• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    [HungryNiall :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Chocolatepayne, Niallnando's, Zayntastic,Harry'sKitten,Liam'sturtle, Harry'sprices
    xD ze zijn niet echt goed, ben niet zo creatief met namen. Ik zou gewoon voor HungryNiall gaan, die is leuk! ^_^]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 18:09 ]

    Louis William Tomlinson

    'Sorry Hazz' zeg ik met een onschuldige glimlach en haal even diep adem als hij stopt met kietelen. Ik kijk hem aan als hij van me afrolt en met zijn naar het plafond gaat liggen. 'Maak het nog wel een keer goed met je' zeg ik glimlachend en blijf hem aankijken. Mijn ogen worden groot als hij zegt dat ik straf krijg. Maar al snel verschijnt er weer een grijns op mijn gezicht en geniet van zijn lippen op de mijne. Ik weet net zo goed als hij dat we dit beide toch niet heel lang vol zullen houden aangezien we niet zo lang zonder elkaar kunnen. Maar bij hem is het toch ook altijd wel weer afwachten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik vind ze wel wat hebben, maar kies dan voor die (: Bedankt voor je hulp ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik blijf hem een tijdje met een glimlach aankijken en kijk dan weer naar het plafon. Ik wiebel een beetje met mijn benen en kijk een beetje verveeld naar het plafon. Ik begin zachtjes "One thing" te zingen en glimlach der bij. Als ik bij de laatste zin ben kijk ik Louis aan en wijs even naar hem. Ik glimlach en kijk weer naar het plafon terwijl ik "More than this" begin te zingen. Ik hou echt van zingen, het was ook zo ontspannen. Ik was echt blij dat ik dit gewoon kon doen voor geld. Iets wat ik zo leuk vindt om te doen, wat duizenden andere leuk vinden dat ik dat doe en daardoor er gewoon heel veel geld voor krijg!

    Louis William Tomlinson

    Glimlachend blijf ik hem aankijken ook nadat hij weer naar het plafon kijk. Harry was gewoon perfect en ben dan ook gewoon blij dat dit allemaal nu zo is. Ik luister naar zijn stem als hij zacht 'One Thing' begint te zingen en glimlach. Dit klinkt ook gewoon perfect en mijn glimlach word alleen maar breder als hij me aankijkt bij de laatste zin. Ondanks zijn woorden van net druk ik toch een kus op zijn wang en grijns even. Niet veel later begint hij 'More than this' te zingen. Langzaam maar zeker dwalen mijn gedachten af terwijl ik Harry nog steeds aankijk en luister naar zijn stem.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [sorry, ik ga ben rond half 10 terug]

    [Naomi, als je die boeken gaat kiezen voor Nederlands, succes, tis heeeeeeeeel moeilijk ik ga alle boeken van Lieneke Dijkzeul lezen, die spreken me nog het meeste aan, de rest niet, of heb je al gekozen?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    { Ik heb al lang gekozen, maar kan alleen die lijst niet meer vinden}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okee]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Kan Zayn nog reageren of moet ik nog reageren?? Ik weet het niet meer :$ ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Fluid schreef:

    Niall James Horan

    'Ja goed hè, waarover wil je praten? Ik heb jullie niet gestoord hè, met jullie bezigheden?. Ik was naast Elena gaan zitten, maar sta nu weer op. Ik pak het stuk chocola uit mijn kontzak, en ik zie ze kijken. 'Ik ben in een vreemde bij nu want ik ben bereid om mijn voedsel te delen, dit komt eenmalig voor dus grijp je kans' zeg ik maak het "Ik-Houd-Je-In-De-Gaten" gebaar naar allebei ook al is dit niet een juiste situatie.



    [De laatste reactie van Nialler :)]




    [Dit was het dus zo'n beetje...]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 20:25 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik wil je even spreken over vandaag en nee je heb ons niet gestoord met onze bezigheden' antwoord ik glimlachend en kijk Niall even aan. Ik kijk naar het stuk chocola dat hij uit zijn broekzak pakt. 'Je bent niet vreemd Nialler, maar gewoon heel erg lief' zeg ik en mijn blik gaat van de reep chocolade weer naar hem waarna ik in de lach schiet door zijn blik.

    ( beetje kort maar ben zo terug)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 20:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okee]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik reageer zo, even wat doen]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you