• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven en een stad bouwen. Families maken en de wereld heropbouwen. De stad word gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. (lol)(avatar)
    Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Meh, ik heb het gewoon te druk om te reageren -.-']

    Ruuqo

    Een grote schaduw vloog over en ik keek Hester aan. 'Wat was dat?' vroeg ik haar verbaasd. Ik was er zeker van dat het geen vogel was, daar was het te groot voor.
    Nog net kon ik de schaduw zien. Het leek een gevleugeld mens. Maar dat kon niet, dat bestond niet. Toch?


    You oughta know

    [Ineke, sorry, maar Hester heeft ook vleugels, sorry (zip)]

    Leya

    "Wist jij dat hij dat kon?" vraagt David, en ik schud verbaasd mijn hoofd. Waar wil Nathan naartoe? En hoe kreeg hij dit eigenlijk voor elkaar?


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jack
    'Het ligt niet aan jou Lynn. Ik ben gewoon nog niet klaar om met mensen om te gaan. Ik woon al sinds mijn geboorte bij de wolven en... Ik kan het je gewoon niet vertellen.' ik kom even op adem. 'ik ga even weg en probeer me niet te volgen' zeg ik, en ik druk snel een kus op haar lippen. Ze kijkt me beduusd aan en ik grijns. 'doei' mompel ik, en ik ren weg, naar de roedel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Ik voelde zijn lippen zachtjes op de mijne. Het was een fijn gevoel. Het duurde maar even, jammer genoeg. Ik grijns. Hij rende weg en ik wist niet wat ik moest. Ik stond stil en ik keek hoe zijn silhouet steeds kleiner werd. Toen het nog maar een klein stipje was liep ik terug naar de groep. Ik keek nog steeds verward. Het spijt me, had ik tegen hem willen zeggen. Ik ging zitten bij het kampvuur, die alweer uit was, en ik keek naar alle mensen om me heen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 12:55 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack
    Terwijl ik wat speel met de welpjes en met de alfa ga jagen voel ik me niet vertrouwd. Warrior heeft me door en hij komt naar me toe om me te troosten. De wolven kunnen niet met mij praten, maar ik kan een beetje wolventaal. Ik kan het nooit helemaal leren omdat ik geen staart heb, maar redelijk kan ik het wel.

    Een kwartiertje later loop ik weer naar de groep toe. Ik druk mijn lippen weer op die van Lynn en sla een arm om haar heen. Het voelt goed.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nathan Hunter

    De pijl, er waren andere mensen hier dus.
    Ik strek mijn vleugels in de lucht waarna ik een snoek duik neem richting beneden, als ik bijna de grond raak laat ik de vleugels weggaan en land ik waarna ik rustig verder loop.
    De groep was een stukje lopen, meer en deels omdat ik een stukje gevlogen had.
    Waarneer ik weer bij de groep kom kijk ik even rond, Durdan komt op mij af gesprint waarna die mij onderuit haalt.
    Ik grijns even en aai het beest door zijn vacht.
    Ik duw het beest van mij af waarna ik weer tegen een boom ga zitten, Durdan die komt naast mij liggen waarna die zijn kop op zijn poten legt.

    Lynn

    Ik kijk Jack lieflijk aan en kus hem dan terug. Ik heb geen idee wat er net allemal gebeurt was maar ik had er geen bezwaar tegen. Ik voel me wel verlgen maar toch veilig. Ik ga zitten en Jack komt naast me zitten. Er komt een meisje op me afkomen. He meisje dat ik al vaker had gezien.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 18:53 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Leya

    Ik zie een meisje aan komen lopen en een jongen slaat zijn arm om haar heen. Ze geven elkaar een kus en ik loop op ze af. "Zo, heb ik iets gemist?" grijns ik. Ik ga naast het meisje zitten dat volgens mij Lynn heet.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 19:34 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lynn

    Ik kende Leya al een beetje. We hadden al een tijdje zitten praten in de bus en ze was een aardig meisje. 'Zullen we naar het meertje?' vroeg ik en ik stond op. Jack bleef zitten en ik liep samen met Leya mee naar het meertje. 'Heb ik iets gemist?' voeg ze nog een keer. Ik krulde mijn broek op en ik ging aan de rand van het meertje zitten met mijn benen in het water. 'Ik had eerst geen idee wat er gebeurde.' begon ik. Ik vertelde haar precies wat hij allemaal gezegd had. Ze keek me de hele tijd aan. Ze was een goede luisteraar. Nadat ik klaar was begon ze vrolijk terug te praten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack
    Stilletjes zat ik al de hele tijd te wachten tot dat Lynn of de ander me opmerkt. Ik grijns terwijl Lynn het andere meisje alles vertelt. Ik besluit mijn shirt uit te doen omdat het zo warm is en Warrior er zich kennelijk mee kan vermaken. Ik val opeens in het water en Warrior springt me meteen achterna. 'Hey, makker' zeg ik terwijl ik de meiden op de kant nat spetter.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Het was leuk om met Leya te praten. Jammer genoeg kon ze niet al te lang praten want Jack kwam ineens uit de rivier. Hij spetterde ons nat en ik spetterde terug. Hij leek ineens zo gelukkig sinds vanmorgen. Het was fijn hem zo blij te zien. Terwijl Leya bezig was met Jack nat te spetteren ging ik onderwater. Ik pakte Jack bij zijn been en tackelde hem. Hij pakte me stevig vast en ik kon niet ontkomen. Ik schreeuwde voor de lol naar Leya dat ze me moest redden. Ik kwam alleen niet ver want Jack begon me te kietelen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Hester

    Ik keek naar de plek waar Ruuqo wees. Ik zag een groot gevleugeld gestalte. Dan zie ik een pijl net langs hem gaan. Ik slaak een zacht gilletje. Was dat iemand van onze groep? Ik keek snel rond. Nathan miste. Ik spreidde mijn vleugels, maar voordat ik iets kon doen hoorde ik geritsel in de bosjes. Nathan kwam met een glimlach de bosjes uit. Ik liep boos op hem af. 'Wat dóe je nou? Je wist dat het gevaarlijk was. Je moet niet zo roekeloos weggaan. We zijn een groep, of je dat nou leuk vind of niet' schreeuw ik. Ik druk mijn hand op mijn zij, want er gaat een flinke steek doorheen. Dan ren ik boos door het bos richting het meertje. Ik spreid langzaam mijn vleugels uit en stijg op. Ik vlieg laag over de grond en ga met mijn hand door het water. Aan de overkant zie ik een paar mensen staan. Het lijkt erop dat ze plezier hebben. Zij wel. Ik vlieg langzaam in hun richting. Dan land ik voorzichtig op de grond en loop naar ze toe. 'Hoi' zeg ik norser dan de bedoeling was.

    Leya

    Ik kijk lachend naar Lynn en Jack en voel me een stuk beter. Ik schrik op als ik een stem hoor. "Hoi", het is Hester. "Hoi," zeg ik terug, en ik glimlach. "Wat is liefde toch mooi." Lynn kijkt me boos aan. "Nee, ik-" maar Jack springt weer op haar. "dus," zeg ik. "Wat heb jij vandaag zoal meegemaakt?" (tegen Hester.)


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Nathan Hunter

    Ik grijns even, blijkbaar vonden deze mensen de opdracht wel heel belangrijk.
    Ik zucht even waarna ik om mij heen kijk, Durdan had al een tijdje niet gerend, misschien was het tijd dat die weer even mocht rennen.
    Ik aai Durdan waarna ik op sta en op Durdan's rug spring, ik grijns en geef hem het teken om te gaan rennen.
    Het bos was gigantisch en Durdan rende hard door het bos heen.
    We stoppen als we stemmen horen, Durdan bukt en duikt de bosjes in waarna ik van hem afstap.
    Mensen? Hoe kan dat als we maar met een klein groepje zijn...
    Ik kijk naar de groep, het waren volwassen mensen, blijkbaar woonde die hier of hadden ze het bos tot zich genomen nadat ze hadden gehoord over het einde van de wereld.
    Ik grijns even waarna ik Durdan een sein geef om terug te gaan, Durdan knikt en ik spring op zijn rug waarna we terug rennen,
    voor nu zou ik het geheim houden dat hier werkelijk andere mensen waren, maar het zou eens met de groep besproken moeten worden.

    Lynn

    Ik kon niet uit zijn armen komen. Ik probeerde alles en ik ging bijna doodvan het lachen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!