• Niet dus, want we hebben net de hond van m'n vader moeten laten inslapen.
    Ze was zich dus in het maïsveld gaan verstoppen (ik weet dat honden zich gaan verstoppen wanneer ze voelen als het einde nadert) en we hebben pas 3u later terug gevonden. Niemand heeft er eigenijk bij stilgestaan dat ze weg was omdat het luikje altijd openstaat en ze dus zelf in en uit kan gaan, maar ze kwam altijd weer terug. Toen we haar hadden gevonden dus snel naar de dierenarts gegaan, maar het was al te laat. Ze had een inwendige bloeding gekregen (we hebben geen idee van wat) en ze lag al in coma.. Inslapen was dus de beste optie om haar uit haar lijden te verlossen.
    Mijn ouders zitten zichzelf constant de schuld te geven en van "ik had dit moeten doen, ik had dat moeten doen", maar ze konden het niet weten. Ik vind het gewoon verschrikkelijk voor mijn vader want hij was zo gehecht aan haar. Maar ja, ze heeft een mooi leventje gehad, ik vind het alleen jammer dat ze niet vredig is gestorven, zoals het normaal hoort te gaan..

    Heel erg bedankt als je dit gelezen hebt, ik moest het echt even van me af schrijven.
    En ohja, morgen ben ik jarig. Ik heb zo'n voorgevoel dat het niet mijn beste verjaardag gaat worden..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Awwh ):
    Wat erg voor je ):
    Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne verjaardag zal hebben (:
    Sterkte!
    Je mag me altijd pb'en en gb'en als je wilt.


    26 - 02 - '16

    aww, ik had mijn hond bijna moeten laten inslapen, maar die is net daarvoor doodgegaan. Ik voel echt met je mee, meid.
    Heel veel sterkte en probeer morgen toch het beste van te maken.


    -

    Ahri schreef:
    Awwh ):
    Wat erg voor je ):
    Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne verjaardag zal hebben (:
    Sterkte!
    Je mag me altijd pb'en en gb'en als je wilt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh, gecondoleerd meis! Maar ik denk niet dat ze er heel veel last van gehad heeft omdat ze in coma is geraakt.


    Your make-up is terrible

    Jeetje, wat erg voor je. Ik weet zeker dat jullie een goed baasje voor haar zijn geweest. Ik heb ook katten in moeten laten slapen. Ik geloof, als is het misschien naïef, dat zij ergens zijn waar ook mijn familie is die is overleden. En in mijn kinderfantasie dacht ik dan altijd aan stoelen waar de familie op zat en dan de katten en honden bij de voeten en op schoot, kijkend naar het beeld dat aarde is om te zien wat wij doen. Jullie hond heeft geluk gehad dat jullie zo snel hebben gehandeld toen jullie haar hebben gevonden. Uit het oog, niet uit het hart. Als er iets is, kun je altijd tegen mij aanpraten. Ik heb het meegemaakt, be there for you. :[


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat erg! Ik weet wat het is om zo plots een dier waar je veel om geeft te moeten verliezen. ;( Veel sterkte voor jou en jullie pap/mam etc. En, misschien valt je verjaardag nog wel te redden? Positiviteit, want morgen is joú dag! Happy Birthday!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:08 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ahw, sterkte. Onze hond is laatst ook ingeslapen. Het is nooit leuk om iemand/iets waar je zo gehecht aan bent te verliezen.
    Overigens alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Gefeliciteerd nog met je verjaardag!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ahri schreef:
    Awwh ):
    Wat erg voor je ):
    Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne verjaardag zal hebben (:
    Sterkte!
    Je mag me altijd pb'en en gb'en als je wilt.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wat verdrietig voor jullie. ): Veel sterkte!
    Alvast een fijne verjaardag gewenst! Make the best of it. <3


    You are beautiful, you are love.

    Heel veel sterkte :3!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Heel erg veel sterkte!
    En alvast een heel gelukkige verjaardag! Maak er het beste van (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Sterkte, meissie!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Arm lief diertje
    veel sterkte


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    gefeliciteerd no:)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.