• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Assassin schreef:
    [Misschien is het een leuk idee om te wachten met spammen tot iedereen goed en wel een eerste post heeft gemaakt? ;3 dan zal het ook makkelijker zijn voor iedereen. Als ik zometeen een topic vind met 5 pagina's voor ik al een post heb geschreven zou ik al niet meer mee willen doen.]

    [Maar je hoeft toch maar even te vragen wie wil meeten en dan is het klaar... dan heb je tenminste wat te doen :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik zit in een boom en kijk naar de groep die langzaam uit de bus komt die net is aan komen rijden. Nu gebeurt er ieder geval weer iets. Ik spring uit het boom en loop terug en zie Felice bij het raam staan en ze zingt. "Er is weer een nieuwe groep" zeg ik dan en ik loop naar haar toe.

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ik loop rond in het bos en hoor dan allemaal stemmen en besluit een kijkje te nemen. Het zal wel weer kampweek zijn. Ik klim een boom in en ga op een stevige tak hoog in de boom zitten en bekijk de leerlingen die uitstappen. Ik luister een beetje naar de gesprekken en bedenk alvast hoe we ze angst aan kunnen jagen.

    xSpookje schreef:
    (...)
    [Met Grace?]

    [oh sorry, zag Vanilla's post staan en moest er even op reageren ;$]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 20:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [lol iemand vragen om te meeten, oke dan]


    A dream is a wish your heart makes ♥

    Aurora Viridia Magnae
    Ik schrik wakker. 'Je lag weer te schreeuwen Aur.' Mason ligt naast me en ik stap uit bed. 'Ik ga zwemmen. Ik moet even een ijskoude douche.' Ik pak een bikini uit de kast en loop naar het meer. Als dochter van Poseidon kon ik veel doen met water. Ik maak een waterhoepel en spring er sierlijk doorheen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [question: kennen de mythise wezens en halfgoden elkaar al??]

    [Zal ik Steph naar Charlie laten gaan?? :')]


    Little do you know

    [OMG!! RememberYoux!! OMGOMGOMGOMG Ik ga daarheen hè. Het jubileum]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ik been een reply naar Rose ant schrijven]


    A dream is a wish your heart makes ♥

    mismi schreef:
    [question: kennen de mythise wezens en halfgoden elkaar al??]

    [Ja, de meesten wonen in de meest luxe boomhut. Stromend water, electriciteit]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xVanilla schreef:
    (...)
    [Ja, de meesten wonen in de meest luxe boomhut. Stromend water, electriciteit]

    [oke =). Ik heb een reactie op Felice neergezet ;) staat bovenaan de pagina]

    Charlie
    Charlie staat recht en besluit om zijn vuile schoenen maar te negeren. Hij gaat bij Rose staan en geeft een zacht klopje op haar hoofd. "Don't worry, darling. Ik ben er om je te beschermen in de nacht" zei hij en doet alsof hij haar bodyguard is. "Nu alleen nog een bril met een oortje en hte is compleet" hij glimlacht en veegt een pluisje van zijn jas.


    A dream is a wish your heart makes ♥

    xVanilla schreef:
    [OMG!! RememberYoux!! OMGOMGOMGOMG Ik ga daarheen hè. Het jubileum]

    [Within Temptation?
    Ben geen fan of zo, maar ik typte de tekst die jij had getypt gewoon in op google, en toen kwam ie ervoor :')
    ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Got to go ;c ik kom straks nog wel online]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rose Black
    Ik giechel zacht "Kom jij dan ook in mijn tent slapen om de wacht te houden dan?" Vraag ik grinnikend. Ik liep naar het midden van het veld om daar mijn tent op te zetten, ik wist best dat mensen bezwaar gingen dienen maar ik ging dus echt niet aan de rand van het bos slapen! Niet alleen!

    [:'D Rose is a real Dramaqueen :')]


    Little do you know