• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ Moet ik bij mijn personage dan ook vampier schrijven?]


    A dream is a wish your heart makes ♥

    Rose Black
    Ik pakte de overgeblaven stokken en zette daarmee alle zijkanten van de tent omhoog waarna ik naast Charlie kwam zitten "Blijkbaar" Zeg ik grinnikend "Achja als je weinig vrienden hebt moet je het maar bij de leraren zoeken eah" Ik lach zacht waarna ik het veld over kijk
    "Wel zo handig van mij om op het midden te gaan staan met de tent hea!" Roep ik trots "Nu kunnen we alles bezichtigen!" Zeg ik grijnzend,


    Little do you know

    Charlie Wright// Vampier
    Charlie lachte toen Rose begon te roepen over het veld. Hij vond Rose echt een geweldige meid. Ze was net zoals de vele meisjes waarmee hij in zijn vorige 'levens' met omging. Met levens bedoelde hij elke keer hij naar een andere stad verhuisde. "Omg je hebt gelijk, dit is echt de beste plaats ooit" zei hij en keek rond. Het kon hem echt niets schelen dat ze de tent in het midden had gezet.


    A dream is a wish your heart makes ♥

    mismi schreef:
    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ze trekt me mee "Waarheen?" vraagt ze dan en ze kijkt naar te bomen om er achter te komen waar ze zitten, maar het lukt haar niet. "goed, waar zijn ze?" vraagt ze dan en ik glimlach. "op de open plek" zeg ik dan en ik begin te lopen. "Wat zullen we doen?" vraag ik dan. "We kunnen het kamp binnenlopen en zeggen dat we een wandeling maken door het gebied heen en misschien wel een pauze kunnen gebruiken" zeg ik dan bedenkelijk. Het is altijd leuk als ze je eerst leren kennen en je aardig gaan vinden en dan ineens probeert ze weg te jagen.


    Felice Lily Firze
    'Goed idee. Kunnen we gelijk polshoogte nemen van de jongens.' Ik loop achter Elena aan en lopen naar het kamp. Afentoe spring ik in een boom, loop via een paar takken verder en kom er weer uit. Ik grinnik even en draai een rondje. Normaal ben ik nooit zo vrolijk, maar het idee alleen al dat er misschien jongens zijn die voor mij vallen is al een vrolijkmakertje.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rose Black
    Ik glimlachte trots. "En! Nu worden we niet als eerste opgegeten door enge wezens" Zeg ik met een trotse glimlach,
    "Oke! En nu wil ik de omgeving kennen!" Zeg ik en ik sta op maar kom er al snel genoeg achter dat staan niet helemaal kon in deze tent.
    Ik kroop op handen en voeten de tent uit en ging dan recht staan "Maar mijn bodyguard moet wel mee! Anders kom ik niet levend terug" Zeg ik dramatisch,


    Little do you know

    Charlie Wright // Vampier
    Charlie glimlachte met de enge wezens comment. Ze moest is weten met wat voor iets ze de tent deelde. Charlie keek hoe Rose wou opstaan in de tent wat natuurlijk niet lukte. Hij schudde zijn hoofd en kroop ook uit de tent. Hij deed snel zijn jas aan en haakte dan zijn arm in elkaar met die van Rose. "Ik hoop dat ze een meertje hebben hier , het is altijd wel leuk om te gaan zwemmen als het goed weer is" zei hij als ze begonnen te wandelen.


    A dream is a wish your heart makes ♥

    Danny Hudson
    hier zat ik dan, alleen. Met mijn muts op. Aan de rand van het bos naast mijn tent. Ik keek verlegen naar derest die lolmaakten en hun tent aan het opzetten waren. Ikzelf had dat al gedaan, nu kon ik zitten en niksdoen.
    "Waarom ging ik ookalweer mee?" Vroeg ik mezelf zuchtend, hoe kon ik denken dat dit leuk zou worden? Een beetje koos vriendloos naar op kamp gaan met school. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan,


    Little do you know

    HeyChelsea22 schreef:
    [ Moet ik bij mijn personage dan ook vampier schrijven?]

    [nee, hoeft niet]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Arya Raven Hale
    Hij grinnikt kort na mijn vraag. 'Natuurlijk, omdat je het tenminste kan vragen,' antwoordt hij en hij begint richting de tent te lopen. Ik versnel mijn pas wat zodat ik hem nog redelijk bij kan houden. Met mijn 1.65 ben ik een stuk korter als hem, dus mijn benen zijn ook korter waardoor ik meer passen moet maken om hem bij te kunnen houden. Hij bekijkt mijn tent en in minder dan een kwartier staat de tent al overeind. Ik vraag me af hoe het is om in een tent te slapen, aangezien dit mijn eerste keer gaat worden. Meestal ga ik op vakantie naar een warm, ver land waar we dan in een hotel overnachten. Maar dit is vast ook wel leuk voor een keertje, alleen de insecten zijn een groot minpunt. Er loopt een rilling over mijn rug bij de gedachte aan de kriebelige beestjes.
    'Wel zo handig van mij om op het midden te gaan staan met de tent hea!' roept Rosali dan trots over de open plek. 'Nu kunnen we alles bezichtigen!' Ik kijk even hun kant op en dan weer terug naar mijn eigen tent. 'Onnozel paard,' mompel ik. Als ik me bedenk dat Holmes er nog bij staat en het waarschijnlijk heeft gehoord verschieten mijn wangen van kleur. 'Nog bedankt voor het helpen,' zeg ik snel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik lach en loop samen met Felice richting het kamp. Ik zet mezelf in vuur en vlam en grinnik even. "Hoe zouden ze kijken als ik zo binnen kom gewandeld" zeg ik dan en ik grinnik en verander mezelf weer terug aangezien we er bijna zijn. "We kunnen trouwens ook zeggen dat we aan het kamperen zijn met een groep vrienden een flink stuk verderop en dat wij gewoon even lekker wandelen en van de natuur genieten" zeg ik dan. "Dan kunnen we tenminste vaker langskomen zonder dat het meteen heel raar is" zeg ik dan. Onze hutten zullen ze niet zo snel vinden, aangezien het meer in het duistere deel van het bos ligt, waar mensen meestal niet komen en omdat het goed verstopt is.

    Felice Lily Firze
    'Nog beter idee Elena.' Ik grinnik even. 'Hoe zouden ze reageren als ik zo langs kom wandelen?' vraag ik en zet mezelf onder stroom en maak kleine bliksemschichtjes tussen de grond en mijn hiel bij elke stap. Ik zet het uit en loop normaal verder.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Peyton Holmes

    "Wel zo handig van mij om op het midden te gaan staan met de tent hea!" roept Rosali trots over de open plek, waar door mijn ogen even duister haar kant op flitsen. "Nu kunnen we alles bezichtigen!" Ik zucht geïrriteerd en frons gefrustreerd. "Onnozel paard." hoor ik Arya er op mompelen en als ik haar kant op kijk, zie ik dat ze van kleur verschiet. "Nog bedankt voor het helpen." zegt ze snel, waar door ik een zachte, geamuseerde lach laat horen.
    "Geen probleem. Nu moet ik de tent van dat onnozele paard gaan verplaatsen. Ik neem aan dat ze liever niet heeft dat ik een kampvuur in haar tent sticht. Niet dat het mij veel uitmaakt, maar de school wel." zeg ik met een zucht, als ik zie dat Charlie en Rose alweer weg zijn. "Moeilijk hé, rekening houden met iemand anders dan jezelf." mompel ik alweer in mijzelf. Ik werp een klein glimlachje richting haar en loop dan naar de rent van Rosali. Ik begin hem te ontmantelen en weg te slepen, waarna ik hem gewoon bij de andere tenten opzet.


    Your make-up is terrible

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik grinnik even en loop dan het open veld op en kijk even verbaasd om me heen. "Daarstraks stond dit er nog niet" zeg ik dan tegen Felice. "Dit stond er net toch niet of ben ik echt zo blind geweest dat ik het niet heb gezien?" vraag ik dan aan Felice en kijk even naar haar en kijk dan weer naar alle tieners en de tenten op het veld.

    Felice Lily Firze
    'Je bent niet blind schat, dit hebben ze net gedaan. Ik kan de energie nog voelen.' Ik voel hoe ze hadden gewerkt en hoe twee weg waren gerend. Nog een voordeel van de dochter van de oppergod en god van de bliksem, ik kon energie uit de grond voelen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rose Black
    Ik zucht geïrriteerd als ik meneer Holmes onze tent zie verplaatsen "Die klootzak moet altijd weer alles verpesten" Zeg ik geirriteerd, "En hij zet onze tent meteen bij een ander neer he! mogen mensen tegenwoordig geen privacy ofzo? Als wij 's avonds laat lol hebben en lachen dan zullen onze buren zeker gaan klagen" Ik loop het bos in met Charlie "Ik haat die ouwe vent, waarom moest hij zo nodig mee?" Vraag ik dan aan niemand in het bijzonder.


    Little do you know