• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rose Black
    Ik grinnik zacht "Ja.. Heb je wel gelijk mee" Zeg ik dan,
    "Ik ben niet zo heel slim" Ik pak mijn vlecht vast "Blond he" Zeg ik schouder ophalend.


    Little do you know

    Matt Jason Hartley
    'Ik ben Matt,' zeg ik met een glimlach, ik steek mijn hand uit.
    'Aangenaam kennis te maken Elena,' zeg ik, ik kijk naar Felice, 'ook aangenaam kennis maken met jou natuurlijk,' zeg ik op de zelfde flirterige toon.

    Blyss Felice Hide
    Ik krabbel overeind.
    'Jij zit niet in mijn klas,' zeg ik als ik hem bekijk, 'ik ben Blyss, jij bent?' vraag ik nieuwsgierig, ik vind het altijd wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Het is best grappig hoe mensen zich aan elkaar gaan voorstellen :')
    Like ze zitten op dezelfde school? In dezelfde klas? Dan ken je elkaar toch wel? c'x]


    Little do you know

    Roww schreef:
    [Het is best grappig hoe mensen zich aan elkaar gaan voorstellen :')
    Like ze zitten op dezelfde school? In dezelfde klas? Dan ken je elkaar toch wel? c'x]

    [Niet als je een mythisch wezen tegenkomt ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alec Marcus Sherwood | Demigod | Apollo
    "Ik zit inderdaad niet bij jou in de klas", zei ik met een klein glimlachje. "Ik ben Blyss, jij bent?" vroeg ze nieuwsgierig. "Alec", antwoordde ik simpel op haar vraag. Het is niet dat ik bot wou doen door zo kort te antwoorden, maar ik deed het automatisch. Ik was dan ook altijd gewoon geweest om de kampeerders hier weg te houden of toch zo snel mogenlijk weg te krijgen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Charlie Wright
    "Verf het dan bruin" zei Charlie op een nuchtere toon en grinnikte. "Ik ga zo jou haar vlechten vanavond, ik wou dat ik mooi lang haar had" zei hij en zuchtte. "Ook al zou dat raar lijken dat ik blond haar had." ze waren nog altijd aan het wandelen rond het terrein. Rose zou waarschijnlijk niet in het bos durven wandelen. ook al moest ze geen schrik hebben want met Charlie erbij zou ze nooit verdwalen.


    A dream is a wish your heart makes ♥

    [Haha nee klopt.. Maar blijven die niet eerst uit de buurt van mensen? x'd
    Maargoed,
    Ik ga off ):
    ByeByeee ×××
    Loveyouu <33]


    Little do you know

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Hij steekt zijn hand uit en ik steek mijn hand uit en pak die van hem even vast. "Aangenaam kennis te maken Elena" zegt hij en dan kijkt hij naar Felice "Ook aangenaam kennis maken met jou natuurlijk" zegt hij dan op dezelfde flirterige manier. Dus hij wil twee vliegen in een klap slaan, hij heeft geen idee waar hij zich mee inlaat. "Jullie zijn hier nog niet zo lang hé?" vraag ik dan "Toen wij hier eerder vandaag liepen, waren jullie er in ieder geval nog niet" zeg ik dan.

    [ik ga ook naar bed. weltruste =)]

    Matt Jason Hartley
    'We zijn net aangekomen,' zeg ik, 'waar kom je eigenlijk vandaan? Is hier ergens nog een kamp ofzo?' vraag ik, ze zitten beiden niet in onze klas. Ik ben benieuwd waar ze dan wel vandaan komen.

    Blyss Felice Hide
    Ik veeg de bladeren van mijn broek af en glimlach naar Alec, 'blijf jij hier? Of wat doe je hier? Ik zie namelijk behoorlijk op tegen de komende dagen alleen zijn... ik vraag me gewoon af of je wat gezelschap wilt.'

    [Kay truste xxxx]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 23:04 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alec Marcus Sherwood | Demigod | Apollo
    "Ik blijf hier nog wel een tijdje ja", zei ik met een geheimzinnig glimlachje. "Dus wat gezelschap kan nooit kwaad", zei ik voor ik het goed en wel besefte. Dit zou het nog moeilijker maken om de kampeerders weg te krijgen, maar het zal ons allemaal samen toch wel lukken, net zoals het ons altijd al is gelukt.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Blyss Felice Hide
    'Mooi zo, ik heb mijn prut tentje al opgezet... dus gelukkig hoef ik dat niet meer te doen, ik hoop dat we nog even vrije tijd hebben,' ik glimlach, een beetje gezelschap maakt me al gelijk een stuk vrolijker. Ik ga gewoon proberen er een leuke week van te maken, hoeveel moeite dat ook gaat kosten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Liam Peyton Holmes

    Als ik de tent opnieuw gezet heb, ben ik alleen nog maar chagrijniger geworden. Ik loop terug naar het midden van de plek en begin het kampvuur een beetje op te zetten. Ik versleep de bankjes en opklapbare stoelen erheen, alles wat we ervoor mee hebben gebracht. Alles zodat niemand het meer in zijn hoofd haalt om daar net een tent neer te zetten. Ik zucht even en ben blij dat ik vaak ben wezen kamperen, zo gaat alles nog redelijk snel. Ik haal mijn hand opnieuw door de blonde, warrige krullen en kijk even rond. Als ik Arya bezig zie, loop ik op haar af en ga ik bij haar staan. Mijn handen stop ik nonchalant in mijn broekzakken.
    "Lukt het, meis?" vraag ik daarna, op een wat ouderlijke toon aan haar. Ik ben dan ook heel wat jaar ouder, dus dan mag het ook. Ik wil niet overkomen als een soort stalker, maar ik weet niet wat ik nog meer moet gaan doen anders, behalve iemand helpen. Er zijn maar weinig mensen die ik echt wil helpen, dus loop ik automatisch op haar af.


    Your make-up is terrible

    Rose Black
    Ik giechelde toen hij zei dat hij wou dat hij mooi lang haar wilde "Dat zou heel grappig zijn" Zeg ik dan, "En oke, dan mag jij vanavond mijn haar doen" Ik grinnik zachtjes en pak hem bij zijn pols waarna ik hem het bos intrek "Tot het donker is zal het hier wel neit zo eng zijn?" Zeg ik dan grinnikend, hetgeen waar ik het meeste bang voor was dat was de donkere nacht..

    [Hii! :3
    I am back x'p]


    Little do you know

    [Is er iemand die Jay of Mila wil meeten? (ik ben trouwens even alles aan het bijlezen)]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Keyy (:
    Kheb Danny x'D

    Verlegen Danny, Playerige Jason ..
    En Vampire Stephani :')
    Die heb ik vrij :')
    En ik moet nogsteeds een foto van Jason hebben..]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 11:26 ]


    Little do you know