• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven en een stad bouwen. Families maken en de wereld heropbouwen. De stad word gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. (lol)(avatar)
    Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lynn
    .
    Ik wachtte stilletjes tot er iemand op me af kwam. Toen er na een poosje nog steeds niemand naar me toe kwam liep ik maar naar Jack. 'Euh. misscien is het goed dat ik met jou samen in een tweetal ga?' vraag ik.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nathan Hunter

    Ik kijk de jongen even aan die vlak bij neer ploft, ik grijp Durdan in zijn nek en trek hem naar achter wanneer ik merk dat die de wolf in zijn nek wilt bijten.
    'Ja, ik ben Nathan' zeg ik waarna ik hem even aan kijk.
    Ik hoor iemand roepen dat we tweetallen moeten maken, waar ik absoluut geen zin in heb.
    Ik zie een meisje op ons aflopen waarna ze vraagt of de jongen, blijkbaar genaamd Jack, met haar een tweetal wilt zijn.
    Ik zucht even waarna ik opsta, ik aai Durdan even die mij boos aankijkt en loop dan wat verder waarna ik weer tegen Durdan aan ga liggen.
    Als ik niet ingegrepen had tussen die wolf en Durdan dan hadden we vanavond wolven vlees op het menu gehad.

    Hester

    Ik zie dat Nathan een beetje afgezonderd zit. Ik loop naar hem toe. 'sorry voor vanochtend' zeg ik zacht. 'Zeg, met wie ga jij samen? Ik weet niet zo goed met wie ik moet...' mijn stem sterft weg. Zou hij met mij willen?

    Jack
    Ik draai me om en zie Lynn. 'Ja hoor, mij best. Waarvoor eigenlijk?' vraag ik, en ik merk dat ik niet echt heb opgelet. 'Mag het trouwens ook een drietal zijn? Dan kan Nathan nog met ons meedoen' vraag ik aan Lynn, en ik sta op.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leya

    Ik kijk om me heen en voel dat iedereen zich ongemakkelijk voelt. Maar eigenlijk zegt het toch niks dat je met iemand een tweetal wil vormen? Dat dacht ik bij mezelf om moed te verzamelen. Ik keek naar Ruuqo, naar Dewi-Jane, naar David... Ik hoopte dat iemand anders het initiatief zou nemen.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lynn

    Deze vraag had ik duidelijk niet verwacht. Maar het kon geen kwaad. 'We zijn met z'n negenen dus er moet zoiezo een drietal zijn. Heb je het hem al gevraagt?'.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Lol ik wou ook Nathan vragen 0.o)

    ( anders vraag jij hem eerst) wie weet waar hij voor kiest)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Heb ik al ongeveer gedaan....Hij is alleen niet online, dus moeten we daar ff op wachten)

    Nathan Hunter

    Ik kijk dr even aan 'T is alleen omdat we met ze allen moeten overleven dat ik je gered heb' zeg ik waarna ik opsta.
    Ik kijk dr even aan en observeer dr even snel.
    Ik blijf dr eventjes aankijken waarna ik grijns 'Als het echt moet die tweetallen neem dan iemand waarmee je je veilig voelt' ik grijns weer even.
    'Maar waarschijnlijk weet je al iemand, dus zal ik maar ja zeggen' ik glimlach even, hoewel ik al een plekje had gemaakt zou dat niet het huisje worden waar we dagelijks overnachten.

    Jack
    'Wat is de opdracht?' vraag ik met een grijns, en ik kijk naar alle mensen om mij heen. Blijkbaar heb ik iets heel doms gevraagd of zo, want iedereen staart naar mij. 'Hey, ik ben opgevoed door wolven hoor' Grap ik, en ik kijk grijnzend naar Nathan en Hester. Bljikbaar vind niemand het grappig en ik voel me echt de lul. Ik draai me om naar Lynn en pak haar hand vast.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hester

    'Dus we gaan samen' zeg ik nog maar, zodat het echt vast staat. Hij is erg rustig maar lijkt me ook aardig, en hij weet wat hij moet doen. Ik ga wat dichter bij hem staan, hopelijk vind hij dat niet erg. Ik kijk wat om me heen, en zie dat iedereen een beetje om zich heen kijkt. Gelukkig heb ik al iemand gevonden, denk ik glimlachend.

    Lynn

    'De bedoeling was om een hut te bouwen. We gaan allemaal op zoek naar spullen die we daarvoor kunnen gebruiken.' ik giegel even. 'Je stond echt voor gek hè?' ik keek naar zijn beschaamde gezicht. 'MIsschien kunnen we beginnen met onze hut te bouwen. Dan kunnen we zorgen dat we vanavond droog kunnen slapen.' ik lach bij de gedachten dat ik samen met hem in een hut moest slapen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nathan Hunter

    Ik kijk dr even aan waarna ik zucht 'Dus we moeten dan maar beginnen met dingen zoeken voor een slaapplek he?' zeg ik tegen dr waarna ik Durdan even aankijk, het beest bleef liggen terwijl het terug keek.
    Ik zucht even waarna ik het bos in loop, ondertussen bedacht ik wat het beste was, beneden of boven slapen.
    Je kon verschillende dingen op de grond vinden die gevaarlijk zijn, maar in een boom was je dan toch het veiligst.
    Ik grijns even waarna ik rustig van alles bij elkaar zoek.

    Leya

    Ik nam dan maar een onpartijdig initiatief. Ik ging bij de andere vier staan. "Dus, vinden jullie het handiger als de jongens samenwerken met de meisjes, of dat we een bij voorbeeld een groepje met drie meisjes hebben en een groepje van twee jongens? Ik zelf denk dat variatie beter is. En wie heeft er iets op tegen in een groepje van drie te zitten?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.