• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil AtearaShooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila EvergreenTsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    Edward Cullen
    Verward keek ik Bella een aantal seconden aan toen ze slippend tot stilstand was gekomen, had ze het zo erg gevonden dat ik nog steeds zo bezorgd om haar was? Voor mij was het niet meer dan normaal geweest, ik had altijd zo over Bella gedacht en dat zal niet zo maar kunnen veranderen. Kort schud ik mijn hoofd, waarna ik mezelf concentreer op de gedachten van Renesmee, die ik net als Bella's gedachten op een aantal kilometer afstand kon opvangen. Mijn ogen schoten van woede open toen ik een aantal gedachten van haar had opgevangen. 'Ze is weer in die club, met Brynn en een stel andere vampieren en half vampieren, maar die doen haar niets,' ratel ik vlug waarna ik direct weer begin te rennen.

    Embry Call
    Lachend duw ik de deur van de club open terwijl Quil zijn arm rond mijn schouder slaat. Het deed me goed om met een vriend de deur uit te gaan en lol te trappen zoals we vroeger gewend waren. Midden in de club kwam ik echter tot stilstand, Renesmee en Brynn stonden tegenover een prachtig meisje en daarachter een vampier gozer. Even borrelde woede in me op, Brynn had Renesmee hier weer mee naartoe gebracht terwijl ze wist wat er de vorige keer was gebeurd. Halverwege de Brynn en het onbekende meisje bleef ik stilstaan, terwijl ik mijn beste glimlach opzette en naar het onbekende meisje keek. 'Sorry als zij hier,' ik gaf een kort knikje naar Brynn, 'vervelend tegen je was, ze bedoelt het niet zo.'


    Bella Cullen

    Zijn ogen schoten vol met vuur terwijl hij het weer op het rennen zette, ik ging achter hem aan. Renesmee was altijd zo'n eerlijk en rustig persoon geweest, en net zoals mij heeft ze gewoon nooit echt kunnen liegen. Ik realiseerde me plotseling hoeveel ze wel niet op mijn leek, haar evenwichtsstoornis met gevolg onhandigheid, haar ogen en haren, het niet kunnen liegen. Zo ging het een tijdje door, totdat Edward slippend tot stilstand kwam voor een club. Je moest zestien zijn om er naar binnen te mogen, dus ik snapte al überhaupt niet waarom Renesmee en Brynn hier waren. Ness zag er niet ouder uit dan veertien. Mijn ogen schoten naar Edward, twee mannen lagen er bewusteloos op de grond. Edward liep het pand in, met mij achter zich aan. Binnen was het nog verschrikkelijker, mensen lagen bewusteloos op de grond - sommige kwamen alweer een beetje bij - en in het midden van de zaal zag ik Brynn, Renesmee, Embry, Quil en een paar onbekenden.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:12 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Sorry als zij hier vervelend tegen je was, ze bedoelt het niet zo,' hoor ik Embry zeggen als ik langs de bewusteloze mensen schiet en achter hem tot stilstand komt. 'Het spijt mij als die andere vervelend was, maar maak je geen zorgen, zoals het er nu uitziet zal ze niet veel meer buiten komen,' brom ik met een lage stem terwijl mijn ogen vurig naar Renesmee kijken die een beetje ongemakkelijk is tussen alle mensen. Brynn en een onbekende meisje kijken elkaar woedend aan, waar ik totaal geen aandacht aan besteed. 'Renesmee Carlie Cullen, mee naar huis, nu,' zeg ik kil en draai me langzaam om terwijl ik terug naar de uitgang loop.


    Jezebel Odys Fray
    ‘Jezebel, jou kan ik ook voor geen meter alleen laten. Je brand deze tent nog plat.’ Siste Jay chagrijnig in mijn oor. Toen hij zijn hand op mijn schouder legde, brandde ik het gebaar simpelweg weg. Zijn gevloek was amuserend.
    Mijn ogen gleden over de vreemde jongens. Ze roken naar natte hond en tegelijkertijd best.. Aangenaam. Mijn tanden zonken weg in mijn onderlip terwijl ik glimlachte. Jay was al naar de uitgang. Wolven waren niet goed met zijn familie. ‘Het is een beetje mijn schuld, vuur en woede gaan niet samen.’ Om een blijk van verzoening te laten klinken, glimlachte ik kort.
    ‘Jezebel Fray-Blackwell.’ Stelde ik mezelf langzaam voor. Mij groene ogen doofden de laatste sporen van de 'brand'.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renesmee Carlie Cullen

    "Jezebel Fray-Blackwell." stelde het meisje zich voor. Het was een naam die bij haar paste, apart en toch heel erg mooi.
    Verschrikt draai ik me om als ik de lage, brommende stem van papa hoor."Het spijt mij als die andere vervelend was, maar maak je geen zorgen, zoals het er nu uitziet zal ze niet veel meer buiten komen." zijn ogen stonden woest. "Maar-" wou ik er nog tegen in brengen. "Renesmee Carlie Cullen, mee naar huis, nu." ik had hem zwaar teleurgesteld. Hij draaide zich langzaam om en liep naar de uitgang, ik wist dat er niks meer aan te doen was. Toen merkte ik mama op bij de deuropening, en keek haar smekend aan. Ze schudde haar hoofd langzaam, ik was het echt helemaal zat. "Ik ben verdomme veer-" ik realiseerde me dat het echt heel stom was wat ik nu zei. In werkelijkheid was ik namelijk vijf en een half.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:31 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Ik ben verdomme veer-,' Renesmee kapte haar zin half af, waardoor ik verstijft stil bleef staan en mijn handen tot vuisten balde. Langzaam begon ik op een kille toon te spreken, 'Renesmee Carlie Cullen. Naar. HUIS.'
    Woedend stormde ik langs Bella af en wachtte aan de rand van het bos totdat ze naar buiten zouden komen, terwijl mijn ogen steeds donkerder werden en uiteindelijk pikzwart stonden, gericht op de deur van de club.

    Embry Call
    'Jezebel Fray-Blackwell', nadat ze zich had verontschuldigd stelde ze zich voor met een glimlach die alleen vampieren en half vampieren konden laten zien. Ik beantwoordde haar glimlach met een grote, gemeende grijs. 'Embry Call, en dit is Quil Ateara, leuk je te ontmoeten.'
    Mijn blik richtte zich even op Renesmee, die overduidelijk twijfelde of ze met Edward en Bella mee zou gaan, waarna ik mijn blik weer richtte op Jezebel. 'En dit is Brynn, ongemanierd en soms asociaal,' zei ik er grinnikend achteraan terwijl ik kort naar Brynn wees.


    -- Iets te enthousiast, hihi (:
    Dubbelposten is zo niet grappig..

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:51 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Renesmee Carlie Cullen

    "Renesmee Carlie Cullen. Naar. HUIS." een geërgerde zucht verliet mijn mond toen papa woedend naar buiten stormde. Even twijfelde ik, moest ik gehoorzamen of hier blijven? Jezebel leek me best aardig, en bovendien was ze ook een hybrid. "Eh, sorry hoor.." verontschuldigde ik me een beetje ongemakkelijk waarna ik naar de nog steeds boze Brynn keek. Ik wist dat zij me echt een watje vond als ik naar huis zou gaan, maar ik wilde mijn vader niet nog bozer maken dan dat hij al was. Het zou te gênant voor woorden zijn als hij me zo nog naar huis moest sleuren. "Ik denk dat ik moet gaan.." zei ik toen maar stilletjes.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jezebel Odys Fray
    ‘Embry.’ Herhaalde ik met een knikje. Dat zou ik wel onthouden. ‘Mooie naam.’ Voegde ik toe. Mijn lippen krulden zich om tot een lichte glimlach terwijl ik mijn vingers door mijn lokken liet glijden. ‘Je hebt een erg.. Passioneel vriendinnetje.’ Er rolde een zachte, melodieuze grinnik over mijn lippen terwijl ik naar Brynn keek. Zo snel mijn woede was gekomen, zo snel was hij verdwenen. Het was ook helemaal geen vervelende opmerking geweest: het was hoe ik was opgevoed. ‘Ik moet er denk ik weer vandoor. Als Jason vertelt wat ik heb uitgespookt gaan ze verhuizen.’ Ik knipoogde kort naar niemand in het bijzonder en probeerde vervolgens een weg naar buiten te vinden.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:51 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Edward Cullen
    Na een aantal minuten zag ik Renesmee en Bella naar buiten komen, waarbij Renesmee iets achter Bella liep, haar blik naar de grond gericht. Voor mijn neus stonden ze stil, waarbij Bella naar mij ging staan en ik met zwarte ogen naar Renesmee keek. De stilte die rond ons kwam te hangen was om te snijden, niemand zei een woord, zelfs de dieren in het bos en de wind waren stil. 'Je hebt me teleurgesteld Renesmee,' perste ik er uiteindelijk uit, waarna ik omdraaide en om rustig mensentempo het bos in begon te wandelen richting huis.

    Embry Call
    Ik moest grinniken toen Jezebel een opmerking maakt over het feit dat ik een passioneel vriendinnetje had. Om haar woorden bij te staan knikte ik en haalde verontschuldigend mijn schouders op. 'Ik moet er denk ik weer vandoor, als Jason vertelt wat ik heb uitgespookt gaan ze verhuizen,' zei Jezebel waarna ze knipoogde en haar weg naar buiten begon te zoeken. Kort keek ik haar na en bedacht dat ze een erg aardig meisje was, die haar plek in het reservaat misschien wel kon verdienen als goede vriendin van de roedel. Daarna liet ik mijn blik naar Brynn glijden, ik keek haar veelbetekenend aan en draaide daarna om terwijl ik Quil op zijn schouder sloeg. 'We gaan ergens anders heen, hier is 't nogal dood,' zei ik lachend terwijl ik over een bewusteloos meisje stapte.


    Jezebel Odys Fray
    ‘Je bent er nog.’ Merkte ik zachtjes op. Jay leunde nonchalant tegen de muur van de eens levendige club. ‘Zoals je zei: mijn ouders flippen als ze horen wat je in de buurt van mensen doet.’ Zijn zwarte irissen gaven aan dat hij dorst had. ‘Luister, Jay, het spijt me. Ik weet dat je boos bent en niet alleen hierom.’ Ondanks zijn kalme uitdrukking, kon ik de spiertjes in zijn schouders zien verstrakken. Hij wendde zijn gezicht af naar de lucht en verdween doen met woorden die ik kon onderscheiden als 'dorst'.
    Ik voelde me ellendig toen ik mezelf hoofdschuddend tegen het muurtje op de grond liet zakken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renesmee Carlie Cullen

    Mijn ogen waren op de grond gericht, de teleurstelling en woede was duidelijk af te lezen in zijn blik. "Sorry.." mompelde ik zachtjes terwijl ik papa en mama achtervolgde. Terwijl ik wist dat het geen barst zo uitmaken probeerde ik het toch nog. "Het spijt me echt heel erg." als papa het echt meende zou ik waarschijnlijk twee weken niet meer buiten komen. "Papa, sorry oke!" riep ik uit, wanhopig. Hopend dat hij iets zou zeggen, iets wat mijn straf minder erg zou maken.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Sorry.'
    'Het spijt me echt heel erg.'
    'Papa, sorry oke!'
    De smeekbedes en verontschuldigingen van Renesmee zorgden ervoor dat ik uiteindelijk brak en opgaf. Langzaam kwam ik tot stilstand en draaide me even langzaam om, mijn donkere blik op haar gezicht gericht.
    'Waarom heb je het gedaan Renesmee?' vroeg ik, dit maal op een wat kalmere toon dan daar straks. Uit haar gedachten haalde ik op dat ze niet graag straf verdiende, maar op dit moment wilde ik alleen weten waarom ze het heeft gedaan, waarom ze tegen mij en Bella heeft geloven, waarom ze ons niet gewoon in vertrouwen had genomen en waarom ze me onnodig bezorgd had gemaakt.

    Embry Call
    Lachend kwam ik met Quil de club uitgewandeld, terwijl we bespraken waar we nu heen zouden gaan. 'Die nieuwe club in het centrum is geopend, het is wel 21 plus maar wij komen makkelijke binnen,' zeg ik terwijl ik mijn blik even rond laat gaan. 'Wacht even,' zeg ik dan als mijn blik valt op een meisje dat tegen de muur op de grond zit. Ik had Jezebel meteen herkend en begon samen met Quil op haar af te wandelen. 'He Jez,' zei ik nonchalant, 'zin om mee te gaan naar 'n nieuwe club in het centrum? Hierbinnen is niks te beleven!' grinnik ik zacht.


    Renesmee Carlie Cullen

    "Er is niks gebeurd pap!" begon ik, met een geërgerde aan het begin. "Zie je, ik ben nog heel. Ik kan heus wel zelfstandig zijn! Ik ben geen baby meer.." mama keek me even aan, met een waarschuwende blik in mijn ogen. Oké, ik moest dit anders aanpakken. "Pap, laat me nu alsjeblieft een keer gewoon mijn gang gaan!" toen er geen antwoord kwam stormde ik verder het bos in, terug naar huis. Het was overduidelijk dat hij geen discussie hierover wilde voeren. "Ness.." riep mama me nog na. Nee, hier had ik dus echt totaal geen zin in. Ik was mijn hele familie echt wel dankbaar, maar de overbezorgdheid werd me gewoon teveel.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jezebel Odys Fray
    ‘Wat?’ In een vluchtig gebaar streek ik over mijn wangen waarna ik vloeiend, snel overeind kwam. ‘Ik kan inderdaad wel een paar drankjes gebruiken.’ Gaf ik toe terwijl ik hen een lichte glimlach schonk. ‘Alhoewel, gaat je vriendin me dan niet aanvallen, of zo?’ Plaagde ik, waarna ik kort een blik op hun gezichten wierp. In iedere tent kwam ik binnen: een verleidingsblik naar de uitsmijters was vaak wel genoeg. Ze roken naar honden, en hadden toch iets dat wel aantrekkelijk was. Misschien was het hun uiterlijk: ik hield wel van breed en gespierd. ‘Waar wachten we op?’ Er rolde een opgetogen lach over mijn lippen terwijl ik mijn jurkje recht trok en enkele passen verzette. ‘Wedstrijdje? Of bang om te verliezen van een meisje op hakken?’ Ik wiebelde grijnzend met mijn wenkbrauwen terwijl ik het tweetal aankeek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.