• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    •

    Edward Cullen
    Het waren maar twee letters geweest. Een zachte fluistering die door het bos was geklonken. Maar het was genoeg geweest voor mij, ik had de klank in haar stem vaak genoeg gehoord om te weten dat er iets mis was, iets goed mis, dat ik moest komen, haar moest helpen, haar moest beschermen.
    Vliegensvlug flitste ik de laatste hondertal meters over en kwam met een ruk tot stilstand voor het lege huis van Carlisle en Esme. 'BELLA!' riep ik geschrokken uit toen Florence haar net tegen een boom slingerde. Woest stormde ik naar voren en beukte Florence aan de kant. Zonder aandacht aan haar te besteden rende ik op Bella af waar ik direct bezorgd op mijn knieën zakte. 'Het spijt me,' fluisterde ik, 'het spijt me dat ik je dit aandoe, dat ik niet met je ben meegelopen.'


    •

    Leave schreef:
    || Kan ik me nog aanmelden? :] ||


    || Jaaaaa dat kan nog ! Geef maar door welke rollen je wil dan zet ik je op de lijst ! ;D ||


    •

    || Hm, een onbekend personage? Maar ik weet niet precies met wie ik mijn personage dan moet linken ;] ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Isabella [ Bella ] Marie Cullen-Swan

    "BELLA!" riep hij geschrokken uit, ik was opgelucht dat hij er was. Florence werd een paar meter door hem de lucht in geslingerd en kwam sierlijk op haar voeten terecht. "Het spijt me." fluisterde hij, Florence totaal negerend. "Het spijt me dat ik je dit aandoe, dat ik niet met je ben meegelopen." ik schudde zachtjes mij hoofd. "Ik kan je niet vertellen hoeveel het me spijt Bella.." ik herkende deze zin, hij had precies hetzelfde gezegd toen hij mij de blauwe plekken die hij had veroorzaakt had laten zien. Ik deed mijn mond open om iets te zeggen, maar mijn aandacht werd getrokken door Florence die weer het bos in stormde. Weg van ons, maar meer naar Renesmee toe. "Ness, we moeten naar Ness!" riep ik uit.

    || Ga je een mannelijk of vrouwelijk persoon aan maken? Mannelijk misschien Florence, en vrouwlijk zou ik het ook niet weten (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Ik bedoel niet perse voor een relatie, hoor. Meer bij wie ze in de buurt is. Dat lijkt me voor nu iets leuker :] ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    || Ik bedoel niet perse voor een relatie, hoor. Meer bij wie ze in de buurt is. Dat lijkt me voor nu iets leuker :] ||


    || Mwh, zo bedoel je.. Lijkt me ook veel leuker wel, idd. Veel succes met iets bedenken dan maar! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ben terug van restaurant. M'n zusjes en broertjes allemaal met onderzetters naar vreemden gooien, nee ik schaamde me niet om ik deed lekker mee]

    Brynn Maddy Danec

    Ik knikte, nam Renesmee's hand vast en rende naar de club. 'Ik denk dat ik dalijk sorry ga zeggen tegen Embry, natuurlijk heb ik hem weer kwaad gemaakt' mompelde ik tegen Renesmee toen we in de rij stonden. Bij de bewaker aangekomen, keek ik grijnzend. 'ID graag' zei hij kil. Zonder dat iemand wat door had, gebruikte ik mijn gave op hem. Meteen trok ik Renesmee mee naar binnen en lachte. 'Kom en dans!' lachte ik. Weer begon ik sierlijk mijn heupen te bewegen, en mijn voeten verplaatste zich snel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Lachend kijk ik toe hoe Brynn de ene na de andere flirtende jongen van zich afslaat, zelf hoef ik dat gelukkig niet te doen. Het dansen gaat me al een stuk beter af dan vorige keer, dus ik doe het uitbundig en amuseer mezelf als nooit te voren. De muziek was weer eens een keer wat anders, maar zelf luisterde ik loever naar veel rustigere muziek.

    || Hahah, awesome! ||

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 21:46 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    De muziek ging steeds harder en harder, en het was geweldig. Toen een ander liedje begon, liep ik naar de bar en ging op een kruk zitten. 'Een Bacardi breezer' zei ik hard zodat ik boven de muziek uitkwam. De barman schonk het in een glas, en ik pakte het aan. Renesmee leek nu losser te zijn en ik lachte naar haar. Opzich kon ze goed dansen. Lachend goot ik het drinken in een paar slokken naar binnen, genietend van de smaak.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    || Euhm, oké - ik denk dat ik wel een leuk personage heb zo. Voel je vrij om een gesprek aan te knopen :') ||

    Jezebel Odys Fray

    Het voelde vertrouwd om in mijn favoriete, zwarte jurkje en lichtgrijze pumps een weg door de dansende menigte te zoeken. Mijn honingbruine lokken hingen in slagen langs mijn gezicht, terwijl ik hier en daar een jongen omzeilde. In een perfecte lijn manouvreerde ik mezelf op de dansvloer waar mijn lichaam meteen maat van de beat nam. Uitdagend, lustig en uiteraard een goed uitzicht voor de overige mensen. Dansen en voelen dat ik écht leefde hoorden bij mij. Hier en daar trok een jongen mijn aandacht door tegen me aan te dansen, of een uitdagende move te maken. Daar bleef het echter bij, gezien de jongens nooit speciaal waren. Mijn opvallend groene ogen gleden over de menigte. Ja, dit was waar ik me thuisvoelde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Het hoeft niet, maar het zou denk ik fijn zijn om je rol even op het rollentopic te zetten. Zo weten we wat je bent etc. Niet dat ik hier de baas ben[


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Zal zo wel even met Renesmee reageren ofzo, ze botst wel even tegen Jezebel op. Trouwens, mooie en orginele naam is dat (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Was ik al van plan, wanneer ik even tijd heb :].

    Bedankt! Jezebel komt vaker voor hier op Q, maar ik heb hem van een rpg met een vriendin :] ||

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:25 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    || Was dat niet een band ofzo? The Jezebels? Anyway, it's nice. ||

    Renesmee Carlie Cullen

    Voorzichtig, zonder al te veel mensen aan te raken baande ik me een weg door de menigte heen naar de bar. Mijn aandacht werd getrokken door een verandering in de muziek, en knalde tegen iemand op. Degene zelf echter, viel niet op de grond. In plaats daarvan was ik degene die viel, super. "Sorry, sorry!" klonk mijn stem terwijl mijn wangen langzaam rood kleurden. Ze hield haar hand voor me uit en ik nam hem aan. Haar felgroene ogen keken me aan, en ik glimlachte beschaamd.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Haha, I guess. Komt me wel bekend voor! ||

    Jezebel Odys Fray
    Ik keek op toen iemand tegen me opbotste: vanwege mijn verfijnde balans was het echter het meisje dat op de grond belandde. Ik kon er wel om lachen.
    Ten teken van verzoening stak ik mijn hand naar haar uit. Ze was opmerkelijk bleek, moest ik toegeven. En toch was er iets dat haar minstens even knap maakte als mij. Ik schonk haar een glimlach en wuifde de menigte weg. Het was misschien even tijd voor een pauze.


    Feel the fire, but do not succumb to it.