• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Hij grinnikt even "Ik kan je best laten zien wat voor ervaringen ik bedoel en dan kunnen we gelijk uittesten of jij deze ervaringen ook hebt" antwoord hij dan plagerig en hij haalt zijn hand door zijn haar en knipoogt naar me. Ik grijns even en buig naar zijn oor toe en leg dit keer beide handen op elk van zijn benen en wat hoger. "kom maar op" fluister ik dan en ik sta ondertussen op.

    Yuri Leith Bishop

    Ze grijnst even en buigt zich weer naar mijn oor toe. Haar handen legt ze dit keer hoger, beiden op mijn benen. "Kom maar op." fluistert ze en ze staat ondertussen al op.
    Tevreden glimlachend sta ik ook op en leg ik mijn arm laag om haar middel heen. Ik buig me iets naar haar toe zodat niet iedereen ons gelijk kan horen. "Jouw kamer of mijn kamer?" vraag ik aan haar.


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Hij staat op en legt zijn arm laag om mijn middel heen en buigt zich iets naar me toe. "Jouw kamer of mijn kamer?" vraagt hij dan. "mijn kamer" zeg ik dan en ik loop de bar uit de gang op en richting de lift. Ik druk op de knop en wacht tot de lift er is. Als de lift er is stap ik erin en druk op de juist knop. De deuren sluiten zich en er staat verder niemand in de lift behalve wij twee dus draai ik me naar hem om en begin hem in zijn nek te zoenen en verken ondertussen zijn borst en buik met mijn handen.

    Yuri Leith Bishop

    "Mijn kamer." antwoord ze en ik loop met haar mee de bar uit, de gang in en naar de lift. Ze drukt op het knopje van de lift en we wachten in stilte. Als de lift aan komt, staat er niemand in. Met een grijns stappen we in, Anna drukt op het juiste knopje en als de deuren dicht gaan, draait ze zich plotseling naar mij om, waarna ze me in mijn nek begint te zoenen mijn borst en buik begint te verkennen. Wat verbaasd sla ik mijn arm om haar lichaam heen en trek ik haar iets dichter tegen mij aan. Mijn hoofd doe ik iets opzij zodat ze er beter bij kan en er rolt een verlangende kreun over mijn lippen heen. Ik laat mijn hand afzakken naar haar billen die ik begin te strelen en er zacht in knijp. Net op dat moment zegt de lift ping en zijn we op de juiste verdieping.


    Your make-up is terrible

    Finn Oliver Harries
    Ik neem afscheid van mijn beste vriendin, die vervolgens de deur achter haar sluit. Onze hotelkamers zijn namelijk naast elkaar, zodat we toch nog privacy hebben.
    We komen net van het zwembad en hoewel ik mijn haren toch al eens afgedroogd heb en de handdoek om mijn nek heb hangen, vallen er alsnog kleine druppeltjes op de grond.
    Als ik met mijn hand de zak van mijn zwembroek in wil glijden, realiseer ik me hoe dom ik ben. De sleutel ligt nog binnen, omdat ik die natuurlijk niet in mijn zwembroek kon houden. Shit, dat wordt terug naar de receptie lopen.


    everything, in time

    Anna Bailey Miller
    Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me dichter tegen zich aan. Hij doet zijn hoofd iets opzij zodat ik er beter bij kan en er komt een kreun over zijn lippen en ik grijns even. Dan laat hij zijn hand afzakken naar mijn billen en begint die te strelen er zacht in te knijpen en op dat moment zijn we op de juiste verdieping. Ik laat mijn vingers over zijn borst en buik even naar beneden glijden en maak me dan los van hem en loop de lift uit richting mijn kamer en maak de deur open en loop naar binnen.

    Yuri Leith Bishop

    Ze laat haar vingers over mijn borst en buik naar beneden glijden en maakt zich dan los van mij, om de lift uit te lopen. Ik hou wel van zo'n meisje. Ik kijk haar even na, ze heeft een mooi lichaam. Daarna haast ik mezelf ook de lift uit en loopt ik met haar mee naar haar kamer, die ze open maakt en naar binnen loopt. Ik hou wel van vrouwen die de leiding nemen, maar zelf kan ik het ook heel goed. Daarom druk ik haar tegen de muur en begin ik haar te kussen. Op haar lippen, haar kaak en haar hals. Mijn handen laat ik ondertussen over haar mooi gevormde lichaam heen glijden en tast alles af.


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Niet veel later komt hij de kamer binnen en ik doe de deur dicht, al heb ik daar amper de tijd voor aangezien hij me tegen de muur drukt en me begint te kussen op mijn lippen, mijn kaak en mijn hals en ontertussen laat hij zijn handen over mijn lichaam gaan en ik doe mijn ogen dicht en geniet ervan. Ik ga even met mijn handen door zijn haren en en laat ze dan zo via zijn nek, borst en buik naar beneden glijden en streel over zijn kruis heen.

    [Wat heeft Anna eigenlijk aan? Dat is wel handig om te weten bij het uitkleden haha.]


    Your make-up is terrible

    [haha een jurkje met hakken en gewoon ondergoed haha]

    Yuri Leith Bishop

    Hierop gaat ze met haar handen even door mijn haar heen en laat ze zo via mijn nek, borst en buik naar beneden glijden. Als ze over mijn kruis heen streelt, versnelt mijn ademhaling lichtelijk. Ik laat mijn handen onder haar jurkje glijden en schuif die zo een stukje omhoog. Hierna streel ik even zacht over haar ondergoed heen. Mijn handen laat ik dan weer verder naar boven afdwalen terwijl ik haar nog altijd blijf door kussen.


    Your make-up is terrible

    Isa Carmen Maria Jones
    Nadat ik heb gecheckt, loop ik achter mijn ouders aan de trap op. We zitten op de eerste verdieping dus godzijdank is dat niet zo ver lopen. Hun kamer is net niet naast de mijne, maar één kamer verderop. Er zit dus iemand tussen ons in, maar ik heb nu niet de behoefte om kennis te maken met die persoon. Wat ik wel wil, nadat ik mijn spullen heb opgeruimd, is het hotel verkennen, maar eerst wat drinken.
    Toen ik via de incheckbalie liep, had ik de bar al gezien en dus besluit ik dat eerst te inspecteren, nu ik de weg daarnaartoe toch weet. Het duurt dan ook niet lang voor ik daar aan de bar zit en een simpele cola light bestel.


    everything, in time

    Anna Bailey Miller
    Zijn ademhaling versnelt een beetje en hij glijd met zijn handen onder mijn jurkje schuift die een stukje omhoog en hij streelt over mijn ondergoed heen en ook mijn ademhaling versnelt een beetje en ik zoen hem in zijn nek. Ik stap uit mijn hakken en ben meteen een stukje kleiner dan hem, al scheelt het niet heel veel. Ik maak nog een paar knoopjes van zijn overhemd open en trek zijn overhemd uit en zoen hem dan weer. Ik laat mijn handen over zijn licht gespierde bovenlichaam gaan.

    Nana Reira Ito.
    Het glas met het drankje erin is bijna leeg, dus terwijl ik weer voorover buig om het glas van de tafel te pakken, volg ik met mijn slanke wijsvinger de laatste paar regels. Op dat moment heb ik het koele glas vast en gooi het laatste beetje drank achterover om deze weer terug op de tafel te zetten en snel de bladzijde af te lezen.
    Wanneer dit gedaan is, stop ik de boekenlegger ertussen, pak het glas op en loop ermee naar de bar. Hier zet ik het lege glas op en knipoog charmant naar de barman, fluisterde geluidloos tegelijkertijd een ‘dank je’. De barman loopt naar me toe met een glimlachje op zijn lippen, pakt het glas, spoelt het om en loopt dan naar me terug. “Ik herken je ergens van,” begint hij, een bedachtzame blik in zijn ogen.
    O god, zeg niet dat hij me kent als ‘Reira’. Toch laat ik hetzelfde charmante glimlachje op mijn lippen en ga naast een meisje aan de bar zitten, de barman geeft haar een cola light. Kort glimlach ik even naar haar. “Dat kan,” Grinnik ik. “Waarvan?” De barman bekijkt me kort en grijnst dan. “Jij bent Reira, nietwaar?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Haar ademhaling versnelt ook een beetje en ze zoent me in mijn nek. Daarna stapt ze uit haar hakken waar door ze gelijk iets klein is. Ze maakt nog een paar knoopjes van mijn overhemd los, trekt die dan uit en zoent me weer. Haar handen voel ik over mijn lichaam heen gaan. Haar warme handen zijn een welkome afwisseling op mijn lichaam. Ik trek het jurkje over haar hoofd heen waar door ze alleen nog maar in haar ondergoed staat. Ik kijk haar even bewonderend aan en trek haar dan al zoenend en strelend mee naar haar slaapkamer.


    Your make-up is terrible