• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Arya Raven Hale
    Er rolt een zachte geamuseerde lach over Holmes' lippen. 'Geen probleem. Nu moet ik de tent van dat onnozele paard gaan verplaatsen. Ik neem aan dat ze liever niet heeft dat ik een kampvuur in haar tent sticht. Niet dat het mij veel uitmaakt, maar de school wel,' zucht hij. 'Moeilijk hé, rekening houden met iemand anders dan jezelf." mompelt hij dan. Hij glimlacht lichtjes naar me en daarna wegloopt richting de tent van Rosali. Ik betrap mezelf erop dat ik hem nakijk en maak snel de tas open waar ik de kampeerspullen in heb gestopt. De nog nieuwe luchtbed haal ik eruit, samen met een pomp. Na wat gepruts heb ik het luchtbed uit zijn verpakking gedaan. Het duurt even voordat het ventiel er van heb gevonden en stop de tuit van de pomp er in. Ik kijk er even afwachtend naar. Alsof ik verwacht dat het zichzelf gaat op pompen wat natuurli


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Iemand voor Blyss of Matt?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik grinnik. "je weet dat ik aan het acteren ben he schat" zeg ik dan en ik kijk even naar de tieners die een beetje rondkijken of hun spullen in de tent zetten. Ik bekijk ondertussen de jongens die buiten staan en tuit mijn lippen even. "Het is wel eens beter geweest" zeg ik dan. "Maar er zit altijd wel wat tussen" zeg ik dan.

    Charlie Wright
    Charlie lachte. "Ach ja laat hem doen, hij heeft toch niks anders te doen, hij heeft geen vrouw dus moet hij maar zijn leven spenderen tussen tieners die meer gaan bereiken dan hij" zei Charlie en knikte krachtig. "Wel als ze zagen he? dan gooi ik mijn met modder besmeurde schoen naar hun tent" zei hij en lachte nog is. Hij keek rond en zag 2 meisjes het veld betreden. Waar kwamen ze vandaan? Charlie was er zeker van dat hij ze nog nooit in zijn leven had gezien plus hij had een raar gevoel als hij naar ze keer. "Ken jij hun?" vroeg Charlie aan Rose en porde haar zij zodat ze zou opletten.


    A dream is a wish your heart makes ♥

    xSpookje schreef:
    [Iemand voor Blyss of Matt?]
    [Elena voor matt?? =D die komt net met felice binnen gewandeld]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:24 ]

    {Iemand die Alec wil meeten?}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Blyss? ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xSpookje schreef:
    [Blyss? ]

    {Is goed}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose Black
    Ik lachte hard "Ja.. Wij zullen veel meer bereiken dan die ouwe vent" Zeg ik lachend "En ja.. Lijkt me een goed plan" Lachend kijk ik op als hij me in mijn zij pord "Uhm.. Nee? Ik dacht dat zwervers er wat minder netjes uitzagen?" Zeg ik grinnikend.


    Little do you know

    mismi schreef:
    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik grinnik. "je weet dat ik aan het acteren ben he schat" zeg ik dan en ik kijk even naar de tieners die een beetje rondkijken of hun spullen in de tent zetten. Ik bekijk ondertussen de jongens die buiten staan en tuit mijn lippen even. "Het is wel eens beter geweest" zeg ik dan. "Maar er zit altijd wel wat tussen" zeg ik dan.


    [Moet gaan, reageer morgen hierop]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Alec Marcus Sherwood | Demigod (Apollo)
    Ik liep wat door het bos en kreeg in de gaten dat er een nieuwe groep met kampeerders was. Ik bleef gewoon door wandelen en zag wel of ik iemand zou tegenkomen of niet. Waarschijnlijk zou ik op de één of andere manier wel weer proberen om hen terug weg te krijgen, maar daar ging ik nu nog niet over piekeren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Charlie Wright
    Charlie rolde zen ogen laar lachte toch met haar commentaar. "Heb je ooit al eens zwervers in een bos gezien?" vroeg hij en was nog steeds ant lachen "dat bestaat volgens mij niet schatje, of het zijn wolvenkinderen" zei hij en keek nog is een keer naar hun. Charlie dacht er al aan om het tegen de leerkracht te zegen dat ze bezoek hadden maar besloot om te zwijgen. Als het er op aan kwam was hij de enigste die echt iets kon betekenen moest er iets gebeuren.


    A dream is a wish your heart makes ♥

    Matt Jason Hartley
    Ik zie vanuit mijn ooghoek een meisje lopen. Een onbekend meisje, ik sta op en kijk haar grijnzend aan. Een nieuw slachtoffer.
    'Zo zo en wie mag jij dan wel wezen?' vraag ik.

    Blyss Felice Hide
    Ik zucht en besluit een stukje te gaan lopen. Ik staar naar de grond, ik voel me echt vreselijk. Plots bots ik tegen iemand op, ik struikel achterover.
    'Sorry sorry,' breng ik onhandig uit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik was net klaar met mijn zin tegen Felice en dan hoor ik iemand iets tegen me zeggen. "Zo zo en wie mag jij dan wel wezen?" vraagt hij en ik draai mijn gezicht naar hem om en bekijk hem even snel en draai dan mijn hele lichaam even naar hem toe. Hij probeerde duidelijk te flirten en ik speel het spelletje maar al te graag mee. "Ik ben Elena" zeg ik dan. "En dit is Felice" zeg ik dan en ik kijk even om naar Felice.

    Alec Marcus Sherwood | Demigod (Apollo)
    Ik wandelde rustig rond en opeens botste er iemand tegen me op. "Sorry sorry", hoorde ik het meisje zeggen. Ze was vast één van de kampeerders want ik had haar hier nog nooit gezien. "Het is oké," zei ik met een glimlachje, ik had zelf ook moeten uitkijken."


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe