• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Danniël Hudson
    Ik glimlach en schud mijn hoofd "Ik wist jou naam wel hoor" Zeg ik grinnikend "Maar nee.. ik weet alleen dat we een kampvuur gaan maken?" Ik haal mijn schouders op.


    Little do you know

    [kunnen jullie dit misschien even voortzetten in een pb-bericht of in het praattopic (die voor dit soort dingen is gemaakt zodat we niet off-topic gaan). Het is niet leuk voor spelers die er niks mee te maken hebben en misschien is het voor beide beter het even prive uit te spreken.]

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    De leraar stelt voor dat we hout bij elkaar gaan sprokkelen en bijna tegelijkertijd vraagt Matt aan mij of wij dat gaan doen en ik kijk even van de een naar de ander. Dat ging snel, maar hey, een meisje als ik houd wel van wat aandacht van knappe mannen. Ik kijk even rond het veld en zie in het midden een toch al redelijk grote brandstapel, maar met 1 kampvuur is dat zo weg. "Zo te zien hebben jullie al voor vanvond, maar we kunnen wel een voorraad aanleggen?" stel ik dan voor.

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik bloos even. 'Sorry.' Opeens voelde ik me best wel een debiel. 'Heb je zin om vanavond met me bij het kampvuur te zitten?' Ik glimlach en voel mijn wangen en klein beetje rood worden.


    ~

    [Sorry hoor? Maar laat de karakters lekker voor wie ze zijn. -,-'
    Ze zullen niet alleen zo zijn tegen die van jou hoor. En dat zijn trouwens niet AL mijn karakters, overdrijven is ook een vak.
    Ik heb 4 karakters met Drew erbij 5 en 2 daarvan deden zo tegen jou karakters.
    En Sorry maar als je mijn karakter een dom paard of whatever gaat noemen -.-'
    En misschien is het logisch dat ik me aangevallen voel? Als jij mijn achtergrond wist dan snapte je wel waarom. Maar jij weet dat niet dus kun je misschien ook een béétje normaal doen, ik vind het best als je me ergens op wijst maar dan hoeft dat niet arrogant.
    Ik respecteer het als iemand het tegen me zegt als die iets dwars zit door mij. Maar dan moet je het Normaal zeggen en niet op een arrogante manier want dan is mijn respect zo de grond in geboort. Onthoud dat]


    Little do you know

    Assassin schreef:
    (...)

    [Dit vooral. Ik probeerde helemaal niemand te beledigen of zo, maar alleen een beetje advies te geven. Je moet je niet zo enorm aangevallen voelen trouwens. Ik bedoel dit niet rot tegen over jou, maar al jou karakters vinden het leuk om erg onrealistisch te doen en die van mij de hele tijd af te kraken.]

    [Okay, ik spring er even tussen, er staat duidelijk geen ruzie in dit RPG dus als jullie ruzie met elkaar willen maken dan doe dat maar ergens anders, jullie mogen je best aan iets storen, maar probeer dan op een normale manier daar iets van te zeggen, dit geld voor jullie allebei en ik geef niemand de schuld, ik probeer alleen een beetje de vrede te bewaren hier.]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nathaniël Edwards||Teacher
    Ik glimlach "Gaan jullie dan maar samen houd sprokkelen?" Stel ik voor "Er zijn misschien nog wel wat leerlingen die ik moet helpen enzo" Ik grinnik zacht.


    Little do you know

    Matt Jason Hartley
    Ik knik, 'goed idee, we moeten wel eerst wat hout zien te vinden, dat hebben ze behoorlijk weinig in dit bos,' grijns ik sarcastisch. Ik kijk Elena aan en haal een hand door mijn haren. Dat was een grap... hint hint.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Daniël Hudson
    Ik glimlach "Geeft niet" Zeg ik grinnikend,
    "Erhm.. Ja lijkt me leuk" Zeg ik dan met een glimlach, dit vroeg ze aan mij, blozend.. Ik stond versteld. Waarom kreeg ik ineens zoveel aandacht? Ik werd er gek van maarja, ik moet er maar aan wennen..

    [Ik vergeet de achternamen van mijn personages steeds x'D
    Fail :')]


    Little do you know

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik grinnik even en schud lichtjes mijn hoofd. Het was inderdaad soms lastig om goed hout te vinden, omdat deze dan niet droog genoeg is, maar mijn krachten krijg ik alles zo droog en geschikt voor een vuurtje, en ik kan het vuurtje zo maken, ik kan dit hele bos zo afbranden als ik wil, maar ik heb geen hout nodig om een vuurtje te maken, ik kan zo een vuurtje laten branden in de lucht zondat dat daar ook maar iets van hout of brandstof voor nodig is en deze een hele avond laten branden. "komop, laten we maar gaan zoeken dan" zeg ik en ik draai me om en begin rustig te lopen.

    Matt Jason Hartley
    Ik knik en loop haar achteraan.
    'Kom jij hier vaker?' vraag ik, 'misschien weet jij waar we goed hout kunnen vinden?'
    Ik kijk het bos rond, dit is de eerste keer dat ik hier kom.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik glimlach blij naar hem. 'Het word vast gezellig.' Stiekem vond ik hem al een tijdje leuk maar durfde het niet echt te zeggen. Ik vond dat het nu tijd werd om de eerste stappen te zetten. 'Ik heb er best wel zin in' zeg ik blozend en kijk hem aan vanonder mijn wimpers.

    [Dat heb ik ook heel vaakxD Of ik haal er een paar door elkaar:$]


    ~

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "ja ik kom hier wel vaker" zeg ik dan en ik grinnik even. Ik woon hier. "Ik kom hier bijna elk jaar met vrienden" zeg ik dan ik loop een richting op, maar wel de tegenstelde richting van waar wij wonen, ik neem geen risiko's ookal ik ligt het goed verstopt. "En ja ik weet war ik goed hout kan vinden" zeg ik dan. "Als je goed kijkt kan je het door het hele bos wel vinden" zeg ik dan en ik pak een tak van de grond af.

    Daniël Hudson
    Ik glimlach "Ja.. Vast wel" Zeg ik waarna ik aan de sliertjes van mijn muts friemel. Ik keek haar even aan, ze bloosde. Mijn broer zei altijd dat als een meisje bloost ze je leuk vond maar.. Een meisje dat mij leuk vond? Dat is onmogelijk.. Ik ben al achttien jaar maar nognooit vond een meisje mij leuk?


    Little do you know

    Matt Jason Hartley
    'Ik snap best dat je overal hout kan vinden,' lach ik.
    'Maar ik maak eigenlijk nooit kampvuurtjes, dus ik weet niet wat het beste en het langst brand,' verklaar ik simpel terwijl ik takken begin te rapen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Arya Raven Hale
    'Dat dacht ik ook wel. Dat is dan wel erg aanlokkelijk hé?' vraagt Holmes. Ik schud mijn hoofd. 'Van die losse douchekabine's zijn nooit aanlokkelijk,' zeg ik. 'Dat is zo...' ik zwijg even om naar het goede woord te zoeken. 'Zo bouwvakkerachtig en ze doen me denken aan die wc-hokjes die je altijd op festivals ziet,' vervolg ik met een vies gezicht.
    Na mijn vraag kijkt hij me nadenkend aan. 'Ik denk dat het de bedoeling is dat jullie lol hebben, zonder seks en drank en ondertussen nog iets bijleren van de natuur... ofzo,' mompelt hij beschaamd, waarschijnlijk omdat hij het woord seks moet zeggen in de buurt van een leerling. Ik knik en merk dat er weer blosjes op mijn wangen komen, maar ik kan lastig doen alsof ik weer iets moet zoeken in mijn tas. 'Niet iedere tiener doet aan seks en drank,' zeg ik zacht, en net als hem wat beschaamd. Ik kijk hem niet aan en frunnik aan het bedelarmbandje rond mijn pols.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered