• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    Katelynn Serenity White Permanente Rol

    Ik kleedde me uit en stapte onder de douche. Het was een korte werkdag geweest, maar ik was blij dat hij voorbij was. Ik begon me rustig te wassen terwijl het warme water over mijn lichaam liep. Nadat ik me had afgespoeld had, deed ik nog snel mijn haren en bleef nog even onder de douche staan. Ik ging met mijn hand over mijn intieme delen om een haar op te sporen weg te halen en raakte daarbij mijn clit aan. Een kreun ontsnapte aan mijn lippen en ik sloeg mijn andere hand ervoor. Het was ook zolang geleden dat iemand me daar had aangeraakt... Ik was telkens zo druk geweest met mijn werk dat ik daar helemaal geen tijd meer voor heb gehad.
    Ik leunde tegen de muur van de douche en begin langzaam met mezelf te spelen. Hoe langer ik door ging, des te harder ik kreunde en hoe verder ik naar beneden zakte. Gelukkig hield mijn hand veel van het geluid tegen, anders had iedereen het op deze etage gehoord.
    Toen ik vlak voor mijn hoogtepunt was zat ik op de grond. Het heerlijk warme water stroomde nog steeds over mijn lichaam. Ik hield eventjes op, stond op, pakte de douchekop en ging, zo verstandig als ik was, weer op de grond zitten. Anders zou het echt mis gaan. Zachtjes drukte ik de douchekop tegen mijn clit aan en een heftige rilling schoot door mijn lichaam. 'Bijna...' dacht ik bij mezelf. Mijn ademhaling was ongecontroleerd en heftig. Het werd er niet beter op naarmate ik dichterbij het punt kwam.
    "OOOH!" schreeuwde ik uit toen ik het hoogtepunt bereikte. Mijn benen spanden zich aan en ontspanden zich weer. Telkens opnieuw en opnieuw, terwijl er schokken door mijn lichaam schieten. Uiteindelijk valt de douchekop uit mijn handen en blijf ik zo hijgend op de grond zitten.

    [Reactie's hierop zijn welkom (cat)]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Anna Bailey Miller
    Hij trekt mijn jurk uit en kijkt me bewonderend aan en ik grijns even. Dan trekt hij me al zoenend en strelend mee naar de slaapkamer. Onderweg naar de slaapkamer maak ik zijn broek los en laat hem stilstaan, voordat hij zo struikeld over zijn eigen broek, dat is me al eerder gebeurd omdat de broek van die jongen naar beneden zakte waardoor hij dus struikelde en mij mee trok. Ik trek zijn broek naar beneden en ga vervolgens met mijn handen over zijn benen langzaam weer naar boven tot ik weer recht sta en ik duw hem weer verder naar het bed.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:53 ]

    (Mitchell, jij perv. -gayhandje-
    Dat soort reacties? Hahaha.
    Nee, ik heb wel Ashley voor je, if you want.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Dan moet ik vrouw op vrouw actie gaan beschrijven. Dat word nog wat, maar ik vind het best.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Oh, je wilt gelijk actie schrijven? (lol)
    Ze is al getrouwd lol. Dus dan zou ik Nana naar je toe moeten sturen, maar dan moet je even wachten. (cat))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isa Carmen Maria Jones
    'Ik herken je ergens van,' hoor ik de barman zeggen en kijk op. Heeft hij het nu tegen mij? Dat is echter niet zo en dus concentreer ik me op mijn glas, terwijl ik zo onopvallend mogelijk het gesprek probeer te volgen.
    'Dat kan,' hoor ik de jonge vrouw naast me grinniken. 'Waarvan?' Hoewel ik beide mensen niet ken, ben ik toch benieuwd. Het is even stil, alsof de barman na moet denken en dan hoor ik zijn woorden.
    'Jij bent Reira, niet waar?' Gelijk bijt ik op mijn lip en twijfel even of ik wel om zal kijken, toch kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en kijk toch op.
    'Ja!' zeg ik meteen. 'Ja dat is ze, eh, ben je.' Oké, ik moet wel ontzettend veel geluk hebben dat ik haar hier net tegenkom.
    'Ik wil niet opdringerig klinken, maar ik ben een fan van je muziek. Het is echt heel goed!' Ze heeft zo veel talent en ze zou echt veel meer fans en beroemdheid verdienen.


    everything, in time

    Isuzu schreef:
    (Oh, je wilt gelijk actie schrijven? (lol)
    Ze is al getrouwd lol. Dus dan zou ik Nana naar je toe moeten sturen, maar dan moet je even wachten. (cat))

    [Oh, bedoelde je het niet zo (cat) Ik vind alles best. xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yuri Leith Bishop

    Onderweg naar de slaapkamer maakt ze mijn broek los en laat me stilstaan. Ze trekt mijn broek naar beneden en gaat ze vervolgens met haar handen over mijn benen heen langzaam weer naar boven tot ze weer recht staat. Daarna duwt ze me verder naar het bed. Ik heb nu alleen nog maar boxer aan, die ondertussen strak staat. Ik grijns en duw haar zacht het bed op, waarna ik over haar heen ga liggen, steuenend op mijn ene arm. Met mijn andere hand kietel ik zacht langs de zijkant van haar lichaam omhoog. Haar bh maak ik met één hand los en trek die bij haar uit. Met een goedkeurend geluidje streel ik zacht over haar borsten heen.


    Your make-up is terrible

    Andrew Ian Parker

    Ik heb mijn uniform nog aan maar mijn pet is af, en mijn blouse is half open. Ik loop naar de receptie terwijl ik mijn tas over mijn schouder heb. Er staat een jongen voor mij die alleen een zwembroek draagt en overduidelijk net gezwommen heeft. Ik wacht braaf op mijn buurt.

    Finn Oliver Harries
    Als ik mijn verhaal uitleg, kan de vrouw achter de receptie er wel om lachen. Vanwege mijn vrolijkheid ik eigenlijk ook, het is ook gewoon een stomme actie. Lachend geeft ze me de reserve sleutel. Ik bedank haar en draai me om, waar ik bijna tegen iemand aanloop. Het is een man in een leger uniform en ik moet ietsjes omhoog kijken, niet dat hij veel langer.
    'Sorry,' excuseer ik lachend. Oh, een man in een uniform geeft me toch altijd de rillingen.
    'Sorry dat ik een man met een missie in de weg sta.' Foute woordkeuze, subtiel, doorlopen Finn.


    everything, in time

    Amelia Cornish
    Mijn hoge hakken tikken op de stenen vloer terwijl ik met mijn knalroze koffer naar de receptie loop. Nadat ik heb ingecheckt, geef ik mijn koffer aan de piccolo en loop met mijn handtas aan mijn schouder de lift in. De lift schiet snel omhoog en na ongeveer 3o seconden ben ik op de goede verdieping. Ik loop naar mijn kamer en plof, nadat ik mijn tas op de grond heb gedumpt, op het bed neer. Na een tijdje gelegen te hebben, glijd ik van het bed af en open mijn koffer, die de picollo iets eerder binnen had gebracht. Ik zet mijn schoenen op een rijtje en pak daarna mijn portfolio. Met een glimlach blader ik er doorheen. Wie weet, misschien is mijn volgende portfoliofoto wel uit de 'Vogue'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Anna Bailey Miller
    Als we bij het bed zijn duwt hij me zacht op het bed en gaat over me heen liggen en steunt op een arm en met zijn andere arm kietelt hij zachtjes langs de zijkant van mijn lichaam omhoog en ik grinnik even. Hij maakt mijn bh met één hand los en trekt die uit en met een goedkeurend geluidje streelt hij zacht over mijn borsten heen en een zacht kreuntje ontsnapt uit mijn mond. Ik ga met mijn hand weer naar zijn kruis toe en zijn boxer staat op springen en ik grijns even. Ik duw hem op zijn rug en hang een beetje boven hem met mijn benen aan elk een kant van hem. Ik zoen hem even in zijn nek en ga dan langzaam zijn hele bovenlichaam af naar beneden en met mijn handen streel ik nog altijd over zijn kruis heen. "beetje opgewonden" zeg ik dan en ik grijns even en ik trek zijn boxer uit.

    Nana Reira Ito.
    Voor een klein moment had ik er de pest in, dat hij me herkend had, maar dwong de tevreden, charmante blik terug in mijn ogen. Precies op het moment dat ik wilde antwoorden, schrok ik lichtelijk van nog een stem.
    “Ja!” Met dezelfde lichte schrik in mijn ogen kijk ik om, naar het meisje die het had gezegd had. “Ja, dat is ze, eh, ben je.” Ik frons en wacht af. “Ik wil niet opdringerig klinken, maar ik ben een fan van je muziek. Het is echt heel goed!” Ook al vond ik het bijna nooit leuk wanneer ik wel herkend was, wanneer ik dan vakantie had, deze keer was er iets aan het meisje dat ik een lieflijke blik in mijn donkere ogen kreeg.
    “Oh, dank je,” murmelde ik, eerst ietwat verlegen, maar vervolgens draaide ik me naar haar toe met een lieve glimlach. “Het is heel lief van je dat je dat zegt,” begin ik dan, weer mijn oude, zelfverzekerde ik. “Je verblijft hier ook, toch? Hoe lang blijf je?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Andrew Ian Parker

    'Sorry dat ik een man met een missie in de weg sta.' Ik schiet in de lach als de jongen eerst schrikt als hij me ziet dan dit zegt. 'Geeft niet, I'm off duty right now.' Grijns ik en kijk naar hem. Niet aandenken Andrew je zit in het leger. 'Ingerukt.' Grijns ik en loop door naar de receptie. Smooth Andrew smooth...

    Yuri Leith Bishop

    Er ontsnapt een klein kreuntje uit haar mond. Met haar hand gaat ze naar mijn kruis toe, als ze merkt dat mijn boxer strak staat, grijnst ze even. Ze duwt me op mijn rug en gaat op mij zitten, met aan elke kant van mij een been. Ze zoent me even in mijn nek en gaat dan langzaam heel mijn bovenlichaam af naar beneden. Met haar handen streelt ze nog altijd over mijn kruis heen, waar door ik mijn bekken iets omhoog duw. "Beetje opgewonden?" vraagt ze grijnzend en trekt dan mijn boxer uit.
    "Wat denk je zelf?" vraag ik hees als een retorische vraag. "Met een mooie jonge vrouw en een leuk vooruitzicht." Ik kom iets overeind en leg mijn handen op haar heupen, waarna ik haar ondergoed vast pak en die langzaam naar beneden trek. Daarna draai ik ons weer om zodat ik boven haar hang. Haar benen druk ik iets uit elkaar en begin haar plagerig met mijn vingers te strelen, waarna ik die naar binnen laat glijden. Mijn lippen druk ik op haar borst, daarna in haar hals waar ik zacht mijn tanden in zet.


    Your make-up is terrible