• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde wat Finn zei en knikte. Iedereen maakte zich zorgen om Bella en dat was begrijpelijk. 'Je weet dat je alles aan ons kwijt kan en je mag altijd gewoon naar ons toe komen. Iedereen is bezorgd om Bella, Finn' zeg ik tegen Finn en glimlachte zwak, ik dronk nog wat van mijn drinken en hoorde zijn volgende vraag en ik keek hem verbaast aan. Ik was verbaast dat hij dat wou weten en moest even nadenken hoe ik dat moest verwoorden. 'Inderdaad, met een meisje en een jongen is het vanzelfsprekend. Maar bij jongens is het ook bijna hetzelfde, maar dan anders' zeg ik een beetje beschaamd en moest even goed nadenken of ik het wel tegen Finn kan zeggen, wat ik doe met Kurt. 'Ik doe dit even in het algemeen. Homo's trekken elkaar af, pijpen elkaar, we berijden ook elkaar, maar wij doen het in het anus in plaats van het meisjesgeslachtsdeel, aangezien wij dat niet hebben' leg ik uit en elke woord wat ik net zei, maakt me roder. Ik wou het zo goed mogelijk uitleggen en ook op een nette manier, maar ik vond gewoon niet echt de goede woorden er voor. 'We hebben net als iedereen ook standjes die we kunnen doen' leg ik als laatst uit en kijk hem afwachtend aan. 'Je mag nog meer vragen' zeg ik neutraal. Dit moest echt tussen Finn en mij normaal worden, maar het was ook gewoon een lastig onerwerp.

    Emma Pillsbury:

    Ik luisterde goed naar het verhaal van Rachel en schreef alles op wat belangrijk was. Ik vond het vreselijk voor Rachel en had echt medelijden met haar, eenmaal haar verhaal klaar was keek ik haar aan en zag dat ze opgelucht was. 'Dit voelt goed he om tegen iemand je verhaal kwijt te kunnen' zeg ik vriendelijk en bezorgd. 'Rachel, ik ben trots op je dat je dit tegen mij hebt vertelt. We gaan het langzaam aanpakken voor nu laten we het zo. De volgende dag kom je gewoon weer naar me toe en gaan we alles stap voor stap met elkaar praten en we gaan je helpen om je gevoelens onder controlle te houden en dat je geen zelfmoordneigingen hebt. Ik ga je helpen om je sterker in je schoenen te laten staan' zeg ik glimlachend en vol vertrouwen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik even op haar vraag, het luchtte inderdaad erg op. Ik knik even, dus ik zou elke dag komen "welk uur komt dan het beste uit?" vraag ik zacht. Het was fijn om te weten dat er iemand was die echt alles wist want Logan wist niet eens de helft van alles. "dankuwel" bedank ik haar alvast, ik voelde me echt een stuk beter alsof het inderdaad goed zou komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ow.' zei ik nadenkend, nu begreep ik het eindelijk. Ik merkte dat Blaine het een zeer ongemakkelijke onderwerp vond en begon plagend te grijnzen. Ik ging hem nog even wat verder plagen, door er verder over te gaan. Ik wist dat Blaine het wel kon hebben van mij. 'Maar doet dat dan geen pijn?' vroeg ik aan hem. 'En welke standjes dan? Leg eens uit?' vroeg ik, waarna ik in de lach schoot. 'Grapje, het is duidelijk. Ik was je gewoon wat aan het plagen.' zei ik lachend. Blaine en ik konden echt alles, maar dan ook alles bespreken met elkaar, zo hecht was onze vriendschap en dat was echt mooi.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde wat hij allemaal zei en begon lachend mijn hoofd te schudden. Ik ging wat onderuit zitten en kijk hem grijnzend aan. Ik ging hem even terug pakken om zijn vragen te beantwoorden. 'Als je dat echt allemaal wilt weten, leg ik het allemaal uit voor je' zeg ik grijnsend. 'In het begin deed het pijn, maar je went er wel aan, dus na een tijdje niet meer' beantwoord ik zijn eerste vraag. 'Het is niet zo verschillend hoor, jij hebt toch ook standjes met Bella' zeg ik lachend. Ik wist dat Finn dit wel aan kon en dit kon hij ook van mij hebben. 'Ik heb nog wel een paar standjes die ik met Kurt wil doen' zeg ik plagend en begon nu echt te lachen. Ik kon echt alles tegen Finn vertellen en nu voelde ik me niet meer zo ongemakkelijk. Ik was echt blij dat Finn dit kon hebben en dat hij niet walgelijk vond, als twee jongens seks hebben met elkaar. Daar had ik respect voor dat Finn er gewoon naar luisterde wat ik zei. Ik had ook gewoon een beste vriend en dat was een jongen en ik viel zelf op jongens en daar had Finn geen problemen mee, terwijl ik zijn beste vriend was. Ik had echt gewoon geluk met zo'n vriend als Finn.

    Emma Pillsbury:

    Ik hoorde wat ze zei en pakte gelijk mijn agenda. Ik keek even voor morgen en de volgende dagen. 'Je kan morgen en je andere dagen gewoon na school komen, als je klaar bent met school' zeg ik glimlachend. 'Graag gedaan, Rachel' zeg ik vriendelijk. 'Ik ben er voor je en als je eerder wilt praten dan kan ook' zeg ik en stond op. 'Dan ga ik even naar Will om met hem te praten' zeg ik vervolgens en nam Rachel mee naar de kantine. 'Eet nu maar eventjes, want volgens mij eet jij ook heel slecht' zeg ik bezorgd en geef haar wat geld en liep naar Will toe. Ik zag hem in zijn kantoor en ik klopte aan. 'Will' zeg ik glimlachend en bekeek hem eventjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik moest lachen om Blaine en schudde mijn hoofd. 'Interessant, misschien moet ik de volgende keer weer maar eens per ongeluk binnen lopen.' grapte ik. Het was echt leuk, hoe wij gewoon over alles konden praten. Het voelde nu ook alsof het ijs gebroken was en ongemakkelijk voelde ik me niet meer. Mensen vond het soms raar, dat mijn beste vriend homo is. Maar voor mij veranderde dat niks, we konden het nog steeds over meisjes hebben, maar Blaine praatte dan over Kurt. Hij was gewoon mijn beste vriend en wie aan hem kwam, kwam ook aan mij. En natuurlijk vond ik het niet walgelijk, het was liefde. Ik zag toch hoeveel Blaine van Kurt hield, en dat telt gewoon in mijn ogen. Voordat ik hun leerde kennen, wist ik hier helemaal niks van en zei ik ook lelijke dingen over homo's. Maar daar heb ik nu spijt van, en nu begreep ik het gewoon en respecteerde ik het.

    Will Schuester

    Ik draaide me om, omdat ik een bekende stem hoorde. 'Emma!' zei ik vrolijk en omhelsde haar. Ik bekeek haar even, ze zag er zoals altijd weer keurig en prachtig uit. Ze had het de laatste tijd druk, dus we hadden elkaar weinig gesproken, wat ik echt oprecht jammer vond. 'Hoe gaat het met je?' vroeg ik oprecht geinteresseerd in haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik moest lachen om wat hij zei. 'Ik denk niet dat Kurt daar blij mee is' zeg ik lachend. 'Kurt slaapt trouwens' zeg ik, doelend als hij dalijk vraagt waar Kurt is. Ik voelde me helemaal op me gemak en het ijs was echt gewoon gebroken en ik kijk Finn aan. 'Het gaat trouwens gewoon goed tussen Kurt en mij. We hebben paar dingen uitgepraat, maar we moeten nog steeds goed met elkaar praten en we zijn weer verloofd' zeg ik glimlachend en opgelucht. 'Ik heb hem echt gemist' zeg ik naar waarheid en dacht even aan Kurt, waardoor ik verliefd glimlachte. Hij was geweldig en dronk mijn glas leeg. 'Wat heb je eigenlijk prescies gezien?' vraag ik normaal, doelend op dat hij binnenkwam, terwijl wij bezig waren. Ik was daar toch ergens nieuwschierig er over, wat hij nou gezien had.

    Emma Pillsbury:

    Ik omhelsde Will terug en moest eventjes blozen, hij voelde altijd zo gespierd aan. 'Nou, goed, het gaat geweldig' zeg ik glimlachend en ging op de stoel zitten. 'Hoe is het met jou?' vraag ik glimlachend en kijk hem geinteresseerd aan. Ik wou meer met hem praten en van hem genieten. Dat bedoel ik gewoon naar hem kijken. Hij was toch zo knap.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik glimlach even en knik dankbaar. Ik zou het geld morgen terug geven, ik ging niet geld van docenten aannemen. Ik voelde me een stuk rustiger van binnen wetend dat ik nu bij Emma of bij Will altijd mogt komen. Daarna liep ik zoekend naar Logan. Toen ik hem vond sloeg ik mijn armen om je heeen "gaat het?":


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik lachte even en knikte begrijpend. Ik wilde net vragen waar hij was, maar hij sliep dus. 'Bella slaapt ook, het doet me even goed dat ze wat rust nemen.' zei ik naar waarheid, waarna ik verder weer luisterde naar Blaine. 'Eigenlijk heb ik niet heel veel gezien. Ik zag jullie kledingstukken op de grond liggen en omdat Kurt al snel van jou afging zag ik jullie maar heel snel in een flits, zeg maar.' zei ik geruststellend, doelend op dat ik bijna niks gezien had. 'Ik ben blij dat het weer goed is tussen jullie. Bella en ik maakten ons echt zorgen over jullie.' zei ik naar waarheid.

    Will Schuester

    'Met mij gaat het prima,' zei ik naar waarheid, persoonlijk ging het goed met mij. 'Ik ben vooral blij om jou eindelijk weer eens te spreken en te zien.' zei ik gemeend. Ze was echt schattig en ze zag er altijd goed uit. Ze had altijd schattige kleding aan en als ze bloosde vond ik haar het leukst. Ze was vanbinnen ook prachtig, ze wilde altijd kinderen helpen. Dat vond ik zo geweldig voor haar. Alleen nog steeds niet, had ik mijn gevoelens aan haar verteld.

    Logan Hudson

    Ik voelde iemands armen om me heen en keek naar Rachel, ik was al iets rustiger. 'Het spijt me, dat ik me liet gaan.' zuchtte ik. Ik vond dat ik Rachel de waarheid moest vertellen. 'Ik kan niet tegen pesters,' zuchtte ik. 'Het komt omdat mijn zusje vreselijk gepest is en een zelfmoordpoging heeft gedaan door die pesters. Dus daarom kan ik me maar heel moeilijk inhouden tegen zulke mensen. En ik kan er ook niet tegen als iemand bijvoorbeeld zelfmoord wilt plegen.' zuchtte ik. Dat waren gewoon hele gevoelige onderwerpen voor me. Ik zou het echt niet aankunnen dat nog iemand die ik lief had zelfmoord zou willen plegen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik even naar Logan en voel me gelijk schuldig, het is dat hij het niet wist. "ik liet me ook even gaan maar ik heb voortaan na school gesprekken met haar" ik bijt even op mijnl ip en durf hem niet aan te kijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde wat hij zei en knikte. Ik was ook blij dat ze even konden uitrusten. Ik hoorde wat hij daarna zei en voelde me opgelucht. 'Oke' zeg ik opgelucht, dat hij bijna niets zag. Ik glimlachte zwak toen hij dat zei. 'Dat weten we beiden net zo goed, maar Kurt en ik maken ook grote zorgen om jullie twee' zeg ik naar waarheid. 'Vooral Bella, ze heeft gewoon zoveel meegemaakt en wilt de hele tijd zelfmoordplegen' zucht ik en kijk Finn aan. 'En ik ben ook bezorgd om jou, want door haar heb jij het ook zwaar' zeg ik nu bezorgd en kijk hem aan.

    Emma Pillsbury:

    Ik begon te blozen toen hij dat zei, dat hij blij was om me te zien. 'Ik ben ook blij om jou weer te zien en te spreken, Will' zeg ik gemeend en lief. Ik sloeg mijn been over mijn andere en kijk hem glimlachend aan. 'Ik kan nu wel eventjes tijd voor jou vrij maken, als je dat wilt' zeg ik blozend en lach zachtjes. Hij zag er als altijd zo knap en goed gekleed uit. Zou hij echt een gespierde bovenlichaam hebben? Ik voelde wel dat zijn armen gespierd waren. Emma concentreer je, ik kijk gelijk in zijn blauwe ogen.

    (Hey, dit is mijn laatste post voor vandaag! Morgen reageer ik weer!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    In één klap was ik weer serieus en zuchtte ik. 'Om eerlijk te zijn, Blaine, ik denk niet dat ik het nog lang volhoud.' zei ik. Ik vond het gewoon zwaar om iedere keer voor Bella te zorgen en had het gevoel alsof ik zou 'stikken'. 'Ze is natuurlijk helemaal afhankelijk van mij, en ik verzorg haar natuurlijk met alle liefde. Maar ik heb nu gewoon geen ruimte en dat is gewoon zo zwaar. Ik heb ook haast geen rust, want ik ben telkens bang dat ze zelfmoord pleegt.' verzuchtte ik.

    Will Schuester

    Ik glimlachte en werd meteen wat vrolijker. 'Ik heb toevallig nu een tussenuur, dus we kunnen wat tijd voor elkaar nemen.' zei ik glimlachend. Ze was echt prachtig en zo schattig. 'Wat zou je graag willen doen?' vroeg ik aan haar.

    Logan Hudson

    Ik knikte, dat was iets goeds en ik was trots op Rachel dat ze hulp inriep Maar er was iets met haar. 'Is er iets?' vroeg ik bezorgd aan haar.

    'Oké, zie je morgen! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even en kijko mhoog -aangezien hij langer is- maar ontwijk zijn ogen. "ik heb ook zelfmoordneigingen en pogingen" zeg ik bijna onhoorbaar en kijk daarna naar de grond. Die jongen had het al zwaar genoeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik voelde een steek door mijn hard gaan en keek even de andere kant op. Waarom gebeurde dit nu weer? Vorig jaar had ik mijn zusje gevonden, toen ze een overdosis nam van medicijnen. Ik had haar toen snel naar het ziekenhuis gebracht. Haar lever was beschadigd, maar wonder boven wonder hadden ze haar nog kunnen redden. Door wat Rachel zei, zag ik de hele tijd flashbacks voor me en zei ik niks. Ik keek haar niet aan en zei niets.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    IK keek hem aan toen hij niets zei, hij keek me niets aan.
    Dit was waarschijnlijk zijn reden om het uit te maken, kwam hij erachter dat ik gewoon gek werd. Ik draaide me om en huilend liep ik naar het Glee lokaal.
    Vaag merkte ik dat er wel mensen waren maar ik negeerde ze gewoon. Ik liet me in de verste stoel vallen en begon te snikken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan