• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven en een stad bouwen. Families maken en de wereld heropbouwen. De stad word gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. (lol)(avatar)
    Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [great, iedereen wordt hier verliefd ;)]

    Ik word wakker naast Fáelá, rek me uit en zie dat er al veel mensen wakker zijn. Jack en Lynn zijn aan de andere kant van het kamp aan het praten, Ruuqo en Hester komen van tussen de bomen en er zit een nieuwe jongen tegen een boom met naast hem een raar dier. Fáelá is nieuwsgierig en loopt er naar toe. Ik let goed op hem, stel dat dat beest hem aanvalt.


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Leya

    Ik besloot vis te vangen om te eten en zocht een rivier. Ik vond het en dacht in de verte twee personen te zien. Ik pakte mijn mes, krulde mijn broekspijpen op en probeerde te vissen. Het was best lastig. Uiteindelijk had ik één vis en ik ging triomfantelijk bij een boom zitten. Ik at de vis op en voelde me wat beter, sterker. Ik dronk nog wat water en liep terug naar ons kamp. Daar zag ik Nathan staan, maar het leek alsof hij hier met tegenzin was. Ik negeerde hem maar en zag dat David wakker was. "Hoi, lekker geslapen?" vroeg ik.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Nathan Hunter

    Nadat ik klaar was met zwemmen en Durdan zijn maag vol had met vis klom ik uit het water,
    ik grijnsde even naar Durdan waarna ik mijn natte kleding even bekeek, ik haalde mijn schouders op waarna ik rustig terug liep naar het kamp,
    Ik ga tegen een boom aan leunen waarna ik rustig de groep bekijk, het waren allemaal mensen die de opdracht met plezier hadden opgenomen blijkbaar,
    Ik was liever vrij gebleven, niet zo gevangen als dan ik nu ben...
    Durdan komt voor mijn voeten liggen waarna hij zijn kop op zijn poten neer legt, het bewaakte mij met zijn leven.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 21:55 ]

    Is het nou Durdan of Durdar?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    SandyBeta schreef:
    Is het nou Durdan of Durdar?


    { Oeps xD Hahaha een avondje HW en mijn hoofd slaat op hol xD }

    (wolffire kun je alsjeblieft reageren ik zit vast)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack
    Opeens sta ik aan de grond genadelt, ik weet niet meer wat te zeggen en Lynn kijkt me doordringend aan. 'Laat maar' fluister ik, en ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, hoe dom kan ik zijn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    David

    "Hoi, ja best wel. Jou naam was Leya, hè?" Ze knikt.
    "Wat vind je van dit alles? Leven in het bos enzo?"

    [srry dat het zo kort, ik heb weinig inspi :)]


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Leya

    "Ik vind het geweldig dat wij iets voor de wereld kunnen betekenen. En ik vind survivallen ook leuk, het is een soort uitdaging. Volgens mij zien sommige anderen het heel anders. Wat is jou verhaal dan?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    David

    "Mijn verhaal? Niks speciaals. Een paar jaar geleden kwam ik te weten dat ik een gave heb. Mijn ouders waren blij voor mij. De overheid vond uit dat ik een gave had en nu ben ik hier." Ik lach naar haar. "En jij? Wat is jouw gave eigenlijk?"


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Leya

    "Gave?" Ik lach zachtjes. "Ik weet niet of je het een gave kan noemen, maar ik kan met bepaalde kruiden dingen genezen. Ik kan ook wel goed in bomen klimmen, maar ik heb mezelf die dingen aangeleerd. Verder werd ik gekozen omdat ik interessante dingen kon, zoals wat ik net heb gezegd, en ik zie dit als een kans om iets voor de wereld te betekenen." Ik glimlach even. "Volgens mij denken sommigen hier anders over..."


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (sorry dat iknzo lang weg was ik was twee dagen weg)

    Lynn

    'Wat is er?' vraag ik. Heb ik hem gekwetst? Het was eerst z'n mooi moment. En dan nu dit! Ik snapte het nit. De tranen sprongen in mijn ogen. Shit man wat heb ik nou weer gedaan met mijn stomme hoofd!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 13:20 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nathan Hunter

    Ik kijk de groep rond, ieder had het wel over iets.
    Ik zucht even waarna ik de lucht in kijk, waarom kon ik gewoon niet vliegen net zoals een vogel.
    Een idee schiet in mijn hoofd en ik grijns even, ik focus mijzelf heel erg als ik mijn ogen sluit en grijns.
    Ik focuste op vleugels, vleugels die mij de lucht in konden brengen, vleugels die mij van de grond af konden halen en mij vrijheid konden geven.
    Langzaam maar zeker creëer ik de vleugels die ik in gedachten had, het koste mij wel wat kracht maar het lukte.
    Puur zwarte vleugels kwamen op mijn rug, een minuut of 10 later waren ze compleet, ze zaten er helemaal en ik vloog de lucht in, weg van hier, even alleen zijn.
    Ik bleef in de lucht hangen waarna ik om mij heen kijk, het gebied was gigantisch.
    Ik voel iets langs mij gaan en kijk dan op, het had mij alleen ietsjes geschramd langs de neppe vleugels, ik grijns, blijkbaar zijn er hier al mensen.

    (yes vakantie!!!!!)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    David

    Ik was met Leya aan het praten als die nieuwe jongen opeens vleugles krijgt en begint te vliegen. Ik kijk naar Leya, "Wist jij dat hij dat kon?"


    I think I'm losing what's left of my minbd