• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Guys, seriously. Why so much off topic? It's annoying]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charlie Wright
    Volgt Rose naar het midden van het veld. "Nou ik vind het niet erg om bij jou in de tent te komen slapen, dan kan ik vlechtjes in je haar doen wanneer je slaapt. yep" hij pakt een stok en draait het een keer rond in zen handen. "Ik heb absoluut geen idee wat je hiermee moet doen" zei hij en en port de stok in de grond.

    [Lol dan zijn het twee drama queens bij elkaar ;p]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 21:05 ]


    A dream is a wish your heart makes ♥

    Liam Peyton Holmes

    Ik ga de leerlingen voor uit de bus, terwijl ik mompel dat ze rustig aan moeten doen. De koffers en alle spullen worden uitgeladen terwijl ik nog door zoek naar mijn eigen spullen. Hmm, wat had ik mijn zaklamp ook alweer gelaten? Ik zucht en help mt het uitladen van alle spullen. Dingen die de leerlingen niet hoefden mee te nemen, voor het kampvuur, eten, dat soort dingen. God, waarom heb ik me ook alweer op gegeven om mee te gaan als begeleider? Ja, ik ben dan wel even weg van die stinkende school, maar ik zit als nog met kinderen opgescheept en zij met mij. Ik weet niet wat nou erger is, een geschiedenis en aardrijkunde leraar die enorm chaotisch is met tieners meesturen op een kamp, of dat die tieners erg zijn voor mij. Ik zucht, vind mijn eigen enorme rugzak al snel en hijs deze op mijn rug.
    "Blijf nou even hier." zucht ik op een zeurderige toon tegen de eigenwijze leerlingen die toch al hun eigen weg zoeken door de bomen, naar de open plek wat het middelpunt van de trip zal zijn. Ik zucht gefrustreerd en haal mijn hand door mijn warrige krullen heel. Ik blijf bij de bus tot alles is uitgeladen en deze weer weg rijd. Ik word gek van alle kreten van de leerlingen. Ze denken vast dat dit een seks-zuip-achterlijken kamp is, maar dat is het absoluut niet. Ik kan heus wel streng zijn, denk ik. Ik werp een chagrijnige blik op de leerlingen die nog niet naar de open plek zijn vertrokken en begin er vervolgens zelf heen te sjokken.
    "Begin maar eens met jullie tenten op te zetten voor jullie andere dingen gaan doen. Nu is het mooi weer en nog licht." zeg ik op een verveelde toon. "Wie zijn tent niet voor het donker heeft opgezet, slaapt buiten!" dreig ik daarna, al heb ik geen idee of er überhaupt wel íemand naar mij luisterd. Ik kijk even in het rond en begin dan aan mijn eigen kleine tentje op zetten, die al binnen 10 minuten staat. Ik kijk naar degene die haar tent in het midden aan het op zetten is. "Goed, geen kampvuur in het midden dus." murmel ik vooral tegen mezelf. Stomme tieners.


    Your make-up is terrible

    mismi schreef:
    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik zit in een boom en kijk naar de groep die langzaam uit de bus komt die net is aan komen rijden. Nu gebeurt er ieder geval weer iets. Ik spring uit het boom en loop terug en zie Felice bij het raam staan en ze zingt. "Er is weer een nieuwe groep" zeg ik dan en ik loop naar haar toe.

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ik loop rond in het bos en hoor dan allemaal stemmen en besluit een kijkje te nemen. Het zal wel weer kampweek zijn. Ik klim een boom in en ga op een stevige tak hoog in de boom zitten en bekijk de leerlingen die uitstappen. Ik luister een beetje naar de gesprekken en bedenk alvast hoe we ze angst aan kunnen jagen.


    Felice Lily Firze
    'Nieuwe groep? Mooizo.' Ik kijk naar buiten en zing het liedje af. 'Wat ga je doen Elena? Misschien kunnen we wat gaan wandelen ofzo?' Ik kijk Elena vragend aan en ga op het bed zitten


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rose Black
    Ik hoor meneer Holmes roepen dat als de tenten niet opgezet staan voor het donker je buiten slaapt. Ik slaak een gil "Maar.. Maar ik weet niet hoe ik die tent op moet zetten?!" Roep ik dramatisch
    "Ik wil helemaal niet buitenslapen! Dan.. Straks word ik meegenomen door een beer?! Of verkracht door een enge creap?!" Ik slaak nog een gil bij de gedachte en kijk Charlie angstig aan "HELP!" Roep ik uit, ik probeer mijn tent op te zetten, nogaltijd in het midden van het veld.
    "Zou meneer Holmes het erg vinden dat ik de tent hier opzet?" Vraag ik dan grinnikend,


    Little do you know

    RememberYoux schreef:
    (...)
    [Within Temptation?
    Ben geen fan of zo, maar ik typte de tekst die jij had getypt gewoon in op google, en toen kwam ie ervoor :')
    ]

    [naw, ik ga er lekker heen!!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Charlie Wright
    Charlie rolt zijn ogen op de commentaar van de leerkracht. Hij had echt een hekel aan hem. het was één van de redenen dat hij al niet wou meegaan op de trip. "Rustig, Rose. je gaat niet buiten moeten slapen. Ik ben de man hier, dus ik zal er voor zorgen dat die tent opgezet is" zei hij en probeert de mouwen van zijn jas op te rollen maar natuurlijk werkt dat niet. Charlie kee even naar al de onderdelen en probeert dan op zijn eigen de tent op te zetten. "Ook al vind hij het erg, wat hij denkt en zegt interesseert mij niet." Zei Charlie terwijl hij nog altijd bezig was met de tent op te zetten.


    A dream is a wish your heart makes ♥

    Arya Raven Hale
    Gelijk als de bus stopt storm de helft gelijk de bus uit. Ik zucht even en wacht geduldig totdat iedereen de bus uit is. Wanneer dat zo is stop ik mijn tekenblok in mijn babyblauwe Eastpack en hang die op mijn rug. Als ik de bus uitstap zie ik dat alle spullen er al uit zijn gehaald en dat sommige zelfs al bezig zijn met het opzetten van hun tent. Iemand heeft zijn of haar tent in het midden neer gezet wat niet erg slim is, het is handiger als de tenten samen een cirkel vormen.
    Als de meneer Holmes me een chagrijnige blik toe werpt zoek ik snel mijn spillen tussen die van de anderen. 'Begin maar eens met jullie tenten op te zetten voor jullie andere dingen gaan doen. Nu is het mooi weer en nog licht,' hoor ik hem op een verveelde toon zeggen. 'Wie zijn tent niet voor het donker heeft opgezet, slaapt buiten!' dreigt hij dan waarna hij zijn eigen tent op gaat zetten. Ik kijk even toe en ga dan zelf ook aan het werk, maar erg goed gaat het niet. Na drie mislukte pogingen slaak ik een geïrriteerde zucht en smijt ik een van de tentstokken op de grond. Mijn blik glijdt weer naar meneer Holmes, wiens tentje perfect staat. Aarzelend loop ik naar hem toe en tik ik hem op zijn schouder. 'Eh, meneer?' begin ik voorzichtig. 'Wilt u misschien helpen met mijn tent? Het lukt niet echt'. Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xVanilla schreef:
    (...)

    Felice Lily Firze
    'Nieuwe groep? Mooizo.' Ik kijk naar buiten en zing het liedje af. 'Wat ga je doen Elena? Misschien kunnen we wat gaan wandelen ofzo?' Ik kijk Elena vragend aan en ga op het bed zitten


    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik klim de boom in en ga de luxe boomhut van Felice binnen en loop naar der toe. "Ja we kunnen wel een wandeling gaan maken" zeg ik dan. "Kunnen we ook meteen kijken of er nog wat leuke jongens tussen zitten die we bang kunnen maken" zeg ik dan met een grijns. Het idee alleen al was al leuk.

    Rose Black
    Ik doe mijn jas uit en ga erop zitten terwijl ik glimlachend toekijk hoe Charlie de tent opzet. "Weetje. het is wel handig dat we in mijn tent gaan slapen want hij kan aan alle vier de zijden open! En dan kun je daar ook weer zijkanten aan maken!" Zeg ik vrolijk. Mijn vader had de tent gekocht speciaal voor deze trip. Ik vond de tent helemaal geweldig natuurlijk. Hij kon van een 2persoonstent naar een 4persoonstent worden getransformeerd.


    Little do you know

    Liam Peyton Holmes

    Ik negeer het aandachtstrekkende geschreeuw van Rose over creaps en beren, de rollende ogen van Charlie idem dito. Laat ze het maar lekker uitzoeken als ze niet eens normaal kunnen gedragen. Dit is niet meer te wijten aan het tienerschap, maar aan stupidy. Ik kan me niet herinneren dat ik zo onvolwassen was op hun leeftijd. Ik draai me om naar Arya als zij op mijn schouder tikt. Ik probeer een normale blik op te zetten, wat mij nogal faalt op het moment.
    "Eh, meneer." begint ze, duidelijk voorzichtig. Er verschijnt een zuinig glimlachje op mijn gezicht als teken dat ik luister. "Wilt u misschien helpen met mijn tent? Het lukt niet echt." Ze bijt op haar lip en slaat haar ogen neer. Ik grinnik kort, zie je wel dat er ook normale tieners tussen zitten! Dit lijkt er al meer op, als er meer zoals Arya zijn, kan het kamp misschien ergens nog leuk worden. Al betwijfel ik dit ten zeerste, opmakend uit de lessen.
    "Natuurlijk, omdat je het tenminste kan vragen." antwoord ik, waarna ik met haar richting de tent begin te lopen. Ik bekijk hem eventjes, ze is er duidelijk mee bezig geweest, een flink gefaalde poging. Ik zie al snel wat voor tent het is en begin met het opzetten er van. Binnen de kortste keren staat haar tent ook netjes overeind. Ik moet zeggen dat het een mooiere en modernere tent dan die van mij is, maar die is dan ook al behoorlijk afgebruikt en ouderwets.


    Your make-up is terrible

    Felice Lily Firze
    'Goed idee meid.' Ik trek Elena mee. 'Waarheen?' vraag ik haar, want zij kwam het me vertellen. Ik kijk even naar de bomen en probeer te ontrafelen waar ze zitten, wat me niet zo goed lukt. 'Goed, waar zijn ze?' vraag ik opnieuw na een hopeloze tweede poging.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Charlie Wright
    Charlie doet ook zijn jas uit legt die neer bij Rose "Voorzichtig daarmee hij heeft geld gekost" zei hij en ging terug naar de tent. "Dus je kunt het echt langs alle kanten openmaken?! Dat is geweldig" zei hij. Het was helemaal niet sarcastisch bedoelt, het was zelfs handig voor hem dan kon hij s'nachts makkelijker uit de tent geraken om te gaan jagen. Natuurlijk kon ook hij gewoon slapen maar dat was saai voor hem. Na een paar keer proberen lukt het hem eindelijk om de tent op te zetten. "Voila, Charlie heeft het weeral gefixt" zei hij en ritst de tent open. Het was redelijk ruim en er was zeker genoeg plaats om met 2 in te liggen. "i'm fabulous" zei hij en zette zichzelf neer in de tent. Hij keek rond op het terrein en zag dat Holmes Arya aan het helpen was met haar tent. "Och kijk daar, heeft ze extra punten nodig ofzo" zei hij en rolde zijn ogen.


    A dream is a wish your heart makes ♥

    [Danny is ook zo'n typje als Arya :')]


    Little do you know

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ze trekt me mee "Waarheen?" vraagt ze dan en ze kijkt naar te bomen om er achter te komen waar ze zitten, maar het lukt haar niet. "goed, waar zijn ze?" vraagt ze dan en ik glimlach. "op de open plek" zeg ik dan en ik begin te lopen. "Wat zullen we doen?" vraag ik dan. "We kunnen het kamp binnenlopen en zeggen dat we een wandeling maken door het gebied heen en misschien wel een pauze kunnen gebruiken" zeg ik dan bedenkelijk. Het is altijd leuk als ze je eerst leren kennen en je aardig gaan vinden en dan ineens probeert ze weg te jagen.