• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    [Mismi, mag ik je erop wijzen dat het gebruik van hoofdletters en leestekens verplicht is?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [woops. vergeten bij die post.. is bij de rest wel goed hoor ;p]

    [thnx for the reminder btw.. is al aangepast ;)]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 23:25 ]

    Yuri Leith Bishop

    "Ik hop het maar." zgt ze en ze grijnst. Ze trekt me zo op het bed dat ik weer op mijn rug lig en streelt mijn bovenbenen. Ze heeft kusjes op mijn onderbuik en gaat steeds verder naar beneden. Mijn ademhaling word alweer zwaarder, als ik voel hoe je me begint te verwennen kreun ik zacht en sluit ik mijn ogen. Daarna stopt ze en open ik mijn ogen weer. Ze komt weer naar boven en zoent me in mijn nek, daarna op mijn mond en bijt zacht in mjn lippen. Ik grom speels en grijns lichtjes. Ik begin haar lichaam opnieuw af te tasten, waarna ik haar vrouwelijke vormen tegen mij aan druk. Met mijn tong lik ik over haar volle lippen heen en speel daarna met haar tong. Binnen de korste keren ben ik alweer net zo opgewonden als voor het telefoontje, hoewel het me nog wel een beetje dwars zit.


    Your make-up is terrible

    Ashley Jasmine Moore.
    Yuri zucht, is het opgelucht? Kort knarsetand is en houd mezelf voor dat ik eens met hem ga praten wanneer ik hem zie. Dit zal ik zeker niet vergeten, aangezien hij erg raar doet nu. “Geen probleem schat. Werkse nog. Hou van je.” Mompelt hij vermoeid, voordat ik ook maar iets terug kan antwoorden hangt hij al op. “Ik houd ook van jou.” Murmel ik tegen het opgehangen gesprek, terwijl ik mijn ogen rol. De telefoon druk ik uit, omdat ik niet gestoord wilde worden als ik dat belangrijke gesprek had. Hierna deed ik deze terug in mijn zwarte tas, gooide deze over mijn schouder heen en na een knikje met mijn hoofd voor aanmoediging, liep ik het hotel binnen.
    Gelijk toen ik binnen kwam, inspecteerde ik alles en liep ik naar de balie. Hier aangekomen stelde ik mezelf voor, de jonge vrouw glimlachte gelijk tevreden over het op tijd komen en wees me door naar een vrouw op de zoveelste verdieping. “Bedankt, mevrouw,” zei ik netjes met een glimlachje, waarna ik me naar de lift begaf. Ik was nieuwsgierig en zenuwachtig, maar gelukkig had nieuwsgierigheid de overhand dit keer. Dat zou me kunnen redden van het nerveuze gekriebel in mijn buik.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 23:43 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anna Bailey Miller
    Hij begint mijn lichaam weer af te tasten en drukt me tegen zich aan. Hij likt met zijn tong over mijn lippen speelt met mijn tong en ik doe mee. Ik zoen hem weer gretig en draai me op mijn rug en draai hem mee zodat hij weer bovenop me ligt en ik zoen hem in zijn nek en streel zijn rug.

    Yuri Leith Bishop

    Ze speelt mee met mijn tong en zoent me weer gretig. Ze draait zichzelf op haar rug en mij mee, zodat ik boven op kom te liggen. Dan zoent ze me in mijn nek en streelt ze mij over mijn rug. Ik vat het op als een teken dat we nu wel ver genoeg zijn. Ik breng mijn lid bij haar naar binnen en kreun zacht, waarna ik zachtjes begin te stoten. Nu kus ik haar in haar liefijke nek.


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Hij brengt zijn lid bij me naar binnen en kreunt zachtjes en begint zachtjes te stoten. Hij zoent me in mijn nek en ik kreun zachtjes. Ik ga met mijn handen over zijn rug en als het tempo iets omhoog gaat begin ik weer te kreunen. Ik zet mijn even in zijn rug en bedenk me dan dat het nog wel eens pijn kan doen dus leg ik mijn handen op zijn schouders en druk hem tegen me aan.

    Yuri Leith Bishop

    Ze kreunt zacht en haar handen gaan over mijn rug heen. Ik voer het tempo iets op en ze begint weer te kreunen, net als ik al. Even voel ik haar nagels in mijn rug, wat ik ervaar als een teken dat ik het goed doe. Daarna legt ze haar handen op mijn schouders en drukt ze me tegen haar aan. Ik voer het tempo steeds een stukje op, al hijgend. Ondertussen streel ik over haar prachtig gevormde borsten heen. Af en toe breng ik mijn gezicht naar die van haar zodat ik haar kan kussen. Langzaam aan voel ik mijn hoogtepunt opkomen.


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Hij voert het tempo steeds een stukje op en streelt me over mijn borsten en kust me af en toe en ik raak een beetje buiten adem en kreun af en toe. Hoe sneller hij gaat hoe harder ik kreun en ik zet mijn nagels weer in zijn rug.

    Yuri Leith Bishop

    Anna raakt ook een beetje buiten adem en kreunt af en toe. Hoe sneller ik ga, hoe harder zij kreunt, wat mij tevreden stelt. Ze zet haar nagels weer in mijn rug waar door ik nog iets sneller weer te gaan. Ik kus haar weer in haar nek en bijt haar af en toe zacht. Uiteidenlijk kan ik het niet meer binnen houden en kom ik luid kreunend in haar klaar, waarna ik nog even door blijf stoten.


    Your make-up is terrible

    Isa Carmen Maria Jones
    'Oh, dankje,' wordt er zachtjes geantwoord en even ben ik bang dat ik toch te opdringerig was, of dat ze helemaal geen zin heeft in herkenning. Dan draait ze zich toch naar me toe. Haar mond gesierd met een lieve glimlach.
    'Het is heel lief van je dat je dat zegt.' Ik glimlach ook terwijl Reira verder praat. 'Je verblijft hier ook, toch? Hoe lang blijf je?'
    'Ik ben pas net in gecheckt, dus voorlopig nog een tijdje. Ik heb niet echt een precieze datum. En jij?' Ik weet dat ze ouder is dan ik ben en dat ik waarschijnlijk "u" zou moeten zeggen, maar meestal als ik dat zeg krijg ik toch maar te horen dat die mensen zich daar te oud voor voelen. Bovendien zei ik net ook al "dat ben je" in plaats van "dat bent u". Wat zou ze hier eigenlijk doen? Voor zover ik weet is er geen tour aan de gang nu.


    Finn Oliver Harries
    De soldaat schiet in de lach, ik bijt onopvallend op de binnenkant van mijn lip en lach daarna toch maar even mee.
    'Geeft niet, I'm off duty right now,' grijnst hij. Net terug van een missie dus.
    'Ingerukt!' zegt hij daarna mat dezelfde grijns. Ik geef hem even zo'n typische soldatengroet, waarbij je de rand van je hand tegen je voorhoofd zet. Zo iets, is het geloof ik. Hij loopt langs me af naar de balie en ik maak me uit de voeten, terug naar mijn kamer, waar ik deze keer godzijdank wel in kan.


    everything, in time

    [Goed wat zal ik eens doen met Katelynn?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Ik zal straks wel schrijven dat Ashley zich in de kamers vergist heeft of zo.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Haha is goed hoor. Zie je haar daar lekker op de grond liggen, hijgend en nakreunend xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Ik vraag me alleen af, ze kan toch wel naar binnen lopen of zit de deur op slot? En waarschijnlijk gaat ze toch eerst kloppen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.