• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven en een stad bouwen. Families maken en de wereld heropbouwen. De stad word gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. (lol)(avatar)
    Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Hester

    'Ach, niks bijzonders. Alleen Nathan die even zijn leven waagt enzovoorts' zeg ik sarcastisch. Waarom snapt niemand het? wij moeten met ze allen overleven. We moeten een stad bouwen. Waarom zoekt iedereen het gevaar op? Ze hebben gezien wat er met mij gebeurt is, denk ik terwijl ik over de pijnlijke wond in mijn zij wrijf.

    Leya

    "Ik heb het gezien. Ik begrijp niks van die jongen, eigenlijk ben ik wel benieuwd naar zijn verhaal. Misschien is hij rijk en veilig opgegroeid." Ik kijk naar het water. "En ik weet ook niet of Lynn dit zo overleefd." Ik glimlach naar Hester.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Hester

    'tsja, ik snap ook niks van hem' zeg ik en ik probeer te glimlachen. Een pijnlijke steek gaat door mijn zij, en ik word een beetje duizelig. Ik plof neer op de grond en veeg het zweet van mijn voorhoofd. 'Ach, laat die twee lekker verliefd zijn' zeg ik. Ik kijk een tijdje naar Lynn en Jack. 'Zeg, sinds wanneer zijn ze eigenlijk zo?' vraag ik dan.

    Leya

    Ik kijk bezorgd naar Hester die op het gras ploft. "Zeg, sinds wanneer zijn ze eigenlijk zo?" vraagt ze. Ik kijk naar het water. "Volgens mij sinds vanochtend... Jack wou Lynn wat zeggen, maar op het laatste moment zei hij 'laat maar' en nu hebben ze geloof ik iets met elkaar. [xD]" Ik kijk naar Hester. "Maar gaat het wel goed? Is er wat met je zij?" Ik denk weer aan de pijl en schrik. "Ik kan wel wat kruiden zoeken," zeg ik.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Hester

    'Ja dat zou fijn zijn' zeg ik met een pijnlijk gezicht. 'Zeg, wat kan je dat eigenlijk goed met die kruiden' zeg ik dan. 'Zonder jou had ik het echt niet overleeft' zeg ik en glimlach.

    Leya

    Ik glimlach. "Dank je." Ik zocht snel kruiden en zorgde dat Hester zich beter voelde. Ik hoopte dat het ook gelukt was en ik keek haar vragend aan.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Hester

    'Dankje' zei ik toen ik me iets beter voelde. 'Zeg, zullen we het verband vervangen? Ik heb een nieuwe rol bij me. Ik wil zien hoe het eruit ziet' zeg ik en ik kijk Leya vragend aan. Ik hoop dat het er niet te erg uitziet.

    Leya

    Het verband vervangen? Ik moet daar wel tegen kunnen, maar wat als het heel erg is? "Goed," zeg ik, maar ik zucht een keer. We proberen samen een beetje het verband eraf te rollen en bij het laatste stukje twijfel ik even.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lynn

    Ik ben klaar met het gestoei met Jack en ik loop op Hester en Leya af. Ik zie een beetje bloed. 'Wat is er? wat zijn jullie aan het doen?' vraag ik. Ik ga naast Hester zitten. 'Kan ik iets voor je halen?' vraag ik aan Leya. Misschien kan ik iets halen wat ze tegen de wond kan gebruiken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nathan Hunter

    Als we terug komen merk ik dat de meeste bij het water zijn, ik spring van Durdan af waarna ik tegen hem aan ga liggen.
    Zijn vacht was altijd zacht en maakte de perfecte kussen.
    Ik had al een tijdje niet geslapen en misschien was dit wel een goed moment.
    Ik glimlach even, aai Durdan door zijn vacht en sluit mijn ogen.
    Hoewel ik half lag te slapen zou Durdan alles in de gaten houden.

    Hester

    De wond ziet er beter uit. Er is nog wel wat bloed uitgekomen. Snel doen we er het andere verband om. Het voelt meteen beter. Ik sta voorzichtig op en loop naar het water. 'Ik wil me eigenlijk even opfrissen' zeg ik en ik kijk om naar Leya en Lynn. Jack is verderop aan het zwemmen. Ik bloos met de gedachte dat ik naakt moet gaan zwemmen, dus ik laat m'n kleren aan. Ik ga langzaam het water in. Het koude water voelt goed. Ik loop tot aan mijn middel in het water, de wond is nog net niet nat. Ik buk voorover en was mijn gezicht en armen. Ik trek snel even mijn shirt uit en ga snel onder water, hopend dat niemand iets ziet. Ik trek mijn shirt weer over mijn hoofd. Dan loop ik terug naar de kant en ga op de kant zitten. Ik vouw mijn vleugels uit en leg de punten in het water. Er zit nog wat opgedroogd bloed op. Ik was het er voorzichtig af. Dan doe ik mijn voeten in het water en laat mezelf opdrogen in de zon.

    Lynn

    Ik scheur het onderste gedeelte van mijn jurk kapot. Ik heb nu een kort jurkje aan. Ik scheur ook de onderkant van mijn broek af. Wanneer dat niet lukt trek ik maar mijn hele broek uit. Ik scheur het in kleine stukjes en stop het in mijn tas. 'Dan hebben we tenminste een beetje verband als er nog iemand gewond raakt.' zeg ik met een glimlach tegen Leya. We lopen met z'n allen naar het kampvuur, onze verzamelplaats, en ik wil iedereen toespreken. 'Jongens' zeg ik een beetje zacht. Jack ondersteunt me. 'Jongens!' schreeuwt hij hard over het lawaai heen. 'Eeuh. Ik dacht we zijn hier nu al 2 dagen. Als we nu een beetje beginnen met materialen zoeken om kleine hutjes te bouwen. Dan kunnen we die hutjes steeds mooier maken. Maar dan zorgen we ervoor dat we allemaal droog zitten. Misschien kunnen we tweetallen maken. Ieder tweetal gaat dan opzoek naar een soort materiaal dat we kunnen gebruiken. Als we iedere dag iets meer zoeken hebben we op een gegeven moment allemaal een mooie hut. Als we dan per tweetal een hut delen? vind iedereen dat goed?' er zijn verschillende mensen die iets zeggen. Ik versta er weinig van.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack
    Ik spring op de kant en zie een jongen in zijn eentje liggen. Als ik dichterbij kom zie ik dat het Nathan is, ik herken hem. Hij heeft ook net als ik vroeger bijna geen contact gehad met mensen. 'Hey, jij bent toch Nathan?' vraag ik, en ik laat me op de grond zakken. Warrior speelt met Nathans... tsja? wat is het?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Als iedereen heeft ingestemt en er nog een paar mensen bij waren gaan staan schraap ik mijn kerl. 'Laten we dan nu tweetallen maken.'

    (FUUUUUU)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 15:55 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Hester

    Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Zal ik afwachten tot iemand mij vraagt? of moet ik juist iemand vragen.... Ik kijk dus maar om me heen, en weet niet zo goed wie ik moet vragen.