een diepe zucht en ietwat nerveus keek ik naar het hotel voordat ik naar binnen wilde stappen, maar bedacht me toen en haalde mijn mobiel uit mijn zwarte tas. Er scrolde allemaal namen voorbij en wanneer ik bij de naam ‘Yuri’ was, drukte ik erop.
    Ik hoopte maar voor hem dat hij op zou nemen, anders had hij flinke problemen. Zijn advies was het, wat ik nu nodig had. Het werkte meerdere keren en hij kon me altijd weer gerust krijgen, dat alles wel goed kwam. Daarom belde ik hem nu en omdat dit een belangrijke dag voor me was, kon hij maar beter opnemen voordat hij flinke problemen zou krijgen met mij. De telefoon hield ik bij mijn oor en ik keek ongeduldig om me heen, terwijl ik de toon hoorde over gaan. “Neem op, neem op…” fluisterde ik zachtjes en kneep zacht mijn ogen dicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Ze pakt mijn hoofd vast en trekt die omhoog, waarna ze me gretig begint te zoenen. Natuurlijk zoen ik haar terug en laat ik mijn tong hebberig los op haar lippen en mond. Haar handen glijden weer naar beneden waar ze me begint te masseren. Ik kreun zacht, als ik gestoord word van een geluid. Een heel bekend geluid, mijn ringtone, die ik speciaal heb ingesteld voor één persoon. Hier door verbreek ik onze kus en kijk ik haar iets schuldig aan, waarna ik mijn handen terug trek.
    "Sorry, die moet ik echt opnemen." verontschuldig ik mezelf, waarna ik op sta, naar mijn broek loop en door mijn zakken begin te zoeken. Uiteindelijk vis ik hem uit mijn broekzak en natuurlijk staat er groot 'Ashley' op het beeldscherm, met een prachtige foto erbij. Nu doet die foto mij echter niets, ik kijk nog eens verontschuldigend naar Anna en loop dan naar een andere kamer waar ik op het groene knopje druk en de telefoon tegen mijn oor aan druk.
    "Wat is er?" vraag ik dan, mijn stem nog altijd een beetje hees van daarnet, maar daar kan ik nou eenmaal niets aan doen. "Je weet toch dat ik aan het werk ben?" vraag ik er vervolgens een beetje chagrijnig achter aan.


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Hij kreunt zacht en dan worden we gestoord door een geluid en hij verbreekt onze kus en kijkt me iets schuldig aan en hij trekt zijn handen terug. "je kan hem ook gewoon laten gaan" zeg ik dan, ik wil niet dat hij nu stopt. "Sorry, die moet ik echt opnemen" zegt hij dan en hij staat op en loopt naar zijn broek pakt zijn telefoon eruit. Ik kom een beetje overeind en leun op mijn ellebogen. Hij kijkt nog even verontschuldigend naar me en loopt dan naar de andere kamer waar hij opneemt. Ik laat me weer vallen en pak een kussen en trek die over mijn hoofd heen. Als ie er maar te lang over doet.

    Ashley Jasmine Moore.
    Het duurt mij iets te lang en net wanneer ik het op wil geven en mijn mobiel van mijn oor haal, hoor ik het toontje dat hij op heeft genomen. “Wat is er?” vraagt hij, zijn stem klinkt ietwat hees voor mijn doen en ik vraag me af wat hij allemaal wel niet gedaan heeft. De telefoon druk ik snel weer tegen mijn oor aan, terwijl mijn ogen open gaan. Onbewust was er een klein glimlachje op mijn lippen gekomen, welke ook snel weer verdween toen ik zijn chagrijnige toon hoorde. “Je weet toch dat ik aan het werk ben?” Mijn wenkbrauwen vlogen omhoog en ik rolde mijn ogen, terwijl er een geïrriteerd gevoel omhoog borrelde.
    "Ja, en ik ben ook aan het werk,” kaatste ik terug. Vroeger nam mijn vader ook altijd zo geïrriteerd op wanneer ik hem op zijn werk belde, dit doet me er lichtelijk aan denken. Een opmerking over zijn hese stem zal ik maar niet zeggen, dat accepteert hij zeker niet. “Ik heb je nodig. Je weet hoe gestrest ik altijd raak als ik nieuwe klanten heb. Wil je me alsjeblieft gerust stellen? Daarna mag je weer aan het werk gaan hoor,” De laatste zin klonk iets geïrriteerder dan dat ik wilde, maar bovenal kon ik mijn vriendelijke toon erin houden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    "Ja, en ik ben ook aan het werk." kaatst ze terug waar op ik weer geïrriteerd zucht. Ik val haar toch niet lastig maar zij mij? "Ik heb je nodig. Je weet hoe gestrest ik altijd raak als ik nieuwe klaten heb. Wil je me alsjeblieft gerust stellen? Daarna mag je weer aan het werk gaan hoor." Ik hoor duidelijk hoe geïrriteerd ze is geraakt van mij, maar als nog weet ze haar vriendelijke toon er in te houden.
    "Goed, natuurlijk. Ik doe toch alles voor jou." zeg ik dan toegeeflijk en een beetje geruststellen. Ik heb een zwak voor alle vrouwen, maar voor haar nog de grootste. Dat is ook de reden dat ik met haar getrouwd ben. Toch kan ik al die andere vrouwen niet laten als zij er niet is, ze zijn zo aanlokkelijk... Nu maar hopen dat het meisje haar mond houd zolang ik aan de telefoon ben.
    "Je weet toch wel hoe geweldig je bent? Met jou sexyheid en mooie woorden pak je ze allemaal in, ook al sta je in een soepjurk met grijs haar en een brilletje op. Je verkoopt ze alles wat je maar wilt." zeg ik zacht en gerust stellend. "Wie is je nieuwe klant dan?" vraag ik vervolgens om geïnteresseerd over te komen.


    Your make-up is terrible

    Samuel Ray Dawson
    Ik liep langzaam de hotelkamer in en liet me op het bed vallen. Ik was uitgeput door vandaag. Ook al was Caitlynn hier maar twee dagen geweest en bleef ik hier drie weken, ze had er wel voor gezorgd dat ik genoeg te doen had. Voor vandaag had ze een route voor me uitgestippeld door LA en ze had een kaartje geregeld voor the Ellen Show. En dat putte je echt wel uit.
    Ik kwam langzaam overeind en liep naar het restaurant beneden. Een medewerker vroeg om mijn naam en ik gaf hem. Al snel kreeg ik een plaats aangewezen en kon ik gaan beginnen met eten. En ondertussen lekker mensen kijken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ashley Jasmine Moore.
    “Goed, natuurlijk. Ik doe toch alles voor jou.” Zegt hij dan toegeeflijk en tevreden krullen mijn volle, rozige lippen iets omhoog. Ik hoor duidelijk hoe hij me nu probeert gerust te stellen, waardoor ik weer naar het grote hotel voor me durf te kijken. Velen mensen kwamen erin en eruit, er was genoeg leven. “Je weet toch wel hoe geweldig je bent? Met jou sexyheid en mooie woorden pak je ze allemaal in, ook al sta je in een soepjurk met grijs haar en een brilletje op. Je verkoopt ze alles wat je maar wilt.” Zegt hij zacht en gerust stellend.
    Hierdoor moet ik zacht lachen en komen er pretlichtjes in mijn ogen. “Meneer, dat is niet alleen gerust stellen, maar ook vleierij,” Grijns ik, terwijl ik mijn slanke vingers door mijn donkere haar haalde. “Wie is je nieuwe klant dan?” vraagt hij vervolgens en ik zucht even, terwijl ik omhoog keek naar het grote gebouw. “Sheraton Hotel,” antwoord ik hem dan terug, waarna ik vervolg, “Ken je dat hotel?” stel ik hem dan, nieuwsgierige toon in mijn tevreden stem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Ze lacht zacht in de telefoon. "Meneer, dat is niet alleen gerust stellen, maar ook vleierij." grijnst ze en ik kan al voor mij zien hoe haar mooi, volle lippen omhoog krullen. Na mijn vraag hoor ik haar even zuchten en wacht ik met geduld op haar antwoord. "Sheraton Hotel." antwoord ze dan. "Ken je dat hotel?" vraagt ze vervolgens met een nieuwsgierige toon in haar tevreden stem.
    Ik blaas mijn adem haperig uit. "Sheraton Downtown?" vraag ik. "Nooit van gehoord." zeg ik dan snel. Shit, shit, shit en nog veel meer shit! Waarom? Ik kom hier zo vaak, loop hier zovaak met verschillende dames. Ik ben bang dat het personeel me straks verraad als we samen zijn hier of dat ik hier niet meer terug kan komen. "Veel succes, ik moet nu echt verder met werken." ratel ik door.


    Your make-up is terrible

    Ashley Jasmine Moore.
    Na mijn woorden blaast hij abrupt zijn adem haperig uit, waardoor een frons op mijn gezicht komt. Wat is er met hem aan de hand? "Sheraton Downtown?" vraagt hij. Ik knik, ook al kan hij het niet zien door de telefoon, het was een stomme en irritante automatisme van me. "Nooit van gehoord." vervolgt hij snel. Huh? Mijn mond vertrekt iets, terwijl mijn frons enkel erger word.
    Ik wil er wat op zeggen, of vragen in dit geval, maar hij ratelt snel door. Alsof hij opeens veel haast heeft met iets en mij niet meer kan spreken. "Veel succes, ik moet nu echt verder met werken." Ik hoop maar voor hem dat het een goede reden is, anders zal ik hem eens bij zijn oren vastpakken. "Hé, Yuri, wacht eens even!" zeg ik door de telefoon, op een streng, nieuwsgierig, maar vooral wantrouwende toon. "Het is dat chique hotel. Dat ken je toch wel?" vraag ik hem, afwachtend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chloé Amelia Blessins.

    Het was fijn om even buiten te zitten, maar langzamerhand begint het tegen de avond aan te lopen. Ik sta weer op en trek mijn kleding even recht voordat ik terug naar binnenloop en in de lobby ga zitten, waar ik wat tijdschriften bestudeer en een modeblad ertussenuit vis. Ik grijns als ik wat foto's van mezelf ertussen zie staan en begin het tijdschrift te lezen, aangezien ik toch pas over een uurtje ging eten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yuri Leith Bishop

    Ik wil net ophangen als ik de streng nieuwsgierige maar vooral wantrouwende stem van Ashley hoor. Jezus, ik moet me beter kunnen houden in zulke situaties. "Hé, Yuri, wacht eens even! Het is dat chique hotel. Dat ken je toch wel?" vraagt ze afwachtend. Ik slik eens, nu moet ik wel antwoorden, een beetje naar waarheid. Ze kent me al veel te lang, verdomme.
    "Oh, bedoel je die ene op South hope street?" vraag ik terwijl ik het antwoord natuurlijk al weet. Mijn vaste adres. "Uh, ja. Daar ben ik wel eens geweest, een tijd geleden." antwoord ik dan. "Maar toen waren wij nog niet eens samen geloof ik." verzin ik er gelijk aan vast. Ik krab even aan mijn achterhoofd en weet hoe schuldig ik nu aan het kijken ben, zo naakt. Ik loop naar het raam en kijk er even door heen.


    Your make-up is terrible

    Ashley Jasmine Moore.
    Ik hoor hoe hij een keer slikt, wat me enkel wantrouwiger maakt. Het zorgt ervoor dat mijn humeur daalt en ik mijn hand kritisch op mijn zij plaats, wachtend op antwoord. "Oh, bedoel je die ene op South hope street?" vraagt hij. "Ja, die bedoel ik ja." antwoord ik vlak, terwijl mijn mond langzamerhand een streepje word.
    "Uh, ja. Daar ben ik wel eens geweest, een tijd geleden." antwoord hij, waarna hij vervolgt, "Maar toen waren wij nog niet eens samen geloof ik." Mijn wenkbrauw trek ik omhoog bij zijn verhaal en ik hum kort. Hij had nerveus geleken net, maar voor nu zal ik het maar geloven zeker.
    "Oké, liefje, als jij het zegt," begin ik, mijn hand die op mijn heup is, laat ik ondertussen weer zakken. "Dan bedank ik je voor je lieve woorden en geruststelling, nu kan jij lekker verder werken," Grinnik ik kort, terwijl ik al enkele stappen naar de ingang doe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    "Ja, die bedoel ik ja." was haar vlakke antwoord waar door ik verder ging praten, maar ik maak me er behoorlijk zorgen om. Ik ben bang dat ze mijn naam straks ergens in de reserveringen ziet staan, straks op mijn kamer op mij wacht of op magische wijze hier binnen stormt. Met vrouwen weet je het ook maar nooit...
    "Oké, liefje, als jij het zegt." begint ze. "Dan bedank ik je voor je lieve woorden en geruststelling, nu kan jij lekker verder werken." grinnikt ze kort. Ik zucht opgelucht en laat mijn hoofd tegen het koele raam aan rusten, waarna ik mijn ogen sluit. Dat ging maar net goed. Gelukkig kunnen vrouwen net zo dom zijn als slim, dat is nu een goede uitkomst.
    "Geen probleem schat. Werkse nog. Hou van je." mompel ik vermoeid waarna ik snel op hang. Ik blijf nog even zo staan, met mijn telefoon doelloos in mijn hand, waarna ik me weer opricht en even langs mijn ondertussen gekrompen geslacht wrijf. Ik zucht diep en loop terug naar de slaapkamer. Mijn telefoon doe ik uit en gooi ik op mijn broek neer. "Sorry voor het oponthoud." glimlach ik naar het mooie, naakte meisje waar ik weer heen loop. "Nu ben ik geheel van jou."


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    "Sorry voor het oponthoud" hoor ik dan en ik haal het kussen van mijn hoofd af en kijk hem even aan en hij komt weer deze kant op gelopen. "Nu ben ik geheel van jou" zegt hij dan en ik grijns. "Ik hoop het maar" zeg ik dan en ik trek hem zo op het bed dat hij weer op zijn rug ligt en ik streel zijn bovenbenen en geef kusjes op zijn onderbuik en ga steeds meer naar beneden. Ik verwen hem even en stop dan even om hem te plagen en ik kom weer naar boven en ik zoen hem in zijn nek en op zijn mond en bijt zachtjes in zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 23:18 ]